quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
mij ook welquote:Op donderdag 22 december 2005 16:38 schreef Janetje het volgende:
Het biernamaals lijkt me prettig..
Je kan je daar echter niet dooddrinken..quote:
nu nog wat meer actiequote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef DeLeider het volgende:
Goeie TT
ks op de dansvloer...quote:
die drunk or live trying..quote:Op donderdag 22 december 2005 16:52 schreef Gladz0r het volgende:
live drunk or die trying!
In je eigen kots sterven.quote:
Het is mijn streven.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
zoals het een echte hollandia drinker betaamd
Vandaar die PIquote:
Heb ik al eens gedaan Frank, Twee Heeren he..quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou J nu jij dansen, laat eens wat zien
true en in die bagger tentquote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan Frank, Twee Heeren he..
Ja, precies, die ja..quote:
Alles kits.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
zegt meneertje met het usernr 20.000 hoger dan mij
truequote:Op donderdag 22 december 2005 17:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Was jij niet die zeer bekende van DD.
Die ik trouwens hier al héél lang niet heb gezien.
was het moeilijk te vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ah daar waren jullie...
omhoog kijken en mondje open dusquote:Op donderdag 22 december 2005 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien 't hier gebakken friet regende , was 't zicht minder dan 10 cm
Ja, rest wordt opgevangen in grote bak voor zometeenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
omhoog kijken en mondje open dus
Wat een lekkere combinatie, moeten ze het ook nog even doorelkaar gooien?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik eet vanavond groente, met ranja.
Wat een combinatie.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
vast5 vervangen door een beterequote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom staat mijn quote niet meer in de OP ?
Hej Bquote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een lekkere combinatie, moeten ze het ook nog even doorelkaar gooien?
Zeker omdat ik hier lang niet meer ben geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
vast5 vervangen door een betere
nouja, tekort niet, maar teveel is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft er iemand een aandacht tekort
was C, wasquote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef cerror het volgende:
GCSC is een andere kant op dames.
tss je wacht maar rustig tot je wat krijgtquote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, tekort niet, maar teveel is weer het andere uiterste
ik vraag heel weinig, maar B heeft het kennelijk nogal druk de laatste tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
tss je wacht maar rustig tot je wat krijgt
kindjes die vragen worden over geslagen
Is al een week toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet echt bij de tijd
16-12, bijna een week dusquote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar eens wat spullen door elkaar gooien in de hoop dat het een maaltijd wordt
*B zal dus nu wel weer gaan posten
Dat was ik vanmiddag.. Liep echt om de 2 minuten te gapen, niet normaal meerquote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef Misstique het volgende:
Moe
hey ik ken dat ergens vanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef cerror het volgende:
Ff cd van press play on tape aan het torrenten!
heb de hele dag cursus gehad, zwaar vermoeiendquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was ik vanmiddag.. Liep echt om de 2 minuten te gapen, niet normaal meer
Oh heerlijk.. In de stoelen zitten en vooral 's ochtends een hazeslaapje doenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
heb de hele dag cursus gehad, zwaar vermoeiend![]()
Nu zei je ?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar eens wat spullen door elkaar gooien in de hoop dat het een maaltijd wordt
*B zal dus nu wel weer gaan posten
van jou?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai![]()
Je hebt weer aandacht genoeg?![]()
yep, finalequote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Snap ik.
Wat zijn de plannen voorvandaag?
O wacht BB
Gelukkig kijk ik BB nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, finale
ik ben er nu dus weer vandoor (hier)
tot 'zo' ?
Doe mijn bestquote:Op donderdag 22 december 2005 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, finale
ik ben er nu dus weer vandoor (hier)
tot 'zo' ?
Dood, maar wordt wel weer levend vanavond vermoedelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef JDude het volgende:
Hoe'st hier dan?
Moah, het kan meevallen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dood, maar wordt wel weer levend vanavond vermoedelijk
De hele dag al beetje saai...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:07 schreef cerror het volgende:
'S morgens, het is hier wel dood hoor.
Trouwens, is chowi DD?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De hele dag al beetje saai...
Vraag het 'r.quote:
Ja dus.quote:
Yvonne had me ookal door.quote:
Posten zoals je normaal doet nekt de poging....quote:
Ik probeer het nog eens. Morgen maak ik nog een kloon aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Posten zoals je normaal doet nekt de poging....
Mijn geheime kloon daarentegen.
Tjongejonge, heb je het zo erg nodig?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik probeer het nog eens. Morgen maak ik nog een kloon aan..
Mwoah ik denk dat men al vrij snel doorheeft dat het een kloon betreft, alleen van wie...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Posten zoals je normaal doet nekt de poging....
Mijn geheime kloon daarentegen.
Mijne niet hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah ik denk dat men al vrij snel doorheeft dat het een kloon betreft, alleen van wie...
Ik kijk meestal naar het usernr, en als de poster dan bv bijdehand doet ofzo is het al een kloon in m'n ogenquote:
Mjah een goeie kloon staat al klaar voor gebruik natuurlijckquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar het usernr, en als de poster dan bv bijdehand doet ofzo is het al een kloon in m'n ogen
je moet wat als je een pauper bentquote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
what about the boobies?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef DeLeider het volgende:
Ik ben rijk, al mijn primaire (bier, sigaretten) en secundaire benodigdheden (pc, eten, warmte) zijn vervuld. 14.gif
ja dat ben ik nou wel gewent om zonder te zijn..... dat is zeg met tetier (ofzo)quote:
leuk als tussendoortjequote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja dat ben ik nou wel gewent om zonder te zijn..... dat is zeg met tetier (ofzo)
bier, komt zometeen, peuken check, warme trui check, net cronicles of narnia gezien, ik ga hem volgende week in de bios kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef cerror het volgende:
Bier check, peuken check, warme trui check, Saturday Night Live filmpjes check.
omdat je zo aandringt dan maar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Bizznitch het volgende:
NEUKENNNNNNNN
2 treetjes energydrink naar keus, een zooi lingery en een paar flessen bacardi?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Bizznitch het volgende:
wie bied er meer?
Een knoop en wat pluis uit m'n navel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Bizznitch het volgende:
wie bied er meer?
geen zakdoek bij die knoop?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Een knoop en wat pluis uit m'n navel.
verkochtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Een knoop en wat pluis uit m'n navel.
Hmpf je denkt echt dat ze een goedkope hoer is he.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 treetjes energydrink naar keus, een zooi lingery en een paar flessen bacardi?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 treetjes energydrink naar keus, een zooi lingery en een paar flessen bacardi?
weet jij wat lingery tegenwoordig kost manquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmpf je denkt echt dat ze een goedkope hoer is he.....
ben ik toch ook godverdee!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmpf je denkt echt dat ze een goedkope hoer is he.....
M'n zaad kan ze krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet jij wat lingery tegenwoordig kost man
dan pas 1 drupje?quote:
Stoer.quote:
Ja hoor, wat jij wilt.... succes met zoeken en wordt niet overreden door een stadsbus, dat zou zo zonde zijn....... [/sarcasme]quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan pas 1 drupje?
maarghoed ik ga eens kijken of ik een cafe met bier kan vinden, zoniet ben ik met een half uurtje terug
dat word vast een zware zoektochtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan pas 1 drupje?
maarghoed ik ga eens kijken of ik een cafe met bier kan vinden, zoniet ben ik met een half uurtje terug
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef cerror het volgende:
http://www.smithappens.com/video_mattfoley.php
Chris Farley heerscht.
Het is maar 1 plugje.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef the900 het volgende:
Kut. Ik heb een nieuw toetsenbord. Waar dat opeens vandaan komt? Ik dacht dat mijn huisgenote een digibeet was.
Jij hebt haar nog nooit in het echt meegemaakt.quote:
Ach dat ben ik ook.. en mij is het ook gelukt..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef the900 het volgende:
Kut. Ik heb een nieuw toetsenbord. Waar dat opeens vandaan komt? Ik dacht dat mijn huisgenote een digibeet was.
Geen idee, te lui om te typen ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef the900 het volgende:
Waarom zijn er zo veel BeFfers online en is het hier zo stilletjes eigenlijk?
Ze vinden 't gezelliger in andere topics blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef the900 het volgende:
Drukte op de MSNquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef the900 het volgende:
En terechtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, te lui om te typen ofzo?
Heiligschennis.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze vinden 't gezelliger in andere topics blijkbaar
Zeker weer zonder mij aant multichattenquote:
Bij mij niet hoor..quote:
Ik merk niets.quote:
En er zijn altijd nog films.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beetje op FOK lachen, muziekie luisteren...
Kan best hier zijn maar vanavond (nog) niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch zo bij bef? BeF-orgies elke avond?
Of was dat nou weer een andere SC
Ja, ik zit ook maar uit verveling die comedygozert te kijken.quote:
Dat kanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar uit verveling die comedygozert te kijken.
Een schizophreen is nooit alleen, en zo is het of niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat kan
Maar je bood het aan voor degenen die zich vervelen, daar ben ik er dus geen van
Volgens mij heb jij een tekort aan bier vandaag... dit klinkt niet gezond.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
Ik ga zo uit verveling huiswerk vooruit maken..
Okquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Kan best hier zijn maar vanavond (nog) niet.
Zo is het R.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Een schizophreen is nooit alleen, en zo is het of niet?
Met meerdere persoonlijkheden heb je er ook niet zoveel last vanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Een schizophreen is nooit alleen, en zo is het of niet?
Ik heb chronisch tekort aan bier..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een tekort aan bier vandaag... dit klinkt niet gezond.
er zijn anders flink wat BeFfers online.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb chronisch tekort aan bier..
En een tekort aan online-zijnde msn'ers..
Dankzij wanadoo kan ik er zoveel bedenken en maken als ik wil.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Met meerdere persoonlijkheden heb je er ook niet zoveel last van
Echt druk is het ook niet maar 1 persoon kan je al aardig bezighoudenquote:
Chello en een eigen domein (twee zelfs) willen ook wel helpen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dankzij wanadoo kan ik er zoveel bedenken en maken als ik wil.
Oh, ik zie JD, en de rest staat op afwezigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef the900 het volgende:
[..]
er zijn anders flink wat BeFfers online.
Jah afwezig... wie trekt zich daar nou wat van aan?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, ik zie JD, en de rest staat op afwezig
Rest zijnde: Tal, ks...
Zie boven jequote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook nog!
Achossie..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef the900 het volgende:
Dat ook. En herald en TrenTs en DaMook zijn ook online.
En JDude heeft me geblockt.
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hem ooit heb toegevoegdquote:
That's a question only you can answer..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hem ooit heb toegevoegd
hoezo dát nou weerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef skiczukie het volgende:
En van wie is de kloon bizznitch?
Tietje, duh.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef skiczukie het volgende:
* Sjowhan zegt nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef skiczukie het volgende:
Ze is nog maar 15 ofzo hoor...quote:
Je staat in mijn Fok! adres zeker, die is zelden aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hem ooit heb toegevoegd
dankje dankjequote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef the900 het volgende:
Goeie TT Tietje.
Ach zoquote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Je staat in mijn Fok! adres zeker, die is zelden aangemeld
wat weet jij daar nou vanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze is nog maar 15 ofzo hoor...
Als ze op haar buik ligt is ze de prinses op de 2 erwten.
15?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
[..]
14.minderjarig.quote:
Zie mijn ondertitel.quote:
Whehequote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
[..]
At least one gets it.quote:
Iedereen zou voor de ondertitel c's moeder.. moeten gaan..quote:
Ik snapte hem wel, ik vond hem alleen niet zo leuk.quote:
ik snap em ook wel maar jij hebt mn tieten nog nooit gezien heaumeauquote:
Als ze die zonder volwassenentoezicht mag halen.quote:
Hey, alle grappen op het forum komen voort uit assumpties.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik snap em ook wel maar jij hebt mn tieten nog nooit gezien heaumeau
jaja failertjequote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, alle grappen op het forum komen voort uit assumpties.
Ok ok, ik verloor gister met kaarten.quote:
Ik kan geeneens kaartenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok ok, ik verloor gister met kaarten.
Moet je dat nu in mijn gezicht porren?
euhh blijkbaar wel jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok ok, ik verloor gister met kaarten.
Moet je dat nu in mijn gezicht porren?
Beter dan je basisschool musical.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
Je presentatie terug zien op video is een hel...
Waarom denk je dat ik verloor.quote:
Nog leuker is als je tijdens die presentatie ook nog eens hard op je bek ging.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Beter dan je basisschool musical.
Die van mij is niet gefilmdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die krijg ik binnenkort weer eens te zien..
Ik heb oprecht medelijden.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die krijg ik binnenkort weer eens te zien..
Sterf zelf in je grafquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
sterf newbie... ik kan ewel kaarten
Neuh, had alleen wat last van een trillende hand en overdadig "euh" gebruik...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Nog leuker is als je tijdens die presentatie ook nog eens hard op je bek ging.
Maar dat was zeker niet zo?
Weet je iig wat je kan verbeterenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
quote:
quote:
PS: Had je een grote rol?quote:
Och, wie nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, had alleen wat last van een trillende hand en overdadig "euh" gebruik...
Als 't niet op papier staat, zal ik ook wel vaak een euh er tussen laten vallenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, had alleen wat last van een trillende hand en overdadig "euh" gebruik...
Ja, mn hoofd..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet je iig wat je kan verbeteren
Stond de hele voorstelling op het podium..quote:
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurgquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, mn hoofd..
[..]
Stond de hele voorstelling op het podium..
Met tekst?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, mn hoofd..
[..]
Stond de hele voorstelling op het podium..
Ze speelde de oerboom, en hoefde geen extra kussens te gebruiken 14.gifquote:
Hmm.. ik dacht dat het wel zo lukken.. had een leeg papiertje voor me liggen als houvast.. had sowieso het verhaaltje in mn kop.. maar ja.. de zenuwen he..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef the900 het volgende:
[..]
Och, wie niet
Hoewel ik tegenwoordig echt geen moeite meer heb met presentaties... de laatste 3 heb ik amper voorbereid en ben gewoon voor de klas gaan staan en een verhaaltje opgehangen.
Maar met een camera erbij zal sowieso vervelender zijn.
Stond het inderdaad niet..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als 't niet op papier staat, zal ik ook wel vaak een euh er tussen laten vallen
Beter dan mijn rol anyway.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze speelde de oerboom, en hoefde geen extra kussens te gebruiken 14.gif
Dat blijkt, want ik heb tal d'r tieten wel gezien op de camquote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, alle grappen op het forum komen voort uit assumpties.
Kost wel aardig wat euriesquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg
Als ik het geld had..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg
Ook nog wel zo af en toe..quote:
Ja die zenuwen ben ik nu dus van af, echt prettigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat het wel zo lukken.. had een leeg papiertje voor me liggen als houvast.. had sowieso het verhaaltje in mn kop.. maar ja.. de zenuwen he..
[..]
Stond het inderdaad niet..
Ik moest bijna lachen...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De kont van het paardquote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij maakte het decor? deed de rare stemmetjes?
kut DLquote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij tolken was het erger.. toen stond ik helemaal te trillen..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja die zenuwen ben ik nu dus van af, echt prettig
Tolken? Dat lijkt me knap vervelend werk.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij tolken was het erger.. toen stond ik helemaal te trillen..
Dat was gelukkig niet te zien op de video.. wel te horen trouwens..
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat blijkt, want ik heb tal d'r tieten wel gezien op de cam
Ik speelde Joop de Draaier, een cd-verkoper die altijd alle grapjes deed.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij maakte het decor? deed de rare stemmetjes?
Het was je op de buik geschreven!1quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik speelde Joop de Draaier, een cd-verkoper die altijd alle grapjes deed.
Alleen was de "regizeur" altijd kwaad omdat ik meestal improviseerde.
Muziek en humor, wat een toeval.![]()
Leg eensch uidt dame,.quote:
zegt er een wat.. moet je niet even je posts bijhouden ofzo... of rukken.. of je puisten uitknijpen?quote:
Dat is het ook..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Tolken? Dat lijkt me knap vervelend werk.
Niet echt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Het was je op de buik geschreven!1
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik speelde Joop de Draaier, een cd-verkoper die altijd alle grapjes deed.
Alleen was de "regizeur" altijd kwaad omdat ik meestal improviseerde.
Muziek en humor, wat een toeval.![]()
Ik geniet liever van jouw schattigheidquote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zegt er een wat.. moet je niet even je posts bijhouden ofzo... of rukken.. of je puisten uitknijpen?
Dat moet ik je wel nageven, het is wel een lekker wijf.quote:
Ik heb een keer een grapje geprobeerd te improviseren tijdens de generale, maar dat viel niet echt in de smaak. Ze hadden me er bijna helemaal uit geknipt... ik was niet zo populair op de basisschoolquote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik had 1 van de 4 hoofdrollen en ik improviseerde er ook flink op los, tot vreugde van "herr director" maar tot spijt van mijn medespelers
En terecht als je mijn foto's van toen ziet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een grapje geprobeerd te improviseren tijdens de generale, maar dat viel niet echt in de smaak. Ze hadden me er bijna helemaal uit geknipt... ik was niet zo populair op de basisschool
Laat eens zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef the900 het volgende:
[..]
En terecht als je mijn foto's van toen ziet.
Dude, dan moet het wel iets wezen gezien het uit jouw critische mond komt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat moet ik je wel nageven, het is wel een lekker wijf.
de foto's van nu ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef the900 het volgende:
[..]
En terecht als je mijn foto's van toen ziet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, dan moet het wel iets wezen gezien het uit jouw critische mond komt.
Als ik een scanner had kreeg je er een.quote:
Daar zat ik al op te wachten, die opmerking..quote:
Gezien d'r fotoboek heeft ze een cute koppie, maar dat is de mijne ook met de juiste belichting.quote:
Als ik er zo uit zou zien als nu terwijl ik in groep acht zat hadden ze pas écht een reden om me uit te lachen jaquote:
zie sigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, dan moet het wel iets wezen gezien het uit jouw critische mond komt.
Had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Als ik een scanner had kreeg je er een.
Ik beschrijf m wel: grote voortanden, haar door de war, een oilily-kleuren brilletje.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Gezien d'r fotoboek heeft ze een cute koppie, maar dat is de mijne ook met de juiste belichting.webcam instelling.
Oililly?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Als ik een scanner had kreeg je er een.
Ik beschrijf m wel: grote voortanden, haar door de war, een oilily-kleuren brilletje.
Als het maar dodelijk is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oililly?
Krijg stuiptrekkingen van de zwarte pest.
Ik ben voorspelbaarquote:
Zelf uitgekozenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oililly?
Krijg stuiptrekkingen van de zwarte pest.
Doe je dat iedere keer als je klaarkomt?quote:
Please die.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Janetje het volgende:
Past midnight..
Be aware my fellow creatures.. be very aware...
Doe niet zo raar, je veranderd nergens in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Janetje het volgende:
Past midnight..
Be aware my fellow creatures.. be very aware...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe je dat iedere keer als je klaarkomt?
Ze doet dalijk d'r masker af....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, je veranderd nergens in.
Of is het volle maan?
Nee, maar dit verlkaard alles.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
!! ze heeft ook al tegen jou lopen klagen?
Hopefully soon..quote:
Naja.. zo af en toe wil ik nog wel eens wat moorden plegen 's nachts..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, je veranderd nergens in.
Of is het volle maan?
Shush!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze doet dalijk d'r masker af....
Dus ik ben nu eigenlijk dood?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hopefully soon..
[..]
Naja.. zo af en toe wil ik nog wel eens wat moorden plegen 's nachts..
quote:
Jij dood? Neuh, nog niet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus ik ben nu eigenlijk dood?
Dat verklaard ook gelijk een boel.
Ook al zeg je, ik doe nu m'n masker af.... ze schrikken echt wel hoor.quote:
Misschien is Sjow gewoon een stukje sla van die hamburger als tussendoortje dat niet tussen haar tanden weg wilt en d'r mateloos irriteerd... maar je krijgt 'm niet weg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ongecontroleerde geschreeuw van d'r om goeie sex enzo
Stamp mijn droom maar weer de grond in.quote:
Och kom, ze scheldt zelf toch ook alles wat los en vast zit uit hier? Of heeft ze nu opeens een kleiner hartje dan haar mond?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef Janetje het volgende:
Laat die arme Talietje eens met rust zeg!!
Niemand kan ook maar bij benadering bevroeden wat zich onder mijn masker schuilhoudt..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ook al zeg je, ik doe nu m'n masker af.... ze schrikken echt wel hoor.
neuhquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Och kom, ze scheldt zelf toch ook alles wat los en vast zit uit hier? Of heeft ze nu opeens een kleiner hartje dan haar mond?
Naja.. als je het zo graag wilt.. wil ik wel even een helpende hand bieden hoor..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Stamp mijn droom maar weer de grond in.
Dan is het goedquote:
Je gebruikt nu kleiner en mond in één zin met talietje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Och kom, ze scheldt zelf toch ook alles wat los en vast zit uit hier? Of heeft ze nu opeens een kleiner hartje dan haar mond?
Eerder het kankergezwel tussen je hartkleppen, dat je niet weg krijgen en waar je zwaar onder lijdt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien is Sjow gewoon een stukje sla van die hamburger als tussendoortje dat niet tussen haar tanden weg wilt en d'r mateloos irriteerd... maar je krijgt 'm niet weg.
[..]
Stamp mijn droom maar weer de grond in.
Tof, bij de volgende evt. meet neem mee: Benzine, een walnoot, lucifer, lucifers, een whopper en wat lingerie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. als je het zo graag wilt.. wil ik wel even een helpende hand bieden hoor..
Bij het overlijden c.... het overlijden..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gebruikt nu kleiner en mond in één zin met talietje.
Ik zeg al heu-le-maal niets.
Of je zegt het op die manier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Eerder het kankergezwel tussen je hartkleppen, dat je niet weg krijgen en waar je zwaar onder lijdt.
Je vergeet de andijvie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, bij de volgende evt. meet neem mee: Benzine, een walnoot, lucifer, lucifers, een whopper en wat lingerie.
*scenario's zit te bedenken..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, bij de volgende evt. meet neem mee: Benzine, een walnoot, lucifer, lucifers, een whopper en wat lingerie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |