Dat gemekkar naar het oosten begint wel erg te vervelen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims vieren het hele jaar carnaval, gezellig volk he
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen, kan je tegen zulk soort figuren gebruiken: In Mekka is het verboden een boerka te dragen![]()
Ik geloof je ook, daarom is ie goed. Wilders wil dus een soort Mekka van Nederland maken?quote:
Als ie dat eens wistquote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik geloof je ook, daarom is ie goed. Wilders wil dus een soort Mekka van Nederland maken?
Blondquote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had gewoon een blondje verwachtZo van schuin achter lijk je net mn zus. Alleen die heeft wat langer haar.
Ik zou toch ook echt zweren met een blondine te maken hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Blond! Van m'n levensdagen niet (da's niet waar, als peuter had ik spierwit haar).
Een van de redenen dat zowel Turkije als Marokko voor mij prima landen om te bezoeken zijn is dat -zolang ik me netjes kleed en m'n mond hou- niemand ziet dat ik buitenlander ben.
Moet ik natuurlijk niet mijn hoogblonde vriend aan de arm hebben.
Ceremoniequote:Verdonk was al van plan vanaf volgend jaar, 24 augustus, de landelijke naturalisatiedag te introduceren. Dat is de dag dat in 1815 de Grondwet werd ingevoerd.
Goede nieuwsverstrekking..quote:'Het is een voornemen, geen besluit&', zei Brinkhorst na de ministerraad met nadruk. Pechtold zei dat het kabinet het mogelijk maakt dat de Tweede Kamer in januari en februari hoorzittingen en een debat over de voorgenomen missie kan houden.
Hmmquote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zou toch ook echt zweren met een blondine te maken hebben.![]()
Ergens had ik gewoon een kútdag, maar ik kan me vinger er niet op leggen.quote:
Nee, je bent niet beledigd.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm [afbeelding].
Ik meen dat blondjes niet bekend staan om hun logisch denkvermogen. Ben ik nu beledigd?
Vanavond ben ik gezellig in de stad!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ergens had ik gewoon een kútdag, maar ik kan me vinger er niet op leggen.
Dat heb ik ook, maar dan in de categorie kutmaanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ergens had ik gewoon een kútdag, maar ik kan me vinger er niet op leggen.
Heel goed Sickiequote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Sickie het volgende:
[..]
Nee, je bent niet beledigd.![]()
De macht begint me naar het hoofd te stijgen.
Als je dit achterstevoren afspeelt krijg je zeker een of andere fatwa?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Rat bastids!
http://www.refdag.nl/arti(...)elsel%26quot%3B.htmlquote:„Veel daklozen onverzekerd door nieuw zorgstelsel"
ROTTERDAM (ANP) – Het nieuwe zorgstelsel zorgt ervoor dat vele duizenden dak– en thuislozen onverzekerd raken. Dat voorspelde de Landelijke Vereniging van Thuislozen donderdag. De afgelopen twee maanden reed een voorlichtingsbus door het land die de daklozen over het nieuwe zorgstelsel informeerde.
Nu lopen veel dak– en thuislozen verzekerd rond omdat de gemeente en de Sociale Dienst daarvoor zorgen. Vanaf 1 januari werkt dat niet meer zo. Dan moeten de zwervers zelf de rekeningen aan de verzekeraars voldoen. „De eerste maand betalen ze. De tweede maand denken ze: alweer zo’n check. De derde maand laten ze het afweten en de vierde maand worden ze uit de verzekering gegooid", aldus een woordvoerster.
Eigenlijk zou een huis ook in het basispakket moeten zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/arti(...)elsel%26quot%3B.html
Amerikaanse toestanden!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het jaar ten einde loopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als je dit achterstevoren afspeelt krijg je zeker een of andere fatwa?
Het had ook niet langer moeten duren!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het jaar ten einde loopt.
Ach, vanaf 1 januari vertoon je weer precies hetzelfde zelfdestructieve gedrag, dus de overgang is een formaliteit.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het had ook niet langer moeten duren!
Is waar en ik trek je wederom graag aan je neushaar mee het ravijn inquote:Op donderdag 22 december 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, vanaf 1 januari vertoon je weer precies hetzelfde zelfdestructieve gedrag, dus de overgang is een formaliteit.
Eigen verantwoordelijkheid! Moet je maar een huis kopen enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Aan, uit, jij weet niet wat je wil he?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Nou en of!
En nu als de wiedeweerga dat mantelpakje aan!![]()
Zie nou eerst maar eens dat je met de anderen een program overeenkomt, dan praten wel verder.quote:![]()
* werd de grond onder z'n voeten te heet, en nam de benen (en ging in bad zitten, en nu een krantje halen)quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef sigme het volgende:
...........
* sigme zit nog steeds brutaal en afwachtend kijkend met de hakjes overelkaar geslagen. Licht ongeduldig, gaat zo maar eens wat anders doen.
Mánnen van tegenwoordigquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
* werd de grond onder z'n voeten te heet, en nam de benen (en ging in bad zitten, en nu een krantje halen)
Nu wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef RichardQuest het volgende:
tvp?
He, dank voor de flessepost! Ik ging me al zorgen maken. Wil je mijnquote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik breng even naar buiten dat Floripas nog steeds oprechte ontzag heeft voor dit forum, maar ze heeft het een beetje erg druk, allemaal om begrijpelijke redenen... Ze zegt verder veel ideeën te hebben, maar ze heeft het druk.
Ik twijfel een beetje of ik nu moet gaan zeggen waarmee ze het druk heeft, maar ik zeg het maar even niet.
Maargoed, ze is er nog wel!![]()
Wie was dat ook alweerquote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik breng even naar buiten dat Floripas nog steeds oprechte ontzag heeft voor dit forum, maar ze heeft het een beetje erg druk, allemaal om begrijpelijke redenen... Ze zegt verder veel ideeën te hebben, maar ze heeft het druk.
Ik twijfel een beetje of ik nu moet gaan zeggen waarmee ze het druk heeft, maar ik zeg het maar even niet.
Maargoed, ze is er nog wel!![]()
Jij wordt snel oud he, nu je eenmaal dertig bent. Zuur en vergeetachtigquote:
Het zou rechtvardig zijn als elke vrouw een tijdje een relatie zou hebben met een andere vrouw, om een beetje een indruk te krijgen van het fenomeen vrouwquote:Op donderdag 22 december 2005 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Mánnen van tegenwoordig..
Ze laten een dame een blaasontsteking oplopen omdat het ze 'te heet onder de voeten werd', emmeren over de 'laatste 5 lastige kilootjes die er niet afwillen'. En ze piepen ook over gewenst voor- en naspel.
Als ik ooit weer vrijgezel word ga ik op zoek naar een lekker wijf.
Volgens mij zeggen alleen rechtse mensen dan, zoals in mijn fotoboek enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij wordt snel oud he, nu je eenmaal dertig bent. Zuur en vergeetachtig?
Nou, eigenlijker liever nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het zou rechtvardig zijn als elke vrouw een tijdje een relatie zou hebben met een andere vrouw, om een beetje een indruk te krijgen van het fenomeen vrouw![]()
quote:Die 5 kilo's zijn een dramatisch en existentieel probleem, niet mee spotten!![]()
Ik vrees dat ik weer eens misverstaan word. Ik ben niet zo'n liefhebber van al dat gefrutsel eromheen, doe mij maar de hoofdschotelquote:Voor en naspel vind ik nu juist géén probleem, het is meer de hoofdakte die ik vrees. Al zou het mischien een oplossing zijn voor die 5 kilootjes, mmmm![]()
Geen ideequote:Daarbij, die hete bodem, blaasontstekingen en laten wachten, wat is dat toch met vrouwen en te laat komen, en al helemaal bij die Zuid Amerikaanse types, sjonge jonge. Ich will Pünktlichkeit [afbeelding]
Huh? Snap ik niet, wel de hint, dat welquote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen alleen rechtse mensen dan, zoals in mijn fotoboek enzo
O ja, leg die dan eens uitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Huh? Snap ik niet, wel de hint, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |