Hummie jr.quote:
"Hummie is het lijk," zegt Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stukje live Cluedo voor de bewoners?
Wie is het lijk, wie schoot hem neer en waarom?
Ze hebben er drugs in verstopt. De verliezer krijgt een vliegreis naar Singapore, vertrekkende per direct.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze hebben er drugs in verstopt. De verliezer krijgt een vliegreis naar Singapore, vertrekkende per direct.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Direct Joost op het vliegtuig zetten dan
![]()
![]()
![]()
omdat ie van Joost isquote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef bunnyma het volgende:
Waarom zet ze nu die koffer weer terug![]()
beter dan met de doos van NatteLiequote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef riri het volgende:
Ze hebben iets met de koffer van Joost uitgespookt
Misschien wilde ze alleen maar even aan de gedragen onderbroek van Joost ruiken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef riri het volgende:
een afscheidsbrief erin gestopt van Brenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef riri het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien wilde ze alleen maar even aan de gedragen onderbroek van Joost ruiken.
Zou goed kunnen... ze moesten eerder ook al alle opdrachten en enveloppen die ze hadden inleveren. Hummie wil geen bewijzen achter latenquote:
nee hoor, ze fietsen nog steedsquote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef avonne het volgende:
wtf heb ik iets gemist
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor, ze fietsen nog steeds
Dat hadden ze gewoon kunnen vragen aan de bewoners. 3 koffers stonden er al, alleen die van Joost niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Kinga het volgende:
Die hebben vast die koffers even naast elkaar gezet, om een shot te maken...
Als dat echt alles is geweest ben ik hevig teleurgesteld......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Kinga het volgende:
En daarvoor moeten alle bewoners snel in een andere kamer zodat er mensen het huis in kunnen, terwijl dat haast nooit voorkomt?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef avonne het volgende:
wtf heb ik iets gemist
Dat lijkt mij inderdaad ook, ik vermoed dat ze er iets uit hebben gehaald...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat hadden ze gewoon kunnen vragen aan de bewoners. 3 koffers stonden er al, alleen die van Joost niet.
Heb je er een oogje op?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
BB, als jullie meelezen: Geef eens de naam door van die medewerker met Joost zijn koffer?
zullen ze vast gelijk postenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
BB, als jullie meelezen: Geef eens de naam door van die medewerker met Joost zijn koffer?
Spannendste momenten van 4 maanden bb waren netquote:
Zegt best veel over die 4 maanden eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannendste momenten van 4 maanden bb waren net
Kan je nagaan hoe saai BB was.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannendste momenten van 4 maanden bb waren net
Dat was mevrouw A. Noniem... Niempje voor initimiquote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Om er iets uit te halen hoeven ze hem niet mee te sjouwen uit de slaapkamerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:45 schreef Yez het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook, ik vermoed dat ze er iets uit hebben gehaald...
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was mevrouw A. Noniem... Niempje voor initimi
Volgens mij bepaalt BB wat er op de streams te zien is.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als BB die fotos van haar zien zouden ze dan niet in de stress schieten![]()
Wel als het de bedoeling is dat wij dat ook niet kunnen zien...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Om er iets uit te halen hoeven ze hem niet mee te sjouwen uit de slaapkamer
Makkiequote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
nog 294 posts en ik zit aan 15.000 posts in totaal. Red ik dat nog voor de dag om is ?
Tuuk, ff doorpostenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
nog 294 posts en ik zit aan 15.000 posts in totaal. Red ik dat nog voor de dag om is ?
Ja klopt maar normaal zouden ze de streams locken op de slaapkamer waar de bewoners zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt BB wat er op de streams te zien is.
dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Yez het volgende:
[..]
Wel als het de bedoeling is dat wij dat ook niet kunnen zien...![]()
It's, in your hands fok!ker!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
HAhaha dacht ik ff snel!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik vond hem wel trekjes weghebben van GJ
Hmm ja.. dat is waar..quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staan
nope.. we zagen een notaris-achtig figuur waarvan we vermoeden dat Hummie hem nu al opsluit en we zagen dat enge mens met de koffer van joost wegrennen.. al het andere is speculerenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Sassefras het volgende:
nou, we weten dus niets?? we zagen niet wat er met de koffer gebeurd is?
Ze at wel ietwat onsmakelijk inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=
Zo, nu eerst even een bakkie Chips
Ja idd. Ik denk dat ze ons gewoon nieuwsgierig willen maken...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staan
Een erge verkoudheid vijnzen en met je zakdoek voor je gezicht het pand uitrennenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
weet je wat het allerlulligste is....... Ik kan vanavond de live uitzending niet zien...... waarschijnlijk niet. Of ik moet mijn afscheidsborrel op het werk om 19.30 verlaten...
hmmm, half 8 is best netjes..
wat zouden jullie doen???
Als een gek naar huis om half 8 natuurlijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
weet je wat het allerlulligste is....... Ik kan vanavond de live uitzending niet zien...... waarschijnlijk niet. Of ik moet mijn afscheidsborrel op het werk om 19.30 verlaten...
Tis je eigen afscheidquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
ze zijn aan het testen hoe levendig onze fantasie is......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat ze ons gewoon nieuwsgierig willen maken...
Dan had je op alle 4 streams de tuin gezien hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Yez het volgende:
[..]
Wel als het de bedoeling is dat wij dat ook niet kunnen zien...![]()
DE FINALE kijken natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis je eigen afscheidDat is een tikkie lullig dan ja.. Hangt er vanaf hoelaat de borrel begint denk ik
Maar het was wel allemaal heel plotseling.. zo'n foto heeft toch geen haast denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan had je op alle 4 streams de tuin gezien hoor
Naja ik weet het niet, enige logische optie tot nu toe is m.i. dat er iemand met de 4 koffers op de foto moest
Gewoon opnemen die zooi en pas morgen kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
Op het gebied van complottheorieen kan niemand tippen aan de Fok!kers.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze zijn aan het testen hoe levendig onze fantasie is......
t is Mijn... -veel succes met je nieuwe baan- borrelquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
DE FINALE kijken natuurlijkKerstborrels komen er nog wel vaker
![]()
Dat noem ik pas echt een anti-climax dan... een surpriseparty waar je niet op zit te wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......
de borrel begint om 18.00-18:30........
naja dan hadden ze me maar eerder moeten informeren, dan had ik de video in kunnen stellen...
nee echt niet! en dan vanavond bridget: Op internet werd er weer veel gespeculeerd....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Op het gebied van complottheorieen kan niemand tippen aan de Fok!kers.![]()
als het een surpriseborrel is, kun je makkelijk rond half 8 wegrennen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja dan hadden ze me maar eerder moeten informeren, dan had ik de video in kunnen stellen...
Dat menen ze toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
t is Mijn... -veel succes met je nieuwe baan- borrel
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die ze naaien op deze dagquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
veel plezierquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
DE FINALE kijken natuurlijkKerstborrels komen er nog wel vaker
![]()
edit: oh is je eigen afscheidsborrel? Hmmmm moeilijk.....
EN nu ben ik echt weg, anders mis ik mijn zoon's kerstdiner, warom in godsnaam op de finaledag is mij een raadsel!![]()
Als eerste afscheid nemen. Voor de verandering.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
DE FINALE kijken natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja, sorry had ik dat geweten... Nu heb ik al andere verplichtingen.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als het een surpriseborrel is, kun je makkelijk rond half 8 wegrennen hoor
Misschien toch GJ die daar stond?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
een foto maken voor de krant (telegraaf) met hummie en de vier koffers??
ai.. in dat geval.. is het toch niet zo makkelijk om zo vroeg te vertrekken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Klinkt het meest aannemelijk jaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
een foto maken voor de krant (telegraaf) met hummie en de vier koffers??
Goeiemiddag Anitraquote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Anitra het volgende:
Misschien een opname met Ruud gemaakt die in het huis was als ding van vanavond? Hij heeft toch altijd een apparte start?
Goede middag trouwens
Geen ideequote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Yez het volgende:
[..]
Maar het was wel allemaal heel plotseling.. zo'n foto heeft toch geen haast denk ik?![]()
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze Joost niet beter een pritt stift geven?
redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Goeiemiddag Anitra![]()
Hoe is het met je?
We zijn de 1000 voorbij nu hoorquote:
* Voor een foto ( minst spannend)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee echt niet! en dan vanavond bridget: Op internet werd er weer veel gespeculeerd....
(wat voor theorien hebben we nu al??)
Lassie zei ze ook nogquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
Ingrid: "Je kunt toch wel een beetje likken Joost"
Ik ga toch voor het begin shot van Ruudquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
* Voor een foto ( minst spannend)
* Drugs er in gestopt ( meest speculatief)
Dan heb je niet genoeg aan een pritt stiftjequote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmen
doorposten met die caps gasiesquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn de 1000 voorbij nu hoor![]()
![]()
Voorzichtig aan smokkelen dan maar..... je moet het ook niet weer heel erg bekopen.... dat is dat BB toch ook weer niet waardquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
redelijk.
Ik ga vandaag heel veel smokkelen geloof ik
Joost kennende plakt hij elke lichaamsopening dicht.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmen
Nu niet meer cappen?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn de 1000 voorbij nu hoor![]()
![]()
ja..... das ook wel weer zo... hadden ze me maar eerder moeten informeren!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, sorry had ik dat geweten... Nu heb ik al andere verplichtingen.....![]()
offfffequote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
* Voor een foto ( minst spannend)
* Drugs er in gestopt ( meest speculatief)
Das waar, daarom straks maar ff de andere pc aanzetten, als die het wil doen tenminste, dat scherm kan ik vanuit mijn bed bekijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Voorzichtig aan smokkelen dan maar..... je moet het ook niet weer heel erg bekopen.... dat is dat BB toch ook weer niet waard![]()
Het dubbele capvrius had weer toegeslagenquote:
We hebben jammer genoeg Ruud niet gezien of gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het begin shot van Ruud
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele capvrius had weer toegeslagen
Ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
Kan Lieske die debiele schort niet even afdoen trouwens
Kijk, dat lijkt me geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das waar, daarom straks maar ff de andere pc aanzetten, als die het wil doen tenminste, dat scherm kan ik vanuit mijn bed bekijken
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig![]()
'Desperate housewife Lieske"
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
luitjes.. ik ga even wat nuttigs doen
tot straks
en jij noemt posten in het 1001e topic niet nuttig??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
tot straks
eten enzoquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
tot straks
je moet toch leren de hoofd van bijzaken te scheiden hoor...quote:
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef bunnyma het volgende:
Mogelijkheden zijn nu:
* Voor een foto
* Drugs in gestopt
* Voor openingsshot van Ruud
* De onderbroek van Joost gejat
* De kleurdoos van Lieske gejat.
dat had ik dus ookquote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef kissa het volgende:
Ben ik even weg om de laatste boodschappen in huis te halen. zitten jullie alweer in topic 1001. Heel nummer 1000 gemist![]()
Geloof jij dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef bunnyma het volgende:
Joost heeft teveel gemastrubeerd om dat kaarten bouwen goed te kunnen, zegt hij.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef kissa het volgende:
Ben ik even weg om de laatste boodschappen in huis te halen. zitten jullie alweer in topic 1001. Heel nummer 1000 gemist![]()
Mag je niet bij de pc roken?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef Sassefras het volgende:
JUJ joost heeft een half kaartenhuis!!!
ik ga even een sigaretje roken, de spanning wordt me echt teveel..
Vrij genomenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat is hier trouwens fucking druk!
Vannacht was het nog een beetje overzichtelijk en vandaag heeft iedereen vrij genomen ofzo??
kerst enzo iedereen zal wel gewoon vrij hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Manu82 het volgende:
Vannacht was het nog een beetje overzichtelijk en vandaag heeft iedereen vrij genomen ofzo??
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Manu82 het volgende:
go wash your mouth!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
Weer een unicum:
Ik vind Liekse het goed en geconcentreerd doen!!
Wie?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
Weer een unicum:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
Weer een unicum:
ssssssstquote:
Dan is het helemaal lastig vrij nemen........ niemand die het van je overneemt.....quote:
Niet alles hoeft negatief te zijn aan dat kind alhoewel ik niet begrijp waarom ze die schort nog aanheeft... Wil ze even laten zien dat ze de hele morgen heeft schoongemaakt ofzo???quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
WAT? Dat ik dit nog mag meemaken.........
![]()
Je zou willen dat je zo'n meid als vriendin kon krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die mini-me muts uit haaksbergen![]()
denk je dat echt??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n meid als vriendin kon krijgen.
Zij kwam ook met de techniek "Likken".quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
Weer een unicum:
collega...quote:
Ja, het is gewoon een ontzettend lekker ding.quote:
Daar wil je misschien 10 keer over heen klappen, zolang ze haar mond maar houdt!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
qua uiterlijk ja want ze ziet er best wel lekker uitquote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Whaha!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar wil je misschien 10 keer over heen klappen, zolang ze haar mond maar houdt!
Ik zie het al voor me dat ik naast haar wakker word en dan meteen wordt meegesleept naar de Vindicat sekte
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft negatief te zijn aan dat kind alhoewel ik niet begrijp waarom ze die schort nog aanheeft... Wil ze even laten zien dat ze de hele morgen heeft schoongemaakt ofzo???
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:02 schreef Sjet het volgende:
[quote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
Kan Lieske die debiele schort niet even afdoen trouwens ]
Ik vind het wel schattig![]()
'Desperate housewife Lieske"
ik ben overduidelijk geen man....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een ontzettend lekker ding.
Heb jij het ook zo zwaar??quote:
Die meiden weten tenminste hoe ze moeten feestenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben overduidelijk geen man....![]()
en ik krijg als ik haar zie alleen die wijven met die geborduurde jaarclub jasjes op mijn netvlies
heb er nog een thuis (slaapt nu) en twee op school. Maar die blijven niet over.....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef trpetine het volgende:
[..]
Heb jij het ook zo zwaar??
Kind de hele dag naar school en ze blijft nog over ook![]()
Me tooquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
De laatste dag vandaag, wel gek eigenlijk dat het straks allemaal voorbij is
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ja, moet toegeven dat ze de enigste was die vannacht nog een beetje leven bracht op de streams en dat ze goed heeft schoongemaakt. Maar ik begrijp het niet dat ze gisteren zo vroeg naar bed ging en dan ook nog even Ing gaat roepen of die ook toch wel even heel snel achter haar aan wil komen. Mini-Me heeft veel geleerd van Dr. Evil.... En Ingrid heeft er ook wat van geleerd blijkbaar want ze luistert niet meerquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
niet mijn idee van een feestje....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die meiden weten tenminste hoe ze moeten feesten
die zaten er al in voor de actie van BB..quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of er allemaal zakjes in de koffer van Joost zitten nu![]()
[afbeelding]
BEW terugquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.
Tja, jij liever dan ik. Ik op mijn 40e prefereer nog steeds een slankere meid...
Okee, niet op gelet... carry onquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Yez het volgende:
[..]
die zaten er al in voor de actie van BB..![]()
wat zit daar nou allemaal voor plastic zakjes in??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of er allemaal zakjes in de koffer van Joost zitten nu![]()
[afbeelding]
Als je zoveel sport als Lieske word je niet vet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.
Tja, jij liever dan ik. Ik op mijn 40e prefereer nog steeds een slankere meid...
John Cleese?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, niet op gelet... carry on
Joost zou het wel kunnen merken omdat het handvat helemaal is uitgeschoven,quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, niet op gelet... carry on
Tis net even als stoppen metquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW terugJa, dubbel gevoel wel he...
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind Lieske niet dik hoor... Een beetje mollig mag best. Ik hou niet van die dunne sprietjes.
[afbeelding]
toch ook niet echt nodig ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
de talpasite wordt volgens mij ook minder bijgewerkt dan anders.
Ze is fatsig op haar 19e en over een jaartje of 5 is het een dichtgegroeide vette mokkel.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is niet dik...
Ze zijn er klaar meequote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
de talpasite wordt volgens mij ook minder bijgewerkt dan anders.
nou, om te weten wat ze nou net hebben uitgehaald...quote:
Het is ook de enige reden dat ze er nog inzit, haar uiterlijk en het feit dat ze nog geen vriend heeft. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand haar om haar karakter erin wil houden...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.
Laat ik nu juist het idee hebben dat juist die Lieske aanbidders graag een kleuter willen neuken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.
ga toch weg....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is fatsig op haar 19e en over een jaartje of 5 is het een dichtgegroeide vette mokkel.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar wil je misschien 10 keer over heen klappen, zolang ze haar mond maar houdt!
Ik zie het al voor me dat ik naast haar wakker word en dan meteen wordt meegesleept naar de Vindicat sekte
Ben je jaloers omdat je vriendin nu al een vette pad is ofzo? Oh nee, want die kun je natuurlijk geen krijgen. Leer bovendien eens Nederlands, domme lul.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is fatsig op haar 19e en over een jaartje of 5 is het een dichtgegroeide vette mokkel.
quote:
Ik vind haar ook mollig en mijn vriendin hoeft echt geen anorexialijer te zijn, maar als je zoveel sport en dan nog gezet bent dan vraag ik me inderdaad ook af hoe dat dan zou zijn als ze niet zou sporten....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
alle studenten sms-en massaal. Vinden het ook heerlijk, drie maanden Lieske-vrije feestenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is ook de enige reden dat ze er nog inzit, haar uiterlijk en het feit dat ze nog geen vriend heeft. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand haar om haar karakter erin wil houden...
Warmmaakknuffelsquote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef White_Pearl het volgende:
Gil effe met hazes op de radio en heb gewoon koude rilling![]()
Moet daar geen >> niet, tussen staanquote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal je missen straks als het voorbij is (en de rest ook hier)
Wij jou ook bong... vooral de BEW'squote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal je missen straks als het voorbij is (en de rest ook hier)
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alle studenten sms-en massaal. Vinden het ook heerlijk, drie maanden Lieske-vrije feesten![]()
gemeenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Moet daar geen >> niet, tussen staan![]()
Een volwassen vrouw. Tenminste niet zo'n serieuze doos als een Dido.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef style het volgende:
[..]
Laat ik nu juist het idee hebben dat juist die Lieske aanbidders graag een kleuter willen neuken.
Hoe wil je Lieske anders noemen?![]()
Ga maar lekker op de bank hoor... we gillen wel als er wat gebeurdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef flugeltje het volgende:
Zou een mini-tukje op de bank kunnen of ga ik dan van alles missen?
begin je weer??quote:
Joost gaat over 6min over de zeik dus blijf nog even kijken is het adviesquote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef flugeltje het volgende:
Zou een mini-tukje op de bank kunnen of ga ik dan van alles missen?
is goed.....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies, als ik Lieske 3 maanden uit mijn stad zou kunnen houden zou ik ook gaan stemmen.
Maar volgens mij is deze discussie begonnen terwijl ik iets positiefs zei over Mini-Me, dus laten we het er nu maar even bij laten......
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dank je lieverd dikke knuf![]()
terug.
Goed gesprokenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
begin je weer??
ga toch weg is een heel normale nederlandse uitdrukking die men in de spreektaal veel bezigt. Als in: hou nou toch op, of praat geen poep.
en voor de rest wens ik liever niet op z'n toon toegesproken te worden, thank you very much...
Mijn vriendin van 42 is slanker dan Lieskut. Maar dat is iets wat jij niet hebt en nooit zal krijgen. Maar geeft niet hoor, dat je dat op mij afreageert. En over dat Nederlands... lees je eigen teksten een terug.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat je vriendin nu al een vette pad is ofzo? Oh nee, want die kun je natuurlijk geen krijgen. Leer bovendien eens Nederlands, domme lul.
En bovendien; iemand die regelmatig sport wordt niet vet.
okee, je kunt alles zeggen, maar een serieus iemand als Dido is tenminste wel volwassen wat ook geld voor Ing. Mini-Me heeft heel veel geleerd in het BB huis en toen ze zei dat ze op een gegeven moment echt dacht van jullie kunnen mij echt de tyfus krijgen vond en vind ik haar net op een opstandige puber lijken...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw. Tenminste niet zo'n serieuze doos als een Dido.
Zowel Lieske als Dido vind ik niet volwassen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw. Tenminste niet zo'n serieuze doos als een Dido.
Spannend manquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
de regie heeft het maar druk met die lege slaapkamer
willen ze ons ergens op wijzen??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
de regie heeft het maar druk met die lege slaapkamer
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
Mooie eind shots op gate25 in de bedroom
Een teruglezen? Sorry ik begrijp je niet. En jij hebt een vriendin van 42?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn vriendin van 42 is slanker dan Lieskut. Maar dat is iets wat jij niet hebt en nooit zal krijgen. Maar geeft niet hoor, dat je dat op mij afreageert. En over dat Nederlands... lees je eigen teksten een terug.
Vervelen zich ook dood daarquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef Bartoli het volgende:
waar zijn ze egl in godsnaam mee bezig daar in de regiekamer?
Ik spreek iedereen aan op de toon zoals ik word aangesproken. Dus loop niet zo te zeiken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
begin je weer??
ga toch weg is een heel normale nederlandse uitdrukking die men in de spreektaal veel bezigt. Als in: hou nou toch op, of praat geen poep.
en voor de rest wens ik liever niet op z'n toon toegesproken te worden, thank you very much...
Eindshots maken voor de streamers en ook een beetje afscheid nemen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef Bartoli het volgende:
Dan vind je dat, lekker boeiend.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef style het volgende:
[..]
Zowel Lieske als Dido vind ik niet volwassen.
Maar Lieske is voor haar leeftijd nog echt een kleuter.
zal voor hun ook wel wennen zijn idd...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eindshots maken voor de streamers en ook een beetje afscheid nemen denk ik
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het ff gezellig houden hier?
afscheid nemen, ook voor hun us het de laatste dag!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef Bartoli het volgende:
Ik doe m'n best maar ik garandeer niks zolang er van die 'simpele' mensen hier rondlopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat je even laat merken dat je zelf ook nog niet volwassen bent.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan vind je dat, lekker boeiend.
Tuurlijk en dat heb ik ook al eens gezegd, we moeten een plekje afspreken op FOK waar we elkaar nog eens zien, bijvoorbeeld GC ofzo als dit forum straks opslot gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef White_Pearl het volgende:
Vind, het best wel een rare dag, ook al ben ik hier nog maar kort,
heb de afgelopen weken veel gelachen, en zei al eerder vandaag
zal het best missen, maar vraag me ook af, er is toch meer als bb
we kunnen toch wel gezellig met z'n allen door blijven lullen![]()
Give peace a change...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
mensen mensen make love not war.....
nou sorry dan als je gekwetst bent. Ben me er niet bewust van geweest dat IK jou op een vervelende toon heb aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik spreek iedereen aan op de toon zoals ik word aangesproken. Dus loop niet zo te zeiken.
Ik ben er ook niet op gebrand om zo over te komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef style het volgende:
[..]
Fijn dat je even laat merken dat je zelf ook nog niet volwassen bent.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
mensen mensen make love not war.....
Zoek ff anorexia op in de van Dale... Die van mij kan alles eten wat ze wil. Maar als jij later groot bent, dan kom je daar nog wel achter. Leef nu nog maar lekker in je eigen denkbeeldige wereldje. Wanhopig zielig mannetje....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een teruglezen? Sorry ik begrijp je niet. En jij hebt een vriendin van 42?![]()
![]()
Ik heb liever zo'n lekker jong ding als Lieske dan zo'n vieze ouwe anorexiarimpelkut als die vriendin van je.
nu kan hij zijn onderbroek terugkopen....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
Joost dbk
geweldig man.. een vriendin die alles kan etenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoek ff anorexia op in de van Dale... Die van mij kan alles eten wat ze wil. Maar als jij later groot bent, dan kom je daar nog wel achter. Leef nu nog maar lekker in je eigen denkbeeldige wereldje. Wanhopig zielig mannetje....![]()
Flikker op en houd je bekquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Ja, anders laat ik mijn hondje los op jullie!!quote:
kappen nuquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
geweldig man.. een vriendin die alles kan eten![]()
en ze heeft natuurlijk ook nog het perzikhuidje van een 18-jarige, en de tietjes van een 16-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |