Joost zou het wel kunnen merken omdat het handvat helemaal is uitgeschoven,quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, niet op gelet... carry on
Tis net even als stoppen metquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW terugJa, dubbel gevoel wel he...
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind Lieske niet dik hoor... Een beetje mollig mag best. Ik hou niet van die dunne sprietjes.
[afbeelding]
toch ook niet echt nodig ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
de talpasite wordt volgens mij ook minder bijgewerkt dan anders.
Ze is fatsig op haar 19e en over een jaartje of 5 is het een dichtgegroeide vette mokkel.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is niet dik...
Ze zijn er klaar meequote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
de talpasite wordt volgens mij ook minder bijgewerkt dan anders.
nou, om te weten wat ze nou net hebben uitgehaald...quote:
Het is ook de enige reden dat ze er nog inzit, haar uiterlijk en het feit dat ze nog geen vriend heeft. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand haar om haar karakter erin wil houden...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.
Laat ik nu juist het idee hebben dat juist die Lieske aanbidders graag een kleuter willen neuken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze is zelfs niet mollig.. iedereen die dat wel vindt zal wel zo'n anorexialijer hebben als vriendin, of het liefste een kleuter willen neuken.
ga toch weg....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is fatsig op haar 19e en over een jaartje of 5 is het een dichtgegroeide vette mokkel.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar wil je misschien 10 keer over heen klappen, zolang ze haar mond maar houdt!
Ik zie het al voor me dat ik naast haar wakker word en dan meteen wordt meegesleept naar de Vindicat sekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |