Heb jij het ook zo zwaar??quote:
Die meiden weten tenminste hoe ze moeten feestenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben overduidelijk geen man....![]()
en ik krijg als ik haar zie alleen die wijven met die geborduurde jaarclub jasjes op mijn netvlies
heb er nog een thuis (slaapt nu) en twee op school. Maar die blijven niet over.....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef trpetine het volgende:
[..]
Heb jij het ook zo zwaar??
Kind de hele dag naar school en ze blijft nog over ook![]()
Me tooquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
De laatste dag vandaag, wel gek eigenlijk dat het straks allemaal voorbij is
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n meid als vriendin kon krijgen.
ja, moet toegeven dat ze de enigste was die vannacht nog een beetje leven bracht op de streams en dat ze goed heeft schoongemaakt. Maar ik begrijp het niet dat ze gisteren zo vroeg naar bed ging en dan ook nog even Ing gaat roepen of die ook toch wel even heel snel achter haar aan wil komen. Mini-Me heeft veel geleerd van Dr. Evil.... En Ingrid heeft er ook wat van geleerd blijkbaar want ze luistert niet meerquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
niet mijn idee van een feestje....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die meiden weten tenminste hoe ze moeten feesten
die zaten er al in voor de actie van BB..quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of er allemaal zakjes in de koffer van Joost zitten nu![]()
[afbeelding]
BEW terugquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.
Tja, jij liever dan ik. Ik op mijn 40e prefereer nog steeds een slankere meid...
Okee, niet op gelet... carry onquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Yez het volgende:
[..]
die zaten er al in voor de actie van BB..![]()
wat zit daar nou allemaal voor plastic zakjes in??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of er allemaal zakjes in de koffer van Joost zitten nu![]()
[afbeelding]
Als je zoveel sport als Lieske word je niet vet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij een vet mokkel wil hebben op haar 25e.
Tja, jij liever dan ik. Ik op mijn 40e prefereer nog steeds een slankere meid...
John Cleese?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, niet op gelet... carry on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |