afscheid nemen, ook voor hun us het de laatste dag!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef Bartoli het volgende:
waar zijn ze egl in godsnaam mee bezig daar in de regiekamer?
Ik doe m'n best maar ik garandeer niks zolang er van die 'simpele' mensen hier rondlopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het ff gezellig houden hier?
Fijn dat je even laat merken dat je zelf ook nog niet volwassen bent.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan vind je dat, lekker boeiend.
Tuurlijk en dat heb ik ook al eens gezegd, we moeten een plekje afspreken op FOK waar we elkaar nog eens zien, bijvoorbeeld GC ofzo als dit forum straks opslot gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef White_Pearl het volgende:
Vind, het best wel een rare dag, ook al ben ik hier nog maar kort,
heb de afgelopen weken veel gelachen, en zei al eerder vandaag
zal het best missen, maar vraag me ook af, er is toch meer als bb
we kunnen toch wel gezellig met z'n allen door blijven lullen![]()
Give peace a change...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
mensen mensen make love not war.....
nou sorry dan als je gekwetst bent. Ben me er niet bewust van geweest dat IK jou op een vervelende toon heb aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik spreek iedereen aan op de toon zoals ik word aangesproken. Dus loop niet zo te zeiken.
Ik ben er ook niet op gebrand om zo over te komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef style het volgende:
[..]
Fijn dat je even laat merken dat je zelf ook nog niet volwassen bent.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
mensen mensen make love not war.....
Zoek ff anorexia op in de van Dale... Die van mij kan alles eten wat ze wil. Maar als jij later groot bent, dan kom je daar nog wel achter. Leef nu nog maar lekker in je eigen denkbeeldige wereldje. Wanhopig zielig mannetje....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een teruglezen? Sorry ik begrijp je niet. En jij hebt een vriendin van 42?![]()
![]()
Ik heb liever zo'n lekker jong ding als Lieske dan zo'n vieze ouwe anorexiarimpelkut als die vriendin van je.
nu kan hij zijn onderbroek terugkopen....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
Joost dbk
geweldig man.. een vriendin die alles kan etenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoek ff anorexia op in de van Dale... Die van mij kan alles eten wat ze wil. Maar als jij later groot bent, dan kom je daar nog wel achter. Leef nu nog maar lekker in je eigen denkbeeldige wereldje. Wanhopig zielig mannetje....![]()
Flikker op en houd je bekquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het ff gezellig houden hier?
Ja, anders laat ik mijn hondje los op jullie!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |