nee echt niet! en dan vanavond bridget: Op internet werd er weer veel gespeculeerd....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Op het gebied van complottheorieen kan niemand tippen aan de Fok!kers.![]()
als het een surpriseborrel is, kun je makkelijk rond half 8 wegrennen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......
de borrel begint om 18.00-18:30........
naja dan hadden ze me maar eerder moeten informeren, dan had ik de video in kunnen stellen...
Dat menen ze toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
t is Mijn... -veel succes met je nieuwe baan- borrel
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die ze naaien op deze dagquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......
de borrel begint om 18.00-18:30........
naja dan hadden ze me maar eerder moeten informeren, dan had ik de video in kunnen stellen...
veel plezierquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
DE FINALE kijken natuurlijkKerstborrels komen er nog wel vaker
![]()
edit: oh is je eigen afscheidsborrel? Hmmmm moeilijk.....
EN nu ben ik echt weg, anders mis ik mijn zoon's kerstdiner, warom in godsnaam op de finaledag is mij een raadsel!![]()
Als eerste afscheid nemen. Voor de verandering.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
weet je wat het allerlulligste is....... Ik kan vanavond de live uitzending niet zien...... waarschijnlijk niet. Of ik moet mijn afscheidsborrel op het werk om 19.30 verlaten...
hmmm, half 8 is best netjes..
wat zouden jullie doen???
DE FINALE kijken natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja, sorry had ik dat geweten... Nu heb ik al andere verplichtingen.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als het een surpriseborrel is, kun je makkelijk rond half 8 wegrennen hoor
Misschien toch GJ die daar stond?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
een foto maken voor de krant (telegraaf) met hummie en de vier koffers??
ai.. in dat geval.. is het toch niet zo makkelijk om zo vroeg te vertrekken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Klinkt het meest aannemelijk jaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
een foto maken voor de krant (telegraaf) met hummie en de vier koffers??
Goeiemiddag Anitraquote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Anitra het volgende:
Misschien een opname met Ruud gemaakt die in het huis was als ding van vanavond? Hij heeft toch altijd een apparte start?
Goede middag trouwens
Geen ideequote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Yez het volgende:
[..]
Maar het was wel allemaal heel plotseling.. zo'n foto heeft toch geen haast denk ik?![]()
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze Joost niet beter een pritt stift geven?
redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Goeiemiddag Anitra![]()
Hoe is het met je?
We zijn de 1000 voorbij nu hoorquote:
* Voor een foto ( minst spannend)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee echt niet! en dan vanavond bridget: Op internet werd er weer veel gespeculeerd....
(wat voor theorien hebben we nu al??)
Lassie zei ze ook nogquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
Ingrid: "Je kunt toch wel een beetje likken Joost"
Ik ga toch voor het begin shot van Ruudquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
* Voor een foto ( minst spannend)
* Drugs er in gestopt ( meest speculatief)
Dan heb je niet genoeg aan een pritt stiftjequote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmen
doorposten met die caps gasiesquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn de 1000 voorbij nu hoor![]()
![]()
Voorzichtig aan smokkelen dan maar..... je moet het ook niet weer heel erg bekopen.... dat is dat BB toch ook weer niet waardquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
redelijk.
Ik ga vandaag heel veel smokkelen geloof ik
Joost kennende plakt hij elke lichaamsopening dicht.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben er meer voor om zijn mond gewoon dicht te lijmen
Nu niet meer cappen?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn de 1000 voorbij nu hoor![]()
![]()
ja..... das ook wel weer zo... hadden ze me maar eerder moeten informeren!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, sorry had ik dat geweten... Nu heb ik al andere verplichtingen.....![]()
offfffequote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
* Voor een foto ( minst spannend)
* Drugs er in gestopt ( meest speculatief)
Das waar, daarom straks maar ff de andere pc aanzetten, als die het wil doen tenminste, dat scherm kan ik vanuit mijn bed bekijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Voorzichtig aan smokkelen dan maar..... je moet het ook niet weer heel erg bekopen.... dat is dat BB toch ook weer niet waard![]()
Het dubbele capvrius had weer toegeslagenquote:
We hebben jammer genoeg Ruud niet gezien of gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het begin shot van Ruud
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele capvrius had weer toegeslagen
Ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
Kan Lieske die debiele schort niet even afdoen trouwens
Kijk, dat lijkt me geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das waar, daarom straks maar ff de andere pc aanzetten, als die het wil doen tenminste, dat scherm kan ik vanuit mijn bed bekijken
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig![]()
'Desperate housewife Lieske"
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
luitjes.. ik ga even wat nuttigs doen
tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |