Geen internetuitzending vandaagquote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
En daarna op internet verder!? Wel vreemd hoor..
Zal dus weer zo'n nogal saaie korte live uitzending zijn..!
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef trpetine het volgende:
[..]
Geen internetuitzending vandaag![]()
Had ik wel leuk gevonden..
Afterparty op internet
Top gedaan cuall! Om met Rikkert's term te spreken "Hulde"quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duidendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
Aan mij de eer om dat topic te openen.![]()
Hulde aan alle fokkers![]()
[afbeelding]
Dankzij de BB-fokkers is deze prestatie tot stand gekomen.
Natuurlijk zijn het er nog veel meer, maar er moet wel ruimte overblijven om nog wat
te posten natuurlijk.![]()
Op naar de 1100
![]()
Mensen ik ben trots op ons![]()
Speciale dank aan Snaptnix, Manu en LS, we vormden vannacht een goed team
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef F4iTH het volgende:
Poooooh je maakte het wel erg spannend zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Héé, WIJ hier ?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef demins het volgende:
Hoeveel nog?
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef White_Pearl het volgende:
Tis jullie gelukt !!!!!![]()
![]()
![]()
Op naar de 1100
Mooi gemaakt Cuall!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duidendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
[afbeelding]
Natuurlijk zijn het er nog veel meer, maar er moet wel ruimte overblijven om nog wat
Op naar de 1100
![]()
![]()
Snaptnix msnt jou?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Snaptnix zat me net te msn nen en ik ben een beetje trager geworden, ging ineens zo snel
![]()
We moeten hier maar afterpartyen dus..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]Geen internet-afterparty??? We moeten dus echt cold-turkey
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
[knip]
[knip]
Gefeliciteerd met dit topic!quote:
we prepartien alvast !quote:Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef trpetine het volgende:
[..]
We moeten hier maar afterpartyen dus..![]()
Ik durf er niet op te gokken.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zal de draad naar beneden vallen, of niet...![]()
Ik ook.. leuk is datquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
Ik bedenk me net dat ik toch bij heel veel van die avatars ook meteen de naam weer weet van de betreffende user.....
voor de finale uitzending zijn we wel weer een topic of 20 verderquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef Foreverblue het volgende:
BEWNet te laat merk ik
Maar anyway....
Jaaaaaaaaaaa 1000![]()
![]()
![]()
Proost allemaal... goed gedaan![]()
Heel leuk bedacht zo, Cuall... Zal wel een hoop werk in hebben gezetenquote:
Hier liep net de muis prinsheerlijk voorbij , vandaar dit shotje ... , ze waren alleen net te laat !quote:
Is dat niet wat vroeg??quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu eerst 2 glaasjes cola drinken en dan ga ik aan de pre whiskey party
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
Luitjes iedereen bedanktik word er wel een beetje stil van
![]()
Ik houd het maar bij bier, maar ik begin vanvond pasquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
je hebt het ook van harte verdiend (spammert) lieverdquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef bunnyma het volgende:
Prachtig cuall.![]()
![]()
![]()
Je hebt er veel werk van gemaakt.
Grandioos.![]()
Ik moet straks nog rijden... ik ga de finale nuchter volgen...... apart ideequote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg??
Als ik dat nu durf te doen maak ik de finale niet eens mee....![]()
Ook ergquote:
Ja ik meende dat BB had gezegd dat ze moesten opschieten, vroeg opstaan, koffers pakken, etc. Want er ging heel wat gebeuren...........quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet de laatste dag op dit moment zo saai zijn ???
Mijn Beertender moet nog leeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
zal ook wel de bedoeling geweest zijn.... maar toen raakten ze per ongeluk een draaiboek kwijtquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik meende dat BB had gezegd dat ze moesten opschieten, vroeg opstaan, koffers pakken, etc. Want er ging heel wat gebeuren...........![]()
In principe wel, maar heb maar 2 uur geslapen net half op de bank en wil eigenlijk niet voor vanavond weer in slaap vallen en moet zo nog even naar de bank om huur te storten, dus alles moet een beetje snel en een lekkere whiskey cola gaat er altijd wel in denk ik danquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg??
Als ik dat nu durf te doen maak ik de finale niet eens mee....![]()
Stttttt daar gaan we het maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gezien je hoeveelheid posts sinds vannacht kan dat geen kwaad![]()
En nu even een paar uurtjes welverdiende rust om vanavond er weer volop tegen te kunnenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef F4iTH het volgende:
Roel DBK!
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Stttttt daar gaan we het maar niet meer over hebben![]()
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In principe wel, maar heb maar 2 uur geslapen net half op de bank en wil eigenlijk niet voor vanavond weer in slaap vallen en moet zo nog even naar de bank om huur te storten, dus alles moet een beetje snel en een lekkere whiskey cola gaat er altijd wel in denk ik dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef demins het volgende:
I_Doubt is zonder twijfel winnaar van het pooletje! Proficiat dan maar!![]()
![]()
![]()
Je blijft nu toch nog wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop echt van harte dat er een BB6 komt, dan zal ik er hier vanaf het begin bijzijn, zoveel is zeker. Ik vond het hier erg gezellig. Juist omdat er zoveel verschillende personen en meningen vertegenwoordigd zijn. Allemaal alvast bedankt voor de aangename laatste maanden en fijne fesstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missen![]()
Dus luitjes tot straks![]()
![]()
Nou dan wacht ik nog ffquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
KAARTENHUIZEN BOUWEN, VOOR HET ECHT
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan alle posters die keurig op tijd inhielden om mij te laten winnen
[afbeelding] Ik ben diep ontroerd.[afbeelding]
Slaap lekker cuall. Tot straksquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missen![]()
![]()
Ja hoor, ik ga nog niet weg.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je blijft nu toch nog wel?
Van 't zelfde trouwens![]()
Slaap lekker Cuall, tot strakkie'squote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Cuall schat, ga nou toch nog ff liggen. Ik denk dat er vanmiddag nog wel meer gaat gebeuren en voor je het weet zit je hier vanavond nog...quote:
Slaap lekker! Zet wel de wekker voor vanavond hequote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Als het lukt... 50.000 euro extra in de pot.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
En wat is het doel van die kaartenhuizen
50.000 euriquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
Ik sluit me bij jou woorden aan, vind het echt jammer dat ik er niet al die maandenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop echt van harte dat er een BB6 komt, dan zal ik er hier vanaf het begin bijzijn, zoveel is zeker. Ik vond het hier erg gezellig. Juist omdat er zoveel verschillende personen en meningen vertegenwoordigd zijn. Allemaal alvast bedankt voor de aangename laatste maanden en fijne fesstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst![]()
Ga lekker slapen joh. Die kaartenhuizen zal je vanavond ook nog wel zien.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Daar komen asielzoekers in te wonen!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef avonne het volgende:
[..]
50.000 eurikijk jij wel streams
![]()
Anders ik wel, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jou woorden aan, vind het echt jammer dat ik er niet al die maanden
bij geweest ben![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Daar komen asielzoekers in te wonen!![]()
Ik dacht ook nog gehoord te hebben dat het eerst nog een keer oefenen was.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij toch een soort oefening dit... of is dit voor het echie?
dat weten ze volgens mij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
het is wel oefenen, maar als je nu niet oefent wordt het nooit watquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat de 50.00-opdracht pas in de live kwam, dus de opmerking dat ze nu "voor het echt" al gingen bouwen verbaasde me nogal
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
zelfs met oefenen wordt het niets bij die figurenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
het is wel oefenen, maar als je nu niet oefent wordt het nooit wat
Slaap lekker en zet wel een wekkertje hequote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij echie hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ja voor de Ava van Scanman heb ik erg moeten zoeken, maar is gelukkig wel geluktquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ook ergdat Regenwormpje en Scan er ook tussen zitten.
Dacht ik ook al.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.
Opdrachten aanpassen doet BB wel vaker, kijk maar naar die vergeten biertjes van Dido
Ik dacht uiteindelijk wel, maar Roel en Lieske waren de enigen die het achter elkaar soepel konden neerzetten.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Hebben ze bij het oefenen allemaal 4 lagen gehaald?
wil je het daar niet over hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.
Opdrachten aanpassen doet BB wel vaker, kijk maar naar die vergeten biertjes van Dido
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar dan om een andere reden![]()
Al is de echte avater van Scanman wel in zwart wit... maar een kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja voor de Ava van Scanman heb ik erg moeten zoeken, maar is gelukkig wel gelukt![]()
Hey Bunnymaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Zo gecompliceerd zitten deze bewoners niet in elkaar! Kan je beter naar het Filmhuis gaan als je op zoek bent naar gelaagdheid!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Oh, ik heb het namelijk bij Joost en Ingrid niet gezien, maar heb niet alles meegekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik dacht uiteindelijk wel, maar Roel en Lieske waren de enigen die het achter elkaar soepel konden neerzetten.
Roel is degene die het het snelste kanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs met oefenen wordt het niets bij die figuren
Ja, maar ik heb de hele nacht reuze gezellig gezelschap gehad hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef avonne het volgende:
CUALL
wat ik wou vragen, ben je de hele nacht wakker geweest?
Hoe ga je het dan de rest van de dag volhouden??
on topic:
Roel DBK
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Bunnyma![]()
Nee volgens mij toch niet.... ik dacht alleen Roel [heel vaak![]()
] en Lieske
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreekquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
hoi Sjetje.
(Mogen we wel zwaaien?)
Volgens mij heb ik in de tv uitzending gezien, dat ze voorlas dat ze alle alcohol moest laten verdwijnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef Manu82 het volgende:
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreek![]()
Ja je hebt gelijk, ik lees het wel, we hebben hier zulke puike streamersquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Cuall schat, ga nou toch nog ff liggen. Ik denk dat er vanmiddag nog wel meer gaat gebeuren en voor je het weet zit je hier vanavond nog...
Je hebt wel wat slaap verdiend
Nee, inderdaad zo irritant en Roel en Lieske doen het goed, volgens mij hebben ze hem al klaar, maar nu blaast Lieske hem omquote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Joost kan ook echt geen 2 minuten zijn bek dichthouden he
Tjongequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de hele nacht reuze gezellig gezelschap gehad hoor![]()
Ik ga zo lekker een tukkie doen en dan op naar de finale vanavond en dan morgen lekker uitslapen![]()
Geniet van je welverdiende slaap!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit me nu trouwens af te vragen hoeveel Cuall, LekkerSimpel en ik vannacht gepost hebben
Oh ja en Yolande natuurlijk ook (zag ik vannacht ook al over het hoofd)...
schiet daar net de winnaar van bb 5 achter de kerstboom??quote:
Ja, hopelijk als het om het echie gaat ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is degene die het het snelste kan![]()
Had je hem gisteren moeten horen, tijdens dat oefenen...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Hier ga ik niet eens meer op in. Ouwequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreek![]()
Dat is voor hem al erg lang die 2 minutenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Ja, en later was die opdracht ineens veranderd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in de tv uitzending gezien, dat ze voorlas dat ze alle alcohol moest laten verdwijnen.
Ik vind die kraaienuitroep van Joost zo vervelend. In letters uitegdrukt klinkt het ongeveer als "waaaeeeeeh". Volgens mij is die nooit in een reguliere uitzending uitgezonden of heb ik het misquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zo irritant en Roel en Lieske doen het goed, volgens mij hebben ze hem al klaar, maar nu blaast Lieske hem om
Sorry, heb 2 uur op de bank geslapen en kan niet alles meer terughalen van vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik een wees ofzo
![]()
Van cuall weet ik het wel, maar daar gaan we het niet over hebben![]()
Dat was erg he?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had je hem gisteren moeten horen, tijdens dat oefenen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schiet daar net de winnaar van bb 5 achter de kerstboom??![]()
Whehehe...! Nu dus wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Regie doet weer hetzelfde als gisteren, weer geen camera gericht op Joost zijn gezicht!![]()
Ik zou de regie daarvoor bedanken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Regie doet weer hetzelfde als gisteren, weer geen camera gericht op Joost zijn gezicht!![]()
Gemeen he?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Thx... een typische Muerte capquote:
Ja en die kan je dan later kopen bij de BB-veilingquote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef D.Rose het volgende:
zitten ze alle kaarten onder te kwijlen
Ze moeten Joost gewoon een keer een week in de isoleercel stoppen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
probeert Joost de muren van de anderen om te lullen ofzo?![]()
Die loert nu even op wat anders, dan vallende kaarten, namelijk een tot het uiterste getergde Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... een typische Muerte cap
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die loert nu even op wat anders, dan vallende kaarten, namelijk een tot het uiterste getergde Joost.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Zit Joost te zeggen dat hij mensen gaat slaan ofzo en dat hij nog nooit zo agressief is geweest1!!!
Volgens mij heeft hij niet helemaal door dat ik bijna een hamer door mijn laptopscherm scherm ga gooien als hij niet snel zijn mond dicht doet
Ik vind het trouwens wel terecht dat jij naar de party mag. Als ik had gewonnen had je mijn kaarten mogen hebben. Ech wel. Doe je wel morgen verslag?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
In de 1000ste moet ik natuurlijk wel even gepost hebben.
Ik ben ook trots op ons!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duizendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
[afbeelding]
Op naar de 1100
![]()
![]()
hij ziet eruit als een notaris ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand had gecapt.
Wie is dat
De makelaar die het huis gaat verkopenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand had gecapt.
Wie is dat
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
Zag net iemand in het BB huis wie heeft er een cap gemaakt?
Postje of 10 hierboven misschien?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een notaris ofzo
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Terug kijken misschien......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??
jij zie zeker niet vaak een notaris?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Als het Roel was geweest, hadden hier weer mensen op de stoelen gestaan en met hun vinger gewezen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Zit Joost te zeggen dat hij mensen gaat slaan ofzo en dat hij nog nooit zo agressief is geweest1!!!
Volgens mij heeft hij niet helemaal door dat ik bijna een hamer door mijn laptopscherm scherm ga gooien als hij niet snel zijn mond dicht doet
Ja, zag het maar ik post meestal zonder op F5 te drukkenquote:
nee idd heb hem ook nog niet nodigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zie zeker niet vaak een notaris?
Hebben we al meer gezien.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Bartoli het volgende:
hahahah ook voor het eerst dat we dat zien
ja iddquote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik vond hem wel trekjes weghebben van GJ
toen had ik geen streams aan en heb ik het niet gelezen. Dus excuse mequote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hebben we al meer gezien.
o.a toen Lieske die spullen van de anderen moest pakken en later toen mensen in zwarte pakken de camera's aan het bijstellen waren.
Misschien toch 's vaker wel doenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zag het maar ik post meestal zonder op F5 te drukken
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
Hummie in actie?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Waarom begin ik nu ieder jaar zo laat met het schrijven van kerstkaarten?
Zit mezelf ongans te schrijven nu...
Ze ruimt de getuigen uit de weg.quote:
Ja, ze hebben alle vier een enveloppe met geld aangenomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef Giggio het volgende:
net erug van de lunch
stilte op de streams??
(geen beeld wel geluid maar ik hoor niets)
zijn ze het huis al uit?
Haha, ik ga ze hier ook nog even in de enveloppen stekenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Waarom begin ik nu ieder jaar zo laat met het schrijven van kerstkaarten?
Zit mezelf ongans te schrijven nu...
Het einde van Hummiequote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
Leroyquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Kinga het volgende:
wie is die meneer dan?
quote:
Erg vreemd dit allemaal...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:
Ja, ik heb het al vaker gezegd dat er heel veel mensen zijn met selectieve verontwaardigin.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het Roel was geweest, hadden hier weer mensen op de stoelen gestaan en met hun vinger gewezen.![]()
Gert Jan komt schietenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze ruimt de getuigen uit de weg.
Stukje live Cluedo voor de bewoners?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ze hebben alle vier een enveloppe met geld aangenomen.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stukje live Cluedo voor de bewoners?
Wie is het lijk, wie schoot hem neer en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |