Geen internetuitzending vandaagquote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
En daarna op internet verder!? Wel vreemd hoor..
Zal dus weer zo'n nogal saaie korte live uitzending zijn..!
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef trpetine het volgende:
[..]
Geen internetuitzending vandaag![]()
Had ik wel leuk gevonden..
Afterparty op internet
Top gedaan cuall! Om met Rikkert's term te spreken "Hulde"quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duidendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
Aan mij de eer om dat topic te openen.![]()
Hulde aan alle fokkers![]()
[afbeelding]
Dankzij de BB-fokkers is deze prestatie tot stand gekomen.
Natuurlijk zijn het er nog veel meer, maar er moet wel ruimte overblijven om nog wat
te posten natuurlijk.![]()
Op naar de 1100
![]()
Mensen ik ben trots op ons![]()
Speciale dank aan Snaptnix, Manu en LS, we vormden vannacht een goed team
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef F4iTH het volgende:
Poooooh je maakte het wel erg spannend zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Héé, WIJ hier ?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef demins het volgende:
Hoeveel nog?
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef White_Pearl het volgende:
Tis jullie gelukt !!!!!![]()
![]()
![]()
Op naar de 1100
Mooi gemaakt Cuall!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duidendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
Aan mij de eer om dat topic te openen.![]()
Hulde aan alle fokkers![]()
[afbeelding]
Dankzij de BB-fokkers is deze prestatie tot stand gekomen.
Natuurlijk zijn het er nog veel meer, maar er moet wel ruimte overblijven om nog wat
te posten natuurlijk.![]()
Op naar de 1100
![]()
Mensen ik ben trots op ons![]()
Speciale dank aan Snaptnix, Manu en LS, we vormden vannacht een goed team
![]()
Snaptnix msnt jou?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Snaptnix zat me net te msn nen en ik ben een beetje trager geworden, ging ineens zo snel
![]()
We moeten hier maar afterpartyen dus..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]Geen internet-afterparty??? We moeten dus echt cold-turkey
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
[knip]
[knip]
Gefeliciteerd met dit topic!quote:
we prepartien alvast !quote:Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef trpetine het volgende:
[..]
We moeten hier maar afterpartyen dus..![]()
Ik durf er niet op te gokken.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zal de draad naar beneden vallen, of niet...![]()
Ik ook.. leuk is datquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
Ik bedenk me net dat ik toch bij heel veel van die avatars ook meteen de naam weer weet van de betreffende user.....
voor de finale uitzending zijn we wel weer een topic of 20 verderquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef Foreverblue het volgende:
BEWNet te laat merk ik
Maar anyway....
Jaaaaaaaaaaa 1000![]()
![]()
![]()
Proost allemaal... goed gedaan![]()
Heel leuk bedacht zo, Cuall... Zal wel een hoop werk in hebben gezetenquote:
Hier liep net de muis prinsheerlijk voorbij , vandaar dit shotje ... , ze waren alleen net te laat !quote:
Is dat niet wat vroeg??quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu eerst 2 glaasjes cola drinken en dan ga ik aan de pre whiskey party
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
Luitjes iedereen bedanktik word er wel een beetje stil van
![]()
Ik houd het maar bij bier, maar ik begin vanvond pasquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
je hebt het ook van harte verdiend (spammert) lieverdquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
Luitjes iedereen bedanktik word er wel een beetje stil van
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef bunnyma het volgende:
Prachtig cuall.![]()
![]()
![]()
Je hebt er veel werk van gemaakt.
Grandioos.![]()
Ik moet straks nog rijden... ik ga de finale nuchter volgen...... apart ideequote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg??
Als ik dat nu durf te doen maak ik de finale niet eens mee....![]()
Ook ergquote:
Ja ik meende dat BB had gezegd dat ze moesten opschieten, vroeg opstaan, koffers pakken, etc. Want er ging heel wat gebeuren...........quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet de laatste dag op dit moment zo saai zijn ???
Mijn Beertender moet nog leeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Manu82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |