zal ook wel de bedoeling geweest zijn.... maar toen raakten ze per ongeluk een draaiboek kwijtquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik meende dat BB had gezegd dat ze moesten opschieten, vroeg opstaan, koffers pakken, etc. Want er ging heel wat gebeuren...........![]()
In principe wel, maar heb maar 2 uur geslapen net half op de bank en wil eigenlijk niet voor vanavond weer in slaap vallen en moet zo nog even naar de bank om huur te storten, dus alles moet een beetje snel en een lekkere whiskey cola gaat er altijd wel in denk ik danquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg??
Als ik dat nu durf te doen maak ik de finale niet eens mee....![]()
Stttttt daar gaan we het maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gezien je hoeveelheid posts sinds vannacht kan dat geen kwaad![]()
En nu even een paar uurtjes welverdiende rust om vanavond er weer volop tegen te kunnenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
Luitjes iedereen bedanktik word er wel een beetje stil van
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef F4iTH het volgende:
Roel DBK!
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Stttttt daar gaan we het maar niet meer over hebben![]()
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In principe wel, maar heb maar 2 uur geslapen net half op de bank en wil eigenlijk niet voor vanavond weer in slaap vallen en moet zo nog even naar de bank om huur te storten, dus alles moet een beetje snel en een lekkere whiskey cola gaat er altijd wel in denk ik dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef demins het volgende:
I_Doubt is zonder twijfel winnaar van het pooletje! Proficiat dan maar!![]()
![]()
![]()
Je blijft nu toch nog wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop echt van harte dat er een BB6 komt, dan zal ik er hier vanaf het begin bijzijn, zoveel is zeker. Ik vond het hier erg gezellig. Juist omdat er zoveel verschillende personen en meningen vertegenwoordigd zijn. Allemaal alvast bedankt voor de aangename laatste maanden en fijne fesstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missen![]()
Dus luitjes tot straks![]()
![]()
Nou dan wacht ik nog ffquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
KAARTENHUIZEN BOUWEN, VOOR HET ECHT
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan alle posters die keurig op tijd inhielden om mij te laten winnen
[afbeelding] Ik ben diep ontroerd.[afbeelding]
Slaap lekker cuall. Tot straksquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missen![]()
![]()
Ja hoor, ik ga nog niet weg.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je blijft nu toch nog wel?
Van 't zelfde trouwens![]()
Slaap lekker Cuall, tot strakkie'squote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Cuall schat, ga nou toch nog ff liggen. Ik denk dat er vanmiddag nog wel meer gaat gebeuren en voor je het weet zit je hier vanavond nog...quote:
Slaap lekker! Zet wel de wekker voor vanavond hequote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Als het lukt... 50.000 euro extra in de pot.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
En wat is het doel van die kaartenhuizen
50.000 euriquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
Ik sluit me bij jou woorden aan, vind het echt jammer dat ik er niet al die maandenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop echt van harte dat er een BB6 komt, dan zal ik er hier vanaf het begin bijzijn, zoveel is zeker. Ik vond het hier erg gezellig. Juist omdat er zoveel verschillende personen en meningen vertegenwoordigd zijn. Allemaal alvast bedankt voor de aangename laatste maanden en fijne fesstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst![]()
Ga lekker slapen joh. Die kaartenhuizen zal je vanavond ook nog wel zien.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Daar komen asielzoekers in te wonen!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef avonne het volgende:
[..]
50.000 eurikijk jij wel streams
![]()
Anders ik wel, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jou woorden aan, vind het echt jammer dat ik er niet al die maanden
bij geweest ben![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Daar komen asielzoekers in te wonen!![]()
Ik dacht ook nog gehoord te hebben dat het eerst nog een keer oefenen was.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij toch een soort oefening dit... of is dit voor het echie?
dat weten ze volgens mij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
het is wel oefenen, maar als je nu niet oefent wordt het nooit watquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat de 50.00-opdracht pas in de live kwam, dus de opmerking dat ze nu "voor het echt" al gingen bouwen verbaasde me nogal
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
zelfs met oefenen wordt het niets bij die figurenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
het is wel oefenen, maar als je nu niet oefent wordt het nooit wat
Slaap lekker en zet wel een wekkertje hequote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij echie hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ja voor de Ava van Scanman heb ik erg moeten zoeken, maar is gelukkig wel geluktquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ook ergdat Regenwormpje en Scan er ook tussen zitten.
Dacht ik ook al.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.
Opdrachten aanpassen doet BB wel vaker, kijk maar naar die vergeten biertjes van Dido
Ik dacht uiteindelijk wel, maar Roel en Lieske waren de enigen die het achter elkaar soepel konden neerzetten.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Hebben ze bij het oefenen allemaal 4 lagen gehaald?
wil je het daar niet over hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.
Opdrachten aanpassen doet BB wel vaker, kijk maar naar die vergeten biertjes van Dido
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar dan om een andere reden![]()
Al is de echte avater van Scanman wel in zwart wit... maar een kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja voor de Ava van Scanman heb ik erg moeten zoeken, maar is gelukkig wel gelukt![]()
Hey Bunnymaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Zo gecompliceerd zitten deze bewoners niet in elkaar! Kan je beter naar het Filmhuis gaan als je op zoek bent naar gelaagdheid!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
Oh, ik heb het namelijk bij Joost en Ingrid niet gezien, maar heb niet alles meegekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik dacht uiteindelijk wel, maar Roel en Lieske waren de enigen die het achter elkaar soepel konden neerzetten.
Roel is degene die het het snelste kanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs met oefenen wordt het niets bij die figuren
Ja, maar ik heb de hele nacht reuze gezellig gezelschap gehad hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef avonne het volgende:
CUALL
wat ik wou vragen, ben je de hele nacht wakker geweest?
Hoe ga je het dan de rest van de dag volhouden??
on topic:
Roel DBK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |