Die loert nu even op wat anders, dan vallende kaarten, namelijk een tot het uiterste getergde Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... een typische Muerte cap
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die loert nu even op wat anders, dan vallende kaarten, namelijk een tot het uiterste getergde Joost.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Zit Joost te zeggen dat hij mensen gaat slaan ofzo en dat hij nog nooit zo agressief is geweest1!!!
Volgens mij heeft hij niet helemaal door dat ik bijna een hamer door mijn laptopscherm scherm ga gooien als hij niet snel zijn mond dicht doet
Ik vind het trouwens wel terecht dat jij naar de party mag. Als ik had gewonnen had je mijn kaarten mogen hebben. Ech wel. Doe je wel morgen verslag?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
In de 1000ste moet ik natuurlijk wel even gepost hebben.
Ik ben ook trots op ons!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Het duizendste SC topicdat zijn 300.000 berichten en dan tel ik alle dubbele topics niet mee.
Aan mij de eer om dat topic te openen.![]()
Hulde aan alle fokkers![]()
[afbeelding]
Dankzij de BB-fokkers is deze prestatie tot stand gekomen.
Natuurlijk zijn het er nog veel meer, maar er moet wel ruimte overblijven om nog wat
te posten natuurlijk.![]()
Op naar de 1100
![]()
Mensen ik ben trots op ons![]()
Speciale dank aan Snaptnix, Manu en LS, we vormden vannacht een goed team
![]()
hij ziet eruit als een notaris ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand had gecapt.
Wie is dat
De makelaar die het huis gaat verkopenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand had gecapt.
Wie is dat
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
Zag net iemand in het BB huis wie heeft er een cap gemaakt?
Postje of 10 hierboven misschien?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een notaris ofzo
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Terug kijken misschien......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat??? Sluit Evil Hummie de notaris nu al op??
jij zie zeker niet vaak een notaris?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Als het Roel was geweest, hadden hier weer mensen op de stoelen gestaan en met hun vinger gewezen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Zit Joost te zeggen dat hij mensen gaat slaan ofzo en dat hij nog nooit zo agressief is geweest1!!!
Volgens mij heeft hij niet helemaal door dat ik bijna een hamer door mijn laptopscherm scherm ga gooien als hij niet snel zijn mond dicht doet
Ja, zag het maar ik post meestal zonder op F5 te drukkenquote:
nee idd heb hem ook nog niet nodigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zie zeker niet vaak een notaris?
Hebben we al meer gezien.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Bartoli het volgende:
hahahah ook voor het eerst dat we dat zien
ja iddquote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik vond hem wel trekjes weghebben van GJ
toen had ik geen streams aan en heb ik het niet gelezen. Dus excuse mequote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hebben we al meer gezien.
o.a toen Lieske die spullen van de anderen moest pakken en later toen mensen in zwarte pakken de camera's aan het bijstellen waren.
Misschien toch 's vaker wel doenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zag het maar ik post meestal zonder op F5 te drukken
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
Hummie in actie?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Waarom begin ik nu ieder jaar zo laat met het schrijven van kerstkaarten?
Zit mezelf ongans te schrijven nu...
Ze ruimt de getuigen uit de weg.quote:
Ja, ze hebben alle vier een enveloppe met geld aangenomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef Giggio het volgende:
net erug van de lunch
stilte op de streams??
(geen beeld wel geluid maar ik hoor niets)
zijn ze het huis al uit?
Haha, ik ga ze hier ook nog even in de enveloppen stekenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Waarom begin ik nu ieder jaar zo laat met het schrijven van kerstkaarten?
Zit mezelf ongans te schrijven nu...
Het einde van Hummiequote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
Leroyquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Kinga het volgende:
wie is die meneer dan?
quote:
Erg vreemd dit allemaal...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:
Ja, ik heb het al vaker gezegd dat er heel veel mensen zijn met selectieve verontwaardigin.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het Roel was geweest, hadden hier weer mensen op de stoelen gestaan en met hun vinger gewezen.![]()
Gert Jan komt schietenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze ruimt de getuigen uit de weg.
Stukje live Cluedo voor de bewoners?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor schoten!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ze hebben alle vier een enveloppe met geld aangenomen.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stukje live Cluedo voor de bewoners?
Wie is het lijk, wie schoot hem neer en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |