quote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Bunnyma![]()
Nee volgens mij toch niet.... ik dacht alleen Roel [heel vaak![]()
] en Lieske
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreekquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het achteraf toch wel voor het echt blijkt te zijn, en als het mislukt nog een herkansing ofzo. Omdat ze het (volgens mij) toch wel gaan halen.
Opdrachten aanpassen doet BB wel vaker, kijk maar naar die vergeten biertjes van Dido
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
hoi Sjetje.
(Mogen we wel zwaaien?)
Volgens mij heb ik in de tv uitzending gezien, dat ze voorlas dat ze alle alcohol moest laten verdwijnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef Manu82 het volgende:
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreek![]()
Ja je hebt gelijk, ik lees het wel, we hebben hier zulke puike streamersquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Cuall schat, ga nou toch nog ff liggen. Ik denk dat er vanmiddag nog wel meer gaat gebeuren en voor je het weet zit je hier vanavond nog...
Je hebt wel wat slaap verdiend
Nee, inderdaad zo irritant en Roel en Lieske doen het goed, volgens mij hebben ze hem al klaar, maar nu blaast Lieske hem omquote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Joost kan ook echt geen 2 minuten zijn bek dichthouden he
Tjongequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de hele nacht reuze gezellig gezelschap gehad hoor![]()
Ik ga zo lekker een tukkie doen en dan op naar de finale vanavond en dan morgen lekker uitslapen![]()
Geniet van je welverdiende slaap!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ga nu even een tukkie doen hoor, ben nu toch zo'n 30 uur op, en ik krijg moeie ogen, en de finale wil ik niet missen![]()
Dus luitjes tot straks![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit me nu trouwens af te vragen hoeveel Cuall, LekkerSimpel en ik vannacht gepost hebben
Oh ja en Yolande natuurlijk ook (zag ik vannacht ook al over het hoofd)...
schiet daar net de winnaar van bb 5 achter de kerstboom??quote:
Ja, hopelijk als het om het echie gaat ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is degene die het het snelste kan![]()
Had je hem gisteren moeten horen, tijdens dat oefenen...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Hier ga ik niet eens meer op in. Ouwequote:Op donderdag 22 december 2005 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die biertjes waren niet vergeten. Dido mocht er 2 bewaren voor Roel... En nu ik daar toch weer over begin. Iedereen deed gisteren zo dramatisch over die kaarten, maar dat het bier weg is maakt niemand wat uit. Nee, dat is geen kutstreek![]()
Dat is voor hem al erg lang die 2 minutenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Ja, en later was die opdracht ineens veranderd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in de tv uitzending gezien, dat ze voorlas dat ze alle alcohol moest laten verdwijnen.
Ik vind die kraaienuitroep van Joost zo vervelend. In letters uitegdrukt klinkt het ongeveer als "waaaeeeeeh". Volgens mij is die nooit in een reguliere uitzending uitgezonden of heb ik het misquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zo irritant en Roel en Lieske doen het goed, volgens mij hebben ze hem al klaar, maar nu blaast Lieske hem om
Sorry, heb 2 uur op de bank geslapen en kan niet alles meer terughalen van vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik een wees ofzo
![]()
Van cuall weet ik het wel, maar daar gaan we het niet over hebben![]()
Dat was erg he?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had je hem gisteren moeten horen, tijdens dat oefenen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schiet daar net de winnaar van bb 5 achter de kerstboom??![]()
Whehehe...! Nu dus wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Regie doet weer hetzelfde als gisteren, weer geen camera gericht op Joost zijn gezicht!![]()
Ik zou de regie daarvoor bedanken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Regie doet weer hetzelfde als gisteren, weer geen camera gericht op Joost zijn gezicht!![]()
Gemeen he?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
Thx... een typische Muerte capquote:
Ja en die kan je dan later kopen bij de BB-veilingquote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef D.Rose het volgende:
zitten ze alle kaarten onder te kwijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |