quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:Wat ben JIJ toch verschrikkelijk intolerant.
Succesje of niet ?quote:En wat doen al die topics van jou in WFL ? Het heeft niks met W en F te maken en levensbeschouwelijk heb je het zo langzamerhand allemaal wel gezegd (en een keer of honderd herhaald).
Eerst een vraag stellen, mij laten antwoorden en dan zo reageren. Alleen mensen met een stoornis reageren zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Akkersloot het volgende:
Wat jij met je epileptische godsdienststichter als sektarische detailering er allemaal bij haalt zal mij een worst wezen. Je hebt gewoon je grote bek te houden over "ongelovigen". Of dat ze volgens je nu in de hel of "voor eeuwig vernietigd worden"
Zo mag je natuurlijk ook afkeuringen afkeuren. Maar onlogisch is het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom ben ik intolerant. Ik mag toch wel een hekel hebben aan haatreligies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Die 19 zelfmoordenaars van 11 september hadden het zelfde geloof over "ongelovigen" als jouw. Hoe zo niets te vrezen.
[..]
Je toont mooi aan waar jouw geloof toe leidt. Ik heb gewoon je mooie praatjes onderuit gehaalt. Hier fierlejappen dat je niet in een hel voor ongelovigen gelooft en triomfantelijk zit te beweren dat ze volgens je gewoon vernietigd zullen worden door je "liefdevolle" haatgodje. Voor mij is er geen enkel verschil in een geloof in een hel voor "ongelovigen" of een geloof in de "eeuwige vernietiging" van "ongelovigen". En dat mag ik best zeggen in je topic over "bestaat er een hel volgens de bijbel". Voor seculieren is je verschil tussen de "hel" en de "eeuwige vernietiging van ongelovigen" immers gewoon kwatsch.
En verder mag je best antwoorden op mijn vraag waarom je zegt "worden ongelovigen zelf vernietigd". Wie of wat willen wij vernietigen, stomme Jehova ?
Laat die topics en Akkersloot gewoon even rusten, Stormseeker. Op deze manier doorgaan dient toch geen enkel doel meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
IK EIS VERWIJDERING VAN DEZE POST EN HET LIEFST EEN BAN VOOR DE POSTER:
[..]
Nee, inderdaad. Dat is iets waar Akkersloot wel vaker moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef STORMSEEKER het volgende:
Okay, bedankt iig.
Maar die reacties staan niet erg netjes in een topic dat ik graag serieus gehouden zou hebben.
(erg graag)
Wat is er verkeerd aan om "ongelovigen" niet bij je religie te betrekken. Het staat toch ook niet netjes als je zou zeggen dat niet bomenknuffelaars op de "dag des heren -foutje moet 'dag des oordeels' zijn - opgeknoopt zullen worden aan de hoogste boomquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb het HELEMAAL gehad met die knurft van een ''akkersloot''.
Wil een mod deze uitlokkende en beledigende reactie van dit onverlaat verwijderen uit mijn topic?:
[Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Akkersloot het volgende:
Wat jij met je epileptische godsdienststichter als sektarische detailering er allemaal bij haalt zal mij een worst wezen. Je hebt gewoon je grote bek te houden over "ongelovigen". Of dat ze volgens je nu in de hel of "voor eeuwig vernietigd worden"]
Ik vind het wel meevallen. Je gewraakte dit staat er nog.quote:
quote:Wat jij met je epileptische godsdienststichter als sektarische detailering er allemaal bij haalt zal mij een worst wezen. Je hebt gewoon je grote bek te houden over "ongelovigen". Of dat ze volgens je nu in de hel of "voor eeuwig vernietigd worden"
Je bent volstrekt intolerant tegenover mensen die jouw "waarheid" niet als hun "waarheid" zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom ben ik intolerant. Ik mag toch wel een hekel hebben aan haatreligies?
[..]
Uit het beantwoorden van kritiek met vragen en verwijzingen naar andere topics spreekt alleen maar volstrekt onterechte verontwaardiging en het wordt na een tijdje ook een beetje potsierlijk. Recht je rug en maak je niet zo belachelijk Akkersloot. Wees eens kort en bondig en beantwoord vragen met argumenten in plaats van retorische wedervragen en verongelijkte vrerwijzingen naar eerdere topics. Die maken je betogen niet sterker.quote:Succesje of niet ?
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat ik alleen ageer tegen mensen die anderen bij hun religie betrekken.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:20 schreef ..-._---_-.- het volgende: --- Die vrijheid om een mening te hebben gun je je opponenten niet ---
Kap er zelf dan eens mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat ik alleen ageer tegen mensen die anderen bij hun religie betrekken.
Omdat ik anderen niet bij mijn religie betrek. Andersgelovigen gaan volgens mij niet naar de hel. En omdat ze niet in mijn god geloven of iets dergelijks zeg ik niet dat ze verderf in de wereld brengen. Zoals Stormseeker dat bij voorbeeld zegt. Leert de bijbel het bestaan van een 'hel'?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:11 schreef Alicey het volgende:
[Je gaat volledig voorbij aan het feit dat ik alleen ageer tegen mensen die anderen bij hun religie betrekken.]
Kap er zelf dan eens mee.
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Omdat ik anderen niet bij mijn religie betrek.
Vervang het woord mening dan maar door levensovertuiging. De vrijheid om een monotheistische levensovertuiging te hebben gun jij een ander ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
Een ander bij je religie betrekken is wat anders dan "een mening hebben".
...
Ik heb er geen enkele moeite mee dat je je mening ventileert hoor. Waar ik wel moeite mee heb is dat je die mening continu, te pas en te onpas, meent te moeten herhalen. Doordrammen heeft niets met vrijheden te maken..quote:Aangezien dat jij dat niet wilt zien ben je zelf intolerant. Behoorlijk irritant ook.
Ik snap zowiezo het bruggetje naar de Islam niet goed. Het artikel in kwestie rept met geen woord over de Islam.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou als het over vervalsen van de wereldgeschiendenis gaat bevinden nazi's, Paulus en Mohammed bij elkaar in goed gezelschap.![]()
Het is gewoon een artikel uit Trouw hoor. Zou de stelling dat Paulus en Mohammed aan geschiedvervalsing gedaan hebben echt tot een ban moeten leiden ? Zou Jezus niet gewoon in Nazareth geboren kunnen zijn. Vieren we op 25 december écht de geboorte van Jezus of was het kerstfeest echt op dat tijdstip gepland om het Germaanse feest van het licht te ondermijnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als ik de nazi-vergelijking zou maken in een topic dan loop ik vroeg of laat tegen een ban of op zijn minst een paar notes op. Maar als je het verpakt in semi-intellectueel geneuzel dan heeft het opeens voldoende niveau en mag het wel?
Hoe de joodse Jezus een ariër werd.
Je wil zeggen dat ik geloof in één God alleen aan mij zelf gunquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vervang het woord mening dan maar door levensovertuiging. De vrijheid om een monotheistische levensovertuiging te hebben gun jij een ander ook niet.
Het artikel uit Trouw heeft het helemaal nergens over de Islam. Ik had het dan ook niet over dat artikel maar over de quote die jij toch echt zelf verzonnen hebt:quote:Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het is gewoon een artikel uit Trouw hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou als het over vervalsen van de wereldgeschiendenis gaat bevinden nazi's, Paulus en Mohammed bij elkaar in goed gezelschap.![]()
Nee natuurlijk niet ouwehoer. Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik geloof in één God alleen aan mij zelf gun![]()
Niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet ouwehoer. Je weet heel goed wat ik bedoel.
Heb je nog wat zinnigs bij te dragen of kan je alleen maar afzeiken?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet?
Door je nick zou je anders denken.
Kan je die onthouden of heb je het ergens opgeschreven?
What a newb..
Dat wilde ik inderdaad even aan de kaak stellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je nog wat zinnigs bij te dragen of kan je alleen maar afzeiken?
Waarom lul je dan over "alle monotheistische" godsdiensten.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee natuurlijk niet ouwehoer. Je weet heel goed wat ik bedoel.
hier of zo....quote:Op maandag 9 januari 2006 08:18 schreef Alicey het volgende:
Vanaf hier dit topic gaarne weer gebruiken voor feedback. Vetes mogen elders uitgevochten worden.
Lijkt mij meer een vete. Want ik zou niet weten wat er verkeerd is aan die post. De nazi's vervalsten de geschiedenis ten behoeve van het wegzetten van hún Jezus en Paulus en Mohammed vervalsten de geschiedenis voor het wegzetten van hún Jezus.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deze post...
Dat was geen vete maar feedback Alicey. De rest van de posts zijn inderdaad niet relevant.
Dus? Was jij je handjes nu opeens in onschuld, hypocriet?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Akkersloot het volgende:
Vergelijking met Hitler. Let vooral op het![]()
Dus vanwege mijn mening mag ik gelijkgesteld worden met Hitler ?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Doffy het volgende:
Dus? Was jij je handjes nu opeens in onschuld, hypocriet?
De wijze waarop je hem uitdraagt vertoont best overeenkomst. Ik denk dat als je een klein zwart snorretje hebt dat sommige mensen moeilijk het verschil zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus vanwege mijn mening mag ik gelijkgesteld worden met Hitler ?
Lucas 6:quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Akkersloot het volgende:
Dus vanwege mijn mening mag ik gelijkgesteld worden met Hitler ?
Rot toch op. Dat je zelfs de bijbel er bij haalt om iemand voor Hitler uit te maken. Je lijkt de KuKluxKlan wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Doffy het volgende:
Lucas 6:
41 En wat ziet gij den splinter, die in uws broeders oog is, en den balk, die in uw eigen oog is, merkt gij niet?
42 Of hoe kunt gij tot uw broeder zeggen: Broeder, laat toe, dat ik den splinter, die in uw oog is, uitdoe; daar gij zelf den balk, die in uw oog is, niet ziet? Gij geveinsde! doe eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit te doen, die in uws broeders oog is.
1. Ik maak helemaal niemand voor Hitler uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Akkersloot het volgende:
Rot toch op. Dat je zelfs de bijbel er bij haalt om iemand voor Hitler uit te maken. Je lijkt de KuKluxKlan wel.![]()
Reageerde je dan niet op mijn klacht dat ik voor Hitler uitgemaakt wordt.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Doffy het volgende:
1. Ik maak helemaal niemand voor Hitler uit.
Ik vind niemands gedrag daar bepaald charmant te noemen. De één roept kinderverkrachter, en de anderen draaien om elkaar heen om elkaar duivelsgebroed te noemen. Tsja... moet dat topic dan maar gewoon dicht, als het zo moet?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
@ the mods..
Heb ik recht om een opruiming/edit te vragen voor:
Centraal Anti Islam gebash [deel 4]
Centraal Anti Islam gebash [deel 4] (termen als kinderverkrachter)
en Centraal Anti Islam gebash [deel 4]
?
Bij voorbaat dank voor uw aandacht
jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vind niemands gedrag daar bepaald charmant te noemen. De één roept kinderverkrachter, en de anderen draaien om elkaar heen om elkaar duivelsgebroed te noemen. Tsja... moet dat topic dan maar gewoon dicht, als het zo moet?
Addictive beat heeft het heel wat beter dan mij gedaan, maar men leest OP niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef Doffy het volgende:
Opgeruimd staat netjes. Het is jouw topics-reeks, Triggershot, dus het is ook aan jou om mensen de bedoeling van het topic bij te brengen.
Jammer hoor. Maar het grote voorbeeld de "profeet" wás een kinderverkrachter.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
Ik vind niemands gedrag daar bepaald charmant te noemen. De één roept kinderverkrachter,
Ja waar blijft een mods reactie dat ik (door een ex-mod zelfs) voor een Hitler uitgemaakt wordt ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Akkersloot het volgende:
Reageerde je dan niet op mijn klacht dat ik voor Hitler uitgemaakt wordt.![]()
Heb ik dan Haushofer voor hitler uitgemaakt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Doffy het volgende:
L-E-Z-E-N, hypocriet mannetje.
Waar doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja waar blijft een mods reactie dat ik (door een ex-mod zelfs) voor een Hitler uitgemaakt wordt ?
![]()
Het grote Vete topicquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Haushofer het volgende:
Waar doe ik dat dan?
Nee, dat doe ik niet. Ik constateer dat jij heel veel schreeuwt, en dat jouw logisch denken nog wel es tekort schiet, getuige je posts en je dramatisch slecht vermogen tot lezen. En daarna stel ik dat Hitler daar ook last van had; die schreeuwde ook, en zijn logisch denken had naar mijn idee ook nog wel es wat tekortkomingen.quote:
Om jouw manier van discussieren voort te zetten. Hitler is van bepaalde ideeen nog terug gekomen. Bijvoorbeeld dat de Grieken afstammelingen zouden zijn van de Germanen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Haushofer het volgende:
Nee, dat doe ik niet. Ik constateer dat jij heel veel schreeuwt, en dat jouw logisch denken nog wel es tekort schiet, getuige je posts en je dramatisch slecht vermogen tot lezen. En daarna stel ik dat Hitler daar ook last van had; die schreeuwde ook, en zijn logisch denken had naar mijn idee ook nog wel es wat tekortkomingen.
Maar jij voelt je kennelijk erg aangesproken, en wilt dolgraag een vergelijking zien, dus dan laat ik het hier maar bij![]()
Godwin's Law.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:49 schreef Bensel het volgende:
Wat was dat ook alweer, dat verband tussen online discussies en het ter sprake komen van Hitler?
juist ja:quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
juist ja:
van wikipedia:
Although the law does not specifically mention it, there is a tradition in many Usenet newsgroups that once such a comparison is made, the thread is over and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress.
Ja, het is me wat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:
NOOoooooo......
De uitlaatklep is dicht
Ik raak verward yvonnequote:Op maandag 9 januari 2006 08:18 schreef Alicey het volgende:
Vanaf hier dit topic gaarne weer gebruiken voor feedback. Vetes mogen elders uitgevochten worden.
ik raakquote:
Ik ben mijn longen aan het oefenen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef Doffy het volgende:
Ja hallo, eerst 2000 jaar lang niets van je laten horen en vervolgens ook nog eens zo zacht op die bazuin blazen dat niemand het hoort
In SES hebben ze een huiswerktopic voor alfa, beta en gamma. Misschien zou je het daar eerst es kunnen proberenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Zeg, ik heb een vraag over de Theorie van de econoom Rostow; “De fasen van Economische groei”. Kan ik die vraag in dit subforum stellen of moet ik dat ergens anders doen?
Waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
-edit Alicey : Stukje non-FB weggehaald.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:30 schreef OldJeller het volgende:
Wat is er lifestyle aan dit topic?
Behoefte doen 'snachts' ??
Ik vraag waarom, ik vraag niet wie met welke regelmaat naar de WC gaat.
Waarom, wetenschappelijke verklaring dus.
Waarom verneuk je altijd alles, je hebt weer duidelijk van de wereld begrepen, sociaal zwakzinnige.
Wat doe je hier in hemelsnaam eigenlijk, tief op als je toch niet kan modereren.
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Alicey, wil je aub even
Centraal Anti Islam gebash [deel 4] weghalen.. Reactie is totaal offtopic, onzin in context en draagt nix bij aan topic.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..
hehe. als je nie wilt veranderen laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..
Ik vind het niet echt een kwalijke reactie, en zeker niet als je kijkt wie hem plaatst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehe. als je nie wilt veranderen laat maar![]()
wat vroeg je dan?:)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan akkersloot niet geweerd worden uit sommige topics?![]()
ik stel een serieuze vraag en dat moet hij dan weer ''verkloten''. Titel van topic zegt voldoende en anders blijft hij maar weg. Wat is die vermoeiende zeg..
Gaat over Centraal Anti Islam gebash [deel 4]
Ja ik weet, het kan behoorlijk frustrerend zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit:
ontopic: Heb voirge deel niet gelezen, maar hier: Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.
Daar staat dat mensen die in een geloof hebben geen vrees moeten hebben en een beloning ontvangen. hoe staat de islam tegenover mensen die niet geloven? Je kan dat namelijk ook uitleggen als een geloof in iets, alleen dat er niet ''meer'' is dan waar mensen die een religie anhangen wel in geloven. Worden die mensen niet ''beloond''?
Heel onschuldig dus, maar hij reageerde niet alleen op mijn vraag raar, bij veel en dan krijg je weer discussies in discussies..
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik weet, het kan behoorlijk frustrerend zijn![]()
Maar om maar even je vraag te beantwoorden met "geloof" wordt er dus wel geloof in God bedoelt he.
Het gaat om in geloof in God, en daar is geen sprake van in Atheisme.. Het is de interpretatie van de geleerden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?
En Spinoza's god dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om in geloof in God, en daar is geen sprake van in Atheisme.. Het is de interpretatie van de geleerden.
ok.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En Spinoza's god dan?
we kunnen trouwens beter de discussie in het topic wat er voor bedoeld is voortzetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef One_of_the_few het volgende:
we kunnen trouwens beter de discussie in het topic wat er voor bedoeld is voortzetten.
Voor mij is atheisme ook een geloof.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?
Verder gaan in het topic er over?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor mij is atheisme ook een geloof.
1. Je kan immers geloven dat er niets is.
2.. Voor veel christenen en moslims is hun "geloof" immers ook geen geloof maar "waarheid".
Maar betreffende je vraag. Het is toch duidelijk dat in dat vers gedoeld wordt op mensen die ook in het hersenspinsel van Mohammed zouden geloven. De zogenaamde "mensen van het boek".
Mohammed wist maar al te goed dat de polytheisten ook ergens in geloofden. En daar had hij het ech niet zo op.
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor mij is atheisme ook een geloof.
1. Je kan immers geloven dat er niets is.
di vraag (die hier verschrikkelijk off topic is) is redelijk makkelijk te beantwoorden.. in de prillen begin jaren van het christendom waren de romeinen nog aan de macht, en die vonden een enkele god niet zo leuk als meerdere goden. En dus moesten de christenen een list verzinnen: de 3 eenheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?²
het is toch eenheid? ik geloof in me hoofd, op me hoofd zitten oren ogen en een neus. dus ik geloof niet in meerdere hoofden omdat er en oren en ogen aan zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?²
Ik heb een katholieke opvoeding genoten en heb van die "heilige geest" en "de zoon van God" weinig last gehad om in één god te geloven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Monotheïstische religie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |