blijkbaar toch noodzakelijk, gezien de bevuiling van topics.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef Hallulama het volgende:
Welck een primitieve topic
Vetes zijn flauwekul, and war is for wankers.
quote:
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef soulsurvivor het volgende:
blijkbaar toch noodzakelijk, gezien de bevuiling van topics.![]()
omdat ze MOGELIJK gelijk hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?
dat is denk ik de grootste drijfveer hier in wfl.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?quote:
probeer je hier de ander te overtuigen dat het primitief is?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?
Hoor ik ego?
Wat ik al zei, primitief.
JA POTDOMMEquote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef soulsurvivor het volgende:
probeer je hier de ander te overtuigen dat het primitief is?![]()
quote:
maar hij is niet atheistisch..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:01 schreef buachaille het volgende:
Juist een figuur als Akkersloot die menigeen het bloed onder de nagels vandaan haalt geeft de topics sjeu. Maar het is inderdaad wel een figuur waar een draadje aan los hangt. Als je hem een etiketje wilt geven dan zul je hem atheïstische fundamentalist moeten noemen. Een vete-topic lijkt me geen goed plan.
leuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
En nu moet iemand boeten voor dit topic.
Terecht of onterecht, barbertje moet hangen.
Barbertje: soulsurvivor in dit geval.
Haal hooivorken, toortsen, pek & veren!
Ga met een woeste meute achter hem aan, hunt him like a dog and let him have it!!
And justice will be victorious once more! aaaye
Ego is van alle tijden. Ha, zonder ego zouden we er niet zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?
Hoor ik ego?
Wat ik al zei, primitief.
vindt ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
Jammer dat de hoofdrolspelers wegblijven.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |