blijkbaar toch noodzakelijk, gezien de bevuiling van topics.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef Hallulama het volgende:
Welck een primitieve topic
Vetes zijn flauwekul, and war is for wankers.
quote:
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef soulsurvivor het volgende:
blijkbaar toch noodzakelijk, gezien de bevuiling van topics.![]()
omdat ze MOGELIJK gelijk hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?
dat is denk ik de grootste drijfveer hier in wfl.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, waarom wil men elkaar toch zo graag van een MOGELIJK gelijk overtuigen?
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?quote:
probeer je hier de ander te overtuigen dat het primitief is?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?
Hoor ik ego?
Wat ik al zei, primitief.
JA POTDOMMEquote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef soulsurvivor het volgende:
probeer je hier de ander te overtuigen dat het primitief is?![]()
quote:
maar hij is niet atheistisch..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:01 schreef buachaille het volgende:
Juist een figuur als Akkersloot die menigeen het bloed onder de nagels vandaan haalt geeft de topics sjeu. Maar het is inderdaad wel een figuur waar een draadje aan los hangt. Als je hem een etiketje wilt geven dan zul je hem atheïstische fundamentalist moeten noemen. Een vete-topic lijkt me geen goed plan.
leuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
En nu moet iemand boeten voor dit topic.
Terecht of onterecht, barbertje moet hangen.
Barbertje: soulsurvivor in dit geval.
Haal hooivorken, toortsen, pek & veren!
Ga met een woeste meute achter hem aan, hunt him like a dog and let him have it!!
And justice will be victorious once more! aaaye
Ego is van alle tijden. Ha, zonder ego zouden we er niet zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar WAAROM wil men de andere partij daar dan van overtuigen?
Hoor ik ego?
Wat ik al zei, primitief.
vindt ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
Jammer dat de hoofdrolspelers wegblijven.![]()
![]()
Iemand komt met een standpunt en dan wordt hij voor een "intolerante fanaticus" uitgemaakt. Bij wie zit er nu een steekje losquote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef soulsurvivor het volgende:
Ik begin wel...
Akkersloot je bent een intolerante fanaticus, waar de doorsnee extremist niet voor onderdoet.
Je verwijt als ketel dat de pot zwart ziet. Zie je zelf niet hoe stomzinnig dat is.
Of ben je soms jaloers op mensen met een religie, en blijf je je zelf herhalen omdat je niet zonder woede kan?
quote:'Ik begrijp niet dat er zoveel heibel is tussen het christendom en de islam. Beiden zijn toch gebaseerd op dezelfde personen waaronder Jezus " is een populaire redenering. Totaal voorbijgaand aan het feit dat de Jezus van het christendom (en zelfs in de verschillende takken binnen het christendom) en de Jezus volgens Mohammed heel anders zijn. Want dan kunnen we ook wel aanhalen hoeveel moeite de nazi's hebben getroost om ook hún Jezus weg te zetten om de vermeende overeenkomsten tussen het christendom, islam én nazisme te benadrukken.
Als men zegt, Barbertje moet hangen betekent dat degenen die het slachtoffer is (Barbertje genoemd) moet hangen ongeacht of hij nu wel of geen schuld heeft. De uitkomst staat dus al vast.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
leuk...![]()
ps wat is een Barbertje???
Die kans heeft hij ruimschoots gehad en gegrepen. Ik denk niet dat het louter uiten van zijn mening tot irritaties leidt, maar wel de manier waarop hij dat doet.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef lionsguy18 het volgende:
En ik vind dat Akkersloot het recht heeft om zijn mening te geven
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
leuk...![]()
ps wat is een Barbertje???
Iemand die zo vriendelijk was om een uiteenzetting te posten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Als men zegt, Barbertje moet hangen betekent dat degenen die het slachtoffer is (Barbertje genoemd) moet hangen ongeacht of hij nu wel of geen schuld heeft. De uitkomst staat dus al vast.
De uitspraak komt uit een werk van Multatuli, waarbij iemand per se moet hangen (in dat werk is dat overigens juist niet Barbertje). Tegenwoordig duidt men dit wel aan met 'tunnelvisie', bijvoorbeeld in de Schiedamse moordzaak. Men had evengoed kunnen zeggen, maar ja Barbertje moest hangen, dus de rechercheurs zouden hem achter de tralies krijgen.
Thanksquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Als men zegt, Barbertje moet hangen betekent dat degenen die het slachtoffer is (Barbertje genoemd) moet hangen ongeacht of hij nu wel of geen schuld heeft. De uitkomst staat dus al vast.
De uitspraak komt uit een werk van Multatuli, waarbij iemand per se moet hangen (in dat werk is dat overigens juist niet Barbertje). Tegenwoordig duidt men dit wel aan met 'tunnelvisie', bijvoorbeeld in de Schiedamse moordzaak. Men had evengoed kunnen zeggen, maar ja Barbertje moest hangen, dus de rechercheurs zouden hem achter de tralies krijgen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Iemand die zo vriendelijk was om een uiteenzetting te posten.
Ik zou zeggen; soulsurviver, dit subforum gaat jouw mijter te boven.
Dat én je typfouten.
Zo, en nou is het klaar.
En laat je hier nooit meer zien!
Schrap dat wat ik eerder al zei.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
Mijn schrijffouten is mijn handtekening.
voor de rest ben ik vereerd dat met je intelligente mijter tijd aan mij besteed.![]()
En ik vind dat je, als je ergens zo verschrikkelijk gefrustreerd en geobsedeerd door bent, je misschien in therapie moet gaan. En dat Fok daar niet voor bedoeld isquote:Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef lionsguy18 het volgende:
En ik vind dat Akkersloot het recht heeft om zijn mening te geven
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Schrap dat wat ik eerder al zei.
Je hebt gewoon stokslaag nodig als vanouds.
Tuurlijk tuurlijk, dat zou ik ook zeggen als ik niet beter wist.
Maar je krijgt al die grammatica en spelling nog wel als je naar klas 2 gaat, geen zorgen m'n jongen.
En ga je nu schamen.
IN DIE HOEK JIJ!!!!!!!!!!
Als ik de post van Oldjeller lees in de feedback is dat moment bij jouw ook zo langzaamaan aangebroken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die kans heeft hij ruimschoots gehad en gegrepen. Ik denk niet dat het louter uiten van zijn mening tot irritaties leidt, maar wel de manier waarop hij dat doet.
Niks kwaads over mongolen hequote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Haushofer het volgende:
...
Daarnaast vind ik Akkersloot, gezien zijn postgedrag, een domme mongool.
...
Zegt meer over jouw.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Haushofer het volgende:
Daarnaast vind ik Akkersloot, gezien zijn postgedrag, een domme mongool.
Ja, dat zegt dat ik kennelijk je posting een tijd heb gevolgd en zo dom ben geweest om nog een tijdje serieus op je in te gaan ookquote:
Zoals dat ik zou moeten aantonen dat de "goddelijke" "visioenen" van Paulus en Mohammed geen goddelijke visioenen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Haushofer het volgende:
Ja, dat zegt dat ik kennelijk je posting een tijd heb gevolgd en zo dom ben geweest om nog een tijdje serieus op je in te gaan ook
Maar hey, jij bent in mijn ogen gewoon een achterlijke mongool, zolang jij mij het tegenbewijs niet kunt geven. Want zo werkt het toch in Akje zijn gedachtengangetje?
Nou ik vond de opmerking van Stormseeker alleen maar nog stompzinniger. Thats all.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Haushofer het volgende:
Vind het trouwens wel weer een pluspunt van Akje dat hij zichzelf minder belachelijk heeft gemaakt door zijn ondertitel te veranderen
Je kon ook gewoon de conclusie trekken dat ik verwacht figuren als jij in PUB terug te vinden, dan kan je in je element zijn en begrijp je alles wat er gepost wordt, hier klaarblijkelijk niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
kom op zeg, als je me af wil maken moet je toch met iets anders komen dan schrijfvouten.
ik zou zeggen doe nog een poging.![]()
Weet je wat er in dat topic is gebeurd? Niet schrikken hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zoals dat ik zou moeten aantonen dat de "goddelijke" "visioenen" van Paulus en Mohammed geen goddelijke visioenen zijn.![]()
Mijn bewering dat Paulus en Mohammed geestesziek waren zijn althans nog ergens op gebaseerd. Namelijk op die "goddelijke" "visioenen".
Ben je in truth al uitgevallen tegen posters die Robbert een oplichter noemen. Zouden ze toch ook eerst moeten bewijzen zeker![]()
Nou ja, schreeuwen kun je wel erg goed, en je vermogen tot logisch nadenken wil er ook nog wel es bij inschieten. Net als Hitlerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou ik vond de opmerking van Stormseeker alleen maar nog stompzinniger. Thats all.![]()
En dé opmerking van mod Mutant01 in mijn signature opnemen zal alleen maar tot een ban leiden.
"Hitler van een Akkersloot" geband wegens "nazi Donner".
Waarom geldt dat dan niet voor de volgelingen van Paulus en MOhammedquote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Haushofer het volgende:
Nou kun je bij zo iemand denken "laat maar lullen", maar als je echt wilt aantonen dat hij ongelijk heeft, moet je wel constructief te werk gaan. Maar daartoe ben je natuurlijk niet verplicht; Robert moet logischerwijs met het bewijs komen dat hij gelijk heeft,
Dus jij past je aan aan Robbertquote:maar aangezien mensen uit de paranormale hoek ( en ook nogal es uit de religieuze ) niet zo goed zijn in strikt logische bewijsvoeringen, werkt het vaak beter als de tegenpartij dat doet.
Moet ik nu al weer mijn signature aan passen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, schreeuwen kun je wel erg goed, en je vermogen tot logisch nadenken wil er ook nog wel es bij inschieten. Net als Hitler
Met jou wordt nooit iets spannend. Hooguit irritant en voorspelbaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Akkersloot het volgende:
Wat mij betreft kan de discussie over deze opmerking verder in de wfl - feedback. Volgens mij was mijn eerste ban hier vanwege het vergelijken van de islam met het fascisme. Misschien wordt het nog spannend.![]()
Kartoffel, de vredige en ongevaarlijke pascifist, joined ook nog even in.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Met jou wordt nooit iets spannend. Hooguit irritant en voorspelbaar.
Het is niet aan mij om te reageren op een klacht in de feedback. Maar aan jou en Alicey.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Doffy het volgende:
Met jou wordt nooit iets spannend. Hooguit irritant en voorspelbaar.
Het Stockholm-syndroon zou beter naar hem (Doffy) genoemd kunnen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef OldJeller het volgende:
Kartoffel, de vredige en ongevaarlijke pascifist, joined ook nog even in.
Was dat het?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon de conclusie trekken dat ik verwacht figuren als jij in PUB terug te vinden, dan kan je in je element zijn en begrijp je alles wat er gepost wordt, hier klaarblijkelijk niet.
And I will strike upon thee with great vengeance and furious anger..
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Was dat het?
Dacht nu komt het, maar hier zakt mijn broek van af.![]()
schrijfvouten, gebrek aan intelligentie, ok daar kan ik goed in meekomen, maar wat heeft het PUB hiermee te maken?
Kom op met die strike.![]()
graag, nee dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat ik niet begrijp wat je hier in WFL doet?
Moet ik het je spelenderwijs uitleggen of kan jouw brein dit nog verwerken?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef STORMSEEKER het volgende:
Wat een relaxed subforum is dit toch![]()
Een (te?) goedlopend feedbacktopic, zelfs een eigen topic speciaal voor/door één bepaalde niet nader genoemde user EN een vete-topic waarin alle users zich tegen elkaar kunnen uitleven..![]()
![]()
Gaat lekker jongens!![]()
quote:
ach we gaan primitief wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet we toch echt, tot mijn grote spijt, eens afspreken.
Woorden schieten duidelijk tekort, het erin slaan is de enige optie die ik ter hand zal moeten nemen..
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |