Heb ik dan Haushofer voor hitler uitgemaakt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Doffy het volgende:
L-E-Z-E-N, hypocriet mannetje.
Waar doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja waar blijft een mods reactie dat ik (door een ex-mod zelfs) voor een Hitler uitgemaakt wordt ?
![]()
Het grote Vete topicquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Haushofer het volgende:
Waar doe ik dat dan?
Nee, dat doe ik niet. Ik constateer dat jij heel veel schreeuwt, en dat jouw logisch denken nog wel es tekort schiet, getuige je posts en je dramatisch slecht vermogen tot lezen. En daarna stel ik dat Hitler daar ook last van had; die schreeuwde ook, en zijn logisch denken had naar mijn idee ook nog wel es wat tekortkomingen.quote:
Om jouw manier van discussieren voort te zetten. Hitler is van bepaalde ideeen nog terug gekomen. Bijvoorbeeld dat de Grieken afstammelingen zouden zijn van de Germanen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Haushofer het volgende:
Nee, dat doe ik niet. Ik constateer dat jij heel veel schreeuwt, en dat jouw logisch denken nog wel es tekort schiet, getuige je posts en je dramatisch slecht vermogen tot lezen. En daarna stel ik dat Hitler daar ook last van had; die schreeuwde ook, en zijn logisch denken had naar mijn idee ook nog wel es wat tekortkomingen.
Maar jij voelt je kennelijk erg aangesproken, en wilt dolgraag een vergelijking zien, dus dan laat ik het hier maar bij![]()
Godwin's Law.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:49 schreef Bensel het volgende:
Wat was dat ook alweer, dat verband tussen online discussies en het ter sprake komen van Hitler?
juist ja:quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
juist ja:
van wikipedia:
Although the law does not specifically mention it, there is a tradition in many Usenet newsgroups that once such a comparison is made, the thread is over and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress.
Ja, het is me wat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:
NOOoooooo......
De uitlaatklep is dicht
Ik raak verward yvonnequote:Op maandag 9 januari 2006 08:18 schreef Alicey het volgende:
Vanaf hier dit topic gaarne weer gebruiken voor feedback. Vetes mogen elders uitgevochten worden.
ik raakquote:
Ik ben mijn longen aan het oefenen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef Doffy het volgende:
Ja hallo, eerst 2000 jaar lang niets van je laten horen en vervolgens ook nog eens zo zacht op die bazuin blazen dat niemand het hoort
In SES hebben ze een huiswerktopic voor alfa, beta en gamma. Misschien zou je het daar eerst es kunnen proberenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Zeg, ik heb een vraag over de Theorie van de econoom Rostow; “De fasen van Economische groei”. Kan ik die vraag in dit subforum stellen of moet ik dat ergens anders doen?
Waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
-edit Alicey : Stukje non-FB weggehaald.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:30 schreef OldJeller het volgende:
Wat is er lifestyle aan dit topic?
Behoefte doen 'snachts' ??
Ik vraag waarom, ik vraag niet wie met welke regelmaat naar de WC gaat.
Waarom, wetenschappelijke verklaring dus.
Waarom verneuk je altijd alles, je hebt weer duidelijk van de wereld begrepen, sociaal zwakzinnige.
Wat doe je hier in hemelsnaam eigenlijk, tief op als je toch niet kan modereren.
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Alicey, wil je aub even
Centraal Anti Islam gebash [deel 4] weghalen.. Reactie is totaal offtopic, onzin in context en draagt nix bij aan topic.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..
hehe. als je nie wilt veranderen laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich al een prestatie dat er geen aanval in die post staat..
Ik vind het niet echt een kwalijke reactie, en zeker niet als je kijkt wie hem plaatst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehe. als je nie wilt veranderen laat maar![]()
wat vroeg je dan?:)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan akkersloot niet geweerd worden uit sommige topics?![]()
ik stel een serieuze vraag en dat moet hij dan weer ''verkloten''. Titel van topic zegt voldoende en anders blijft hij maar weg. Wat is die vermoeiende zeg..
Gaat over Centraal Anti Islam gebash [deel 4]
Ja ik weet, het kan behoorlijk frustrerend zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit:
ontopic: Heb voirge deel niet gelezen, maar hier: Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.
Daar staat dat mensen die in een geloof hebben geen vrees moeten hebben en een beloning ontvangen. hoe staat de islam tegenover mensen die niet geloven? Je kan dat namelijk ook uitleggen als een geloof in iets, alleen dat er niet ''meer'' is dan waar mensen die een religie anhangen wel in geloven. Worden die mensen niet ''beloond''?
Heel onschuldig dus, maar hij reageerde niet alleen op mijn vraag raar, bij veel en dan krijg je weer discussies in discussies..
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik weet, het kan behoorlijk frustrerend zijn![]()
Maar om maar even je vraag te beantwoorden met "geloof" wordt er dus wel geloof in God bedoelt he.
Het gaat om in geloof in God, en daar is geen sprake van in Atheisme.. Het is de interpretatie van de geleerden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?
En Spinoza's god dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat om in geloof in God, en daar is geen sprake van in Atheisme.. Het is de interpretatie van de geleerden.
ok.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En Spinoza's god dan?
we kunnen trouwens beter de discussie in het topic wat er voor bedoeld is voortzetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef One_of_the_few het volgende:
we kunnen trouwens beter de discussie in het topic wat er voor bedoeld is voortzetten.
Voor mij is atheisme ook een geloof.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo interpreteren we het nu, maar was dat ook de bedoeling toen het geschreven is? Is Atheisme geen geloof?
Verder gaan in het topic er over?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor mij is atheisme ook een geloof.
1. Je kan immers geloven dat er niets is.
2.. Voor veel christenen en moslims is hun "geloof" immers ook geen geloof maar "waarheid".
Maar betreffende je vraag. Het is toch duidelijk dat in dat vers gedoeld wordt op mensen die ook in het hersenspinsel van Mohammed zouden geloven. De zogenaamde "mensen van het boek".
Mohammed wist maar al te goed dat de polytheisten ook ergens in geloofden. En daar had hij het ech niet zo op.
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor mij is atheisme ook een geloof.
1. Je kan immers geloven dat er niets is.
di vraag (die hier verschrikkelijk off topic is) is redelijk makkelijk te beantwoorden.. in de prillen begin jaren van het christendom waren de romeinen nog aan de macht, en die vonden een enkele god niet zo leuk als meerdere goden. En dus moesten de christenen een list verzinnen: de 3 eenheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?²
het is toch eenheid? ik geloof in me hoofd, op me hoofd zitten oren ogen en een neus. dus ik geloof niet in meerdere hoofden omdat er en oren en ogen aan zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Momotheïstische religie is?²
Ik heb een katholieke opvoeding genoten en heb van die "heilige geest" en "de zoon van God" weinig last gehad om in één god te geloven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdvraag lijk jij niet te beantwoorden. Waarom geloven Christenen in de valse 3-eenheid en claimen ze dat ze een Monotheïstische religie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |