Koude winter verwacht deel 7quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Keromane het volgende:
De laatste runs zijn mooi. Op 2e kerstdag invallende vorst met sneeuw. Een dag of 4 a 5 winter. Mogelijk dat het Skandi-hoog verbinding maakt met Siberie, dan zal het langer koud blijven en kan er in Januari vast geschaatst worden.
Jij niet... eh je vergeet ons Enske-openingsplaatje!!!quote:
och kut.. moment..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef Neuk het volgende:
[..]
Jij niet... eh je vergeet ons Enske-openingsplaatje!!!
Het was gezellig op het werk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:32 schreef Arma_Angelus het volgende:
katerrrrrrrr
van 14.00 tot 2.00.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:35 schreef DrMarten het volgende:
Het was gezellig op het werk?
Komen die wel door de blaastest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe heel wat wel. d'r zitten er ook al 2 in de auto met een verzopen kop kerstpakketten rondbrengen.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe ouwe lul
waar ben je gister geweest dan?
Te laatquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah nice. om er maar een echte kroegweek van te maken. Doe O. de groeten.
Denk ik ook niet hoor, maar verdacht was het welquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe, eerlijk gezegd denk ik niet dat floris daarin cheat, maar goed je weet het niet
Ik krijg mijn headset niet op mijn PC. wel geconnect, maar ik kan nergens over het ding lullen. da's dus sucky.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef bastardhost het volgende:
Bluetooth is bij tijd best makkelijk, maar meestal tijdrovend
heb jij al gestudeerd dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Op de valreep nog maar even een oudejaarslot gekocht. Moet toch ergens m'n studieschuld van af gaan betalen
in Enschedequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens ff kijken hoe het met de mensen in enschede gaatwaar vieren jullie oud en nieuw??
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
vandaag oliebollen gebakken, op een hondje kutmormel gepast, vuurwerk gehaald, boodschappen gedaan en vanavond van de pinne af zoepen..
almeloquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens ff kijken hoe het met de mensen in enschede gaatwaar vieren jullie oud en nieuw??
Mooi op tijdquote:Op zondag 1 januari 2006 04:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
ook weer thuis,
Ik zag je mailtje toen ik gister voor het eerst in maanden m'n gmail-account weer eens nakeekquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Arma_Angelus het volgende:
drmarten: http://www.google.com/talk/ dat MSN blijft aids hebben
Ik zal eens kijken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
tss.
Nee, toen hing ik kotsend boven de wc in de achterhoekquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef Neuk het volgende:
Was je daar met oud en nieuw ook?
gepeliciteerdquote:
Geen enkel verband met elkaar...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Erik_84 het volgende:
Ben ik er bijna een week niet, is dit topic nog steeds bezig met dezelfde pagina
ik probeerde ook geen verbanden te leggenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Geen enkel verband met elkaar...
Ik heb 3 kwartie zitten wachten omdat er een aantal kinderen geprikt moesten worden en die hadden gruwelijk veel tijd nodig. komt nog bij dat 1 van die kinderen het halve ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef wendy-tje het volgende:
kleine kinderen zijn sowieso irritant in ziekenhuizen, winkels, museau, bioscopen....
Hey hoi halloquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedemorgen allemaal
hier is het wel lekker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Koud en nat, wat wil je nog meer?
Misschien dat ik morgen weer eens een poging ga doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef AngelinaJolie het volgende:
ik wel.. er was helemaal niks aan!!!
Niet lullig bedoeld ofzo, maar kunnen ze jou niet beter een permanente kuur voorschrijven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:10 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet van mijn blaasonsteking af
Kuur lijkt niet aan te slaan.
Zou wel handig zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar kunnen ze jou niet beter een permanente kuur voorschrijven?
ik heb het sinds 1 januari braaf elke keer op dvd opgenomen, moet de eerste aflevering nog zienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ergens, een klein beetje. Moet zo nog Rome kijken, dus kan niet in slaap vallen.
ook zo verschrikkelijk verkouden?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om de neusdruppels weer op te zoeken en te slapen
Zo maar weer eens m'n longen eruit hoesten op de fiets denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:59 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ook zo verschrikkelijk verkouden?
had gisteren al geen enkele controle over mijn neus, gingen we ook nog chili eten
Wow... Lara Croft hequote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef AngelinaJolie het volgende:
waar heeft iedereen toch last van!! volgens mij heb ik een super imuumsysteem!:D
Spontane bloedLIP??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef wendy-tje het volgende:
Weer thuis, mijn moeder had gisteren op haar verjaardag een paar keer een langdurige spontane bloedlip en heeft het eind van de avond doorgebracht op de EHBO van het ziekenhuis.
Wij moesten de visite bezighouden, was ook nog best gezellig![]()
In de fik steken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Hulde aan connexxion, ze doen zowaar iets met de klachten die ze krijgen
Nope, er hangt inmiddels een bordje met vertrektijden bij de betreffende bushalte, ruiten voor het bushokje zijn in bestelling, ze was het met me eens dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld had en dat de aanduiding van vakantiediensten op vertrekbordjes erg onduidelijk zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, er hangt inmiddels een bordje met vertrektijden bij de betreffende bushalte, ruiten voor het bushokje zijn in bestelling, ze was het met me eens dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld had en dat de aanduiding van vakantiediensten op vertrekbordjes erg onduidelijk zijn
hihi verander hem net weerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef wendy-tje het volgende:
Mooie avatar Logi
Auto's zijn tof. Behalve in de Randstad. Zo dus weer lekker kwartiertje in de trein zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef DrMarten het volgende:
Bah bier
Fiets stuk is ook niet prettig, lang leve mensen met een auto die je even thuis af willen zetten
hij hangt niet in het midden boven de bankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef QyRoZ het volgende:
De IKEA heeft soms best wel leuke dingen voor aan de muur:
[afbeelding]
En nou opbouwend?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
hij hangt niet in het midden boven de bank
hij hangt ook iets scheefquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:04 schreef bastardhost het volgende:
[..]
En nou opbouwend?
Ow: Mogguh allemaal en welkom terug Logi![]()
Alv was niet heel bijzonder en duurde veel langer dan nodig door niet het jaarverslag en beleidsplan per pagina te behandelen, maar door complete presentaties te geven. Jammer van de netto bierdrinktijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:20 schreef wendy-tje het volgende:
Hoe was de alv?
Enne, jij had toch een prima fiets?
Jawel. Nu wel iig. En denk dat het op de foto ook al was, alleen foto vanuit hoek gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
hij hangt niet in het midden boven de bank
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef DrMarten het volgende:
klotekankertyfusweer
ben net thuis van mijn werk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
schijnbaar is iedereen naar buiten want tis al uren stil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |