Ik heb 3 kwartie zitten wachten omdat er een aantal kinderen geprikt moesten worden en die hadden gruwelijk veel tijd nodig. komt nog bij dat 1 van die kinderen het halve ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef wendy-tje het volgende:
kleine kinderen zijn sowieso irritant in ziekenhuizen, winkels, museau, bioscopen....
Hey hoi halloquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedemorgen allemaal
hier is het wel lekker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Koud en nat, wat wil je nog meer?
Misschien dat ik morgen weer eens een poging ga doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef AngelinaJolie het volgende:
ik wel.. er was helemaal niks aan!!!
Niet lullig bedoeld ofzo, maar kunnen ze jou niet beter een permanente kuur voorschrijven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:10 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet van mijn blaasonsteking af
Kuur lijkt niet aan te slaan.
Zou wel handig zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar kunnen ze jou niet beter een permanente kuur voorschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |