quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe ouwe lul
waar ben je gister geweest dan?
Te laatquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah nice. om er maar een echte kroegweek van te maken. Doe O. de groeten.
Denk ik ook niet hoor, maar verdacht was het welquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe, eerlijk gezegd denk ik niet dat floris daarin cheat, maar goed je weet het niet
Ik krijg mijn headset niet op mijn PC. wel geconnect, maar ik kan nergens over het ding lullen. da's dus sucky.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef bastardhost het volgende:
Bluetooth is bij tijd best makkelijk, maar meestal tijdrovend
heb jij al gestudeerd dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Op de valreep nog maar even een oudejaarslot gekocht. Moet toch ergens m'n studieschuld van af gaan betalen
in Enschedequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens ff kijken hoe het met de mensen in enschede gaatwaar vieren jullie oud en nieuw??
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
vandaag oliebollen gebakken, op een hondje kutmormel gepast, vuurwerk gehaald, boodschappen gedaan en vanavond van de pinne af zoepen..
almeloquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens ff kijken hoe het met de mensen in enschede gaatwaar vieren jullie oud en nieuw??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |