Opgelostquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef wernert2 het volgende:
Dienstmededeling: plaatjes op http://www.vanvianen.net/ geven een 404 not found.
Dan kan je het vergeten, als je em persé in de breedte wilt hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef ATB. het volgende:
Ik wil 'm langs 't raam zetten... Dan kan de deur niet meer open, dat weet ik. Maar wel op een kier en in de zomer schuif ik m'n bed wel wat op. Ik verwacht niet dagelijks op het balkon te zitten eigenlijk.
En 220 cm past net (het is 227,6 cm volgens de maten in dat PDF bestand) maar als de verwarming 10 cm uitsteekt niet meer...En ik wil eigenlijk echt 220 cm want met 200 cm kan ik niet meer op een kussen liggen.
De breedte wordt 140 cm.
Er staan vijf van deze advertenties, dus dat zou 25 extra woningen zijn. Ik neem aan dat dit niet de laatste lichting is?quote:Verzameladvertentie
Aantal eenheden 5
Extra Gegevens
Omgevingsinformatie
Advertentienummer 002570
Gemeente/wijk Amsterdam, Oost/Watergraafsmeer
Adres H.J.E. Wenckebachweg 1308
Contractsoort Campuscontract
Corporatie De Key
Type woonruimte Zelfstandige woning
Etage Begane grond
Bruto huur ¤ 400,17 (inclusief stookkosten)
Rekenhuur ¤ 319,7
Leeg per 28 februari 2006
Oppervlakte 30 m²
Reacties tot nu toe 4
Voorwaarden
Voorrang Niet van toepassing
Bestemd voor 1 persoon
Opmerkingen Tijdelijk complex van studentenwoningen dat in ieder geval tot najaar 2010 blijft staan op deze lokatie. Er is een supermarkt, (eet)café, sportveld en een wasserette. De woningen zijn voorzien van supersnel internet. Het complex is bereikbaar met de metro/sneltram, halte: Spaklerweg. JE REAGEERT NU OP DE BEGANE GROND. JE KUNT DEZE KEUZE NIET MEER WIJZIGEN.
Heel leuk die supermarkten in de OP maar sommige zijn echt meer dan 45min met het OV en ook te voet/op de fiets is het een klere eind....quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.
Vanaf wanneer staan jullie ingeschreven dan?
Ja die zijn dicht bij...maar vanaf de "Keetwoningen" naar Osdorp is een beetje om..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Jvvianen het volgende:
AH helmotzstraat <10 min fietsen
Plus 5 min fietsen
Dirk/AH etc. Rijnstraat <10 min fietsen
Die moet je hebben
Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.
Vanaf wanneer staan jullie ingeschreven dan?
Heb jij eigenlijk al meer gehoord van de Key? Na die mail van 2 januari dat we 26 januari kunnen tekenen, heb ik verder niets meer gehoord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef oblomov_ het volgende:
...
Of je gaat niet cross-posten, kutnoobquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Riëlka
Ga lekker zelf langs die Wenckebachweg joh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Riëlka
Ja dit vroeg ik me ook al af aangezien ik het net niet ben geworden bij de vorige lichting, ik denk dat wel meer mensen dit zouden willen weten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Wel interesse, maar ga pas in september studeren. Dus dat mag waarschijnlijk nog niet eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef NY_Giant het volgende:
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Ik zit dan bij dezelfde lichting als jou, ik heb ook nog geen bericht gehad..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Sherrr het volgende:
Ik ben zelf vanaf december ingeschreven. Ik heb toen meteen gereageerd op de Wenckebachweg. Op 17 januari was de bezichtiging en de mevrouw die de rondleiding gaf zei dat ik 100% in aanmerking kwam, en als het niet meer lukte voor deze lichting dan werd ik doorgeschoven naar de volgende. Ze zei dat ik nog bericht zou krijgen over het tekenen van het contract... Het is nu al 10 februari... Ik wacht steeds in spanning af omdat ik heel graag daar wil wonen.
Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt???
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef ferrrrr het volgende:
[..]
Ik zit dan bij dezelfde lichting als jou, ik heb ook nog geen bericht gehad..
Als het goed is, is deze laatste lichting op eind maart?
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef Nam het volgende:
de aankomende lichting is iig op 15 maart geplanned. zal wellicht de laatste (ene laatste) zijn?
Het kost 2,75 per was..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef Sherrr het volgende:
By the way.. Weet iemand hoeveel het kost om bij de wasserette je kleren te wassen??
Want ik begreep dat je muntjes daarvoor moet ophalen bij de supermarkt. Maar ja... wat zijn de kosten???
Nou ik hoop dat ik snel wat te horen krijg dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef ferrrrr het volgende:
[..]
Het kost 2,75 per was..
Enne dit vond ik op de site van wenckebachweg:
http://wenckebachweg.nl/forum/viewtopic.php?t=37&start=45
Planning oplevering
De oplevering vordert gestaag. De huidige prognose is als volgt:
Blok D: februari 2006
Blok A en B: februari/maart 2006
Blok C: maart/april 2006
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef ferrrrr het volgende:
Ik heb ook nog nix gehoord.
Maarre wat moet ik allemaal precies opsturen dan .....?
Nou.. dit is het verhaal..quote:Op maandag 20 februari 2006 01:49 schreef ferrrrr het volgende:
Ohh oke dan, thnx ben benieuwd
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:48 schreef ferrrrr het volgende:
Ah oke dan,
ik heb ook vandaag een mail terug gehad van hun waarin staat dat ik ingepland ben en dat ik het bericht dat ik het contract kan tekenen krijg als ze zeker weten wanneer de verhuurdatum is.
En dat het midden of eind maart is.
*slingert rat naar hoofd van Zwansen*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Zwansen het volgende:
Shit, ik moet de afvalbak legen. Moet nog bij JvVianen voor zijn deur?
Ja, ik zag dat er weer 2 of 3 nieuwe klaar waren oid.. ik hoop maar dat er iemand met het briljante idee komt om een toch nog een nieuwe lichting te organiseren wanneer ik eenmaal echt kan gaan zoeken.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:25 schreef Danilo87 het volgende:
Ohh volgens mij snap ik het nu een beetje..
Ik kan pas reageren op dingen als ik een studentnummer heb, dat betekend dus dat ik pas vanaf 1 september kan reageren op advertenties en dus ook op die van de keetwoningen.
Maar toch snap ik dan nog steeds niet dat je een bepaald nummer op een lijst kan zijn...?
En als je 1e jaars bent op de UvA, krijg je dan nog voorrang oid? Zo iets dacht ik te lezen..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:06 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
*slingert rat naar hoofd van Zwansen*
Niks mis met de begane grondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Alleen begane grond deze week.
Ik vind dit eerlijk gezegd nogal raar, op de website staat dat de inschrijfduur bepalend is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Sherrr het volgende:
Als je niet in aanmerking kwam voor de vorige lijst hoef je niet opnieuw te reageren. Je wordt dan automatisch doorgeschoven naar de volgende lichting. (Dit is mij verteld door een medewerker van de Key)
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Ja vond je het leuk? Zag wel vanmiddag veel mensen langslopen, woon daar op de BG, 2 huizen vanaf die kijkwoning.
Dit was Nouk dus.
Grappig dat jij daar in de buurt zit, hell for all I know zit je bij de 2 vriendinnen van me in huisquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Ja vond je het leuk? Zag wel vanmiddag veel mensen langslopen, woon daar op de BG, 2 huizen vanaf die kijkwoning.
Dit was Nouk dus.
Je gaat naar de Wenckebachweg?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef Roellio het volgende:
Lieve mensen van De Key hebben al mijn papieren die ik nodig heb voor de verhuizing binnen 1 werkdag opgestuurd.
Hulde!
Hoe heb je dat gefixedquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik daaaacht het niieeeeet. Ik heb een 3-kamer app.
Alkmaar centrumquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:43 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gefixed![]()
en waar is dat app.
Je moet wachten tot juniquote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk precies met een studentnummer? Die heb ik namelijk nodig om te reageren, maar ik ga pas in september in Amsterdam studeren. Krijg ik zo'n nummer als ik mij bij de studie inschrijf of moet ik nog tot juni ofzo wachten?
We wonen niet allemaal zoals jij in een villa in Amsterdam met 2 hectare eigen grondquote:Op maandag 27 maart 2006 16:55 schreef popolon het volgende:
Ik begrijp dat 't een aardige noodoplossing voor mensen met weinig geld is maar word je niet erg triest als je te lang in zo'n ding woont?
't Lijkt wel een mierenhoop of erger, een gevangeniscomplex.![]()
Ja als je je bij je studie inschrijft idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk precies met een studentnummer? Die heb ik namelijk nodig om te reageren, maar ik ga pas in september in Amsterdam studeren. Krijg ik zo'n nummer als ik mij bij de studie inschrijf of moet ik nog tot juni ofzo wachten?
Daar kan ik mij nu ook al bij inschrijven.. maar volgens anouk moet ik nog tot juni wachten? Das niet zo tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja als je je bij je studie inschrijft idd.
Ja, want je studie gaat pas in per +-1 september, vanaf dan is ook pas de inschrijfdatum (ook al schrijf je je 1 april in, dan nog ben je niet begonnen met studeren dus geldt dat niet). Dus na de start van je studie kan je reagerenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nu ook al bij inschrijven.. maar volgens anouk moet ik nog tot juni wachten? Das niet zo tof.
Zoiets was ik al bang voor. Das niet zo mooi, maar het is niet anders. Toch bedankt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja, want je studie gaat pas in per +-1 september, vanaf dan is ook pas de inschrijfdatum (ook al schrijf je je 1 april in, dan nog ben je niet begonnen met studeren dus geldt dat niet). Dus na de start van je studie kan je reageren
Hm geen borg, je moet gelijk huur dokken. Wordt de 3e van de maand van je rekening gehaald..quote:Op donderdag 6 april 2006 02:54 schreef wizarddragon het volgende:
Nou jah, ik sta op nummer 33 en ik heb een uitnodiging gekregen om het 1 en ander op wenckebachweg te bezichtigen.
Maar goed, stel dat het definitief is. Wat gebeurt er dan? Je gaat naar de key en verder? En moet je ook borg betalen of is er geen borg? Wordt huur geïnd aan het einde van de maand? Hoe zit het dan allemaal?
Ik ook op 19 aprilquote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef anoukforza het volgende:
Welke datum mag je bezichtigen? ik 19 april!
o gezelligquote:
ja je mot egt student zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:15 schreef Stealth-B2 het volgende:
mot je egt student zijn om daar te komen
Ja gezellig hequote:Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef Nouk het volgende:
WD, wat gezellig!.
Heb net even gevraagd hoe de zaken er voor staan als je je nu pas inschrijft. Als vandaag veel mensen het accepteren komt er geen advertentie meer. Als weinig mensen de woning accepteren komt er nog wel een advertentie.
Maar waarschijnlijk wordt het dus vanaf nu, 1 eruit, 1 erin.
Daar was ik al bang voor. Dat geldt ook al voor de Stavangerweg en de containers op de NDSM-werf.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef Nouk het volgende:
WD, wat gezellig!.
Heb net even gevraagd hoe de zaken er voor staan als je je nu pas inschrijft. Als vandaag veel mensen het accepteren komt er geen advertentie meer. Als weinig mensen de woning accepteren komt er nog wel een advertentie.
Maar waarschijnlijk wordt het dus vanaf nu, 1 eruit, 1 erin.
Volgens mij beginnen ze daar dus niet aan. Je hebt een studentnummer nodig, bovendien willen ze ook zeker weten dat je het examen haalt. Wel jammer, though.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bij bezichtiging waren ook meisjes, die nog met de middelbare school bezig waren, met hun moeders die alvast een container wilden reserveren voordat ze aan hun studie beginnen in september. Volgens mij valt er daarvan een deel af omdat ze geen collegekaart hebben of een inschrijving bij een schoolinstelling in a'dam, daarom ging een deel ook daarover miepen. Maar mevrouw van de key had zoiets van "Jah, maar wij weten niet of je daadwerkelijk gaat studeren"..
Nou, het gekke is dat er op www.wenckehof.nl wel een meisje was die een container kreeg en pas in september gaat studeren!! Ze komt dan wel helemaal uit Zuthpen dus misschien dat ze haar voorang hadden verleend?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze daar dus niet aan. Je hebt een studentnummer nodig, bovendien willen ze ook zeker weten dat je het examen haalt. Wel jammer, though.
Pfft, das flauw. Ik dacht dat dat dus niet kon.. Sinds een poosje kan je sowieso niet meer reageren op kamers als je geen studentnummer hebt ingevuld, dus ik moet tot halverwege juni wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:28 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Nou, het gekke is dat er op www.wenckehof.nl wel een meisje was die een container kreeg en pas in september gaat studeren!! Ze komt dan wel helemaal uit Zuthpen dus misschien dat ze haar voorang hadden verleend?
Welke verdieping heb jij gereageerd/geaccepteerd WD? ik 2e en ben 6e geworden. Wellicht word ik nog in blok B geplaatst
Heb je nog geen studentennummer van je toekomstige opleiding?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, das flauw. Ik dacht dat dat dus niet kon.. Sinds een poosje kan je sowieso niet meer reageren op kamers als je geen studentnummer hebt ingevuld, dus ik moet tot halverwege juni wachten.
Vanaf wanneer sta jij dan ingeschreven? Ik dus vanaf oktober 2005. Hopelijk maak ik straks een beetje kans.
Eh, ik meende dat je een collegekaart en alles pas in juni krijgt, maar ik heb me dan ook nog niet ingeschreven bij de studie.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Heb je nog geen studentennummer van je toekomstige opleiding?
Ik stond ingeschreven sinds oktober 2004
Blok B is wel beter! Blok A zit je helemaal zo te kijk, echt aan de rand van de weg, vooral als je aan de linkerkant van het blok zit..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:28 schreef anoukforza het volgende:
Welke verdieping heb jij gereageerd/geaccepteerd WD? ik 2e en ben 6e geworden. Wellicht word ik nog in blok B geplaatst
Heb de keus tussen B en Cquote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Blok B is wel beter! Blok A zit je helemaal zo te kijk, echt aan de rand van de weg, vooral als je aan de linkerkant van het blok zit..
Ik heb gereageerd voor een keet op de 4de verdieping. Ik sta nog steeds op de 33ste plaats. Mevrouw ging ervan uit dat ik wel in aanmerking kom voor een keet. Hopelijk gebeurt dit ook voor 1 juniquote:Op woensdag 19 april 2006 15:28 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Nou, het gekke is dat er op www.wenckehof.nl wel een meisje was die een container kreeg en pas in september gaat studeren!! Ze komt dan wel helemaal uit Zuthpen dus misschien dat ze haar voorang hadden verleend?
Yup. Ik zit nu gewoon allemaal kopieen te maken van documenten. Woningnet heb ik net ook ff snel geregistreerd. Registratienummer bleek gewoon hetzelfde te zijn als je nummer van studentenwoningweb.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef anoukforza het volgende:
Mevrouw van de Key vertelde dat ze de tekendata voor eind mei allemaal gehad wilde hebben
Dat zijn die 2 groene A4-papieren die je rond oktober 2005 hebt ontvangen waarin dan de hoogte van je stufi voor 2006 wordt aangegeven. Tenzij je daarna nog wijzigingen hebt aangebracht, dan moet je die A4tjes gebruiken. Het gaat erom dat je begindatum van je opleiding er op staat (op pagina 1 dus). Gewoon die A4tjes kopieren.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef anoukforza het volgende:
Klopt, en ik had me bij beide vrijwel tegelijk ingeschreven
Anyway, weet jij wat ze bedoelen met kopie IB groep? Heb ik ooit een brief gehad en moet ik die kopieren?
En je hebt het nu toch regeld toch? hahaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef Camoth het volgende:
Ik heb er een maar mag niet tekenen omdat ik pas in juli me inschrijfbewijs van de VU krijg, dus ik ben er nogal ziek van![]()
Ik ken wel iemand die een container op de oude NDSM-werf heeft. Ben er zelf wel eens wezen kijken. Alleen weet ik niet of ze zoveel verstand heeft van ip-adressen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef 020-NRD het volgende:
Ik moet een NDSM bewoner hebben voor me infoMeld je!
![]()
Jij woont in Noord of die andere?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef Sven- het volgende:
het was eerst 100mbit/sec.. na een week werd ik afgeknepen tot 10
Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzlequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Roellio het volgende:
Ik ben pleitte, in plaats van mijn container een puik appartement in Alkmaar Centrum van 70m2!
Met huursubsidie net zo duur inclusief als m'n container!
Via de woningbouw, bij 't bergertunneltje, naast die school.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzleWaar zit je ergens dan, beetje in de buurt van het altijd gezellig Waagplein (ahum)?
Boefje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Ik heb via een trucje toch een woning gekregenVolgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
![]()
Gefeliciteerd Fleur!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Ik heb via een trucje toch een woning gekregenVolgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
![]()
Nou ja, er ligt van dat lelijke zeil. Als je daar, zoals ik, tevreden mee bent niet. Sommige mensen leggen er bijv. laminaat op.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef anoukforza het volgende:
Moet je op Stavanger ook je vloer leggen dan?
Wenckebachquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Fleur!
Wenkenbachweg? Of Stavanger?
Nice! Veel plezier met inrichten!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
WenckebachBoyfriend woont op begane grond onder mij, ik op 2e verdieping
![]()
Mja, is wel ideaal, inderdaad!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
WenckebachBoyfriend woont op begane grond onder mij, ik op 2e verdieping
![]()
Lijkt me echt verre van ideaal, maargoedquote:Op zondag 28 mei 2006 17:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mja, is wel ideaal, inderdaad!
Mijn vriendin woont ook 1 blok van mij af
Omdat je dan nooit meer zo erg zin hebt om elkaar te zien, en er naar toe leeft, je kan elkaar toch zovaak zien als je wil. En als je dan zo dichtbij woont wil ik gewoon in 1 huis wonen, dat lijkt me duidelijk.quote:
Precies!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
*om dit topic maar weer is een ongelofelijke rotschop te geven*
Iedereen nog steeds naar z'n zin hier?
MIj bevalt het prima, op die Ijlanders na dan, maargoed daar moeten we het maar mee doen.
![]()
Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef Gimmick het volgende:
Doet 't forum het bij jullie ook niet? Wilde weten wat er mogelijk was met die fucking afvalstofheffing. We zijn gewoon 20% duurder dan gemiddeld in Amserdam!
Ik heb nu een factuur van de gemeente:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.
Rechts 3e verd. waar altijd muziek op staat.. En jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in F?
Waarom? Er gebeurt toch nooit watquote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
tvp
Grapjas. Er gebeurt hier in het topic net zoveel als op het terrein zelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En ook ik geef weer een rotschop, wellicht komt er met mijn komst aan de Wenckebachweg weer wat leven in dit topic
*wishful thinking
Vroeger waren er inderdaad genoeg feestjes, maar dat is al een paar jaar niet meer aan de orde.quote:
Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.quote:Op maandag 20 december 2010 09:16 schreef Cudles het volgende:
Yo allen, ik heb hier vorige week ook een Stavangercontainer gekregen. Het is mij niet duidelijk hoe het precies met internet zit. Ik begrijp dat ik een draadloos UPC abbo moet nemen? ADSL via de kabel werkt niet?
vroeg me ook al af waar die lijst op sloegquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Heel leuk die supermarkten in de OP maar sommige zijn echt meer dan 45min met het OV en ook te voet/op de fiets is het een klere eind....
.
Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?quote:Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.
Maar dat was vijf jaar geleden, misschien is het inmiddels wel gewijzigd.
Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?
Okay thanksquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.
Anders moet je UPC even bellen, die kunnen je denk ik het beste vertellen hoe het nu werkt. In elk geval was het toen ik er woonde geen probleem als iedereen zijn/haar eigen internetverbinding had.
2.27quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Cudles het volgende:
Nog een vraagjeWeet iemand de afmetingen? De kamer lijkt iets van 3 meter breed?
Hmm, als ik ga liggen blijft er misschien 30 centimeter over. En ik ben geen 2,50.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie, ik zit er inmiddels![]()
Je zit in de buurt. Ik meet iets van 2,80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |