abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 20:53:19 #1
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_33287185
Deel 1: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam
Deel 2: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam [deel 2]
Deel 3: Keetwoningen Wenckebachweg e.a. in A'dam

Er wonen ondertussen al ongeveer 500 mensen in keetwoningen bij de Wenckebachweg.
Maar gelukkig zijn we nog pas op de helft

Wil je ook een keet?
Hiervoor moet je reageren op www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.

De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info : www.keetwonen.nl.

Uitgebreide info mbt de woningen: http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf

Hier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:
1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen rond de 280 euro per maand uitkomen. Dit is inclusief internet, en exclusief TV.

2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.

3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.

4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen (en in de praktijk blijkt dat dit werkt, geef het gewoon zsm aan!!). De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).

5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten. Alles is mogelijk, van vloerbedekking tot aan laminaat.

6) Internet komt pas eind november, begin december

7) Wasserette & Café proberen ze voor 1 januari 2006 gereed te hebben

8) Je aanmelden bij woningnet is verplicht, dit kan je tijdens het tekenen nog regelen

AANVULLINGEN op deel 2
9) De supermarkt die er komt wordt een Albert Heijn, dit heb ik vernomen uit inside information

10) Er komt ook een fietsenmaker & misschien een fitnessruimte bij!

11) Je mag niet in de wanden boren maar wel in de wandjes van de badkamer en in het keukenkastje. Ik denk alleen niet dat iedereen hier zich aan gaat houden

12) Er staat een container met balkon, maar zonder ramen.. HELP! Die wil ik niet !?!?
Dat is een servicecontainer, waar dus o.a. elektra e.d. geregeld wordt... die krijg je niet

13) De sfeer is uitermate gezellig!!

14) Wil je meer weten? De Key weet NIETS.

Supermarkten
Dirk van den Broek Belgiëplein 137 1066 SC
Dirk van den Broek Bilderdijkstraat 26 1053 KZ
Dirk van den Broek Bos en Lommerplein 1 1055 AD
Dirk van den Broek Marie Heinekenplein 25 1072 MH
Dirk van den Broek Mercatorplein 6-12 1057 CB
Dirk van den Broek Rijnstraat 48 (victorieplein) 1078 RD
Dirk van den Broek Sierplein 6 1065 LM
Dirk van den Broek Sloterkade 110-127 1058 HL
Dirk van den Broek Tussenmeer 1a 1068 EX

Oostelijke Handelskade 1005-1007 1019 BW AMSTERDAM
C1000 Boven 't Y Buikslotermeerplein 52 1025 EW AMSTERDAM
C1000 De Aker Pieter Calandlaan 808 1060 TZ AMSTERDAM
C1000 Slot Kastelenstraat 60-70 1083 CD AMSTERDAM
C1000 Wibaut Wibautstraat 80 1091 GP AMSTERDAM
C1000 Java Celebesstraat 43 1094 EN AMSTERDAM

PLUS Wagner Afstand 1,3 km
Dorpsplein 10 1115CV Duivendrecht

(met dank aan me86)
Ik mis alleen nog de AH, maar die komt bij ons voor & er zit een grote AH op de helmhotzstraat ofzo

Digitenne TV: LET OP!
Dit KAN goedkoper!
Mogelijkheid 1: Neem gezamenlijk een abonnement op Digitenne, en deel de kosten.
Mogelijkheid 2: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb (met dank aan NY_Giant)
Bij KPN betaal je 1 bedrag voor 3 tv's, dus bespaar je een hoop... echt is het het voordeligst als je thuis al een KPN abonnement hebt (Mobiel, Vast of ADSL).

Nu zou je denken: ja leuk dat KPN maar thuis kunnen wij geen digitenne ontvangen! Dan kan je het evengoed bestellen, alleen niet via internet maar via de telefoon of winkel (primafoon, bcc, mediamarkt, tellme) kan dat wel! Je zet het abonnement op je KPN abonnement thuis... en je ontvanger zet je in Amsterdam, dat maakt dus niets uit!

Meer vragen over Digitenne/ KPN TV kan je wel bij mij terecht denk ik
Digitale TV van KPN werkt op 100% op de begane grond dus je kan het kopen

Verzekeringen
Je kan je inboedel (7000,-) heel goedkoop verzekeren met het Postbank OpKamerspakket. Icm een Pc-verzekering (2300,-) kost dit ongeveer 4,70 per maand!
Mocht je meer dan 7000 waarde hebben in je hut, dan kan je er voor een klein bedrag 14000 van maken

Heb je Hyves??
Meld je aan! http://wenckebachweg.hyves.nl/

Intranet voor de keetbewoners!!
Binnenkort wordt het intranet gelanceerd op www.wenckehof.nl .. (die is niet van mij)
Heb je ideeen, suggesties etc? Laat het alsjeblieft weten want dan kan meteen meegenomen worden!

Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .

Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info: www.ttmelania.tk

[ Bericht 11% gewijzigd door Blinker op 21-12-2005 21:44:44 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 20:54:03 #2
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_33287209
Hier weer verder
pi_33287547
tvp
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_33287812
Even een vraagje: gister tijdens contact ondertekenen werd er bij huurtoeslag nog iets specifieks gezegd over welke vorm woning je in moest vullen: was dit nou zelfstandige woning of aangewezen onzelfstandige woonruimte?
  woensdag 21 december 2005 @ 21:12:32 #5
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_33287895
Dienstmededeling: plaatjes op http://www.vanvianen.net/ geven een 404 not found.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:45:00 #6
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_33289122
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef wernert2 het volgende:
Dienstmededeling: plaatjes op http://www.vanvianen.net/ geven een 404 not found.
Opgelost
pi_33300451
Klopt, moest een beetje op mn datalimiet letten en ze waren toch al achterhaald
Blitskikker 8)
pi_33315728
tvp
pi_33318129
Argumenten tegen De Key:

- We betalen er elke maand voor.
- Voor studenten is het bijna een levensbehoefte, doordat onderwijs ook veel via internet gaat tegenwoordig.

Ehms...
  donderdag 22 december 2005 @ 21:14:55 #10
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_33321583
Zo de eerste verhuisdag zit er alweer op!
Ben best moe nu, maar er is al veel gedaan
De vloer ligt erin, alle kasten zijn in elkaar gezet. Nu morgen alleen nog de boel uitpakken.
pi_33349922
Kun je eigenlijk ook reageren op de containers bij de NDSM-werf als je bij DeKey staat ingeschreven, of moet je dan bij DUWO wezen?
- Beverly Sills
pi_33487212
Jef, "heeft ons aan huursubsidie geholpen"? Heb jij al iets dan?
pi_33488536
Meer dan ik had:

Datum Omschrijving
23-12-2005 Uw aanvraag is in behandeling bij VROM.
23-12-2005 Vrom vraagt uw inkomen en vermogensgegevens op bij de Belastingdienst.
19-12-2005 Uw aanvraag is in behandeling bij VROM.
14-12-2005 Uw aanvraag is in behandeling bij VROM.
14-12-2005 Uw aanvraag is in behandeling bij VROM.
14-09-2005 Uw aanvraag is ontvangen en in behandeling genomen.

Nog geen rooie cent gezien, ook niet van de zorg- en huurtoeslag... maargoed, VROM is in behandeling dus dat we het krijgen is nu wel zo'n beetje zeker.

Als de huur- en zorgtoeslag ook nog even op gang komen (bij velen wel maar ik natuurlijk weer niet ) ........ *zucht*
Blitskikker 8)
pi_33490347
Ja maar goed, het zal ook wel allemaal langer duren door die hele omschakeling. Wel logisch opzich, maar goed, het is wel een hoop geld wat er steeds afgaat
pi_33561508
26 januari krijg ik de sleutel, dan worden de volgende opgeleverd!

Maar ik hoop dat iemand me kan helpen, dan weet ik of ik een 220 cm of 200 cm bed moet bestellen... Hoe ver steekt de verwarming uit vanaf de muur (niet bij de keuken maar achterin, zeg maar) en wat is de afstand tussen het raam en de zijkant van de verwarming (inclusief de verwarming zelf, dus de kant richting badkamer).

Alvast bedankt toekomstige buurtjes!
pi_33561548
220 en 200 in de lengte? De lengte maakt niks uit...het gaat meer om de breedte.
pi_33561746
Ik wil 'm langs 't raam zetten... Dan kan de deur niet meer open, dat weet ik. Maar wel op een kier en in de zomer schuif ik m'n bed wel wat op. Ik verwacht niet dagelijks op het balkon te zitten eigenlijk.
En 220 cm past net (het is 227,6 cm volgens de maten in dat PDF bestand) maar als de verwarming 10 cm uitsteekt niet meer... En ik wil eigenlijk echt 220 cm want met 200 cm kan ik niet meer op een kussen liggen.

De breedte wordt 140 cm.

[ Bericht 2% gewijzigd door ATB. op 30-12-2005 23:36:32 ]
pi_33571858
Ik neem aan dat in januari niet meteen de overige 500 opgeleverd worden, of wel? Weet iemand daar iets van toevallig?
- Beverly Sills
pi_33572155
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef ATB. het volgende:
Ik wil 'm langs 't raam zetten... Dan kan de deur niet meer open, dat weet ik. Maar wel op een kier en in de zomer schuif ik m'n bed wel wat op. Ik verwacht niet dagelijks op het balkon te zitten eigenlijk.
En 220 cm past net (het is 227,6 cm volgens de maten in dat PDF bestand) maar als de verwarming 10 cm uitsteekt niet meer... En ik wil eigenlijk echt 220 cm want met 200 cm kan ik niet meer op een kussen liggen.

De breedte wordt 140 cm.
Dan kan je het vergeten, als je em persé in de breedte wilt hebben..
Blitskikker 8)
pi_33633381
Sinds vandaag staan er weer nieuwe woningen op die 28 februari worden opgeleverd.
quote:
Verzameladvertentie
Aantal eenheden 5

Extra Gegevens
Omgevingsinformatie
Advertentienummer 002570
Gemeente/wijk Amsterdam, Oost/Watergraafsmeer
Adres H.J.E. Wenckebachweg 1308
Contractsoort Campuscontract
Corporatie De Key
Type woonruimte Zelfstandige woning
Etage Begane grond
Bruto huur ¤ 400,17 (inclusief stookkosten)
Rekenhuur ¤ 319,7
Leeg per 28 februari 2006
Oppervlakte 30 m²
Reacties tot nu toe 4

Voorwaarden
Voorrang Niet van toepassing
Bestemd voor 1 persoon
Opmerkingen Tijdelijk complex van studentenwoningen dat in ieder geval tot najaar 2010 blijft staan op deze lokatie. Er is een supermarkt, (eet)café, sportveld en een wasserette. De woningen zijn voorzien van supersnel internet. Het complex is bereikbaar met de metro/sneltram, halte: Spaklerweg. JE REAGEERT NU OP DE BEGANE GROND. JE KUNT DEZE KEUZE NIET MEER WIJZIGEN.
Er staan vijf van deze advertenties, dus dat zou 25 extra woningen zijn. Ik neem aan dat dit niet de laatste lichting is?
- Beverly Sills
pi_33919407
tot aan wanneer worden ze ongeveer opgeleverd?
pi_33928014
Ik heb me ook ingeschreven ervoor alleen zag ik dat ik op de 21ste plek sta.. en het zijn 5 woningen.
Dus het gaat waarschijnlijk niet lukkenn . of komt er nog een lichting..?

Gemeente Amsterdam
Adres H.J.E. Wenckebachweg 1460
Corporatie De Key
Bruto huur ¤ 375,67
Reacties 34
Positie 21
Bezichtiging Onbekend
Reactietermijn Onbekend
Status van de aanbieding Voorlopig geen aanbieding
pi_33929698
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.

Vanaf wanneer staan jullie ingeschreven dan?
- Beverly Sills
  woensdag 11 januari 2006 @ 07:54:36 #24
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33929765
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.

Heel leuk die supermarkten in de OP maar sommige zijn echt meer dan 45min met het OV en ook te voet/op de fiets is het een klere eind....

De woningen zien er wel leuk uit..goed initiatief...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33932769
AH helmotzstraat <10 min fietsen
Plus 5 min fietsen
Dirk/AH etc. Rijnstraat <10 min fietsen

Die moet je hebben
Blitskikker 8)
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:11:05 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33934176
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Jvvianen het volgende:
AH helmotzstraat <10 min fietsen
Plus 5 min fietsen
Dirk/AH etc. Rijnstraat <10 min fietsen

Die moet je hebben
Ja die zijn dicht bij...maar vanaf de "Keetwoningen" naar Osdorp is een beetje om..

Overigens is de plusmarkt erg duur ( ik weet het, want ik woon in Duivendrecht)
In Diemen Cetrum zit ook nog een AH en een C1000....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33938905
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:

Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....
Ik vraag me af op je weer op een lijst komt als je niet in aanmerking kwam op deze of dat je gewoon weer opnieuw moet reageren op de volgende lichting,,,
Dan kom ik er echt niet tussen denk ik...
pi_33945943
Iemand enig idee of Internet intussen al werkt? En als dit niet zo is, hoelang gaat dit nog duren?
En is er al iemand die huursubsidie krijgt?
pi_33949645
Huursub is gefixt. (Althans bij mij.. mocht ook wel, ik heb er genoeg energie ingestoken...)
Internet komt in 2007 gok ik
Blitskikker 8)
pi_33952641
Ik heb me pas in oktober ingeschreven. Toen meteen gereageerd voor december en als 74e geeindigd. Nadat die mensen geplaatst waren steeg ik en nu krijg ik 26 januari de sleutel! Die inschrijftijd maakt dus weinig/niets uit, gewoon reageren en zien waar het schip strand...
pi_33970578
Klopt, heb ik ook gedaan. Ben 13e geeindigd bij komende opgeleverde keten. Ik had gisteren gebeld naar studentenwoningweb, die vertelde dat ik in principe 100% kans maak op een keet.
Daarnaast vertelde ze dat de laatste keten eind maart opgeleverd zouden worden. Ik wil erg graag, maar zonder Internet heb ik er niks aan. Dat is gewoon noodzakelijk voor mijn studie (en tijdsverdrijf)!
pi_33995328
Gelukkig heb ik onbeperkt internet via m'n mobiel via GPRS/UMTS voor ¤ 9,50 per maand... Niet ideaal vergeleken met de verbinding die er hoort te liggen maar toch iets.
pi_34215302
Ik ga de 26ste het contract ondertekenen en mijn sleutels in ontvangst nemen.
Hoe bevalt de omgeving eigenlijk? Veel geluidsoverlast? Ik las iets over een afzuiginstallatie van een bedrijf dat 's nachts nogal zoemt?
Zijn er ook al mensen weer weggegaan of is er een verplichte minimum contractsduur?

(en ik heb ontzettend mijn best gedaan om niets over internet te vragen, hehe)
pi_34236255
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef oblomov_ het volgende:
...
Heb jij eigenlijk al meer gehoord van de Key? Na die mail van 2 januari dat we 26 januari kunnen tekenen, heb ik verder niets meer gehoord.
pi_34237228
In die mail staat ook ook dat je op of rond de 20e meer hoort.
pi_34245987
Da's waar, maar aangezien er nogal vaak wat veranders bij de Key... Dus vandaar.
pi_34258015
Nou, toevallig heb ik net een mailtje gekregen dat het allemaal langer gaat duren. Het tekenen is verschoven naar (ik geloof) 3 februari. De containers zijn nog niet opgeleverd, vandaar.

Het is weer zo'n fantastisch lichtpunt in het firmament van klantvriendelijkheid, zakelijkheid en punctualiteit van De Key. Ik geloof pas dat ik het als ik mijn vloer aan het leggen ben in mijn container...

[ Bericht 0% gewijzigd door oblomov_ op 21-01-2006 01:16:50 (tikfoutjes) ]
pi_34289637
Hmm, wordt bij mij nu dus pas 24 februari. Kleine uitstelling...
pi_34509054
Hallo allemaal,

Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:23:16 #40
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34509566
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
Of je gaat niet cross-posten, kutnoob : nieuwe bewoner
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:36:31 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34511379
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
Ga lekker zelf langs die Wenckebachweg joh!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:59:35 #42
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_34512141
Luie donder
pi_34512262
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:13:57 #44
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_34512539
Ik durf het niet te zeggen.
Je zou het in ieder geval even kunnen proberen naar de Key te bellen.
pi_34517445
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Ja dit vroeg ik me ook al af aangezien ik het net niet ben geworden bij de vorige lichting, ik denk dat wel meer mensen dit zouden willen weten.
pi_34529955
Ja je schuift gewoon door naar de volgende aanbieding.
pi_34616909
Hoe kom je er eigenlijk achter op de hoeveelste plek je op de wachtlijst staat?
pi_34718490
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
pi_34718644
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef NY_Giant het volgende:
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
Wel interesse, maar ga pas in september studeren. Dus dat mag waarschijnlijk nog niet eens.
- Beverly Sills
pi_34932550
Als je niet in aanmerking kwam voor de vorige lijst hoef je niet opnieuw te reageren. Je wordt dan automatisch doorgeschoven naar de volgende lichting. (Dit is mij verteld door een medewerker van de Key)

Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....
Ik vraag me af op je weer op een lijst komt als je niet in aanmerking kwam op deze of dat je gewoon weer opnieuw moet reageren op de volgende lichting,,,
Dan kom ik er echt niet tussen denk ik...
[/quote]
Groetjes Sher
pi_34932859
Ik ben zelf vanaf december ingeschreven. Ik heb toen meteen gereageerd op de Wenckebachweg. Op 17 januari was de bezichtiging en de mevrouw die de rondleiding gaf zei dat ik 100% in aanmerking kwam, en als het niet meer lukte voor deze lichting dan werd ik doorgeschoven naar de volgende. Ze zei dat ik nog bericht zou krijgen over het tekenen van het contract... Het is nu al 10 februari... Ik wacht steeds in spanning af omdat ik heel graag daar wil wonen.
Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt???
Groetjes Sher
pi_34932927
Je moet het gewoon meteen proberen. Het is inderdaad zo dat je doorgeschoven wordt naar de volgende lichting. Het gaat heel rommelig en onduidelijk, maar als het goed is komt iedereen die reageert in aanmerking.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Groetjes Sher
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:08:06 #53
136124 Bonkey
Free your mind
pi_34965264
weet iemand wanneer de laatste lichting is?

alvast bedankt,.
pi_34971379
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Sherrr het volgende:
Ik ben zelf vanaf december ingeschreven. Ik heb toen meteen gereageerd op de Wenckebachweg. Op 17 januari was de bezichtiging en de mevrouw die de rondleiding gaf zei dat ik 100% in aanmerking kwam, en als het niet meer lukte voor deze lichting dan werd ik doorgeschoven naar de volgende. Ze zei dat ik nog bericht zou krijgen over het tekenen van het contract... Het is nu al 10 februari... Ik wacht steeds in spanning af omdat ik heel graag daar wil wonen.
Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt???
Ik zit dan bij dezelfde lichting als jou, ik heb ook nog geen bericht gehad..
Als het goed is, is deze laatste lichting op eind maart?
pi_35021820
de aankomende lichting is iig op 15 maart geplanned. zal wellicht de laatste (ene laatste) zijn?
pi_35032074
Ja klopt, bij de bezichtiging zeiden ze begin maart maar dat zal inmiddels wel flink uitgelopen zijn..
Maar ik hoorde van iemand die ook nog geen bericht had gekregen (bij de vorige lichting) dat je de bewijsstukken (kopie collegekaart, inschrijfbewijs school enzz.) eerst moet opsturen naar de Key en dat je vervolgens een uitnodiging krijgt voor het tekenen van het contract..?!
Dus dat heb ik vandaag allemaal opgestuurd.. ik ben benieuwd.
Als ik volgende week nog niks gehoord heb ga ik ze bellen.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef ferrrrr het volgende:

[..]

Ik zit dan bij dezelfde lichting als jou, ik heb ook nog geen bericht gehad..
Als het goed is, is deze laatste lichting op eind maart?
Groetjes Sher
pi_35032108
Ja klopt, is inderdaad een van de laatste lichtingen. Houdt de site van stuwoweb goed in de gaten zou ik zeggen!!
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:54 schreef Nam het volgende:
de aankomende lichting is iig op 15 maart geplanned. zal wellicht de laatste (ene laatste) zijn?
Groetjes Sher
pi_35032806
By the way.. Weet iemand hoeveel het kost om bij de wasserette je kleren te wassen??
Want ik begreep dat je muntjes daarvoor moet ophalen bij de supermarkt. Maar ja... wat zijn de kosten???
Groetjes Sher
pi_35082205
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef Sherrr het volgende:
By the way.. Weet iemand hoeveel het kost om bij de wasserette je kleren te wassen??
Want ik begreep dat je muntjes daarvoor moet ophalen bij de supermarkt. Maar ja... wat zijn de kosten???
Het kost 2,75 per was..

Enne dit vond ik op de site van wenckebachweg:

http://wenckebachweg.nl/forum/viewtopic.php?t=37&start=45
Planning oplevering
De oplevering vordert gestaag. De huidige prognose is als volgt:

Blok D: februari 2006
Blok A en B: februari/maart 2006
Blok C: maart/april 2006
pi_35133260
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef ferrrrr het volgende:

[..]

Het kost 2,75 per was..

Enne dit vond ik op de site van wenckebachweg:

http://wenckebachweg.nl/forum/viewtopic.php?t=37&start=45
Planning oplevering
De oplevering vordert gestaag. De huidige prognose is als volgt:

Blok D: februari 2006
Blok A en B: februari/maart 2006
Blok C: maart/april 2006
Nou ik hoop dat ik snel wat te horen krijg dan.
Ik heb ze afgelopen vrijdag een mailtje gestuurd om te vragen wat de bedoeling nou is..
Toen kreeg ik vandaag een mailtje terug met de vraag wat mijn registratienummer is..
Dus nu maar weer afwachten wat het volgende mailtje is.
Heb jij al wat gehoord?? En had jij trouwens alle bewijsstukken al opgestuurd??
Groetjes Sher
pi_35187943
Ik heb ook nog nix gehoord.
Maarre wat moet ik allemaal precies opsturen dan .....?
pi_35221202
Je moet een kopie van:
-je paspoort/ legitimatie
-je collegekaart
-een inschrijfbewijs bij je onderwijsinstelling (kun je gewoon opvragen bij de administratie van je school)
-papier van IB Groep waarop staat wanneer je met de opleiding begonnen bent.
-inschrijving bij studentenwoningweb
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef ferrrrr het volgende:
Ik heb ook nog nix gehoord.
Maarre wat moet ik allemaal precies opsturen dan .....?
Groetjes Sher
pi_35222002
Enneh.. Ferrr. Er zijn dus mensen van onze lichting die al wel getekend hebben en dus ook al de sleutel hebben!! RA RA hoe kan dan???
Ik ga maandagochtend meteen bellen. Ik laat je wel weten wat ze gezegd hebben..
Groetjes Sher
pi_35277198
Ohh oke dan, thnx ben benieuwd
pi_35318434
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:49 schreef ferrrrr het volgende:
Ohh oke dan, thnx ben benieuwd
Nou.. dit is het verhaal..
Ik belde gisteren dus daarnaartoe en kreeg eerst een chagerijnige receptioniste aan de lijn. Vervolgens heb ik in totaal 15 minuten in de wacht gestaan!! Kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.. was het de verkeerde persoon (tot 2 keer toe)
Maar goed. Ze heeft het dus allemaal voor me uitgezocht, ze heeft me er zelfs later over teruggebeld (wat goed he?).
Anyway ik hoef me geen zorgen te maken, want ik sta gewoon op de lijst en geregistreerd enzo. Ik moet nog even afwachten op de uitnodiging voor het tekenen van het contract, maar ze verzekerde me dat ik 100% zeker op de lijst sta dus ik kom vanzelf aan de beurt.
Ze wachten op de oplevering van de keetwoningen. Ze begon over een vaag verhaal dat ik nu ingepland sta voor blok B ofzo.
Nou ik wacht dus nog af.. Ik denk dat voor jou hetzelfde geldt dan

Maar wat ik toch niet snap is dat er mensen zijn die twee weken geleden geaccepteerd hebben en al bericht hebben dat ze in maart al kunnen tekenen!?!?

Maar goed nu weet je hoe het zit. Doeiiii
Groetjes Sher
pi_35323500
Ah oke dan,
ik heb ook vandaag een mail terug gehad van hun waarin staat dat ik ingepland ben en dat ik het bericht dat ik het contract kan tekenen krijg als ze zeker weten wanneer de verhuurdatum is.
En dat het midden of eind maart is.
pi_35323939
Ja inderdaad. Ik kreeg net ook een mail waarin stond dat de oplevering eind maart gepland is.
Misschien worden we wel buren.
Laat me trouwens even weten wanneer je bericht krijgt om het contract te tekenen.
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:48 schreef ferrrrr het volgende:
Ah oke dan,
ik heb ook vandaag een mail terug gehad van hun waarin staat dat ik ingepland ben en dat ik het bericht dat ik het contract kan tekenen krijg als ze zeker weten wanneer de verhuurdatum is.
En dat het midden of eind maart is.
Groetjes Sher
pi_35386850
Jaa ik laat het wetenn
  maandag 27 februari 2006 @ 22:59:03 #69
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_35559568
haiii,, ik heb zo'n beetje alle keetwoning-topic gelezen hier op FOK! maar ik snap het nog niet helemaal..

Ik sta ingeschreven op studentenwoningweb.nl, maar jullie hebben het steeds over 'de 34ste op de lijst' enzo. En dat je 'sowiezo bij de volgende lichting een keetwoning hebt'
Moet ik naast studentenwoningweb.nl me nog ergens anders inschrijven als ik eigenlijk het liefst een keetwoning wil? Of moet ik gewoon dan reageren op advertenties en dat ik dan pas 'een nummer' krijg? Dat ze dan pas kijken of je net begint aan je studie en hoe lang je ingeschreven staat?

Ik zit nu nog in 6V en HOOOOP dit jaar mijn examen te behalen, maar ik kan toch pas eenmaal gaan reageren op advertenties op studentenwoningweb.nl als ik ook daadwerkelijk ingeschreven sta bij de UvA (waar ik heen wil) en daar bewijs van heb? Dus vanaf september kan ik dan pas gaan reageren als ik het goed heb.. klopt dat?

Wie helpt mij
  maandag 27 februari 2006 @ 23:25:25 #70
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_35560524
Ohh volgens mij snap ik het nu een beetje..

Ik kan pas reageren op dingen als ik een studentnummer heb, dat betekend dus dat ik pas vanaf 1 september kan reageren op advertenties en dus ook op die van de keetwoningen.
Maar toch snap ik dan nog steeds niet dat je een bepaald nummer op een lijst kan zijn...?

En als je 1e jaars bent op de UvA, krijg je dan nog voorrang oid? Zo iets dacht ik te lezen..
pi_35563824
Je kan een bepaald nummer op een lijst zijn omdat de keetwoningen nu net pas zijn neergezet.
en worden nu gevuld door die lijst af te lopen.
Als jij staat ingeschreven dan zijn ze dus allemaal gevult en is er geen lijst meer.
Je moet dan wachten totdat iemand eruit komt en op studentenwoningenweb de advertentie komt dat er 1tje vrij is, en daarop reageren.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:22:52 #72
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_35564985
Okay bedankt! Dan hoop ik maar dat ik wat geluk heb als ik eenmaal begin aan mijn studie aan de UvA.
pi_35568929
Deze week weer een nieuwe advertentie
pi_35579846
Alleen begane grond deze week.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:09:59 #75
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35579874
Shit, ik moet de afvalbak legen. Moet nog bij JvVianen voor zijn deur?
pi_35586473
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Zwansen het volgende:
Shit, ik moet de afvalbak legen. Moet nog bij JvVianen voor zijn deur?
*slingert rat naar hoofd van Zwansen*
Blitskikker 8)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:12:13 #77
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_35591466
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:09 schreef Nam het volgende:
Deze week weer een nieuwe advertentie
Ja, ik zag dat er weer 2 of 3 nieuwe klaar waren oid.. ik hoop maar dat er iemand met het briljante idee komt om een toch nog een nieuwe lichting te organiseren wanneer ik eenmaal echt kan gaan zoeken.
Vind het er veel te leuk uit zien allemaal, zit echt al te dromen maargoed.. dat is het enige wat ik nog kan doen in dat opzicht.
pi_35768349
Volgens mij krijg je inderdaad voorrang als je UVA student bent.. Er zijn 2 blokken keetwoningen gereserveerd voor de UVA. Dus dan heb jij weer een kleine voorsprong tegen de tijd dat je gaat reageren.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:25 schreef Danilo87 het volgende:
Ohh volgens mij snap ik het nu een beetje..

Ik kan pas reageren op dingen als ik een studentnummer heb, dat betekend dus dat ik pas vanaf 1 september kan reageren op advertenties en dus ook op die van de keetwoningen.
Maar toch snap ik dan nog steeds niet dat je een bepaald nummer op een lijst kan zijn...?

En als je 1e jaars bent op de UvA, krijg je dan nog voorrang oid? Zo iets dacht ik te lezen..
Groetjes Sher
pi_35771639
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:06 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

*slingert rat naar hoofd van Zwansen*
!.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:04:15 #80
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_35776943
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Alleen begane grond deze week.
Niks mis met de begane grond
  maandag 6 maart 2006 @ 16:05:39 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35776988
Ik was er pas voor het eerst binnen, viel me niet tegen voor een studentenhokkie moet ik zeggen. Kan ook door de studentes komen die er wonen hoor .

Was best heel aardig om te wonen, voor weinig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:42:18 #82
68638 Zwansen
pi_35841065
Hehe is ook zo Heatwave, beetje jammer dat je mijne niet ff kwam bekijken!
Die is namelijk het mooiste van allemaal . .
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:42:46 #83
68638 Zwansen
pi_35841078
Dat was Nouk dus.
pi_36125622
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Sherrr het volgende:
Als je niet in aanmerking kwam voor de vorige lijst hoef je niet opnieuw te reageren. Je wordt dan automatisch doorgeschoven naar de volgende lichting. (Dit is mij verteld door een medewerker van de Key)
Ik vind dit eerlijk gezegd nogal raar, op de website staat dat de inschrijfduur bepalend is?
Ik ben ingeschreven sinds oktober 2004... en vorige week als 16e geindigd bij een lichting van 3 woningen.
pi_36266389
Vanmorgen even wezen kijken, zag er leuk uit!

Binnenkort komt blok C op studentenwoningweb (aankomende maandag?) dus dan ga ik weer reageren
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:07:11 #86
68638 Zwansen
pi_36282503
Ja vond je het leuk? Zag wel vanmiddag veel mensen langslopen, woon daar op de BG, 2 huizen vanaf die kijkwoning.

Dit was Nouk dus.
pi_36283133
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Ja vond je het leuk? Zag wel vanmiddag veel mensen langslopen, woon daar op de BG, 2 huizen vanaf die kijkwoning.

Dit was Nouk dus.
Zoiets dacht ik al

Vond het leuk ja, ben van een vriendin die containerwoning in de Spaarndammerbuurt gewend en die is toch heel wat kleiner (10m2 ofzo)en wat minder mooi

Heb net ook ff op dat forum gekeken naar de inrichtingen en mensen hebben het echt heel mooi gemaakt
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:08:39 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36288293
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:

Dit was Nouk dus.
Grappig dat jij daar in de buurt zit, hell for all I know zit je bij de 2 vriendinnen van me in huis .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36307642
Lieve mensen van De Key hebben al mijn papieren die ik nodig heb voor de verhuizing binnen 1 werkdag opgestuurd.

Hulde!
pi_36309873
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef Roellio het volgende:
Lieve mensen van De Key hebben al mijn papieren die ik nodig heb voor de verhuizing binnen 1 werkdag opgestuurd.

Hulde!
Je gaat naar de Wenckebachweg?
pi_36309951
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:38 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Je gaat naar de Wenckebachweg?
Ik daaaacht het niieeeeet. Ik heb een 3-kamer app.
pi_36310052
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik daaaacht het niieeeeet. Ik heb een 3-kamer app.
Hoe heb je dat gefixed
en waar is dat app.
pi_36363494
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:43 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gefixed
en waar is dat app.
Alkmaar centrum
via de woningbouw.

Wel weg uit A'dam
pi_36408739
Hoe zit dat eigenlijk precies met een studentnummer? Die heb ik namelijk nodig om te reageren, maar ik ga pas in september in Amsterdam studeren. Krijg ik zo'n nummer als ik mij bij de studie inschrijf of moet ik nog tot juni ofzo wachten?
- Beverly Sills
  maandag 27 maart 2006 @ 16:55:51 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36408946
Ik begrijp dat 't een aardige noodoplossing voor mensen met weinig geld is maar word je niet erg triest als je te lang in zo'n ding woont?

't Lijkt wel een mierenhoop of erger, een gevangeniscomplex.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_36410825
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk precies met een studentnummer? Die heb ik namelijk nodig om te reageren, maar ik ga pas in september in Amsterdam studeren. Krijg ik zo'n nummer als ik mij bij de studie inschrijf of moet ik nog tot juni ofzo wachten?
Je moet wachten tot juni
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:55 schreef popolon het volgende:
Ik begrijp dat 't een aardige noodoplossing voor mensen met weinig geld is maar word je niet erg triest als je te lang in zo'n ding woont?

't Lijkt wel een mierenhoop of erger, een gevangeniscomplex.
We wonen niet allemaal zoals jij in een villa in Amsterdam met 2 hectare eigen grond
Ik kan veel meer plekken noemen in Amsterdam waar het meer een ''mierenhoop'' is.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:16:24 #97
68638 Zwansen
pi_36419040
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ja als je je bij je studie inschrijft idd.
pi_36419306
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja als je je bij je studie inschrijft idd.
Daar kan ik mij nu ook al bij inschrijven.. maar volgens anouk moet ik nog tot juni wachten? Das niet zo tof.
- Beverly Sills
pi_36419389
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Daar kan ik mij nu ook al bij inschrijven.. maar volgens anouk moet ik nog tot juni wachten? Das niet zo tof.
Ja, want je studie gaat pas in per +-1 september, vanaf dan is ook pas de inschrijfdatum (ook al schrijf je je 1 april in, dan nog ben je niet begonnen met studeren dus geldt dat niet). Dus na de start van je studie kan je reageren
pi_36419550
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ja, want je studie gaat pas in per +-1 september, vanaf dan is ook pas de inschrijfdatum (ook al schrijf je je 1 april in, dan nog ben je niet begonnen met studeren dus geldt dat niet). Dus na de start van je studie kan je reageren
Zoiets was ik al bang voor. Das niet zo mooi, maar het is niet anders. Toch bedankt.
- Beverly Sills
pi_36697239
Nou jah, ik sta op nummer 33 en ik heb een uitnodiging gekregen om het 1 en ander op wenckebachweg te bezichtigen.

Maar goed, stel dat het definitief is. Wat gebeurt er dan? Je gaat naar de key en verder? En moet je ook borg betalen of is er geen borg? Wordt huur geïnd aan het einde van de maand? Hoe zit het dan allemaal?
pi_36700279
Welke datum mag je bezichtigen? ik 19 april!
pi_36701833
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:54 schreef wizarddragon het volgende:
Nou jah, ik sta op nummer 33 en ik heb een uitnodiging gekregen om het 1 en ander op wenckebachweg te bezichtigen.

Maar goed, stel dat het definitief is. Wat gebeurt er dan? Je gaat naar de key en verder? En moet je ook borg betalen of is er geen borg? Wordt huur geïnd aan het einde van de maand? Hoe zit het dan allemaal?
Hm geen borg, je moet gelijk huur dokken. Wordt de 3e van de maand van je rekening gehaald..
  donderdag 6 april 2006 @ 14:58:00 #104
67385 ROG
Go on, say it.
pi_36708808
Woon je in een container Nouk?!
pi_36709293
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef ROG het volgende:
Woon je in een container Nouk?!
Jep. Bij Bijlmer Bajes, erg gezellig hoor .
pi_36728953
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef anoukforza het volgende:
Welke datum mag je bezichtigen? ik 19 april!
Ik ook op 19 april .
pi_36731690
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 05:18 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik ook op 19 april .
o gezellig

Ik kom met mn pa en ma, vorige keer was ik in mn eentje en nu zijn zij ook benieuwd
pi_36985790
mot je egt student zijn om daar te komen
zoja dan vind ik het egt jammer is ook een leuk huissie voor starters
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_36986941
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:15 schreef Stealth-B2 het volgende:
mot je egt student zijn om daar te komen
ja je mot egt student zijn
pi_36987193
maar komt dit ook in Regio Rotterdam???

[ Bericht 73% gewijzigd door Stealth-B2 op 15-04-2006 22:38:31 ]
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_37090511
Hmm wezen bezichtigen daar. Als geheel is het toch kleiner dan ik had verwacht. Keukenblokje is wel okay. Badkamer is te doen, maar wel klein in vergelijking met stavangerweg. Toch had ik het allemaal wat ruimtelijker verwacht. Maar ik accepteer het toch, want verder ziet het er wel okay uit
pi_37090580
WD, wat gezellig! .

Heb net even gevraagd hoe de zaken er voor staan als je je nu pas inschrijft. Als vandaag veel mensen het accepteren komt er geen advertentie meer. Als weinig mensen de woning accepteren komt er nog wel een advertentie.
Maar waarschijnlijk wordt het dus vanaf nu, 1 eruit, 1 erin.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:39:10 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37090615
Hee, wat leuk, de Wenckebachweg is ook al opgeleverd. Heb zelf een tijdje op de Stavangerweg gewoond, was prima te doen alleen had de kamer wat groter gemogen en de badkamer kleiner. Is er nog steeds wel eens overlast met Strand West daar? Had ik nooit zo'n last van omdat ik uitzicht had op dat café maar er lag wel eens een excuus briefje in de brievenbus.

Toen ik me kwam inschrijven vroegen ze nog aan me of ik nog mensen wist die ook wat zochten, ze hadden kamers over
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37094236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef Nouk het volgende:
WD, wat gezellig! .

Heb net even gevraagd hoe de zaken er voor staan als je je nu pas inschrijft. Als vandaag veel mensen het accepteren komt er geen advertentie meer. Als weinig mensen de woning accepteren komt er nog wel een advertentie.
Ja gezellig he

Maar volgens mij is er volgende week (waarvan ik ook een uitnodiging van gekregen hebt) ook weer een bezichtiging van een begane grond van een blok, dus die worden nog afgehandeld jah.
Maar mevrouw die daar was wilde gewoon dat alles voor 1 mei is opgestuurd (documenten, ibg collegekaart info ed) voordat ze daar bij de key een planning ervan kunnen maken. Althans ze heeft plek voor 44 man. En ze nam met voorbehoud aan dat ze net als de vorige lichtingen iedereen erin kan plannen.

Bij bezichtiging waren ook meisjes, die nog met de middelbare school bezig waren, met hun moeders die alvast een container wilden reserveren voordat ze aan hun studie beginnen in september. Volgens mij valt er daarvan een deel af omdat ze geen collegekaart hebben of een inschrijving bij een schoolinstelling in a'dam, daarom ging een deel ook daarover miepen. Maar mevrouw van de key had zoiets van "Jah, maar wij weten niet of je daadwerkelijk gaat studeren". .
pi_37095279
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef Nouk het volgende:
WD, wat gezellig! .

Daar was ik al bang voor. Dat geldt ook al voor de Stavangerweg en de containers op de NDSM-werf.
- Beverly Sills
pi_37095336
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Bij bezichtiging waren ook meisjes, die nog met de middelbare school bezig waren, met hun moeders die alvast een container wilden reserveren voordat ze aan hun studie beginnen in september. Volgens mij valt er daarvan een deel af omdat ze geen collegekaart hebben of een inschrijving bij een schoolinstelling in a'dam, daarom ging een deel ook daarover miepen. Maar mevrouw van de key had zoiets van "Jah, maar wij weten niet of je daadwerkelijk gaat studeren". .
Volgens mij beginnen ze daar dus niet aan. Je hebt een studentnummer nodig, bovendien willen ze ook zeker weten dat je het examen haalt. Wel jammer, though.
- Beverly Sills
pi_37096704
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Volgens mij beginnen ze daar dus niet aan. Je hebt een studentnummer nodig, bovendien willen ze ook zeker weten dat je het examen haalt. Wel jammer, though.
Nou, het gekke is dat er op www.wenckehof.nl wel een meisje was die een container kreeg en pas in september gaat studeren!! Ze komt dan wel helemaal uit Zuthpen dus misschien dat ze haar voorang hadden verleend?

Welke verdieping heb jij gereageerd/geaccepteerd WD? ik 2e en ben 6e geworden. Wellicht word ik nog in blok B geplaatst
pi_37096792
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:28 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Nou, het gekke is dat er op www.wenckehof.nl wel een meisje was die een container kreeg en pas in september gaat studeren!! Ze komt dan wel helemaal uit Zuthpen dus misschien dat ze haar voorang hadden verleend?

Welke verdieping heb jij gereageerd/geaccepteerd WD? ik 2e en ben 6e geworden. Wellicht word ik nog in blok B geplaatst
Pfft, das flauw. Ik dacht dat dat dus niet kon.. Sinds een poosje kan je sowieso niet meer reageren op kamers als je geen studentnummer hebt ingevuld, dus ik moet tot halverwege juni wachten.

Vanaf wanneer sta jij dan ingeschreven? Ik dus vanaf oktober 2005. Hopelijk maak ik straks een beetje kans.

Overigens zou ik ook wel in aanmerking komen voor een voorrangsregeling, vanwege de afstand, maar ik meende dat dat alleen voor Uilenstede geldt.
- Beverly Sills
pi_37096834
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Pfft, das flauw. Ik dacht dat dat dus niet kon.. Sinds een poosje kan je sowieso niet meer reageren op kamers als je geen studentnummer hebt ingevuld, dus ik moet tot halverwege juni wachten.

Vanaf wanneer sta jij dan ingeschreven? Ik dus vanaf oktober 2005. Hopelijk maak ik straks een beetje kans.
Heb je nog geen studentennummer van je toekomstige opleiding?
Ik stond ingeschreven sinds oktober 2004
pi_37096916
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Heb je nog geen studentennummer van je toekomstige opleiding?
Ik stond ingeschreven sinds oktober 2004
Eh, ik meende dat je een collegekaart en alles pas in juni krijgt, maar ik heb me dan ook nog niet ingeschreven bij de studie.
- Beverly Sills
pi_37099995
quote:

Blok B is wel beter! Blok A zit je helemaal zo te kijk, echt aan de rand van de weg, vooral als je aan de linkerkant van het blok zit..
pi_37101479
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Nouk het volgende:

[..]

Blok B is wel beter! Blok A zit je helemaal zo te kijk, echt aan de rand van de weg, vooral als je aan de linkerkant van het blok zit..
Heb de keus tussen B en C
B kom ik echter sneller in aanmerking voor (aangezien ik mn huidige woning snel moet verlaten) omdat ze daar mee beginnen met de tekendata. En dan pas C
pi_37106399
quote:

[..]

Ik heb gereageerd voor een keet op de 4de verdieping. Ik sta nog steeds op de 33ste plaats. Mevrouw ging ervan uit dat ik wel in aanmerking kom voor een keet. Hopelijk gebeurt dit ook voor 1 juni .
pi_37113002
Mevrouw van de Key vertelde dat ze de tekendata voor eind mei allemaal gehad wilde hebben
pi_37113589
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef anoukforza het volgende:
Mevrouw van de Key vertelde dat ze de tekendata voor eind mei allemaal gehad wilde hebben
Yup. Ik zit nu gewoon allemaal kopieen te maken van documenten. Woningnet heb ik net ook ff snel geregistreerd. Registratienummer bleek gewoon hetzelfde te zijn als je nummer van studentenwoningweb.
pi_37113861
Klopt, en ik had me bij beide vrijwel tegelijk ingeschreven
Anyway, weet jij wat ze bedoelen met kopie IB groep? Heb ik ooit een brief gehad en moet ik die kopieren?
pi_37114330
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef anoukforza het volgende:
Klopt, en ik had me bij beide vrijwel tegelijk ingeschreven
Anyway, weet jij wat ze bedoelen met kopie IB groep? Heb ik ooit een brief gehad en moet ik die kopieren?
Dat zijn die 2 groene A4-papieren die je rond oktober 2005 hebt ontvangen waarin dan de hoogte van je stufi voor 2006 wordt aangegeven. Tenzij je daarna nog wijzigingen hebt aangebracht, dan moet je die A4tjes gebruiken. Het gaat erom dat je begindatum van je opleiding er op staat (op pagina 1 dus). Gewoon die A4tjes kopieren.
pi_37116250
Ik heb er een maar mag niet tekenen omdat ik pas in juli me inschrijfbewijs van de VU krijg, dus ik ben er nogal ziek van
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:52:30 #129
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_37503411
Ik heb gisteren een kijkje genomen bij de keetwoningen bij de Melaniaweg, het zag er echt supergoed uit en ik wil er echt heen!
Je hebt toch keetwoningen bij: Melaniaweg, Oslofjordweg, Stavangerweg, Wenckebachweg en de Cleyndertweg? Zijn ze ook allemaal even groot als bij de Melaniaweg?

[ Bericht 14% gewijzigd door Danilo87 op 03-05-2006 10:04:39 ]
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:01:26 #130
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37503592
Stavangerweg was geloof ik de tweede plaats in A'dam waar die dingen werden neergezet. Eerste was in Noord dacht ik. Het is vlakbij de westergasfabriek en het westerpark.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 21 mei 2006 @ 12:39:16 #131
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38042372
Ik trek 1 juli in een container in NDSM maar heb nog wel wat vragen waar ik bij duwo niet echt antwoord op krijg. Bijv, wat voor internet ligt daar? Heb je een extern ip en kan je dus een ftp server draaien of krijg je een 192 ip en zit je in een netwerk?
pi_38042451
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef Camoth het volgende:
Ik heb er een maar mag niet tekenen omdat ik pas in juli me inschrijfbewijs van de VU krijg, dus ik ben er nogal ziek van
En je hebt het nu toch regeld toch? haha
  zondag 21 mei 2006 @ 12:42:35 #133
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38042463
Hier bij Wenckebachweg zitten we allemaal op een netwerk van Surfnet. We hebben hier een extern ip adres en het is 10/10MBIT. Er gaan nog geruchten dat dit 100mbit word
Ik draai zelf wel eens server hier en gaat perfect!

Ik geloof dat deze situatie bij iedereen wel ongeveer hetzelfde is.
  zondag 21 mei 2006 @ 12:46:54 #134
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38042576
Ik ben heel kort bij de vorige bewoner langs geweest en zag een 84.XX.XX ip adres. Dat ziet eruit asl een extern ip. Dan zou ik dus een router mee moeten om me meerdere pc's online te krijgen.
Ik had ook Lijbrand gebeld maar die wouden amper informatie geven. Maar goed, 10/10 klinkt goed, zit er een data limiet aan?
Wat betaal je ervoor?
En zijn die containers nou wel of niet het zelfde als op NDSM? Want ik moet even de exacte maten hebben van NDSM om een ontwerpje te kunnen maken of me bureau etc er wel in past.
pi_38042793
Volgens mij zijn de containers van Wenckebachweg en NDSM compleet anders
  zondag 21 mei 2006 @ 12:57:30 #136
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38042890
Ik moet een NDSM bewoner hebben voor me info Meld je!
  zondag 21 mei 2006 @ 13:00:54 #137
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38042993
Oh ok. Nouja heb ik wel even lekker kunnen pimpen!
pi_38047769
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef 020-NRD het volgende:
Ik moet een NDSM bewoner hebben voor me info Meld je!
Ik ken wel iemand die een container op de oude NDSM-werf heeft. Ben er zelf wel eens wezen kijken. Alleen weet ik niet of ze zoveel verstand heeft van ip-adressen.
- Beverly Sills
  zondag 21 mei 2006 @ 19:14:47 #139
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38054499
Hiermee heeft u zonder inbelkosten en telefoontikken een permanente internetverbinding van 10Mbit/s. Uniek in Nederland is de mogelijkheid om tegelijkertijd met dezelfde snelheid van 10Mbit/s te verzenden en te ontvangen.

Dit ligt daar, idiaal dus! Nu nog even hopen dat het echt een extern ip adres is
pi_38059702
het was eerst 100mbit/sec.. na een week werd ik afgeknepen tot 10
  zondag 21 mei 2006 @ 21:13:06 #141
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38060071
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef Sven- het volgende:
het was eerst 100mbit/sec.. na een week werd ik afgeknepen tot 10
Jij woont in Noord of die andere?
pi_38107394
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef 020-NRD het volgende:

[..]

Jij woont in Noord of die andere?
De woningen uit de topictitel
pi_38139923
Ik ben pleitte, in plaats van mijn container een puik appartement in Alkmaar Centrum van 70m2!

Met huursubsidie net zo duur inclusief als m'n container!
pi_38208573
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Roellio het volgende:
Ik ben pleitte, in plaats van mijn container een puik appartement in Alkmaar Centrum van 70m2!

Met huursubsidie net zo duur inclusief als m'n container!
Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzle Waar zit je ergens dan, beetje in de buurt van het altijd gezellig Waagplein (ahum)?
Blitskikker 8)
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:14:43 #145
68638 Zwansen
pi_38209506
Shizzle?
pi_38209695
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzle Waar zit je ergens dan, beetje in de buurt van het altijd gezellig Waagplein (ahum)?
Via de woningbouw, bij 't bergertunneltje, naast die school.
pi_38267095
Ik heb via een trucje toch een woning gekregen Volgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
pi_38271329
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Ik heb via een trucje toch een woning gekregen Volgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
Boefje.
- Beverly Sills
pi_38271394
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Gefeliciteerd Fleur!

Wenkenbachweg? Of Stavanger?
pi_38274926
Moet je op Stavanger ook je vloer leggen dan?
pi_38277326
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef anoukforza het volgende:
Moet je op Stavanger ook je vloer leggen dan?
Nou ja, er ligt van dat lelijke zeil. Als je daar, zoals ik, tevreden mee bent niet. Sommige mensen leggen er bijv. laminaat op.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:56:52 #152
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38278996
op de NDSM lag wel mooi laminaat
pi_38297522
Jammer dat het in Noord is!
pi_38300214
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Fleur!

Wenkenbachweg? Of Stavanger?
Wenckebach Boyfriend woont op begane grond onder mij, ik op 2e verdieping
pi_38305037
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:

[..]

Nice! Veel plezier met inrichten!
  zondag 28 mei 2006 @ 17:14:41 #156
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38305327
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:

[..]

Mja, is wel ideaal, inderdaad!
Mijn vriendin woont ook 1 blok van mij af
pi_38314450
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:14 schreef Blinker het volgende:

[..]

Mja, is wel ideaal, inderdaad!
Mijn vriendin woont ook 1 blok van mij af
Lijkt me echt verre van ideaal, maargoed
  zondag 28 mei 2006 @ 21:44:40 #158
68638 Zwansen
pi_38314506
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef Nouk het volgende:

[..]

Lijkt me echt verre van ideaal, maargoed
Hoezo?
pi_38314603
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je dan nooit meer zo erg zin hebt om elkaar te zien, en er naar toe leeft, je kan elkaar toch zovaak zien als je wil. En als je dan zo dichtbij woont wil ik gewoon in 1 huis wonen, dat lijkt me duidelijk.

.
pi_38316884
Ik vind het juist een groot voordeel.

Nu moeten we elke keer moeilijk doen met tijden wanneer de een of de ander weg moet, treinen en files en blablabla.

Dan kunnen we gewoon weg wanneer we daar zin in hebben, of helemaal niet weg

Af en toe gewoon tussendoor kopje koffie/thee bij mekaar halen

Gezellig samen eten

Ik vind het alleen maar leuk
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:16:25 #161
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_38449597
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:02 schreef Roellio het volgende:
Jammer dat het in Noord is!

Noord Gestoord, je weet
pi_39279790
Is er nog plek op de Wenckebachweg. Of hoelang is het wachten?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:45:39 #163
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_40173183
het gaat allemaal maar langzaam zeg, ik ben pas als 5e geëindigd bij een reactie op de melaniaweg wat ook een keetwoning is, maar ik zie het somber in eigenlijk. Ik hoor trouwens van wenckebachbewoners dat zij veel keetwoningen leeg zien staan, maar op studentenwoningweb.nl zie ik deze week maar 1 advertentie staan voor een keet daar. Stom allemaal hoor!
  woensdag 27 september 2006 @ 11:07:53 #164
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_42164070
*om dit topic maar weer is een ongelofelijke rotschop te geven*
Iedereen nog steeds naar z'n zin hier?
MIj bevalt het prima, op die Ijlanders na dan, maargoed daar moeten we het maar mee doen.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  woensdag 27 september 2006 @ 12:45:18 #165
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_42166820
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
*om dit topic maar weer is een ongelofelijke rotschop te geven*
Iedereen nog steeds naar z'n zin hier?
MIj bevalt het prima, op die Ijlanders na dan, maargoed daar moeten we het maar mee doen.
Precies!
pi_42171293
Ik zit in B dus heb er geen last van, verder heb ik het er erg naar mn zin ja!
  woensdag 27 september 2006 @ 19:04:47 #167
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_42176218
Doet 't forum het bij jullie ook niet? Wilde weten wat er mogelijk was met die fucking afvalstofheffing. We zijn gewoon 20% duurder dan gemiddeld in Amserdam!
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 27 september 2006 @ 19:19:55 #168
pi_42176714
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef Gimmick het volgende:
Doet 't forum het bij jullie ook niet? Wilde weten wat er mogelijk was met die fucking afvalstofheffing. We zijn gewoon 20% duurder dan gemiddeld in Amserdam!
Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:40:36 #169
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_42177351
Ja, klopt!
Het is gewoon belachelijk..

In welk blok zitten jullie allemaal?

E-Zuid
pi_42177374
Ik was gister even op bezoek bij een vriendin in A'dam. Ik was alweer vergeten hoe klein het ook alweer is, als je eenmaal een 'echt huis' gewend bent.
  woensdag 27 september 2006 @ 20:53:34 #171
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_42179737
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:

[..]

Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.
Ik heb nu een factuur van de gemeente:
Afval: EUR 86,17 (periode september t/m december)
Waterschap EUR 48,40 (periode maart t/m december)

afval is dus 86,17 euro voor 4 maanden. Voor 12 maanden is dat dus EUR 261. Gemiddeld is dit per stadsdeel EURO 215!!!

I am a black hole shitting into the void
  woensdag 27 september 2006 @ 20:56:11 #172
pi_42179815
Toch mooi balen dan, dat ik dus dacht voor die 300 klaar te zijn per maand, zie ik vervolgens nog steeds niks van mijn huursubisidie, en moet ik ook nog eens extra geld gaan betalen voor die ene vuilniszak in de 3 weken.
pi_42179936
Ja bij mekaar kwamen die toeslagen uit rond de 400 euro (woon hier al een jaar). Echt een beetje jammer weer .
pi_42208360
Komen jullie niet in aanmelding voor kwijtschelding vanwege je inkomen? Is bij mij iig wel zo in rotterdam..
pi_45492232
Leeft Stavangerweg nog ?

http://www.dumpert.nl/mediabase/9041/290bb381/index.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/9085/e82813c2/index.html

[ Bericht 24% gewijzigd door wizarddragon op 19-01-2007 15:34:21 ]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:18:54 #176
83645 Andoire
... .. ...
pi_50278741
*rotschop*
Vraagje aan de Stavangerwegbewoners .

Ik moet zeer binnenkort mn huidige huis uit (hartje centrum, zucht ) en ben van plan om naar Stavangerweg te verhuizen.
Gisteren heb ik een woning bezichtigd, het is superklein, maar als ik de helft van mn spullen weggooi/ ergens opsla, moet het te doen zijn denk ik . De kamer lag echter PAL naast dat strand west gebeuren ( nr 753), en ik heb geen zin in herrie s nachts.
Welke nummers moet ik mijden als ik niet naast strand west wil zitten? Ik heb het liefst een woning aan de kant van de boot / die houten duwo huisjes/ tegenover het kamertje van die 'huisbaas'. Reden dat ik het vraag is dat ik nog niet echt door heb hoe dat complex in elkaar zit, vind het net een doolhofje .

Iemand een plattegrondje of zo met nrs erop? Dan weet ik iig op welke nummers ik wel en vooral niet moet reageren op studentenwoningweb (zodat ik niet naast strand west zit).

[ Bericht 4% gewijzigd door Andoire op 09-06-2007 20:24:49 ]
Что было, то прошло..
  zondag 10 juni 2007 @ 02:51:42 #177
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_50289294
jeumig dit loopt al een tijdje zeg.............kende het niet
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:51:00 #178
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_52098581
Kheb nu ook een woning aan in het Complex aan de Wenckebach.. !! Nice to meet y'all
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:13:58 #179
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52100042
Welkom!
pi_52391186
Heej allemaal! Ik ben nieuw aan de wenckebach Ik woon in het altijd gezellige blok F. Kan iemand me vandaag ff helpen sjouwen?

Groets
D'r was es wat deegwaar uit Leiden
Eerst bakken, en met suiker bereiden
Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord
toen moest hij een jood erop strijken
pi_52455623
Waarzo in F?
pi_52630063
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in F?
Rechts 3e verd. waar altijd muziek op staat.. En jij?
D'r was es wat deegwaar uit Leiden
Eerst bakken, en met suiker bereiden
Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord
toen moest hij een jood erop strijken
pi_57767696
Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om een tweede persoon in te schrijven in de keetwoning aan de wenckewbachweg. Dit is ter verkrijging van studiefinanciering voor mijn vriendin wel zo handig. Ik weet dat de Key zelf zegt dat dit niet mag maar ik vraag me af of dit rechtsgeldig is.
pi_71539672
even een hele grote kick, excuses daarvoor alvast..
ik zit sinds afgelopen week in een van die containterwoningen aan de wenckebachweg.
het electrische kookplaatje, kan ik die nog steeds ophalen bij de beheerder of zit die niet meer inbegrepen bij de woning? ik weet dat de eerste bewoners er wel een konden ophalen namelijk.
ik weet het, dit kan ik ook makkelijk daar even vragen maar het is nu weekend en er is dus niemand die me daar mee verder kan helpen (en ik zit op dit moment niet daar nu).
mocht dit niet zo zijn dan moet ik dus nog even ergens een kookplaatje zien te kopen.
alvast bedankt voor de reactie, en nogmaal excuses voor de overdreven topickick
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:01:21 #185
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71540051
Volgens mij hebben ze die niet meer bij de beheerder.
Ik geloof dat je ze nu gewoon zelf moet halen.

Ik kan het fout hebben, maar ga er maar niet van uit!
pi_74546236
tvp
  maandag 9 november 2009 @ 17:59:20 #187
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_74547446
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
tvp
Waarom? Er gebeurt toch nooit wat
pi_85110395
En ook ik geef weer een rotschop, wellicht komt er met mijn komst aan de Wenckebachweg weer wat leven in dit topic

*wishful thinking :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:41:52 #189
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85110469
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En ook ik geef weer een rotschop, wellicht komt er met mijn komst aan de Wenckebachweg weer wat leven in dit topic

*wishful thinking :')
Grapjas. Er gebeurt hier in het topic net zoveel als op het terrein zelf :')
pi_85116909
Ook zo saai? Geen leuke containerfeestjes ofzo? Verdorrie :P *Vrijdag contract tekenen
pi_85681484
Vroegah wel.
pi_85684175
Woon er nu een week, bevalt me wel! Wel rustig inderdaad, maar veel zijn denk ik ook nog op vakantie.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:18:40 #193
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85685845
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef Nouk het volgende:
Vroegah wel.
Vroeger waren er inderdaad genoeg feestjes, maar dat is al een paar jaar niet meer aan de orde.
pi_90164322
Yo allen, ik heb hier vorige week ook een Stavangercontainer gekregen. Het is mij niet duidelijk hoe het precies met internet zit. Ik begrijp dat ik een draadloos UPC abbo moet nemen? ADSL via de kabel werkt niet?
  maandag 20 december 2010 @ 11:15:14 #195
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90167467
Is daar geen glasvezel van Surfnet aanwezig?
  maandag 20 december 2010 @ 11:16:55 #196
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_90167533
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:16 schreef Cudles het volgende:
Yo allen, ik heb hier vorige week ook een Stavangercontainer gekregen. Het is mij niet duidelijk hoe het precies met internet zit. Ik begrijp dat ik een draadloos UPC abbo moet nemen? ADSL via de kabel werkt niet?
Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.

Maar dat was vijf jaar geleden, misschien is het inmiddels wel gewijzigd.
pi_90167638
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2006 07:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Heel leuk die supermarkten in de OP maar sommige zijn echt meer dan 45min met het OV en ook te voet/op de fiets is het een klere eind....
.
vroeg me ook al af waar die lijst op sloeg :')
pi_90181440
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.

Maar dat was vijf jaar geleden, misschien is het inmiddels wel gewijzigd.
Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?
  maandag 20 december 2010 @ 16:39:54 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_90183923
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Cudles het volgende:

[..]

Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?
Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.
Anders moet je UPC even bellen, die kunnen je denk ik het beste vertellen hoe het nu werkt. In elk geval was het toen ik er woonde geen probleem als iedereen zijn/haar eigen internetverbinding had.
pi_90184340
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.
Anders moet je UPC even bellen, die kunnen je denk ik het beste vertellen hoe het nu werkt. In elk geval was het toen ik er woonde geen probleem als iedereen zijn/haar eigen internetverbinding had.
Okay thanks
pi_90255041
Nog een vraagje :+ Weet iemand de afmetingen? De kamer lijkt iets van 3 meter breed?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:37:32 #202
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91169896
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Cudles het volgende:
Nog een vraagje :+ Weet iemand de afmetingen? De kamer lijkt iets van 3 meter breed?
2.27
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_91170142
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:

[..]

2.27
Thanks voor de reactie, ik zit er inmiddels :')
Je zit in de buurt. Ik meet iets van 2,80.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:57:51 #204
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91170675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef Cudles het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie, ik zit er inmiddels :')
Je zit in de buurt. Ik meet iets van 2,80.
Hmm, als ik ga liggen blijft er misschien 30 centimeter over. En ik ben geen 2,50.

Maar welk blok?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_91170852
Ik zit trouwens op de Stavangerweg, misschien dat we daarom verschillend meten.

Ik zit op 100 t/m 190 ofzo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:07:34 #206
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91171037
Die op de stavangerweg zijn breder inderdaad.
Bis bis bis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')