Wenckebachquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Fleur!
Wenkenbachweg? Of Stavanger?
Nice! Veel plezier met inrichten!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
WenckebachBoyfriend woont op begane grond onder mij, ik op 2e verdieping
![]()
Mja, is wel ideaal, inderdaad!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
WenckebachBoyfriend woont op begane grond onder mij, ik op 2e verdieping
![]()
Lijkt me echt verre van ideaal, maargoedquote:Op zondag 28 mei 2006 17:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mja, is wel ideaal, inderdaad!
Mijn vriendin woont ook 1 blok van mij af
Omdat je dan nooit meer zo erg zin hebt om elkaar te zien, en er naar toe leeft, je kan elkaar toch zovaak zien als je wil. En als je dan zo dichtbij woont wil ik gewoon in 1 huis wonen, dat lijkt me duidelijk.quote:
Precies!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
*om dit topic maar weer is een ongelofelijke rotschop te geven*
Iedereen nog steeds naar z'n zin hier?
MIj bevalt het prima, op die Ijlanders na dan, maargoed daar moeten we het maar mee doen.
![]()
Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef Gimmick het volgende:
Doet 't forum het bij jullie ook niet? Wilde weten wat er mogelijk was met die fucking afvalstofheffing. We zijn gewoon 20% duurder dan gemiddeld in Amserdam!
Ik heb nu een factuur van de gemeente:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Het is inderdaad down jammer genoeg, maar is dat echt dat we 250 e per jaar moeten gaan betalen? Dan neem ik m'n vuilniszakje wel mee naar huis. Of anders, die kwijtschelding moet ik ook wel kunnen krijgen met die ene euro op m'n spaarrekening.
Rechts 3e verd. waar altijd muziek op staat.. En jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Nouk het volgende:
Waarzo in F?
Waarom? Er gebeurt toch nooit watquote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
tvp
Grapjas. Er gebeurt hier in het topic net zoveel als op het terrein zelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En ook ik geef weer een rotschop, wellicht komt er met mijn komst aan de Wenckebachweg weer wat leven in dit topic
*wishful thinking
Vroeger waren er inderdaad genoeg feestjes, maar dat is al een paar jaar niet meer aan de orde.quote:
Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.quote:Op maandag 20 december 2010 09:16 schreef Cudles het volgende:
Yo allen, ik heb hier vorige week ook een Stavangercontainer gekregen. Het is mij niet duidelijk hoe het precies met internet zit. Ik begrijp dat ik een draadloos UPC abbo moet nemen? ADSL via de kabel werkt niet?
vroeg me ook al af waar die lijst op sloegquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Heel leuk die supermarkten in de OP maar sommige zijn echt meer dan 45min met het OV en ook te voet/op de fiets is het een klere eind....
.
Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?quote:Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik had gewoon een UPC (U Pay, No see) internet abbo. Dat kan omdat elk adres een eigen kabelingang heeft en er al televisie is.
Maar dat was vijf jaar geleden, misschien is het inmiddels wel gewijzigd.
Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Nee er is nog steeds kabel tv. Dan gaat dat UPC ook via die kabel?
Okay thanksquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik kreeg een 1 pc kabelmodempje en kon daarmee internetten. Snelheid was niet superhoog maar online gamen en af en toe wat downloaden ging er prima mee.
Anders moet je UPC even bellen, die kunnen je denk ik het beste vertellen hoe het nu werkt. In elk geval was het toen ik er woonde geen probleem als iedereen zijn/haar eigen internetverbinding had.
2.27quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Cudles het volgende:
Nog een vraagjeWeet iemand de afmetingen? De kamer lijkt iets van 3 meter breed?
Hmm, als ik ga liggen blijft er misschien 30 centimeter over. En ik ben geen 2,50.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie, ik zit er inmiddels![]()
Je zit in de buurt. Ik meet iets van 2,80.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |