Denk ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef Falco het volgende:
Ik denk niet dat je er op zo'n manier achterkomt
Staat gewoon in de OP hoorquote:
quote:Mij is een kamer toegezegd door de Key van iemand die op 6 februari 2006 uit een kamer op de 1e verdieping van de Wenckebachweg gaat. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact krijgen met diegene.
Niet thea? Dat is toch de zus van de neef van de zwager van de verloofde van de tante van jan die ook daaro woont?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef _Denker het volgende:
Dat is toch Hans?
Oh ik dacht dat die boven GJ woonde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Niet thea? Dat is toch de zus van de neef van de zwager van de verloofde van de tante van jan die ook daaro woont?
Nee, gij haalt 'r door de war met die ene witte wel, dinges, die van d'n buurvrouw van Vermeer, uit oost. Ik denk dègge het hier mot zuuke in de familie van d'n zwaoger van Ansje, die ge nogal 'ns ziet bij de Bridgeclub.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Niet thea? Dat is toch de zus van de neef van de zwager van de verloofde van de tante van jan die ook daaro woont?
Ik vergis me, dat is de Juliusstraat waar ik naar kijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:04 schreef Handtassenbetaster het volgende:
Als ik me niet vergis kan ik in jullie achtertuin kijken.
Da's Woensel Westquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:06 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Ik vergis me, dat is de Juliusstraat waar ik naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |