abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:11:05 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33934176
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Jvvianen het volgende:
AH helmotzstraat <10 min fietsen
Plus 5 min fietsen
Dirk/AH etc. Rijnstraat <10 min fietsen

Die moet je hebben
Ja die zijn dicht bij...maar vanaf de "Keetwoningen" naar Osdorp is een beetje om..

Overigens is de plusmarkt erg duur ( ik weet het, want ik woon in Duivendrecht)
In Diemen Cetrum zit ook nog een AH en een C1000....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33938905
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.

Vanaf wanneer staan jullie ingeschreven dan?
Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....
Ik vraag me af op je weer op een lijst komt als je niet in aanmerking kwam op deze of dat je gewoon weer opnieuw moet reageren op de volgende lichting,,,
Dan kom ik er echt niet tussen denk ik...
pi_33945943
Iemand enig idee of Internet intussen al werkt? En als dit niet zo is, hoelang gaat dit nog duren?
En is er al iemand die huursubsidie krijgt?
pi_33949645
Huursub is gefixt. (Althans bij mij.. mocht ook wel, ik heb er genoeg energie ingestoken...)
Internet komt in 2007 gok ik
Blitskikker 8)
pi_33952641
Ik heb me pas in oktober ingeschreven. Toen meteen gereageerd voor december en als 74e geeindigd. Nadat die mensen geplaatst waren steeg ik en nu krijg ik 26 januari de sleutel! Die inschrijftijd maakt dus weinig/niets uit, gewoon reageren en zien waar het schip strand...
pi_33970578
Klopt, heb ik ook gedaan. Ben 13e geeindigd bij komende opgeleverde keten. Ik had gisteren gebeld naar studentenwoningweb, die vertelde dat ik in principe 100% kans maak op een keet.
Daarnaast vertelde ze dat de laatste keten eind maart opgeleverd zouden worden. Ik wil erg graag, maar zonder Internet heb ik er niks aan. Dat is gewoon noodzakelijk voor mijn studie (en tijdsverdrijf)!
pi_33995328
Gelukkig heb ik onbeperkt internet via m'n mobiel via GPRS/UMTS voor ¤ 9,50 per maand... Niet ideaal vergeleken met de verbinding die er hoort te liggen maar toch iets.
pi_34215302
Ik ga de 26ste het contract ondertekenen en mijn sleutels in ontvangst nemen.
Hoe bevalt de omgeving eigenlijk? Veel geluidsoverlast? Ik las iets over een afzuiginstallatie van een bedrijf dat 's nachts nogal zoemt?
Zijn er ook al mensen weer weggegaan of is er een verplichte minimum contractsduur?

(en ik heb ontzettend mijn best gedaan om niets over internet te vragen, hehe)
pi_34236255
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef oblomov_ het volgende:
...
Heb jij eigenlijk al meer gehoord van de Key? Na die mail van 2 januari dat we 26 januari kunnen tekenen, heb ik verder niets meer gehoord.
pi_34237228
In die mail staat ook ook dat je op of rond de 20e meer hoort.
pi_34245987
Da's waar, maar aangezien er nogal vaak wat veranders bij de Key... Dus vandaar.
pi_34258015
Nou, toevallig heb ik net een mailtje gekregen dat het allemaal langer gaat duren. Het tekenen is verschoven naar (ik geloof) 3 februari. De containers zijn nog niet opgeleverd, vandaar.

Het is weer zo'n fantastisch lichtpunt in het firmament van klantvriendelijkheid, zakelijkheid en punctualiteit van De Key. Ik geloof pas dat ik het als ik mijn vloer aan het leggen ben in mijn container...

[ Bericht 0% gewijzigd door oblomov_ op 21-01-2006 01:16:50 (tikfoutjes) ]
pi_34289637
Hmm, wordt bij mij nu dus pas 24 februari. Kleine uitstelling...
pi_34509054
Hallo allemaal,

Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:23:16 #40
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34509566
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
Of je gaat niet cross-posten, kutnoob : nieuwe bewoner
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:36:31 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34511379
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!

Groetjes,

Riëlka
Ga lekker zelf langs die Wenckebachweg joh!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:59:35 #42
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_34512141
Luie donder
pi_34512262
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:13:57 #44
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_34512539
Ik durf het niet te zeggen.
Je zou het in ieder geval even kunnen proberen naar de Key te bellen.
pi_34517445
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Ja dit vroeg ik me ook al af aangezien ik het net niet ben geworden bij de vorige lichting, ik denk dat wel meer mensen dit zouden willen weten.
pi_34529955
Ja je schuift gewoon door naar de volgende aanbieding.
pi_34616909
Hoe kom je er eigenlijk achter op de hoeveelste plek je op de wachtlijst staat?
pi_34718490
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
pi_34718644
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef NY_Giant het volgende:
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
Wel interesse, maar ga pas in september studeren. Dus dat mag waarschijnlijk nog niet eens.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_34932550
Als je niet in aanmerking kwam voor de vorige lijst hoef je niet opnieuw te reageren. Je wordt dan automatisch doorgeschoven naar de volgende lichting. (Dit is mij verteld door een medewerker van de Key)

Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....
Ik vraag me af op je weer op een lijst komt als je niet in aanmerking kwam op deze of dat je gewoon weer opnieuw moet reageren op de volgende lichting,,,
Dan kom ik er echt niet tussen denk ik...
[/quote]
Groetjes Sher
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')