Ja die zijn dicht bij...maar vanaf de "Keetwoningen" naar Osdorp is een beetje om..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Jvvianen het volgende:
AH helmotzstraat <10 min fietsen
Plus 5 min fietsen
Dirk/AH etc. Rijnstraat <10 min fietsen
Die moet je hebben
Ik sta vanaf 1 augustus 2005 ingeschreven....quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb stichting De Key gebeld over deze woningen en zij zei dat dit één van de laatste lichtingen is. Er kwam nog eentje hierna, maar dat was het dan ook.
Vanaf wanneer staan jullie ingeschreven dan?
Heb jij eigenlijk al meer gehoord van de Key? Na die mail van 2 januari dat we 26 januari kunnen tekenen, heb ik verder niets meer gehoord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef oblomov_ het volgende:
...
Of je gaat niet cross-posten, kutnoobquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Riëlka
Ga lekker zelf langs die Wenckebachweg joh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:56 schreef rielka het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een kamer toegezegd gekregen van een kamer door de Key van iemand die er op 6 februari aanstaande uit zijn kamer op de Wenckebachweg, 1e verdieping zou gaan. Weet iemand wie dit is? Ik zou graag contact met diegene krijgen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Riëlka
Ja dit vroeg ik me ook al af aangezien ik het net niet ben geworden bij de vorige lichting, ik denk dat wel meer mensen dit zouden willen weten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef Avani het volgende:
Een vriendin van mij wil aan de Wenkebachweg wonen (ingeschreven midden augustus), maar zou ze daar eigenlijk nog kans op maken? Ik heb gehoord dat er nog 1 lichting kwam, maar is het zo dat de mensen die nu niet aan de beurt kwamen, gelijk doorschuiven naar de volgende aanbieding?
Wel interesse, maar ga pas in september studeren. Dus dat mag waarschijnlijk nog niet eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef NY_Giant het volgende:
Deze week staat er trouwens weer een nieuwe aanbieding. Dus voor wie nog interesse heeft, ik denk dat dit de laatste aanbieding zal zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |