Dat zijn die 2 groene A4-papieren die je rond oktober 2005 hebt ontvangen waarin dan de hoogte van je stufi voor 2006 wordt aangegeven. Tenzij je daarna nog wijzigingen hebt aangebracht, dan moet je die A4tjes gebruiken. Het gaat erom dat je begindatum van je opleiding er op staat (op pagina 1 dus). Gewoon die A4tjes kopieren.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef anoukforza het volgende:
Klopt, en ik had me bij beide vrijwel tegelijk ingeschreven
Anyway, weet jij wat ze bedoelen met kopie IB groep? Heb ik ooit een brief gehad en moet ik die kopieren?
En je hebt het nu toch regeld toch? hahaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef Camoth het volgende:
Ik heb er een maar mag niet tekenen omdat ik pas in juli me inschrijfbewijs van de VU krijg, dus ik ben er nogal ziek van![]()
Ik ken wel iemand die een container op de oude NDSM-werf heeft. Ben er zelf wel eens wezen kijken. Alleen weet ik niet of ze zoveel verstand heeft van ip-adressen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef 020-NRD het volgende:
Ik moet een NDSM bewoner hebben voor me infoMeld je!
![]()
Jij woont in Noord of die andere?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef Sven- het volgende:
het was eerst 100mbit/sec.. na een week werd ik afgeknepen tot 10
Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzlequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Roellio het volgende:
Ik ben pleitte, in plaats van mijn container een puik appartement in Alkmaar Centrum van 70m2!
Met huursubsidie net zo duur inclusief als m'n container!
Via de woningbouw, bij 't bergertunneltje, naast die school.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Voor 275 kan je 70m2 huren in Alkmaar? Vette shizzleWaar zit je ergens dan, beetje in de buurt van het altijd gezellig Waagplein (ahum)?
Boefje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Ik heb via een trucje toch een woning gekregenVolgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
![]()
Gefeliciteerd Fleur!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Camoth het volgende:
Ik heb via een trucje toch een woning gekregenVolgende week zaterdag ga ik erin, vloer en alles zit er al in
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |