Modje modjequote:
Bedankt en rennen dan........quote:Op woensdag 21 december 2005 17:41 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik moet nu ook weg, nog douchen aankleden, maar onder dat zit ik nog wel mee te lezen, maar als jullie lamballen weer eens geen flikker uitvoeren, moet ik toch even helpen als we de 1000 willen halen
tot vannacht
mee eens eigenlijk, zullen we daar verder gaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:42 schreef Sjet het volgende:
Deze [BB SC #988] Nog maar twaalluf !! is leuker![]()
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic alquote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens eigenlijk, zullen we daar verder gaan?
Niet bang zijn voor het tempoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic al![]()
Iedereen het ermee eens? (op naar de 1000 zo)quote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic al![]()
Heerlijk dat gekletter tegen mijn orenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
Ja als we nou dubbele topics gaan vollullen dan halen we de 1000 nooit
![]()
Als ze dat nou bij z'n blote rug zouden doen... die heb ik helaas al te vaak gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 17:52 schreef Muerte het volgende:
De regie houdt Joost angstvallig buiten beeld wat close ups betreft.![]()
Vreugde delen is leuk, maar binnenpretjes zijn het ultieme genot.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:53 schreef Bartoli het volgende:
die keuze bij Joost is simpel maar wel cru, de eerste
Och, ik krijg het wel in beeld, maar als het zo ver weg is wordt het door het vergroten al snel minder scherp en dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als ze dat nou bij z'n blote rug zouden doen... die heb ik helaas al te vaak gezien![]()
Precies. En dan zou het zo maar eens met een andere techniek beter te halen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:01 schreef Inca het volgende:
Opdracht niet goed gelezen denk ik. Jullie moeten gaan oefenen om een zo’n hoog mogelijk kaartenhuis te bouwen in een zo kort mogelijke tijd.
Nou, ik niet, dusquote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Arliator het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen vanavond deze opdracht, wat die ook mag wezen, thuis proberen na te doen![]()
opdracht begint op tekenen van Hummiequote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Volgens mij mochten ze toch 3 uur oefenen en die zijn nu toch wel om?![]()
Ik las in de streamverslagen dat om 15:15 uur zijn begonnen, dus mogen ze nog een paar minutenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Jij zegt het.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Morgen pas in de finaleshow denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef kissa het volgende:
Kaarten inleveren in de dagboekkamer? De opdracht moet toch nog beginnen?
Dan zou de wereld er wel raar uitzien, allemaal Josti's, zal erg vermoeiend wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Bartoli het volgende:
denk niet dat veel mensen het gaan nadoen. Anders eindigen we allemaal zo als Josti (zie de opties die Pijlemans gaf)
Oquote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgen pas in de finaleshow denk ik.
Hoi FB,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Pijlquote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Hoi FB,
hier staat mij ook iets van bij. Na de laatste fietsopdracht meende ik ook zoiets te horen
toen ze uit de DBK kwamen. De laatste opdracht is pas donderdag en niet inspannend,
of zo iets.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef demins het volgende:
Ik was even weg (voor wie het niet is opgevallen), maar nu ben ik er weer, hoop ik!![]()
lekker zo op de laatste avond.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stiekem vanavond al de finale opnemen en de bewoners naar huis sturen.quote:
Misschien gaat Hummie wel een striptease voor ze uitvoeren, zodat het toch nog de hardste BB wordtquote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef Pijlemans het volgende:
Wat zal er vanavond op het programma staan?
Ze staan nu weer te koken en ik ben benieuwd of BB dit weer afkapt.
Misschien eens een diner in de geheime kamer en
met bediening?
Of heeft iemand nog ideeen?
Hij hoeft nu niet afgevoerd te worden. Hij zit toch al in een gekkenhuis,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
En Joost was zo lekker op weg om in een dwangbuis te worden afgevoerd, ik voel me bestolen!
![]()
![]()
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veiligquote:Op woensdag 21 december 2005 18:18 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Hij hoeft nu niet afgevoerd te worden. Hij zit toch al in een gekkenhuis,
maar als hij morgen "ontsnapt" is het wel minder veilig in Nijmegen![]()
Kan Talpa of Veronica er een mooie 'Hotel Joost' aflevering of serie (i.p.v. Paradise Hotel) van maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veilig
of ze laten Lieske het Groot Nationaal Dictee oplezen en voor elk woordquote:Op woensdag 21 december 2005 18:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien gaat Hummie wel een striptease voor ze uitvoeren, zodat het toch nog de hardste BB wordt![]()
Arme Brenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veilig
We hebben hier ook hotels, hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
stampen dan, maar niet elke keer over dat Tanjatuig, he!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
En nog 3380 posten te gaan, dat is elke 25,73 seconde één post.
Dat redden we dus nooit![]()
Ik houd niet zo van doemdenkers, het is pas voorbij als de aftiteling begint en niet eerder en als er morgen nog wat leuks gebeurt tijdens de uitzending ben je zo de 1000 voorbij.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
En nog 3870 posten te gaan, dat is elke 22,48 seconde één post.
1566 tot het begin van de finale.quote:
Die uitzending mag niet in de SCquote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van doemdenkers, het is pas voorbij als de aftiteling begint en niet eerder en als er morgen nog wat leuks gebeurt tijdens de uitzending ben je zo de 1000 voorbij.
Beetje suf inderdaad. Gewoon een donderdaguitzending eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Wat duurt de finale morgen eigenlijk maar kort.
En morgen heet dat het Finaleuitzendingtopic.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die uitzending mag niet in de SC![]()
Daar is het uitzendtopic voor![]()
uhhhhhhhhhh, jaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
1566 tot het begin van de finale.
Voorheen werd er tijdens een liveshow ook gewoon in het SC gesproken erover... dus dat kan nu gewoon ook...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg jammer iddquote:Op woensdag 21 december 2005 18:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beetje suf inderdaad. Gewoon een donderdaguitzending eigenlijk.![]()
Dat is toch maar iets meer dan twee per minuut? Gaat lukken! Mark my words!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
Duurt ie gewoon het normale uurtje?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Wat duurt de finale morgen eigenlijk maar kort.
1,5 uur nu... dus eigelijk met internetshow erbij... maar dan op tvquote:
Klopt helemaal, maarrrrrrrr ik plaats hier de caps die ik van de streams maak en niet van de tv, dus raad eens waar ik post morgenavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is wel erg rustig (as usualquote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef ART het volgende:
Sigaartje, biertje, bubbelbad, Roel geniet nog even van zijn laatste momenten.![]()
Dat is ie echt geweest: een genieter. Misschien wel het meest van iedereen in het huis. Heeft ie gewoon de ruimte voor genomen.
Volgens mij kom je daar echt niet tussen morgen. Dus men kan daar wel lekker posten maar zo gauw je een reactie plaatst en terugkeert naar de topic, is de boel 2 pagina's verder.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maarrrrrrrr ik plaats hier de caps die ik van de streams maak en niet van de tv, dus raad eens waar ik post morgenavond?![]()
En aangezien het nog steeds niet verboden is om hier de streams en de caps te bespreken.......
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:35 schreef demins het volgende:
Wat F4ith zegt!
1000 posts per uur tijdens de finale van BB4. Dat gaan we denk ik nu ook wel halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef F4iTH het volgende:
Volgens mij kom je daar echt niet tussen morgen. Dus men kan daar wel lekker posten maar zo gauw je een reactie plaatst en terugkeert naar de topic, is de boel 2 pagina's verder.
We gaan hier wel zorgen dat we de 1000 halen vóór de aftiteling
Dat was dus precies wat ik bedoelde, ik blijf gewoon achter mijn pc zitten en hier mijn naar de streams kijken en waarschijnlijk de laatste caps plaatsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij kom je daar echt niet tussen morgen. Dus men kan daar wel lekker posten maar zo gauw je een reactie plaatst en terugkeert naar de topic, is de boel 2 pagina's verder.
We gaan hier wel zorgen dat we de 1000 halen vóór de aftiteling
Ik vergeef het je beste DeminSquote:
Het was eigenlijk als bevestiging bedoeld op jouw post maar ik blèrde iets te ver door. Bquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat was dus precies wat ik bedoelde, ik blijf gewoon achter mijn pc zitten en hier mijn naar de streams kijken en waarschijnlijk de laatste caps plaatsen.![]()
En BB4 was wat mij betreft de saaiste tot nu toe, dus vanuit dat perspectief bekeken zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
1000 posts per uur tijdens de finale van BB4. Dat gaan we denk ik nu ook wel halen.![]()
Sorry deminsquote:
Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.quote:
Het BB5 forum heeft nu al 4 keer zoveel posts als BB4. Als die trend doorzet gaat de server het morgen niet houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En BB4 was wat mij betreft de saaiste tot nu toe, dus vanuit dat perspectief bekeken zeker![]()
Mijn trouwe XS4all heeft me in al die jaren nog maar 2 keer in de steek gelaten, lijkt me sterk als het morgen gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.
Trouwens ik hoop dat mijn Chello verbinding het niet begeeft voor donderdagavond. Die mensen hebben altijd zo'n geweldige timing namelijk![]()
We kunnen ook vanaf heden alleen maar gaan terugtellen, ware het niet dat daar al een topic voor is.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef luciano het volgende:
Nog maar 3492 posts voor de 1000e topic geopend kan worden .
Nee, hoor! Flugel vindt dit wel leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.
Trouwens ik hoop dat mijn Chello verbinding het niet begeeft voor donderdagavond. Die mensen hebben altijd zo'n geweldige timing namelijk![]()
ik wil wel even helpen...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
XS4ALL vind ik persoonijk een top provider. Had er nooit probs mee, geweldige service ook...Moest helaas overstappen ivm verhuizing etc...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn trouwe XS4all heeft me in al die jaren nog maar 2 keer in de steek gelaten, lijkt me sterk als het morgen gebeurt.
Maar ja, daar betaal je dan ook voor
Daar in Nijmegen? Oh toevallig hier in Nijmegen ookquote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, hoor! Flugel vindt dit wel leuk.
Ze zijn de laatste weken weer wat stabieler heb ik de indruk, hier in Nijmegen.
Dat is balen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
XS4ALL vind ik persoonijk een top provider. Had er nooit probs mee, geweldige service ook...Moest helaas overstappen ivm verhuizing etc...
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laten we hier ook gewoon over de reguliere uitzending posten. Dat zijn ook weer een aantal posts....
Moet kunnen toch?
Doe niet zo gek, joh. Dat is gewoon een en hetzelfde Nijmegen. Al 2000 jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daar in Nijmegen? Oh toevallig hier in Nijmegen ook
Binnenkort ga ik weer eens op zoek naar een leuke adsl provider. Kabel gaat voorgoed de deur uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is balen.
Zeker als je chello ervoor terugkrijgt.
Keizerstad, de oudste stad van Nederland!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, joh. Dat is gewoon een en hetzelfde Nijmegen. Al 2000 jaar!![]()
Adsl van KPN is zeer stabielquote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik weer eens op zoek naar een leuke adsl provider. Kabel gaat voorgoed de deur uit.
dat doet die al weken/maandenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Joost ineens een arrogante verschrikkelijke klootzak!!!!!
Die doet net of ie alles al heeft gewonnen....
Ik vond Lieske tijdens het verdelen van spulen juist irritant.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
je mot wat hequote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil de spanning er nog even inhouden, he?![]()
dat vind ik al wekenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben persoonlijk meer charmeerd van BBNED. Weet niet wat het is maar heb gewoon principieel iets tegen KPN. Don't ask me what, wsl de uitstraling van het bedrijf in het algemeen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Adsl van KPN is zeer stabiel, maar in combinatie met planet en een verhuizing gaat het niet altijd even snel
(ik ben allang blij dat ik tenminste de laatste week van BB nog streams kan kijken, na 3 weken wachten...
).
Bij mij groeit het de laatste weken. Zeker door het besef dat het theatrale gedrag steeds verder doorgetrokken wordt in het ongelofelijke (Rob's exit vergelijken met de dood, over verzuring van zijn benen praten bij de fietsopdracht etc.). Hij staat nog wel op nr.2 bij mij, maar ik hoop niet dat hij wint...quote:
Helder als glas!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel.
Dus de 1000 halen we wel.
That's the spirit!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel. Ik ga toch niet eerder weer slapen voor BB morgen om 22:10 is afgelopen. Ik maak zo ff nieuw account op fotobucket aan. En ook al zal er maar één persoon zuchten op de streams vanacht, dan komt dat er te staan.
En ik zal natuurlijk zoals van mij gewend is, wel bepaalde mensen weer (binnen de regels) uit de tent lokken, wat ook altijd weer goed is voor een pagina aan posts.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel. Ik ga toch niet eerder weer slapen voor BB morgen om 22:10 is afgelopen. Ik maak zo ff nieuw account op fotobucket aan. En ook al zal er maar één persoon zuchten op de streams vanacht, dan komt dat er te staan.
En ik zal natuurlijk zoals van mij gewend is, wel bepaalde mensen weer (binnen de regels) uit de tent lokken, wat ook altijd weer goed is voor een pagina aan posts.
BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer charmeerd van BBNED. Weet niet wat het is maar heb gewoon principieel iets tegen KPN. Don't ask me what, wsl de uitstraling van het bedrijf in het algemeen.
Welkom iig
7. Neukenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
waar zou Roel nu aan denken?
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
hij is idd erger geworden sinds Rob weg is en hij is zo bezig met zn tv minuutjes zn gemaakte gedrag bleehquote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bij mij groeit het de laatste weken. Zeker door het besef dat het theatrale gedrag steeds verder doorgetrokken wordt in het ongelofelijke (Rob's exit vergelijken met de dood, over verzuring van zijn benen praten bij de fietsopdracht etc.). Hij staat nog wel op nr.2 bij mij, maar ik hoop niet dat hij wint...
volgens CW nog een tijdje zolang de animo er is om door te postenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Hoe lang blijft de dit forum nog open eigenlijk?
Gaat de stekker eruit direct na de internetuitzending?
Ik hoor verschillende meningen, de een zegt nog 1 week, de ander zegt nog twee dagen, de ander zegt nog 1 dag, weer een ander tot zondag. Of terwijl, ik weet het niet!!
Is toch een van de betere kwaliteitsproviders.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?![]()
Alle 6, maar in een andere volgorde denk ik. Ik zou Dido wat minder hoog zetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
CW zei gsiteren zolang het druk is blijft het open maar meestal bloed het dood dus zolang er gepost wordt denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Ik hoor verschillende meningen, de een zegt nog 1 week, de ander zegt nog twee dagen, de ander zegt nog 1 dag, weer een ander tot zondag. Of terwijl, ik weet het niet!!
Bier?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
CW heeft gezegd een week... en als het animo te laag is wordt het gesloten.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
10. Linda haar 3e handjequote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
Ik hoop dat BB ook nog een beetje meewerkt aan de discussies en slapen isquote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens die operators enkele weken, behalve als het eerder doodbloedt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Ben jij van KPN?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?![]()
penis vergrotingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
Maar die was vanaf begin af aan al irritant.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond Lieske tijdens het verdelen van spulen juist irritant.
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 wekenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan hij niet gewoon open blijven, 14 januari begint de nieuwe BB al weer.
2 weken maar? ik dacht dat die 1 mnd ging durenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 weken![]()
Ja, dat vind ik een strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Arliator het volgende:
Is toch een van de betere kwaliteitsproviders.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
11. Zijn "gekraakte" zolder bij zijn ouders thuisquote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
10. Linda haar 3e handje![]()
of is die te gemeen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Arliator het volgende:
10. Zijn "gekraakte" zolder bij zijn ouders thuis
En door alle 'positieve kritiek' na BB het gedrag van Tanjaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar die was vanaf begin af aan al irritant.
wapperdewapperpieperdepiep ik wil naar huissssssssss mammieeeeeeeee
Maar ja, ze heeft er een paar ton voor over om met haar tieten en helemaal bloot te gaan.
Dat krijg je bij de playboy niet zomaar. Dus ze heeft goed gespeeld.
Nu kan ze het nog net doen met haar fatsige lichaam. Als die 25 is, dan zal ze een dikkere zus van Brenda lijken.
Wat een ongelovelijke domme vraag is dit?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
De snelste tot nu toe was geloof ik deze:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat was de gemiddelde postsnelheid in de SC-topics tot nu toe? En wat moeten we hebben de komende avond, nacht, dag en avond?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?
Ik heb hier Chello basis (8000/1000, en geen klachten)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zelf trouwens Versatel familie voor 20 euro per maand (het eerste jaar, één maand opzegtermijn, tweede jaar is 30 euro per maand).
Redelijke snelheid 1024/320, en geen klachten
Duurt twee maandenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 weken![]()
Joost en arrogant en egocentrisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Begint het hier eindelijk door te dringen.
Joost WAS, IS en ZAL ZIJN een arrogante, egocentrische klootzak. Geeft geen
ene moer om welke emotie van wie dan ook behalve de zijne.
Ben ik even blij dat jij (Rob) even duidelijkheid komt scheppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke domme vraag is dit?!?!?!?!?!?!
De 1000 moet gehaald zijn als de winnaar bekend is. Je lijkt GVDwel een echte BB-bewoner. Heb je een opdracht en dan proberen te rekken.
De opdracht is alleen geslaagd, als vóór de winnaar bekend is de 1000e topic is geopend.......... KLAAR
BTW, ik heet Rob, maar dat valt niet op......
Dat zijn de speeds van Classic toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb hier Chello basis (8000/1000, en geen klachten)
Het zijn wel posts, maar ik word wel beetje moe van de discussie, wie nummer 1000 mag openen....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De snelste tot nu toe was geloof ik deze:
[BB SC 1000] Viva PC eend
Bleef minder dan een minuut open om precies te zijn
Al duurt het 2 jaar... ik ga er niet naar kijkenquote:
Ik ga hem niet uitleggen, maar ik zal een hint geven: witte sneeuw, kleine dwerg enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Arliator het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paar, maar nu even niet!
![]()
Ja, dat is basis toch? Of heet dat classic tegenwoordig... Ik hou het niet meer bijquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat zijn de speeds van Classic toch?![]()
Deze valt me een beetje tegen van je. Hij klopt niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uitleggen, maar ik zal een hint geven: witte sneeuw, kleine dwerg enzo.
Het is dat we de 1000 moeten halen, anders had ik gezegt: dubbelquote:
Ik houd me erbuiten, ik heb er nog geeneen geopend, dus ik zal die zeker niet openen, laat staan dat ik die ga doen. Of ben ik me nu toch in die discussie aan het mengen?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zijn wel posts, maar ik word wel beetje moe van de discussie, wie nummer 1000 mag openen....![]()
Als dat echt doorgaat... en dan nog ligt het eraan hoe dit forum er tegen die tijd uitziet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens mij is de discussie over hoor. Volgens de stats zouden respectievelijk Scan/Regenworm/Gert/CUALL de 1000ste mogen openen. Alleen de laatste is aanwezig en heeft er ook behoorlijk zin in.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zijn wel posts, maar ik word wel beetje moe van de discussie, wie nummer 1000 mag openen....![]()
Chello Classic hier en weinig klachten op technisch gebied, administratie is een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb hier Chello basis (8000/1000, en geen klachten)
Ik heb maar chello light drie kinderen, en ik heb daar meer dan genoeg aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello light, en ik heb daar meer dan genoeg aan.
Dat is even kansloos als het extra zinloze gelul om die 1000 toch maar te halen. De SC was al weken weinig meer dan wat dement hoi,quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ook classic... had altijd basis... maar dat schijnt classic geworden te zijn...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Chello Classic hier en weinig klachten op technisch gebied, administratie is een ander verhaal.
Ja, dat doe je idd, dus bemoei je er niet mee!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik houd me erbuiten, ik heb er nog geeneen geopend, dus ik zal die zeker niet openen, laat staan dat ik die ga doen. Of ben ik me nu toch in die discussie aan het mengen?![]()
Yeahquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als dat echt doorgaat... en dan nog ligt het eraan hoe dit forum er tegen die tijd uitziet.
Maar ik vind het vooralsnog een goed idee!![]()
Cuallquote:
Ik heb de 981ste op m'n naam staan, vond het best leuk aangezien het mijn eerste topic was na zo'n 3 jaar op fok. Wie verder de 1000ste opent zal mij een zorg zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik houd me erbuiten, ik heb er nog geeneen geopend, dus ik zal die zeker niet openen, laat staan dat ik die ga doen. Of ben ik me nu toch in die discussie aan het mengen?![]()
Laters weerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve mensen, ik ga een kaaspannekoek in mijn magnetron opwarmen, en de uitzending kijken.
Tot later
Ik ben er helemaal klaar mee voorquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij is de discussie over hoor. Volgens de stats zouden respectievelijk Scan/Regenworm/Gert/CUALL de 1000ste mogen openen. Alleen de laatste is aanwezig en heeft er ook behoorlijk zin in.
Ik vind het allemaal prima iig.
Dat kan weer een nieuwe discussie opleveren, mensen die in mijn situatie zitten maar niet het 1000ste gaan openen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat doe je idd, dus bemoei je er niet mee!!
Of juist wel, dat levert weer posts op
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is even kansloos als het extra zinloze gelul om die 1000 toch maar te halen. De SC was al weken weinig meer dan wat dement hoi,BEW
geroep afgewisseld met 30 caps per pagina. Maar die nummer 1000 die blijkbaar een doel op zich is haalt echt het slechtste naar boven in mensen.
Ik heb eigenlijk zin om een script aan te zetten wat de resterende topics even met 20 posts per minuut volspamt zodat we er vanavond al 1000 hebben en in ieder geval van dat debiele gezanik af zijn.
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar KLAAAAR mee voor![]()
cuall is er wel hoor als we aan de 1000e toe zijn. Ze blijft vanaf nu gewoon hier tot nummer 1000 er isquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef CartWOman het volgende:
Afspraken maken over de 1000-ste is niet te doen, tijdstip is nog onbekend, stel de benoemde personen zijn er (even) niet...
Een user die niet op de hoogte is van een afspraak kan 'm net zo goed openen en heeft daar ook alle recht toe.![]()
We kijken gewoon naar het hoogste topicnr., net als altijd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall
Ik heb je vanmiddag nog voorbij horen komen op je motor... toen Roel in het bad zat buiten
Ik had al eerder gezegd, dat we het gaan halen. Want ik blijf BB-on-topic. Mag ik nummer 999 doen. Want ik blijf toch wakker tot morgen 22:10. Want dan moeten we de 1000 kunnen hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef CartWOman het volgende:
Afspraken maken over de 1000-ste is niet te doen, tijdstip is nog onbekend, stel de benoemde personen zijn er (even) niet...
Een user die niet op de hoogte is van een afspraak kan 'm net zo goed openen en heeft daar ook alle recht toe.![]()
Precies, ik ga me hier helemaal installeren, heb vanmiddag snel boodschappen gedaan, voldoende drank, eten en shag binnen handbereikquote:Op woensdag 21 december 2005 19:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall is er wel hoor als we aan de 1000e toe zijn. Ze blijft vanaf nu gewoon hier tot nummer 1000 er is![]()
BEW![]()
Laagste toch? Anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ik ga me hier helemaal installeren, heb vanmiddag snel boodschappen gedaan, voldoende drank, eten en shag binnen handbereik![]()
Ja en???? Je haalt de echte kerels omlaag, heb de TV ook aan staan en de streams, maar kan ook beide volgen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben bb op tv kijken... tot later allemaal
Doe jij eens nederig! Of heb je over mijn post heen gelezen?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laagste toch? Anders blijf je bezig.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef demins het volgende:
Hoi Cuall en CW! Onze meisjes zijn er weer!!!![]()
Voor mij zijn de hoogste van belang.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laagste toch? Anders blijf je bezig.
Snel boodschappen en voldoende drank? Dat kan niet allebei waar zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ik ga me hier helemaal installeren, heb vanmiddag snel boodschappen gedaan, voldoende drank, eten en shag binnen handbereik![]()
Blijf je echt wakker? Idioot.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al eerder gezegd, dat we het gaan halen. Want ik blijf BB-on-topic. Mag ik nummer 999 doen. Want ik blijf toch wakker tot morgen 22:10. Want dan moeten we de 1000 kunnen hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef demins het volgende:
Suggesties voor TT1000 kun je mailen naar cuall@chello.nl
Onder de inzenders wordt een salmiaklollie verloot!
Ja, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:27 schreef demins het volgende:
Doe jij eens nederig! Of heb je over mijn post heen gelezen?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Snel boodschappen en voldoende drank? Dat kan niet allebei waar zijn!![]()
gatverquote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Josti zegt dat het raar is om alle gebruikte spullen op te ruimen en slurpt nog even een gebruikte tampon weg....
[afbeelding]
Als er nog maar 1 over is is dat ook de hoogste.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef CartWOman het volgende:
Voor mij zijn de hoogste van belang.![]()
Jij wil altijd het laatste woord, hè? Bah, bah, bah!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als er nog maar 1 over is is dat ook de hoogste.![]()
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijg ik ineens het gevoel dat het nog een week gaat duren. Want staat niet in het contract dat je tot 29 december beschikbaar moet zijn?
Dat er morgen één uit gaat en de rest de kerst ook in het huis gaan blijven?
Misschien bewaren ze de hardste BB ooit, tot morgen. En iedereen denkt dat het morgen is afgelopen, maar dat het nog een week doorgaat. Want de vraag is of je tot 29 december beschikbaar bent.... Waarom 29 december?????
Hierquote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zoals gewoonlijk.
Doe eens een linkje?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Ook ik ben even megasnel door de AH gerend en heb ook alles in huis nu.
Eveneens te(veel) drank en sigaretten.
Voor mij is de finale nu begonnen![]()
En LS, ook ik blijf wakker![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Je support team wordt steeds groterquote:
4x cardonnay en 2x lekkere spaanse cava, maar die zijn echt voor morgen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb 6 pakken witte wijn, dus moet genoeg zijn.....
![]()
krijg er bijna spijt van dat ik morgen geen vrij heb genomenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb 6 pakken witte wijn, dus moet genoeg zijn.....
![]()
ga je mond spoelenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop alleen dat Lieskut niet de hele tijd aan het woord is..... want dan val ik in slaap,
Ik hoop toch wel dat dit het laatste gebral over 'het studentenleven' is, wantquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop alleen dat Lieskut niet de hele tijd aan het woord is..... want dan val ik in slaap,
Zie mijn gequote post daaronder, volgens mij was ik goed bezig.quote:
Doe mij die Cava dan maar......quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
4x cardonnay en 2x lekkere spaanse cava, maar die zijn echt voor morgen.![]()
Nog zo'n idioot.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Liefquote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je support team wordt steeds groter![]()
Iemand die het snapt! En natuurlijk de Brut Nature, want die is het lekkerst.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe mij die Cava dan maar......
De Champagne van Spanje, maar veel lekkerder. (Sorry, mag je niet zeggen tegen Cava, want Champagne is er niets bij)
Idioot?!?!??! Jij zal trots zijn dat je MODDERator was, van een topic die de 1000 heeft gehaald....quote:
De plank mis slaan is niet erg, als je de volgende maar raakt.quote:
De bewoner die weet wat Cava is??quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Iemand die het snapt! En natuurlijk de Brut Nature, want die is het lekkerst.![]()
Maar goed, nu de goede nasmaak nog na de finale: wie oh wie gaat het nou worden?![]()
Kan ik mee leven. Ingrid als winnaar is niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De bewoner die weet wat Cava is??
(zou Ingrid moeten zijn, want die heeft op Las Canarias gewoond)
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
Maar wie weet ontnuchter ik weer als ik Lolita Lieske zie
[Einde zwaai modus]
Volgens mij zit het zo:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zie mijn gequote post daaronder, volgens mij was ik goed bezig.
Wat klopte er niet aan dan? Want ik wil wel weten waarom ik ineens nederig moet gaan doen.![]()
Gewoon alleen kijken en niet luisterenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
[zwaai modus]
Hoi allemaal, is ik weer
Kreeg nog twee meeëters met twee flessen wijn op bezoek
Dus om 20:00 al half aangeschoten
En ik moest de meeëters nog wegwerken
[Einde zwaai modus]
Jullie hebben te weinig gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef I_doubt het volgende:
Was het huisje bouwen voor Ing teveel?
Ze is ingestort.
Of komt het omdat ze zo lang naast Josti moest zitten?
beidequote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef I_doubt het volgende:
Was het huisje bouwen voor Ing teveel?
Ze is ingestort.
Of komt het omdat ze zo lang naast Josti moest zitten?
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga spontaan een fles pakken
Roel is de oorzaak
Zien drinken doet drinken![]()
Meeëters en milia verwijderenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
[zwaai modus]
Hoi allemaal, is ik weer
Kreeg nog twee meeëters met twee flessen wijn op bezoek
Dus om 20:00 al half aangeschoten
En ik moest de meeëters nog wegwerken
[Einde zwaai modus]
Wat gebeurt er dan morgen om 22:10quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?
Tussen door ff een tukje doen, doet Roel ookquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?
Dat zijn ook meeëters.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Meeëters en milia verwijderen
Door deze kleine ongerechtigheden te verwijderen wordt de huid weer gaaf en glad.
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/meeeter.jpg]afbeelding][/URL]
Dan is het NOC*NSF sportgala afgelopen op NED2 (5 minuten uitloop)quote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan morgen om 22:10![]()
![]()
![]()
![]()
Oowww, dit gaat je vast veel gegadigden opleveren !quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat zijn ook meeëters.
Ik zoek de man van mijn dromen
En die mag mijn meeëters misbruiken
Ik heb twee grote meeëters![]()
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan is het NOC*NSF sportgala afgelopen op NED2 (5 minuten uitloop)
Erg vergezocht, maar valide.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef demins het volgende:
Volgens mij zit het zo:
Kwaliteitsprovider lijkt mij een begrip dat niet absoluut is. In ieder geval niet zo absoluut dat je niet meerdere kwaliteitsproviders kan hebben. Die hoeven niet identiek te zijn, dus kan er ook een hierarchie in worden aangebracht. Je kunt dus best spreken over een betere kwaliteitsprovider.
Waar je niet van kan spreken is een goede kwaliteitsprovider, dat is een pleonasme, net als de voorbeelden die je gaf.
Je wilde te snel scoren, dat was mijn indruk.
![]()
Huh?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
De plank mis slaan is niet erg, als je de volgende maar raakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |