Modje modjequote:
Bedankt en rennen dan........quote:Op woensdag 21 december 2005 17:41 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik moet nu ook weg, nog douchen aankleden, maar onder dat zit ik nog wel mee te lezen, maar als jullie lamballen weer eens geen flikker uitvoeren, moet ik toch even helpen als we de 1000 willen halen
tot vannacht
mee eens eigenlijk, zullen we daar verder gaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:42 schreef Sjet het volgende:
Deze [BB SC #988] Nog maar twaalluf !! is leuker![]()
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic alquote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens eigenlijk, zullen we daar verder gaan?
Niet bang zijn voor het tempoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic al![]()
Iedereen het ermee eens? (op naar de 1000 zo)quote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gewoon hier verder want hier zijn we korter bij het vlgd topic al![]()
Heerlijk dat gekletter tegen mijn orenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
Ja als we nou dubbele topics gaan vollullen dan halen we de 1000 nooit
![]()
Als ze dat nou bij z'n blote rug zouden doen... die heb ik helaas al te vaak gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 17:52 schreef Muerte het volgende:
De regie houdt Joost angstvallig buiten beeld wat close ups betreft.![]()
Vreugde delen is leuk, maar binnenpretjes zijn het ultieme genot.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:53 schreef Bartoli het volgende:
die keuze bij Joost is simpel maar wel cru, de eerste
Och, ik krijg het wel in beeld, maar als het zo ver weg is wordt het door het vergroten al snel minder scherp en dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als ze dat nou bij z'n blote rug zouden doen... die heb ik helaas al te vaak gezien![]()
Precies. En dan zou het zo maar eens met een andere techniek beter te halen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:01 schreef Inca het volgende:
Opdracht niet goed gelezen denk ik. Jullie moeten gaan oefenen om een zo’n hoog mogelijk kaartenhuis te bouwen in een zo kort mogelijke tijd.
Nou, ik niet, dusquote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Arliator het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen vanavond deze opdracht, wat die ook mag wezen, thuis proberen na te doen![]()
opdracht begint op tekenen van Hummiequote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Volgens mij mochten ze toch 3 uur oefenen en die zijn nu toch wel om?![]()
Ik las in de streamverslagen dat om 15:15 uur zijn begonnen, dus mogen ze nog een paar minutenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Jij zegt het.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Pijlemans het volgende:
Morgen pas in de finaleshow denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef kissa het volgende:
Kaarten inleveren in de dagboekkamer? De opdracht moet toch nog beginnen?
Dan zou de wereld er wel raar uitzien, allemaal Josti's, zal erg vermoeiend wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Bartoli het volgende:
denk niet dat veel mensen het gaan nadoen. Anders eindigen we allemaal zo als Josti (zie de opties die Pijlemans gaf)
Oquote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgen pas in de finaleshow denk ik.
Hoi FB,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Pijlquote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Hoi FB,
hier staat mij ook iets van bij. Na de laatste fietsopdracht meende ik ook zoiets te horen
toen ze uit de DBK kwamen. De laatste opdracht is pas donderdag en niet inspannend,
of zo iets.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef demins het volgende:
Ik was even weg (voor wie het niet is opgevallen), maar nu ben ik er weer, hoop ik!![]()
lekker zo op de laatste avond.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stiekem vanavond al de finale opnemen en de bewoners naar huis sturen.quote:
Misschien gaat Hummie wel een striptease voor ze uitvoeren, zodat het toch nog de hardste BB wordtquote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef Pijlemans het volgende:
Wat zal er vanavond op het programma staan?
Ze staan nu weer te koken en ik ben benieuwd of BB dit weer afkapt.
Misschien eens een diner in de geheime kamer en
met bediening?
Of heeft iemand nog ideeen?
Hij hoeft nu niet afgevoerd te worden. Hij zit toch al in een gekkenhuis,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
En Joost was zo lekker op weg om in een dwangbuis te worden afgevoerd, ik voel me bestolen!
![]()
![]()
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veiligquote:Op woensdag 21 december 2005 18:18 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Hij hoeft nu niet afgevoerd te worden. Hij zit toch al in een gekkenhuis,
maar als hij morgen "ontsnapt" is het wel minder veilig in Nijmegen![]()
Kan Talpa of Veronica er een mooie 'Hotel Joost' aflevering of serie (i.p.v. Paradise Hotel) van maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veilig
of ze laten Lieske het Groot Nationaal Dictee oplezen en voor elk woordquote:Op woensdag 21 december 2005 18:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien gaat Hummie wel een striptease voor ze uitvoeren, zodat het toch nog de hardste BB wordt![]()
Arme Brenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil toch eerst een paar dagen een hotel in met Bren... dus Nijmegen is nog ff veilig
We hebben hier ook hotels, hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
stampen dan, maar niet elke keer over dat Tanjatuig, he!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
En nog 3380 posten te gaan, dat is elke 25,73 seconde één post.
Dat redden we dus nooit![]()
Ik houd niet zo van doemdenkers, het is pas voorbij als de aftiteling begint en niet eerder en als er morgen nog wat leuks gebeurt tijdens de uitzending ben je zo de 1000 voorbij.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
En nog 3870 posten te gaan, dat is elke 22,48 seconde één post.
Dat redden we dus nooit![]()
1566 tot het begin van de finale.quote:
Die uitzending mag niet in de SCquote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van doemdenkers, het is pas voorbij als de aftiteling begint en niet eerder en als er morgen nog wat leuks gebeurt tijdens de uitzending ben je zo de 1000 voorbij.
Beetje suf inderdaad. Gewoon een donderdaguitzending eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Wat duurt de finale morgen eigenlijk maar kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |