Die gaat de boel niet kort en klein slaan maar gewoon keihard janken bij Hums.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel bb had je het van Roel verwacht en op de éénalaatste dag slaat Joost door![]()
medelijden met Bren. Dat idioot chagrijnige wijf die in haar oerwoud van onhebbelijkheden ook nog eens een lelijke arrogante kop heeft. Ik had eerder medelijden met Joost en ik denk dat heel veel mensen om die reden op hem gestemd hebben.....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb echt medelijden met Bren.
Met zo'n Josti je leven delen: dat leidt tot hele verkeerde gedachten
En dan zijn moord en doodslag nog vriendelijk.![]()
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zegquote:Op woensdag 21 december 2005 17:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
En de 2de daarbij; ik geloof nog steeds niet dat het een stel is![]()
Ik zie een mooie gele kikkerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben net een uurtje thuis en volgde de streams.
Zag Ingrid en Joost en in mindere mate lieske ontzettend stuntelen met de kaarten en dacht bij me zelf. is het nou echt zo moeilijk ?
BorTheWolf pakte een pakkie kaarten en na 1 valse start stonden de kaarten als een huis.
[afbeelding]
Als je dit niet kan ben je echt een josti.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zeg![]()
Hier werkt ie wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef BorTheWolf het volgende:
shit imagehack post m niet
Rob hield hem in toom... net als Brenda in het echte leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar Joost begint de laatste weken errug irritant te worden. Ik heb het al vaker geegd maar het is begonnen toen Rob het huis uit is gegaan en toen steeg hij met stip op de irritatie grens!
Je krijgt een herkansingquote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef BorTheWolf het volgende:
shit imagehack post m niet
Ik denk inderdaad niet dat Joost in een kikker kan veranderen....dat is voorbehouden aan prinsjes in sprookjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben net een uurtje thuis en volgde de streams.
Zag Ingrid en Joost en in mindere mate lieske ontzettend stuntelen met de kaarten en dacht bij me zelf. is het nou echt zo moeilijk ?
BorTheWolf pakte een pakkie kaarten en na 1 valse start stonden de kaarten als een huis.
[afbeelding]
Als je dit niet kan ben je echt een josti.
Nu doet die het wel...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
nogmaals op een ander filedumper
[afbeelding]
Lekker eten dan Bongiequote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet helaas gaan koken maar straks ben ik weer zeker terug![]()
we zijn allemaal trots op je...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Wat dat betreft had ik Rob misschien wel meer gegund. Hij was bezig met het spel en zat altijd te zeiken over de stemmen. Van de andere kant was hij wel het vaderfiguur en vertrouwden mensen hem wel op een bepaalde manier en iedereen wist waar hij mee bezig was en hij sprak het tenminste uit hoe hij ging stemmen.....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Rob hield hem in toom... net als Brenda in het echte leven.
Maar naast jou zit geen Jostiquote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu doet die het wel...
Knap gedaan![]()
Ehhhhhh Nathalie?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !
(rarara welke exbewoner zou zo hebben gereageerd ? ) hij is niet moeilijk hoor
Mee eens. En hierdoor ben ik Roel nog meer gaan waarderen. Wat heeft hij zich goed gehouden!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
medelijden met Bren. Dat idioot chagrijnige wijf die in haar oerwoud van onhebbelijkheden ook nog eens een lelijke arrogante kop heeft. Ik had eerder medelijden met Joost en ik denk dat heel veel mensen om die reden op hem gestemd hebben.....
Maar Joost begint de laatste weken errug irritant te worden. Ik heb het al vaker geegd maar het is begonnen toen Rob het huis uit is gegaan en toen steeg hij met stip op de irritatie grens!
Didoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !
(rarara welke exbewoner zou zo hebben gereageerd ? ) hij is niet moeilijk hoor
Ik heb geen idee waarom het zou zijn, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zeg![]()
Makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef jna het volgende:
Gaan jullie de 1000 redden of niet?
Ik ook niet... de post was ook licht sarcastisch bedoelquote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het zou zijn, maar ik geloof het gewoon niet.
Tuurlijk, gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
misschien help ik vanavond en morgen nog wel (ben toch vrij)
Het is niet of, maar eerder wanneerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef jna het volgende:
Gaan jullie de 1000 redden of niet?
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
misschien help ik vanavond en morgen nog wel (ben toch vrij)
Gisteren was je ook aardig bezig met soloposts in het dubbele topic van angel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het is niet of, maar eerder wanneer![]()
Desnoods draai ik hele soloseries met Hoe kom ik in Groningen via kaartenhuisjes bouwen![]()
That's the spiritquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het is niet of, maar eerder wanneer![]()
Desnoods draai ik hele soloseries met Hoe kom ik in Groningen via kaartenhuisjes bouwen![]()
Ik kan ook uren in de spiegel kijken en die persoon bewonderend toesprekenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gisteren was je ook aardig bezig met soloposts in het dubbele topic van angel ja
Smakelijk,quote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Goed idee, enniewee moet ik ook gaan doen, zwaai zwaai baai baaiquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Oh jij bent een soort Joostquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kan ook uren in de spiegel kijken en die persoon bewonderend toespreken![]()
jammer, maar tot vannacht en werk zequote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga er weer even vandoor, moet werken, m'n laatste werkdag dit jaar, tot vannacht, en pijlemans en I_doubt houdt onze fanclub hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |