quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Hey Braun jij bent geen directeur van dit topic he!quote:
Blijkbaar een echte kenner die de scooter en helm van Kees herkende uit de aflevering.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Het blijft me toch een raadsel hoe sturmvogel die scooterkees herkent.
Sturmvogel.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Biogarde het volgende:
Wie is er verantwoordelijk voor het filmen van Kees![]()
Dat gedeelte is me lichterlijk ontgaan![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
Blijkbaar een echte kenner die de scooter en helm van Kees herkende uit de aflevering.
Oh..quote:
* renz0r de directeur meldt, toch Braunquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hey Braun jij bent geen directeur van dit topic he!![]()
En sturmvogel verdient z'n naam in een TT. De held![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
.
As ge da olling kan herkenne zedde toch unne goeie, woar.
Dit was toch een andere scooter dan in die tv uitzendingquote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
Blijkbaar een echte kenner die de scooter en helm van Kees herkende uit de aflevering.
Ik ook, ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 17:40 schreef BrauN het volgende:
Jullie raden trouwens nooit wat voor magnetron maaltijd ik zometeen ga opwarmen.
Juist!
Aardappeltjes, sproitjes en sloavink! Van de C1000.
Ik ben ook ras-Brabander, maar 'olling' doet bij mij gin belleke rinkelen, moatje!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik moet er ook wat willekeurige Brabantse worden in gooien, voor het elitaire effect.
Schandelijk! Olling is Brabantser dan balkenbrei met suiker.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben ook ras-Brabander, maar 'olling' doet bij mij gin belleke rinkelen, moatje!
'Helemaal' is in Tilburg gewoon 'hillemoal', maar goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Schandelijk! Olling is Brabantser dan balkenbrei met suiker.
Het betekent trouwens 'helemaal'
Tss, bende nou 'hillemoal'? Wees blij dat er nog eén plek is waar correct Brabants gehanteerd wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Helemaal' is in Tilburg gewoon 'hillemoal', maar goed.
Oss was het, hè? Stel afvalligen.![]()
Dit gaat olling off-topic mên! Stervende hoeren kanker discussie!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tss, bende nou 'hillemoal'? Wees blij dat er nog eén plek is waar correct Brabants gehanteerd wordt.
Kijk gewoon bij je Active Topicsquote:Op woensdag 21 december 2005 17:52 schreef mcDavid het volgende:
kan iemand het woord "kanker" opnemen in de TT, dat zoekt makkelijker!
dank u
Hoe smaakt de jouwe? De mijne is opgewarmd en is erg goed te versmaden! Ik mis alleen de appelmoes, die Kees er zo lekker overheen pleurt.quote:
Puike maaltijdquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe smaakt de jouwe? De mijne is opgewarmd en is erg goed te versmaden! Ik mis alleen de appelmoes, die Kees er zo lekker overheen pleurt.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ik vrijwillig een magnetronmaaltijd met spruitjes heb gekocht.![]()
Misschien een Huubke tattoo. Huubke is toch nét iets meer een held van me dan Kees.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BrauN ga je ook nog een tatoo van kees op je rug zetten
Nodig Huubke anders eens uit voor een lekkere vakantie in Spanje ofzo. Is ie er ff lekker uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien een Huubke tattoo. Huubke is toch nét iets meer een held van me dan Kees.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nodig Huubke anders eens uit voor een lekkere vakantie in Spanje ofzo. Is ie er ff lekker uit.![]()
Je leeft nogquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef Sturmvogel het volgende:
Zou een modje ff de TT aan kunnen passen zodat het tenminste duidelijk is dat het een Kankerkachel topic is?
Dat was Sturmvogelquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat filmpje dat Kees gefilmd is echt vet!![]()
![]()
Had ik nog niet gezien, wie heeft dat filmpje gemaakt?
En Kees had het over kom volgende week maar een keer langs. Gaat dat gebeuren?
Ik hoop dat dat nog gaat gebeuren, lijkt me nogal grappig namelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat filmpje dat Kees gefilmd is echt vet!![]()
![]()
Had ik nog niet gezien, wie heeft dat filmpje gemaakt?
En Kees had het over kom volgende week maar een keer langs. Gaat dat gebeuren?
Hoe hij die goffedomme uitspreektquote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]Mooiste uitspraak van Ruud.
Ik wou eigenlijk \o/ doen maarja dat werkt niet, haal dat wel ff wegquote:
Wat staat er op dat naambordje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een filmpje waar ik de voorkant van het huis uitgebreid gefilmd heb.
Dus plant deze ook maar meteen in de OP: http://rapidshare.de/files/9600608/Kees_huis.3gp.html
Als filmpje opzich voegt het niet echt veel toe(je ziet alleen een recent beeld van het huis en de camper) maar wel tussen al die andere achterlijke links @ de OP
@ MMarsu
Dan moet je \\o/ doen en dan vervalt de eerste \
En Renz0r, zet nou godverkutjes die rapidshare link van Kees erin ipv die uitgerekte en geluid verneukende link
Oh wacht... ik raakte al gewend aan Renz0r als maker van SHKK-topics![]()
Ga je volgende week echt langs? Nee zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, dat was al langer duidelijk maar die K is niet weg te denken uit de naam van de betreffende half-God. Heeft SBS6 zelf voor gezorgd
nee kneus het is iets van cornelis oidquote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Thieske het volgende:
Het is dus Cees. Met de C.
Whehe, soms is iemand wel eens snellerquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Sturmvogel het volgende:
Edit:Oh wacht... ik raakte al gewend aan Renz0r als maker van SHKK-topics![]()
3 kratjes minimaal. Voor jou en je vrienden, Kees & Huubke en misschien komt Ruud goffedomme ook langs. En een fatsoenlijke videocamera en digitale camera meenemen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Zal ik 1, 2 of 3 kratjes Bavaria meenemen naar Kees?
50 euro is ook goedquote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Zal ik 1, 2 of 3 kratjes Bavaria meenemen naar Kees?
Ja je zegt dat die shit meeneemt omdat je een grote fan bent. En je lult wat over zijn grote populairiteit op internet.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, ze gaan zich dan natuurlijk ook niet afvragen waarom ik een digitale - en een videocamera meeneem hè. Ze zullen toch niet denken dat dat alleen voor familie en vrienden is?
Ik zie wel hoe het loopt. Fotocamera gaat iig mee.
Dat vroeg ik mij dus ook af. Misschien dat zijn vrienden en omgeving het grappig vonden en het daarom vaak tegen hem roepen. Of hij weet er vanaf dat hij op internet zo populair is.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik trouwens ook wel maf vond Sturm, jij schreeuwt naar Kees 'Stervende hoerenkankerkanker!' En hij zegt het meteen na. Waarom.Hij moet dus weten dat het komisch is ofzo, of dat anderen er om moeten lachen ofzo?
Vaag.
hahah ok dan. Kun je die gast met dat blonde haar die met zijn stijve lul de hele dag tegen hoeren aan zit te kijken ook opsporen? Of in ieder geval vragen hoe hij heet en wat zijn achtergrond is. Die persoon vind ik namelijk ook briljant.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, ik sprak dus 3 weken geleden of zo al zo'n man daar bij die friettent toen Kees niet thuis bleek te zijn. Ik vroeg aan hem of waar die andere 2 dwazen wonen en toen zei ik al zo: "Je weet waarschijnlijk al waarom wij hier zijn?" Toen knikte en grijnsde hij.
Toen het uitgezonden werd op TV was het al 'populair' dus het zijn niet alleen de Fokkers die een jaar na dato helemaal gek zijn geworden van die dekhengst.
En ik kon niet vertellen over zijn rage op internet omdat hij snel verder wilde rijden. Waarom denk je anders dat ik alles zo overhaast deed? Dan had ik de beste kerel wel een hand gegeven.![]()
Aan Kees en Huubke vragen natuurlijk!!! Die kennen iedereen in de wijk!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik ga die blonde gozer niet opzoeken want toen ik dieper in die wijk infiltreerde had ik al bijna ruzie met die gozer van dat illegale autobedrijfje. Bovendien is dat zoeken naar een speld in een hooiberg(ik kan toch niet aan de deur gaan vragen of ze die gozer kennen)
waarnaar?.. huupke ken jij zon pauper aso met van dat lange blonde haar? die zo mooi "gruwelek afsloan" kan zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Aan Kees en Huubke vragen natuurlijk!!! Die kennen iedereen in de wijk!!!!![]()
Ik vind dat BrauN volgende week mee moet naar Cees.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BrauN is voor mij de uberkankerkachel
Keesquote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind dat BrauN volgende week mee moet naar Cees.
Ergo?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb die aflevering ondertussen ook al 3x gezien ofzo.
Beter vind ik Geert...Die boer.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Assen is overigens ook lachen.
"Bang voor mij?"
"Ik ben toch ook niet bang voor een?"
"Waarom zouden ze dan bang voor mij moeten zijn"
"BOERTJEN!"
"HEY BOERTJEN!"
"WIL JE VERRRKRKRACCCHT WORDN!"
Geert die nepzigeuner. Hij antwoordt een hele tijd eerst met "ik?". Ja wie anders Geert!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Beter vind ik Geert...Die boer.
"Heb je geen baan?"
- Nieeh.
"Wat doe je dan?"
- Bietje Zupp'n, Bietje stiel'n..![]()
Was het niet veldmuis die ermee begon? Nee? Okee.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:39 schreef AnthonyZeus het volgende:
Btw, Renz0r, je zegt dat jij de directeur bent...maar wie begon er met die kankerkachel troep? BrAun zit er volgens mij al vanaf deeltje 0,5 in...
Nee, het was Partyyboyyquote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Was het niet veldmuis die ermee begon? Nee? Okee.
En hij had een vooruitziende blikquote:Op maandag 7 november 2005 19:07 schreef partyyboyy het volgende:
Welke fok!ker weet waar de aflevering van probleemwijken op internet te vinden is, waar deze gast hieronder op de foto's de hoofdrol in speelt? Ik denk dat er veel fok!kers zijn die hiernaar op zoek zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
De fok!ker die de aflevering upload of kan vinden op internet zal zeer veel roem krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |