Ik hoop dat dat nog gaat gebeuren, lijkt me nogal grappig namelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat filmpje dat Kees gefilmd is echt vet!![]()
![]()
Had ik nog niet gezien, wie heeft dat filmpje gemaakt?
En Kees had het over kom volgende week maar een keer langs. Gaat dat gebeuren?
Hoe hij die goffedomme uitspreektquote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]Mooiste uitspraak van Ruud.
Ik wou eigenlijk \o/ doen maarja dat werkt niet, haal dat wel ff wegquote:
Wat staat er op dat naambordje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een filmpje waar ik de voorkant van het huis uitgebreid gefilmd heb.
Dus plant deze ook maar meteen in de OP: http://rapidshare.de/files/9600608/Kees_huis.3gp.html
Als filmpje opzich voegt het niet echt veel toe(je ziet alleen een recent beeld van het huis en de camper) maar wel tussen al die andere achterlijke links @ de OP
@ MMarsu
Dan moet je \\o/ doen en dan vervalt de eerste \
En Renz0r, zet nou godverkutjes die rapidshare link van Kees erin ipv die uitgerekte en geluid verneukende link
Oh wacht... ik raakte al gewend aan Renz0r als maker van SHKK-topics![]()
Ga je volgende week echt langs? Nee zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, dat was al langer duidelijk maar die K is niet weg te denken uit de naam van de betreffende half-God. Heeft SBS6 zelf voor gezorgd
nee kneus het is iets van cornelis oidquote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Thieske het volgende:
Het is dus Cees. Met de C.
Whehe, soms is iemand wel eens snellerquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Sturmvogel het volgende:
Edit:Oh wacht... ik raakte al gewend aan Renz0r als maker van SHKK-topics![]()
3 kratjes minimaal. Voor jou en je vrienden, Kees & Huubke en misschien komt Ruud goffedomme ook langs. En een fatsoenlijke videocamera en digitale camera meenemen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Zal ik 1, 2 of 3 kratjes Bavaria meenemen naar Kees?
50 euro is ook goedquote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Zal ik 1, 2 of 3 kratjes Bavaria meenemen naar Kees?
Ja je zegt dat die shit meeneemt omdat je een grote fan bent. En je lult wat over zijn grote populairiteit op internet.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, ze gaan zich dan natuurlijk ook niet afvragen waarom ik een digitale - en een videocamera meeneem hè. Ze zullen toch niet denken dat dat alleen voor familie en vrienden is?
Ik zie wel hoe het loopt. Fotocamera gaat iig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |