| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 14:25 |
| Deel 1: Kansloze lui met een dubbele uitlaat... Ga uw gang. | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:26 |
quote:Nu heeft mijn voertuig origineel ook twee uitlaten en ik hoor verhalen dat er meer rook uit de ene dan de andere uitlaat komt. De uitlaatgassen kiezen de minste weerstand en vaak zit er voor de uitgang 1 collector. In mijn geval, 4 cilinders- 1 collector - 2 uitlaten. hehe, toch een deel 2... | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:27 |
| ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan? daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:27 |
quote:en motorfietsen vanaf 100pk? | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:28 |
| ja bij m'n vaders auto (ook vier uitlaten), zie je ze per cilinderrij eruit schieten, links en rechts wisselt elkaar af (stationair) kan je nog best goed zien in de winter! | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:28 |
| ja motoren vanaf 100 pk vind ik ook wel snel zat | |
| Vipers | woensdag 21 december 2005 @ 14:29 |
quote:¨ | |
| Geesoes | woensdag 21 december 2005 @ 14:29 |
| En scooters sowieso niet toegestaan, of ze nou 0, 1, 2, 3 of meer uitlaten hebben? | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 14:29 |
| Even voor alle duidelijkheid: ik KLAAG over dubbele uitlaten. Ik heb geen behoefte aan een 'Eigen huis en pimpauto' discussie. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:29 |
| scooters moet gerecyled worden tot blikjes...misschien resulteerd dat in goedkopere colablikjes | |
| Desdinova | woensdag 21 december 2005 @ 14:31 |
| ligt er n beetje aan wat je verstaat onder dubbele uitlaat ik heb ook een dubbele uitlaat, maar die zitten aan 1 einddemper. stock. | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 14:31 |
| Je bent wel vol vanjezelf he scnhappi | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:31 |
quote:ja wij staan ook allemaal aan jou kant, nu nog wachten op de mensen die het wel "stoer" vinden, dan begint de discussie ongetwijfeld vanelf weer | |
| bluebit | woensdag 21 december 2005 @ 14:31 |
| vanaf wanneer mag het dan bij diesels? | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 14:32 |
quote:Waar slaat dat nou weer op.. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:32 |
| nou ik vind zo'n V10 diesel van BMW wel in aanmerking komen hoor | |
| Geesoes | woensdag 21 december 2005 @ 14:32 |
| Dubble uitlaat isnie erg, maar die herrie die eruitkomt, als er gewoon een goede demper op zit... Zeker als het ook gaat om de herrie, niet om de functionaliteit. in zo'n geval moet de hele auto in een klap vernietigd worden. | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:32 |
quote:Ik wil wel meehuilen met de wolven; boodschappenauto's met meer asbakjes per kg dan pk's, behangen met spoilers en uitlaten. | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 14:32 |
quote:Diesel helemaal niet, diesel blazen en ronken niet | |
| Antal | woensdag 21 december 2005 @ 14:33 |
De doe-het-zelf kit voor de echte josti/sjonnie/civic/scooter wannabe :![]() | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 14:33 |
quote:Op jou? jezus C.... | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 14:33 |
quote:wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren? | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:33 |
| sowieso zijn sommige huidige diesels belachelijk lomp, ik vind dat die best 2 uitlaten mogen hebben.. (komt bij dat het daar ook eerder nodig is, uitlaatgas van en diesel komt onder veel hogere druk vrij) | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 14:34 |
quote:Wat heeft die opmerking met dit alles te maken. Zo. Uitgespeld, uitgelegd en wel. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:34 |
quote:dat vind ik de beste opmerking tot nu toe, sluit ik me totaal bij aan | |
| Vipers | woensdag 21 december 2005 @ 14:34 |
| Juist dat het gewoon maatschappelijk geaccepteerd wordt dat wannabe monteurs aan hun auto´s mogen kloten en vervolgens de verschrikkelijke veel lawaai produceren die totaal niet overeenkomt met de auto. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:36 |
| ik zie hetnog een keer voor me op de autobahn dat zo'n civic voor me met plankgas 200 z'n hele uitlaat verliest, omdat de "monteur" eigelijk meer tractor expert bleek te zijn | |
| Vipers | woensdag 21 december 2005 @ 14:36 |
| Haha lekker voor hem | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:37 |
| Op de autobahn mag je maar 130 met wieldoppen... k, die banden zijn natuurlijk gepimped met echte velgen met een omvang dat er niet meer mee te sturen is. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:38 |
| niet als die uitlaat op mijn ruit beland | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:39 |
quote:weet niet waar je die wet vandaan haalt maar dat klopt niet | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:41 |
| en toch is het zo... iig voor duitsers is het verboden om met wielDOPPEN harder dan 130 te rijden. Niet veel mensen weten dat. Mgoed, niet veel 130+ mensen hebben nog wieldoppen. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:44 |
| nou weetje wat het is, heel veel mensen als ze op wintersport gaan, hebben we winterbanen op stalen velgen, maar zetten er gewoon geen wieldoppen op...dus dan ben je als "stalenvelg dude" nog steeds niet in overtreding boven de 130 | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:46 |
| heb even op internet rondgezocht en je hebt idd gelijk....! | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 14:46 |
| is volgens mij echt niet waar hoor..... | |
| rameijer | woensdag 21 december 2005 @ 14:48 |
| Ik houd mijn Impreza zoveel mogelijk standaard, dus dubbele uitlaat! mag dat wel, met maar 218 BHP? | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:49 |
| voor jou impreza maak ik een uitzondering | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:50 |
| voor een topspeed testje met mijn 1.4 peugeot 206 (zonder pimp-accessoires) heb ik ze er ook niet eerst afgehaald. (170km/u) | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:51 |
![]() google's image ontopic... | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:52 |
| heerlijk is dat he | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:53 |
| whahahahahah, net een straaljager man | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 14:55 |
quote:260 op een lege autobahn met een Maserati voelt toch gewoon veilig? Alles is gemaakt om er tegen te kunnen, in tegenstelling tot 170 met de 206 met z'n klapperende ruitenwissers. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 14:56 |
| ja das waar...twingo --> 160 voelt stuk enger | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 14:56 |
| En waarschijnlijk komt maar uit 1 pijpje daadwerkelijk uitlaatgas | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:00 |
quote:nou ik moet zeggen, dat die saxo wel echt professioneel is gedaan hoor...volgens mij zijn ze daadwerkelijk alle drie aangesloten...(je hebt ook technische sjonnies dus schijnbaar | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 15:01 |
| alle 6 ja | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:02 |
| dat bedoel ik | |
| slinxxx | woensdag 21 december 2005 @ 15:04 |
| 100 pk per uitlaat is toelaatbaar..het meest erger ik mij aan bmw X5's met 4 uitlaten..die dingen zijn niet vooruit te branden..2 uitlaten voor snelle sedan/station...4 uitlaten bij een auto die minimaal 275 kan..al blijft 4 uitlaten overdreven..2 uitlaten ownd | |
| garnage-patrick | woensdag 21 december 2005 @ 15:04 |
| het ging net nog over herrie wat mensen uit hun uitlaat laten komen, en nu gaat het over dubbele pijpe is het nou dat de topic starter zich aan de herrie stoort, of aan dat een auto 2uitladen heb? ik vind zelf 2bescheiden uitladen onder een "netjes" gepimpte auto wel strak staan... moet niet te extreem zijn! en dan hoeft er geen teringherrie uit te komen! en als je zelf beetje handig bent kan er ook nog uit beiden ongeveer net zoveel rook komen! @ funkmaster, bij een motor vond je het mooi symmetrisch... veel mensen zullen dat bij een auto ook vinden! | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 15:04 |
![]() quote:Allebei. Of liever: dat het juist des te kanslozer is om 1) die uitlaten te hebben en 2) vervolgens je omgeving met de herrie op te zadelen. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:07 |
quote:vind het bij een auto ook mooi symmetrisch...zolang ze een doel hebben, (a4 avan 1,8T bijv. ziet er mooi uit mt 2 uitlaten, maar heeft nit echt nut) en bij een motor vind ik het toch net een wat opvallender verschil maken dan bij een auto qua symmetrie | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 15:07 |
| Die vent verneuqkt zijn eigen topic | |
| slinxxx | woensdag 21 december 2005 @ 15:09 |
| en de uitlaten moeten geintegreerd zijn in de bumper..uitlaten die eronder hangen zijn sowieso lelijk..bij die sjonnies hangen ze meestal ook nog scheef..das helemaal komisch | |
| ChRoNiC | woensdag 21 december 2005 @ 15:12 |
quote:Zo'n 4.4i X5 waar jij het over hebt is behoorlijk snel hoor! Keertje in gereden en dat trekt echt lekker. Even ter informatie: PRESTATIES topsnelheid 210 km/h acceleratie 0-100 km/h 7,0 s Niet vooruit te branden? Hoogstewaarschijnlijk sneller dan jouw auto Trouwens, sjonnies met van die halforts uitlaten eronder die niet eens werken (goed te zien met dit winterweer) zijn echt zwaar kansloos.. Verpesting van mij zicht | |
| OxygeneFRL | woensdag 21 december 2005 @ 15:13 |
| Ja daar zijn die uitlaten op gemaakt lieve schat | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 15:14 |
quote:Ik weet niet wat je continue probeert te suggereren, maar misschien dat je eens beter moet lezen in plaats van die gepimpte uitlaat onder je neus te gebruiken. | |
| Vipers | woensdag 21 december 2005 @ 15:14 |
quote: | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 15:16 |
quote:de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes ( | |
| Metro2005 | woensdag 21 december 2005 @ 15:18 |
quote:Tot de eerste de beste bocht, dan valt ie om | |
| ChRoNiC | woensdag 21 december 2005 @ 15:19 |
quote:Inderdaad, dat probeerde ik al duidelijk te maken | |
| ChRoNiC | woensdag 21 december 2005 @ 15:19 |
quote:Bullshit | |
| garnage-patrick | woensdag 21 december 2005 @ 15:22 |
| http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=1158 kunnen mensen daar ook lezen! | |
| Metro2005 | woensdag 21 december 2005 @ 15:32 |
quote:Ik vind die hoge dingen altijd maar omvalgevaarlijk eruit zien | |
| rameijer | woensdag 21 december 2005 @ 15:36 |
| Volgens mij valt dat met de Cayenne ook wel mee | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:39 |
| met een X5 kun je tenminste met 80km/uur over een verkeersdrempel zonder dat je een druppel van je koffie morst met een civic moet je er met 15 km/uur schuin oprijden, en je houd er nog steeds rugklachten aan over | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:46 |
| Tja, maar het gevoel van snelheid is in die, volgens jou pauperbakken, veel groter plus zijn ze veel meer fun om te rijden...200 rijden met een porsche kan iedere lul en dus jij ook. | |
| Maikuuul | woensdag 21 december 2005 @ 15:47 |
Jeh ik ben er hoor, dit is de situatie waar ik over aant praten was. Als dit zou gebeuren zou ik doorrijden![]() | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:47 |
| fun rijden is leuk, maar de meeste mensen (ook barry's) zullen de auto vornamelijk als vervorsmiddel gebruiken...en dan is ie toch echt ondergeschikt | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 15:47 |
quote:your point being? Het is dus tof om in een oud schijthok te rijden wat de 200 maar net haalt? | |
| Geesoes | woensdag 21 december 2005 @ 15:48 |
| dankje, Maikuuul het is mij helemaal duidelijk. Maar toch zou ik niet doorrijden als ik dan iemand aanrijd | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:49 |
quote:voor elke keer dat jij "gek" zegt zouden ze je een bitchslap moeten geven en als je 2 uur doet over zo'n belachelijk slechte tekening....daar heb ik gewoon geen woorden voor...ik stel voor dat je je broomer/scooter/gedrocht inruild voor iets fatsoenlijks...laat er een magnetron van maken ofzo | |
| Maikuuul | woensdag 21 december 2005 @ 15:50 |
quote:Ik moest 2 uur wachten omdat me broer op de pc wilde | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:50 |
quote:conclusie? het is cooler om een auto te rijden die bij 200 bijna uit elkaar valt en immense herrie maakt dan 200 cruisen in een auto onder het genot van een lekker muziekje en lekker zitcomfort? | |
| Geesoes | woensdag 21 december 2005 @ 15:51 |
quote:koop dan een eigen pc!!! pff.... | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:52 |
| Ik ben al van een wat oudere generatie en ben opgegroeid met bijvoorbeeld de 205 GTI 1.9. (In mijn ogen de enige echte GTI) Na jaren sparen eentje gekocht en het gevoel wat je krijgt is gewoon prachtig. Rijden als een kart en een motor die erg goed bij de les is. Als je daar hard mee wilt rijden moet je echt wel een beejte kunnen rijden. Nu heb ik een Volvo S40 2.0D als lease auto. Erg leuke bak om te zien, maar erg saai om mee te rijden..het gaat allemaal veel te makkelijk...je rijdt er 200km/h mee met je vingers in je neus. Nee, dan de 205GTi. Als je daar 200km/h mee reed, had je het gevoel dat het 350km/h ging. Alhoewel...sinds kort een Citroen C2 VTS gekocht voor mijn vriendin en doet mij aardig denken aan de 205... | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:52 |
quote:(das beeeeetje nasty uitspraak dude) | |
| Maikuuul | woensdag 21 december 2005 @ 15:53 |
quote:Hebben we ook, maar van 1tje is de HD kapot en die is nu onderweg naar de zaak waar ik em gekocht heb | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:53 |
| ...en wie zegt dat die auto dan uit elkaar valt? Dat maak jij ervan. Ik heb het over de snelheidsbeleving! | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:53 |
quote:totaal met je eens dat die 205 gti de bom is, maar ik denk als je nu dagelijks in het verkeer zit, je echt beter afbent met je S40 hoor...:) misschien wel saai, maar je komt fitter thuis dan uit zo'n 205 | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:54 |
| ..en waarom scoort een 106 GTi qua fungehalte hoger dan een willekeurige Porsche? | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:54 |
quote:snelheidsbeleving is heel cool enzo, maar ga dan karten | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 15:55 |
quote:lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoor | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 15:55 |
quote:kut dynabyte | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:56 |
quote:inderdaad | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:56 |
quote:hhmmm...de mensen van TopGear? Zijn toch niet de minste.. Wat rijdt jij zelf eigenlijk? | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:58 |
quote:Natuurlijk kom je veel fitter aan in een S40, maar we kijken nu puur naar het rijden. En ik beleef nog steeds veel plezier aan het rijden met een oude 205 GTi. En ik ben ook van mening dat er best wel wat geluid vanaf mag komen. | |
| Repeat | woensdag 21 december 2005 @ 15:58 |
quote:de mensen van top gear zijn leuk om naar te kijken, maar dit soort uitspraken moet je bij hun niet letterlijk opvatten | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 15:58 |
| bij topgear vergelijken ze in klasses...en wat is "fun", ik ontken niet dat die gti'tjes super lekker de bocht om te gummen zijn, super leuk....maar wat is fun?, ik vind zo'n boxermotor met 300+ pk in je rug ook garant staan voor aardig wat fun! | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 15:59 |
quote:Niet? Waarom zetten ze dan een 106 GTi op de 2e plaats van de lijst: "Most fun to drive"? Zeker zomaar voor de grap? Heb jij zelf ooit in zo'n auto gereden? | |
| Maikuuul | woensdag 21 december 2005 @ 15:59 |
quote:Neen, pczaak.nl | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:00 |
| en ik denk dat als je het over fun-auto's hebt een Lotus Elise ofzo nog wel hoger staat dan een 205 hoor, maar die eigenaren gaan dat niet van de toren lopen schreeuwen.... | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:01 |
quote:ok, als ie zo hoog staat, en ik geef je de keus....of een 106 GTI of een Porsche Caymann S ofzo?? welke kies je? | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:01 |
| Natuurlijk is een Impreze ook erg prettig of een Evo..maar puur kijkend naar fun/prijs verhouding..dan kom je toch al snel met zo'n soort auto op de proppen. | |
| Maikuuul | woensdag 21 december 2005 @ 16:01 |
| Naar aanleiding van dit topic: Stel je dit eens voor, je bent aant rijden: | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:02 |
quote:als ik het zelf moet betalen de 106 GTi..als ik het gratis krijg..de Porsche natuurlijk. | |
| ChRoNiC | woensdag 21 december 2005 @ 16:02 |
quote:Ik kan er inderdaad ook niet helemaal inkomen | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:03 |
quote:ja dus? het is gewoon afhankelijk van de klasse....een 106 is koning is z'n klasse, maar kom op...er zijn echt wel meer "fun" auto's om te rijden hoor | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 16:05 |
![]() 'nuff said. | |
| HAL9000S | woensdag 21 december 2005 @ 16:06 |
| Die parodie is dan weer ultiem vet! | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:06 |
| soms gaan mensen over the top, en dan is het wel weer grappig | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:10 |
quote:Jij vraagt mij welke ik kies? Ik geef gewoon antwoord. Natuurlijk zijn er meer auto's die heel veel fun geven, zoals de C2 VTS Die ik laatst gekocht heb. waar het mij omgaat is de beleving van een auto. En in de meeste gevallen zijn kleine autootjes met veel vermogen leuker om te rijden..is mijn mening. | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 16:12 |
| Ik denk dat veel eigenaren van die exotische auto's zo verwend zijn dat ze minder fun bleven dan die "kansloze dubbele uitlaat eigenaren". dat hoop ik iig... | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 16:12 |
quote:Niet om het een of ander, maar sinds wanneer geeft een belachelijk grote uitlaat je 'veel vermogen'? | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:13 |
| ja, moet ik gelijk in geven...maar dan gaat het dus om pk/kg...een porsche heeft meer pk/kg dan een 205 gti hoor...maar ik denk dat jij gewoon bedoeld dat het in een porsche allemaal heel makkelijk gaat, het kost te weinig moeoite om hard te gaan, en dat haalt de fun er voor jou af..klopt dat? | |
| BertV | woensdag 21 december 2005 @ 16:17 |
| daarom... Donkervoort.... de meeste fun per euro... | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:18 |
quote:Dat klopt. Ik ben iemand die wil werken in een auto. Dat je met 2 handen het stuur vast moet houden anders schiet het uit je handen...dat je met zweet een bocht induikt en hopen dat je er goed uitkomt omdat je geen ESP hebt.. Vergis je niet..natuurlijk vind ik het super om met een auto te rijden met 300+ pk's, maar puur kijkend naar het plezier in rijden..geef mij dan maar een klein bakkie. | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:19 |
quote:als je het goed doet krijg je er toch wel een paar pk bij en wat koppel. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:24 |
| <5 hoor...je krijgt er niet meteen nekkramp van | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:28 |
| Nee, dat niet. Maar het oppakken van de motor wordt in de regel beter. Zeker als je naast een andere uitlaat zonder cat en zonder middendemper nog een leuk luchtfilter plaats en je ecu remapped en je nokkenas aanpast. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:30 |
quote:dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen... 30 pk meer | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:32 |
quote:Maar na deze aanpassingen is het geluid gerechtvaardigd. Kan ook niet anders want je mist nog al wat dempers..plus dat een open filter ook al meer geluid geeft. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:33 |
| nee, want mijn auto maakt met die extra 30 pk echt geen dB meer geluid hoor | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:34 |
| Dan heb jij niets aan de uitlaatlijn aangepast. | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:35 |
| niet nodig | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:37 |
| hmm...beetje brommen mag het van mij. Zoals bijvoorbeeld een Subaru...meesterlijke brom | |
| funkmaster | woensdag 21 december 2005 @ 16:39 |
| true | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:41 |
| Dat geloof ik graag ja. Maar goed, de TS hoor ik niet meer...jammer. | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 16:43 |
quote:Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving. Typisch egoďstisch asociaal. Maar ach. | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:45 |
quote:Jij vind het storend. Ik absoluut niet. Dus het geheel is nogal subjectief. | |
| SchnappiSchnap | woensdag 21 december 2005 @ 16:48 |
quote:Lekker makkelijk. Dus jij bent de norm voor jouw omgeving? Ook typisch. | |
| Goochie | woensdag 21 december 2005 @ 16:52 |
| Ik bedoel daar mee te zeggen dat ieder een andere mening deelt en dat het niet zo zwart-wit is zoals jij het nu brengt. Ik kan enorm genieten van een mooi uitlaatgeluid en dito auto. en de meeste mensen die ik ken vinden dit ook. Maar ik kan mij best wel voorstellen dat er mensen zijn die zich hier aan kunnen storen. | |
| OxygeneFRL | donderdag 22 december 2005 @ 11:08 |
| Ik zei toch al dat hij vol van zichzelf was | |
| SchnappiSchnap | donderdag 22 december 2005 @ 11:24 |
quote:Heb ik je wat misdaan in een ander leven of zit je gewoon te fokken? Kappen. Ga ergens anders kinderachtig zijn. | |
| OxygeneFRL | donderdag 22 december 2005 @ 11:36 |
| Voor zover ik weet zijn we toch echt op het FOK!-forum dus ja ik zit je de fokken ja..hoe dom kan je zijn... | |
| Chanandler | donderdag 22 december 2005 @ 11:44 |
| 2 uitlaten zijn alleen leuk als je n2o hebt | |
| OxygeneFRL | donderdag 22 december 2005 @ 11:46 |
quote: | |
| The_Terminator | donderdag 22 december 2005 @ 12:07 |
quote:Ophoeren met je offtopic geblaat, gaat nergens over namelijk. Volgende offtopic reacties verwijder ik dan ook. | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 12:10 |
quote:* Repeat eensch is al die kut crx'jes en golfjes met die schijtuitlaten zijn moeilijk irritant | |
| Magic75 | donderdag 22 december 2005 @ 12:10 |
quote:Jezus! | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 12:11 |
| @SchnappiSchnap Nu heb je mij nog steeds niet verteld of jij zelf auto rijdt. En zo ja, welke auto. | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 12:13 |
quote:Moeilijk in te halen voor jou bedoel je | |
| SchnappiSchnap | donderdag 22 december 2005 @ 12:24 |
quote:Auto is voor mij een gebruiksmiddel.. gewoon onopvallend.. geen fratsen. KIA Pride dus. | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 12:29 |
quote:Okay, dan begrijp ik jouw standpunt ook een beetje. | |
| T42 | donderdag 22 december 2005 @ 13:42 |
| heb er 2 pijpjes 1 pijp komt rook uit en uitlaatgassen ander alleen uitlaatgassen (rook machine) voor bumperklevers kwijt te rake | |
| T42 | donderdag 22 december 2005 @ 13:44 |
quote:ik heb maar 44pk | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 13:57 |
quote:als je daarop kickt? Iemand met een beetje klasse hoeft zich niet te bewijzen tov die paupers in hun crx'jes.... | |
| #ANONIEM | donderdag 22 december 2005 @ 14:55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
| Maikuuul | donderdag 22 december 2005 @ 14:56 |
quote:Die onderste, te triest en kijk je in die buis zie je een vet klein pijpje zitten wat de echte uitlaat is | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 15:24 |
quote:Ik heb er geen problemen mee. Blijkbaar jij wel dat je het niet kunt winnen met je 1.1, met je haar achterover, meetrappend, net 140km/h haalt. | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 15:36 |
quote:Wat jij wil Voel je je trouwens aangesproken ofzo dat je elke keer zo zielig gaat zitten janken als ik zeg dat ik golfjes en crx'jes pauper vind met zo'n grote uitlaat? Je rijdt zeker zelf zo'n schijthok? | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 15:44 |
quote:Ik voel mij niet aangesproken, maar het viel mij wel op dat jij nogal heftig reageert. Dan ga ik er een beetje van uit dat jij jaloers zou kunnen zijn. Ik rijd zelf in een Volvo S40 2.0D ![]() en mijn vriendin rijdt een Citroen C2 VTS. ![]() ![]() en wat rijdt jij zelf? | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 15:47 |
quote:Eensch val ik er ook nog onder met 350 eigenlijk ben ik voor een algehele boycot op sjonnie bakken als Golfjes, Escortjes, CRXjes, Kadettjes en ander 4 cilinder tuig. | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 15:53 |
quote:Een CRX VTEC | |
| Goochie | donderdag 22 december 2005 @ 15:54 |
quote:okay...duidelijk...nog steeds op de driewieler van je kleine broertje. | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 15:55 |
| VTEC CRX | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 15:57 |
quote:ach het is beter dan vermogen maken door alleen maar motoren met grotere cilinderinhoud te bouwen... | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 16:05 |
quote:Dhahah nou ik heb toch liver een 8 cilinder onder de kap waarvan ik zeker weet dat ie me niet te leur steld dan een gespoten aluminium light weight brandstof besparend 2taktje hoor Behold ! http://www.idavette.net/facts/pre1997/ls1.htm | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 16:09 |
| 5,7 liter en 345 pk je bewijst nu alleen maar mijn punt dat amerikaanse motoren kut zijn een 4,8 liter bmw blok geeft al 367 pk | |
| BertV | donderdag 22 december 2005 @ 16:11 |
quote:345 pk uit 5.7 liter "hightech" noemen terwijl japanners 100 pk uit 0.6 liter halen? | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 16:11 |
| Ja en 7.8 liter chevy geeft standaard 800, 427TT Corvette blok. Ik heb nog geen bmw gezien die dat overteft. Laat staan wat er gebeurt als je er een turbo op gooit en een strakken Edelbrock opbouw. | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 16:12 |
quote:Ach dat zal best maar Jappanners maken veel ... behalve kwalieits spullen. | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 16:13 |
quote:nee omdat ze daar niet van die achterlijk grote cilinderinhouden maken, 7,8 liter is toch niet normaal. En geef daarbij eerst eens commentaar waarom jou 5,7 liter blok zo "behold" is terwijl de prestaties gewoon maar matig zijn? | |
| Classic-PC | donderdag 22 december 2005 @ 16:15 |
| Sorry ik vind de prestaties totaal niet matig. Wat je daar ziet zijn de standaard fabrieksspecificaties. Met een beetje tunen aan de motor is er veel meer uit te halen. Komt bij dat ik een graf hekel heb aan die smerige bmw'tjes en mercedesjes, kamp auto's. En groter is altijd beter | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 16:15 |
quote:bij die bmw van een liter minder zijn het toch ook fabrieksspecs? wat lul je nou man. ja jij moet vooral over tunen beginnen en dan zeggen dat japanse motoren slecht zijn haha wat een aap ben je, je zet jezelf echt voor schut zo | |
| T42 | donderdag 22 december 2005 @ 16:25 |
![]() bij mij zie je ze niet zo kort zijn mijn eind (sier) pijpjes ![]() | |
| nweenink | donderdag 22 december 2005 @ 16:47 |
| Oh my God, zag gisteren ook weer zo'n kneus rijden in zo'n geel autootje. Ik meen dat het een Fiat Cinquecento was, knalgeel en dan met spoilers, racebanden en dubbele uitlaten eronder. En dan maar drukken op de A2, en seinen met de koplampjes. Wat een loser! Remproefje deed weer wonderen! | |
| Repeat | donderdag 22 december 2005 @ 16:49 |
quote:die kerel reed waarschijnlijk al volgas | |
| funkmaster | donderdag 22 december 2005 @ 17:48 |
| amerikaanse auto's zuigen soweiso handeling is ook altijd klote...bergparcours --> 7,8 liter sloebermotor met techniek uit de jaren '40 vs. nouja noem es wat....een Honda S2000 met 2 liter...100% zeker dat de honda sowieso wint, met 40x minder benzine verbruik | |
| OxygeneFRL | donderdag 22 december 2005 @ 21:10 |
| Ik heb een Mitsubishi Colt c50, Jappaners maken wel degelijk kwaliteits spul, hij is van 1991 en nog nooit rotzooi gehad | |
| NiGeLaToR | donderdag 22 december 2005 @ 21:19 |
quote:Spast Maar je hebt wel gelijk, Amerikaanse auto's hebben ook altijd zo'n suf interieur.. houtinleg, van plastic, kieren ter grootte van m'n 11de vinger, wegligging van een baksteen en verbruik/uitstoot van een vrachtwagen. Maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr ze hebben wel soms zo'n onverwoestbare look en geluid.. dus, sommige van die monsters hebben toch ook wel weer wat (zo vind ik de nieuwste mustang een geil bakkie). | |
| funkmaster | donderdag 22 december 2005 @ 22:18 |
quote:Ik vind juist die oue mustang fastback/ Shelby uit 1967 zoooo cool, maar daar gaat het idd om het gluid en de macht die dat ding uitstraalt, de techniek is noet niet bepaald om over naar huis te schrijven | |
| fokkieslim | donderdag 22 december 2005 @ 23:45 |
| weet je waarom de volkswagen 2 uilaten heeft?? als ie weer eens stuk is kun je hem kruien. | |
| nweenink | donderdag 22 december 2005 @ 23:46 |
quote:Ja, je zag hem gewoon languit onderuit liggen om het gaspedaal nog dieper in te kunnen trappen. Na de remproef even opzij gegaan. Toen kon hij er langs, met veel moeite, om bij zijn nieuwe voorganger in de kofferbak te kruipen. Hij hield ongeveer 2 meter afstand, erg stoer natuurlijk! Afijn, die man ging ook naar recht, die kneus inhalen (langskruipen met die 1100 cc Cinquecento)... Die man er achteraan... Ik er achteraan... wij beiden rustig inhalen en daarna eventje het gas iets dieper intrappen tot 140 en weg... grinnik... | |
| PallominnoXIII | vrijdag 23 december 2005 @ 00:46 |
quote:Zeg baklap, wil je mijn simpele laguna niet beledigen? | |
| Xitami | vrijdag 23 december 2005 @ 03:03 |
quote:Ach, het gaat niet alleen om de PK's maar let even op het koppel | |
| DeeCruise | vrijdag 23 december 2005 @ 03:10 |
quote:Je hebt ook 6 cilinders in lijn, zelfs 8.....dus? | |
| T42 | vrijdag 23 december 2005 @ 08:15 |
quote:heb ik nog maar 1x gehoeve toen ie in de fik gevloge was anders doet ie het altijd | |
| BertV | vrijdag 23 december 2005 @ 08:41 |
quote:al die chevy kg's zullen idd wel wat nm's nodig hebben. |