quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Trusten PSquote:Op woensdag 21 december 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen maar eens slapen is
Fijne nacht nog BeFfertjes![]()
quote:
Das genoeg info om mij op 1 oor te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik ben in bespreking..... Over meegaan op jongerenreis, als leiding
Goed idee.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ben in bespreking..... Over meegaan op jongerenreis, als leiding
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das genoeg info om mij op 1 oor te krijgen
Like I said, genoeg infoquote:Op woensdag 21 december 2005 03:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]geile duitse meisjes palen!
Ik bedoel meegaan als verantwoordelijke jongeman.
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Like I said, genoeg info
Trusten
Wat heb jij een mooi leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:09 schreef killswitch het volgende:
Heerlijk, lekker in de kroeg blijven hangen tot 6 uur en daarna naar de enige bakerij in enschede gaan die om 6 uur open is om ff lekker te ontbijten met en paar brrodjes ei en een ham kaas croisantje onder het genot van de heerlijke bitcherige stem van de verkoopster
oftewel weltrustren
Ik moet met een kleine 30 minuten naar school.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:30 schreef Mailbox het volgende:
Goodmorning,,, , ik zit weer eenzaam op school... allemaal achterlijke kinderen in mijn klas
nog enkele jaren en ik mag met de VUTquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
Zit iedereen hier nog op school? Ik de enige met een fulltime baan?
* Misstique zich heel oud voelt![]()
Goodmorning everyone bij de weg![]()
had ik maar een fulltime baanquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
HA! Bedankt voor deze mededeling, ik voel me gelijk stukken minder oudquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog enkele jaren en ik mag met de VUT
daar moet je juist van genieten en profiterenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
had ik maar een fulltime baan
Nu nog lekker thuis zit
graag gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Bedankt voor deze mededeling, ik voel me gelijk stukken minder oud![]()
Juist niet profiteren, wil eigenlijk gewoon vandaag al aan het werk zijn..quote:Op woensdag 21 december 2005 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar moet je juist van genieten en profiteren
volgend jaar zit je je vakantiedagen af te tellen
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
--> GCSC
Kssssssssssssssssssssssst!
--
Posts in BeF tellen namelijk niet mee voor je postcount
maar nou doet je toetsenbord t weerquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Janetje het volgende:
Water over je toetsenbord flikkeren, je toetsenbord uit elkaar halen en de föhn erop zetten en vervolgens tot de conclusie komen dat ie het nog niet doet.. Pissig worden omdat er staat dat je op F1 moet drukken om door te gaan, uit ellende maar tv gaan kijken, 's avonds pc-afkickverschijnselen vertonen en wederom uit die ellende om half 10 naar bed gaan om vervolgens om 4 uur wakker te worden en niet meer te kunnen slapen... zuigt
Misschien! misschien ik denk het maar, heeft ze wel een nieuwe gekocht of gejat of geleent oder etwas.....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar nou doet je toetsenbord t weer
Neuh, ik zit op school...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Dat is een logische gevolgtrekking, tenzij J. haar heil elders heeft gezocht zoals in een schoollokaal voorzien van computers met internet of bij een vriendelijke buurman die over mogelijkheden beschikt om online te geraken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Toch wel een logitech hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, ik zit op school...
Net nieuw toetsenbord aangeschaft en die vanavond maar eens uitproberen..
School is het geworden dus..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een logische gevolgtrekking, tenzij J. haar heil elders heeft gezocht zoals in een schoollokaal voorzien van computers met internet of bij een vriendelijke buurman die over mogelijkheden beschikt om online te geraken.
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..quote:
Ik dacht dat je een opleiding tot tolk volgde? Is autotechniek daar een verplicht onderdeel van??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
School is het geworden dus..
Bah.. ik heb nou al geen zin meer...zometeen hoorcollege autotechniek....
quote:[..]
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..
Trustquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
School is het geworden dus..
Bah.. ik heb nou al geen zin meer...zometeen hoorcollege autotechniek....
[..]
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..
Tolk/Vertaler/Softwarevertaler/Ondertitelaar.. enzo..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een opleiding tot tolk volgde? Is autotechniek daar een verplicht onderdeel van??
And I like it..quote:![]()
Sacrilege woman![]()
Over 3 maanden zit ik in Ierland achter een laptop..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Trust
Over 3 maanden zit je weer met een nieuw keyboard dan
Zulcks is onzin, ik zit nu met een toetsenbord dat bij een 486 kwam.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Trust
Over 3 maanden zit je weer met een nieuw keyboard dan
Zal je wel hard op de toetsen moeten rammen. Toetsenborden zijn ergonomisch sterk verbeterd de laatste jaren..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks is onzin, ik zit nu met een toetsenbord dat bij een 486 kwam.
Dus trust toetsenborden gaan binnen 3 maanden kapotquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal je wel hard op de toetsen moeten rammen. Toetsenborden zijn ergonomisch sterk verbeterd de laatste jaren..
Als je er zoete troep wel overheen gooitquote:Op woensdag 21 december 2005 13:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dus trust toetsenborden gaan binnen 3 maanden kapot
?
Heb nog ergens een 386 staanquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
*terug denkt aan de tijd dat scholen geen internetpc's hadden
*terugdenkt aan toen ik een 486 had
*zucht
vroegâh
toen zelfs de typmachines schaars warenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
*terug denkt aan de tijd dat scholen geen internetpc's hadden
*terugdenkt aan toen ik een 486 had
*zucht
vroegâh
ik ben van 486, naar PII (geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb nog ergens een 386 staan
Win 3.11
die hadden wij een heel lokaal volquote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen zelfs de typmachines schaars waren
XT (ouders) > 386 > p1-166> Celeron 433> amd 1800+ > amd64 3500+quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben van 486, naar PII (geloof ik), naar PIV gegaan
tja, ik ga nog niet zo lang mee in de pc wereld, heb pas zo'n 10 jaar een pcquote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
XT (ouders) > 386 > p1-166> Celeron 433> amd 1800+ > amd64 3500+
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef DeLeider het volgende:
Hmmmm, volgens mij zijn de nieuwe snelheden van adsl in gevoerd! torrents @ 560 kB/s
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik ga nog niet zo lang mee in de pc wereld, heb pas zo'n 10 jaar een pc
Basic KPN-adsl abonnement op 6mbit/768kbps voor 53 euroquote:
ik betaal ¤49quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Basic KPN-adsl abonnement op 6mbit/768kbps voor 53 euro
Weet niet of dat (extreem) duurder is dan @home
@home breedband dus ookquote:
breedbandquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
@home breedband dus ook
Via newsgroups haal ik meestal zo'n 400 Kb...
Ik zat met adsl altijd op 300-400 en nu zat ik rond de 550 met torrents, laat staan van een goeie server ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
breedband
maar de keren dat mijn downloads boven de 300 uitkwamen zijn op 2 handen te tellen
ik zit niet op schoolquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
Herstel mijn waarde Bizznitch; ik bedoelde te zeggen dat ik de indruk krijg dat het gros van de hier postende users nog in de studerende leeftijd is.quote:
dat zijn ze ook Mquote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Herstel mijn waarde Bizznitch; ik bedoelde te zeggen dat ik de indruk krijg dat het gros van de hier postende users nog in de studerende leeftijd is.
Ik val buiten de toonquote:
Doe es posten?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Quatertemper het volgende:
Weer een parkietstripje af.
Beetje grof maar wel lekker.
Woar?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Quatertemper het volgende:
Weer een parkietstripje af.
Beetje grof maar wel lekker.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Quatertemper het volgende:
Té grof of kan ie nog?
Omfgpwnz0r jij verveelt je echt hè.quote:
Tofheid.quote:
Yup.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omfgpwnz0r jij verveelt je echt hè.
Mwoah.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Janetje het volgende:
Je leraar die je arm half uit de kom trekt om de werking van een cylinder uit te leggen ist tof...
We zaten met z'n 3 (!!!)en in het lokaal..quote:
Leuke manier om autotechniek uit te leggenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Janetje het volgende:
Je leraar die je arm half uit de kom trekt om de werking van een cylinder uit te leggen ist tof...
Half is voor mietjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Janetje het volgende:
Behalve in de kwaliteit van een pot pindakaas!quote:
Kwestie van het juiste merk kopenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Behalve in de kwaliteit van een pot pindakaas!
Calvé pindakaas... daar wordt je groot en sterk vanquote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Behalve in de kwaliteit van een pot pindakaas!
Ik ga 1) naar de leuke topics in MyATquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Litso, waarom ga jij naar daar waar ik naar ga?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nog 4 maanden en 16 dagen en dan organiseren we een échte surprise-party.quote:
Voor mij?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nog 4 maanden en 16 dagen en dan organiseren we een échte surprise-party.
Ík ben dan niet jarigquote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor mij?
Is het zo snel al 7 april?
Owja, dit betekent niet direct dat je uitgenodigt bent.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor mij?
Is het zo snel al 7 april?
Zie editquote:
O.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Owja, dit betekent niet direct dat je uitgenodigt bent.
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef HuHu het volgende:
"My friends are all really nice about my fame, they're just curious really, they ask lots of questions"
Best leuk?? Jezus wat een lelijke bostrol!!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef the900 het volgende:
HuHu flikker eens op met je Emma Watson.
Ze is best leuk en alles maar je loopt wel topics te verneuken/
Jaloers?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Best leuk?? Jezus wat een lelijke bostrol!!
que?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
O ik zit in pub,even naar onzin gaat zoeken.
Nou danquote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O laat maar joh, t zijn leuke meisjes
Ik heb 't nog maar in 2 topics gepost, en nu ben ik al aan het verneukenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef the900 het volgende:
HuHu flikker eens op met je Emma Watson.
Ze is best leuk en alles maar je loopt wel topics te verneuken/
Jep.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb 't nog maar in 2 topics gepost, en nu ben ik al aan het verneuken
Nou... geef me een scheermesje om mn polsen mee door te snijen, want zoveel schoonheid kan ik niet aan..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Jaloers?
Emma Watsom is leuk!, maar niet zo leuk als Jena Malone
Wel wat jong hier maar nog steeds leuk. IRL is ze een maandje ouder dan ik geloof ik.
Gelukkig maar, toch nog een beetje goede smaakquote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou... geef me een scheermesje om mn polsen mee door te snijen, want zoveel schoonheid kan ik niet aan..![]()
Die Jena Malone is - hoewel jong - een stuk beter idd![]()
beetje in de kroeg blijven hangen tot 6 uur, daarna ff naar de bakker, broodje eten en toen naar bedquote:Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Nachtdienst gedraaid?
En je studie?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje in de kroeg blijven hangen tot 6 uur, daarna ff naar de bakker, broodje eten en toen naar bed
we hebben anders nogsteeds geen foto's van JOU gezien Mquote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Best leuk?? Jezus wat een lelijke bostrol!!
die kan me vandaag aan men reet roestenquote:
goed puntquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we hebben anders nogsteeds geen foto's van JOU gezien M
En Jena?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vind emma watson wel een leuk mokkeltje
Klopt. En die post ik ook niet op Fok.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we hebben anders nogsteeds geen foto's van JOU gezien M
jup maar die krijg je niet, vraag ps zelf maarquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef the900 het volgende:
KS jij schijnt trouwens een pic van Printscreen te hebben?
ze was lichtelijk verbaasd dat je hem niet met ons had gedeeld... dat vind ik goed genoeg als toestemming.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup maar die krijg je niet, vraag ps zelf maar
MSN dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. En die post ik ook niet op Fok.
surequote:Op woensdag 21 december 2005 17:23 schreef the900 het volgende:
[..]
ze was lichtelijk verbaasd dat je hem niet met ons had gedeeld... dat vind ik goed genoeg als toestemming.
je gelooft me niet of ben je het niet met me eens?quote:
ik geloof je nietquote:Op woensdag 21 december 2005 17:24 schreef the900 het volgende:
[..]
je gelooft me niet of ben je het niet met me eens?
Ben benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil hij eigenlijk met PS?![]()
bewijzen wil ik!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pracht vrouw, is dat niet voldoende?
ze heeft hem al gepost dusquote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef the900 het volgende:
[BeF] #292 Krulkanker en snoepverslaving.
eenschquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pracht vrouw, is dat niet voldoende?
ow die ken ik denk ik welquote:Op woensdag 21 december 2005 17:36 schreef the900 het volgende:
Dat was een andere foto KS.
Op een boot.
Maar nu die andere foto dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow die ken ik denk ik wel
zou best kunnen dat ik daar ook op sta
Die jij hebt en wij niet.quote:
Precies, hup overhandigen jij.quote:
vrag haar zelf maarquote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Precies, hup overhandigen jij.
Nja, niet dat het me zoveel boeit hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
vrag haar zelf maar
daarbij zitten er tussen die foto's ook een paar foto's van mij die ik persoonlijk eigenlijk het liefst zou vernietigen
het is gewoon een tof wijf en als ze foto's wil posten mag ze dat gewoon zelf doenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nja, niet dat het me zoveel boeit hoor.
staan ze nog op essel?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
vrag haar zelf maar
daarbij zitten er tussen die foto's ook een paar foto's van mij die ik persoonlijk eigenlijk het liefst zou vernietigen
Oh wacht, daar heb ik ook een account.quote:
coolquote:Op woensdag 21 december 2005 17:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heb ik ook een account.
hét forum ter vervanging van Fokquote:Op woensdag 21 december 2005 17:56 schreef the900 het volgende:
essel?
is dat en ander woord voor geslachtsdeel?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef cerror het volgende:
Yo Frank, m'n nieuwste parkietendingetje gezien?
Ik vreet zometeen ff een burrito en dan ga ik bier halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net gegeten
KIPkarbonade, krieltjes en rodekool, zometeen een stuk vienetta ijs
Eten? Oja, za mijn pizza ff in de oven gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net gegeten
KIPkarbonade, krieltjes en rodekool, zometeen een stuk vienetta ijs
ahuh ik ben fan van de seriequote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef cerror het volgende:
Yo Frank, m'n nieuwste parkietendingetje gezien?
Krijgt z'n eigen site.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ahuh ik ben fan van de serie
tof forum idd, alleen al een tijdje niet geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hét forum ter vervanging van Fok
Da's toch zo'n mexicaanse groente-pannenkoek ofzo ?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vreet zometeen ff een burrito en dan ga ik bier halen.
Wat voor 1?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eten? Oja, za mijn pizza ff in de oven gooien
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef the900 het volgende:
Kut. Ik heb per ongeluk met Litso gepost.
Nu staat die op 10.003 posts
jahquote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je wilde litso op 10k houden?
Auwquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef the900 het volgende:
[..]
jah
heb al een mailtje de deur uit maar ik ben bang dat ik het moet aanvaarden
klopt, je staan onder mij zie ikquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof forum idd, alleen al een tijdje niet geweest
heb er ook maar iets meer dan 12000 posts
jij bent best wel extreem postgeil zegquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef the900 het volgende:
[..]
jah
heb al een mailtje de deur uit maar ik ben bang dat ik het moet aanvaarden
nu moet je door tot 100.000quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef the900 het volgende:
Kut. Ik heb per ongeluk met Litso gepost.
Nu staat die op 10.003 posts
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij bent best wel extreem postgeil zeg
Ik zie nog wel... ik ga eerst mijn andere accounts vullen, en dan misschien gewoon voor altijd door met Litso. Het is wel mijn favo accountquote:
ik ga ook door met mijn favoriete accountquote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik zie nog wel... ik ga eerst mijn andere accounts vullen, en dan misschien gewoon voor altijd door met Litso. Het is wel mijn favo accounten ik doe dit volposten tenslotte om een goed excuus te hebben om mijn klonen niet meer te gebruiken
ieder zen hobby hequote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik zie nog wel... ik ga eerst mijn andere accounts vullen, en dan misschien gewoon voor altijd door met Litso. Het is wel mijn favo accounten ik doe dit volposten tenslotte om een goed excuus te hebben om mijn klonen niet meer te gebruiken
eerst eten en energie opdoenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:16 schreef the900 het volgende:
Zeg komt het hier trouwens nog op gang vandaag of hoe zit dat?
Inderdaad, ik vermaak me prima en ik heb elke dag, week en maand weer een heel duidelijk doel voor ogen. Op deze manier verveel ik me nooit.quote:
gij komt er welquote:Op woensdag 21 december 2005 18:17 schreef cerror het volgende:
[..]
http://dhost.info/cerror/parkiet/
Ben er al mee bezig.
daarom doe ik aan whatpuls meequote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vermaak me prima en ik heb elke dag, week en maand weer een heel duidelijk doel voor ogen. Op deze manier verveel ik me nooit.
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 18:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
daarom doe ik aan whatpuls mee
3.650.746 heb ik er nu en met dit tempo haal ik voor oud en nieuw de 4 miljoen welquote:Op woensdag 21 december 2005 18:28 schreef the900 het volgende:
Ik sta nu trouwens op 1,677,000 ongeveer... hopelijk haal ik de 2 miljoen voor oud&nieuw maar ik ben bang van niet
gelukkig heb je nog een andere pcquote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef Chowi het volgende:
De fleptop wil geen internetverbinding maken.
Welke mijn redding is. Mijn trouwe maat. Wat een hond is voor een ander, is deze computer voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig heb je nog een andere pc
een ex van me zei wel eens dat ik 2 vriendinnen had, haar en mijn pcquote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke mijn redding is. Mijn trouwe maat. Wat een hond is voor een ander, is deze computer voor mij..
doeiquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
Heuj.
Morgen vertrek naar New York!
Vandaag laatste werkdag
Ik ben nog niet weg hoor.quote:
Vreemd dat ik me daar volledig in kan vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
een ex van me zei wel eens dat ik 2 vriendinnen had, haar en mijn pc
"Hè jammer."quote:
best erg eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vreemd dat ik me daar volledig in kan vinden.
kloptquote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
En ik maar denken dat iedereen in BeF welkom was.
Hey, ik zei het niet, het staat tussen aanhalingstekens, zie je. Ik zei alleen wat ik dacht dat KS zou antwoorden.quote:
eeuuhhh spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, ik zei het niet, het staat tussen aanhalingstekens, zie je. Ik zei alleen wat ik dacht dat KS zou antwoorden.
Dat heb ik ook wel eens gehoord...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
een ex van me zei wel eens dat ik 2 vriendinnen had, haar en mijn pc
nerd-alertquote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord...
Post je BiFi, hoer.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef pelleke het volgende:
iemand neuken?
je bent man dus neequote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef pelleke het volgende:
iemand neuken?
Het is wel een paar jaar geleden... ondertussen valt het wel mee denk ikquote:
Krijg hiv.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:54 schreef pelleke het volgende:
hmm. schijnbaar in verkeerde topic geprobeerd. volgende keer beter dan he...
probeer [pub] SCquote:Op woensdag 21 december 2005 18:54 schreef pelleke het volgende:
hmm. schijnbaar in verkeerde topic geprobeerd. volgende keer beter dan he...
Dat dan weer niet natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef the900 het volgende:
Maar ga er niet aan dood.
Datzelfde advies geldt voor Jaguarized, trouwens.quote:
Kom op, PMS buien.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij bent wel een vriendelijk mannetje he
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Datzelfde advies geldt voor Jaguarized, trouwens.
Die meet gaat vast lachen worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Wat zijn we toch allemaal op elkaar ingespeeld als BeFfers.
In elk geval heel gezelligquote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die meet gaat vast lachen worden.
Orale seks is toch ook okay?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef pelleke het volgende:
Bijna vergeten... BeFfers neuken wat minder... (fout)
Orale seks is da bomb.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef pelleke het volgende:
Orale sex is het lontje. Neuken is da bomb.
Hallo. Ik ben op dit moment het enige vrouwpersoon hier. Ik zou maar lief doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef pelleke het volgende:
Orale sex is het lontje. Neuken is da bomb.
Ik zie het als mijn personal point-of-view. Bij vrouwen ligt dat wellicht anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben op dit moment het enige vrouwpersoon hier. Ik zou maar lief doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef pelleke het volgende:
GE NI (T) AAL!
Wat zijn dronken mensen toch soms liefquote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Mijn broertje is ooit eens aangespoken door een dronken zwerver.
"eenden he... zijn best wel toffe beesten"
broertje: "eeh. jah.. als jij het zegt"
"Maar ze hebben wel kleine genitale!"
Die zwerver? Ik ga zijn leeftijd toch niet vragenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef pelleke het volgende:
hoe oud wazzie toen?
Net als bij bomen.. elke laag (geurlaag in dit geval) is een jaar?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef pelleke het volgende:
Nee, je had ook moeten ruiken... duh...
hoe harder hij stinkt hoe ouderquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef the900 het volgende:
[..]
Net als bij bomen.. elke laag (geurlaag in dit geval) is een jaar?
Ik ga niet de moeite nemen om gradaties uit mijn hoofd te leren in dit gevalquote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe harder hij stinkt hoe ouder
Of hij heeft gewoon een aantal weken niet gedouchtquote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe harder hij stinkt hoe ouder
Hé Poppedijn. Heb je mijn nieuwe foto's (mét krullen!) al gezien?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef Chowi het volgende:
Hé krullevaar.
Meestal wel meer dan een aantal weken.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een aantal weken niet gedoucht
KRULLETJEEEES! Wat lief!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Hé Poppedijn. Heb je mijn nieuwe foto's (mét krullen!) al gezien?
was ik persoonlijk ook niet van planquote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ga niet de moeite nemen om gradaties uit mijn hoofd te leren in dit geval
thanxquote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef pelleke het volgende:
ja, daar komt het op neer.
Feli met je huw, KS
Huwelijk?quote:
quote:
Ik zal het volgende keer wel gewoon vragen dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
was ik persoonlijk ook niet van plan
Maximaal 4, dan mag hij/zij weer bij LdH langsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meestal wel meer dan een aantal weken.
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maximaal 4, dan mag hij/zij weer bij LdH langs![]()
Het broertje van een vriendin van me heeft precies datzelfde haar.quote:
hij heeft niets te vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Huwelijk?
Dat zal sjow leuk vinden.
Schijnhuwelijken zat he.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Huwelijk?
Dat zal sjow leuk vinden.
dat vraag ik me dus ook heel erg afquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Eneh.. hoe weet je dat?!
Gokquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Eneh.. hoe weet je dat?!
zolang de huwelijksnacht goed is hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnhuwelijken zat he.
Daarna gelijk scheiden, en ks zit aan alimentatie vast
Ik wou zeggen "foto" maar ik weet dan toch al hoe het eruit zietquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het broertje van een vriendin van me heeft precies datzelfde haar..
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
zolang de huwelijksnacht goed is hoor je mij niet klagen
Ik heb wel een foto.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "foto" maar ik weet dan toch al hoe het eruit ziet
als jij haar niet aankan wil ik haar best af en toe laten voelen wat echte sex is hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zorg iig voor dat ze even genoeg heeft dan? Kan ik ook eens de hort op
Doemaar danquote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto.. Dat jochie is 12 ofzo. Eens zoeken.
Nee dankje.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Datzelfde advies geldt voor Jaguarized, trouwens.
als in "kijk, zo moet het dus niet?" of heb je een online cursusje gevolgd?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij haar niet aankan wil ik haar best af en toe laten voelen wat echte sex is hoor
Geloof dat hij een dikke pil heeft doorgelezenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef the900 het volgende:
[..]
als in "kijk, zo moet het dus niet?" of heb je een online cursusje gevolgd?
ervaring dude, ervaringquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef the900 het volgende:
[..]
als in "kijk, zo moet het dus niet?" of heb je een online cursusje gevolgd?
"ik heb heel veel over seks gepraat en gelezen hoor!!1 zelfs met plaatjes!"quote:
dat heet gewoon pr0nquote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef the900 het volgende:
[..]
"ik heb heel veel over seks gepraat en gelezen hoor!!1 zelfs met plaatjes!"
Ja dat wijf ziet er nu heel anders uit..quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef the900 het volgende:
Dat haar van die ander is trouwens best lelijk
correct schone damequote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
Zag ik daar RonaldMcDonald ?met een paar vreemden.
Avond
Meer pics?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja dat wijf ziet er nu heel anders uit..
"Ik koop de playboy voor de verhalen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |