quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Trusten PSquote:Op woensdag 21 december 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen maar eens slapen is
Fijne nacht nog BeFfertjes![]()
quote:
Das genoeg info om mij op 1 oor te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik ben in bespreking..... Over meegaan op jongerenreis, als leiding
Goed idee.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ben in bespreking..... Over meegaan op jongerenreis, als leiding
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das genoeg info om mij op 1 oor te krijgen
Like I said, genoeg infoquote:Op woensdag 21 december 2005 03:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]geile duitse meisjes palen!
Ik bedoel meegaan als verantwoordelijke jongeman.
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Like I said, genoeg info
Trusten
Wat heb jij een mooi leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:09 schreef killswitch het volgende:
Heerlijk, lekker in de kroeg blijven hangen tot 6 uur en daarna naar de enige bakerij in enschede gaan die om 6 uur open is om ff lekker te ontbijten met en paar brrodjes ei en een ham kaas croisantje onder het genot van de heerlijke bitcherige stem van de verkoopster
oftewel weltrustren
Ik moet met een kleine 30 minuten naar school.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:30 schreef Mailbox het volgende:
Goodmorning,,, , ik zit weer eenzaam op school... allemaal achterlijke kinderen in mijn klas
nog enkele jaren en ik mag met de VUTquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
Zit iedereen hier nog op school? Ik de enige met een fulltime baan?
* Misstique zich heel oud voelt![]()
Goodmorning everyone bij de weg![]()
had ik maar een fulltime baanquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
Zit iedereen hier nog op school? Ik de enige met een fulltime baan?
* Misstique zich heel oud voelt![]()
Goodmorning everyone bij de weg![]()
HA! Bedankt voor deze mededeling, ik voel me gelijk stukken minder oudquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog enkele jaren en ik mag met de VUT
daar moet je juist van genieten en profiterenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
had ik maar een fulltime baan
Nu nog lekker thuis zit
graag gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Bedankt voor deze mededeling, ik voel me gelijk stukken minder oud![]()
Juist niet profiteren, wil eigenlijk gewoon vandaag al aan het werk zijn..quote:Op woensdag 21 december 2005 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar moet je juist van genieten en profiteren
volgend jaar zit je je vakantiedagen af te tellen
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
--> GCSC
Kssssssssssssssssssssssst!
--
Posts in BeF tellen namelijk niet mee voor je postcount
maar nou doet je toetsenbord t weerquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Janetje het volgende:
Water over je toetsenbord flikkeren, je toetsenbord uit elkaar halen en de föhn erop zetten en vervolgens tot de conclusie komen dat ie het nog niet doet.. Pissig worden omdat er staat dat je op F1 moet drukken om door te gaan, uit ellende maar tv gaan kijken, 's avonds pc-afkickverschijnselen vertonen en wederom uit die ellende om half 10 naar bed gaan om vervolgens om 4 uur wakker te worden en niet meer te kunnen slapen... zuigt
Misschien! misschien ik denk het maar, heeft ze wel een nieuwe gekocht of gejat of geleent oder etwas.....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar nou doet je toetsenbord t weer
Neuh, ik zit op school...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Dat is een logische gevolgtrekking, tenzij J. haar heil elders heeft gezocht zoals in een schoollokaal voorzien van computers met internet of bij een vriendelijke buurman die over mogelijkheden beschikt om online te geraken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Toch wel een logitech hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, ik zit op school...
Net nieuw toetsenbord aangeschaft en die vanavond maar eens uitproberen..
School is het geworden dus..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een logische gevolgtrekking, tenzij J. haar heil elders heeft gezocht zoals in een schoollokaal voorzien van computers met internet of bij een vriendelijke buurman die over mogelijkheden beschikt om online te geraken.
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..quote:
Ik dacht dat je een opleiding tot tolk volgde? Is autotechniek daar een verplicht onderdeel van??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
School is het geworden dus..
Bah.. ik heb nou al geen zin meer...zometeen hoorcollege autotechniek....
quote:[..]
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..
Trustquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
School is het geworden dus..
Bah.. ik heb nou al geen zin meer...zometeen hoorcollege autotechniek....
[..]
Neuh, trust, had geen zin om meer dan 6 euro uit te geven..
Tolk/Vertaler/Softwarevertaler/Ondertitelaar.. enzo..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een opleiding tot tolk volgde? Is autotechniek daar een verplicht onderdeel van??
And I like it..quote:![]()
Sacrilege woman![]()
Over 3 maanden zit ik in Ierland achter een laptop..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Trust
Over 3 maanden zit je weer met een nieuw keyboard dan
Zulcks is onzin, ik zit nu met een toetsenbord dat bij een 486 kwam.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Trust
Over 3 maanden zit je weer met een nieuw keyboard dan
Zal je wel hard op de toetsen moeten rammen. Toetsenborden zijn ergonomisch sterk verbeterd de laatste jaren..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks is onzin, ik zit nu met een toetsenbord dat bij een 486 kwam.
Dus trust toetsenborden gaan binnen 3 maanden kapotquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal je wel hard op de toetsen moeten rammen. Toetsenborden zijn ergonomisch sterk verbeterd de laatste jaren..
Als je er zoete troep wel overheen gooitquote:Op woensdag 21 december 2005 13:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dus trust toetsenborden gaan binnen 3 maanden kapot
?
Heb nog ergens een 386 staanquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
*terug denkt aan de tijd dat scholen geen internetpc's hadden
*terugdenkt aan toen ik een 486 had
*zucht
vroegâh
toen zelfs de typmachines schaars warenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
*terug denkt aan de tijd dat scholen geen internetpc's hadden
*terugdenkt aan toen ik een 486 had
*zucht
vroegâh
ik ben van 486, naar PII (geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb nog ergens een 386 staan
Win 3.11
die hadden wij een heel lokaal volquote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen zelfs de typmachines schaars waren
XT (ouders) > 386 > p1-166> Celeron 433> amd 1800+ > amd64 3500+quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben van 486, naar PII (geloof ik), naar PIV gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |