Erg jammer.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Er wordt nu onderzoek naar gedaan maar Verdonk heeft al gewaarschuwd dat het juridisch niet haal baar is.
Dan wordt middels een ammandement het NBW-aangepast.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Nee. Er wordt nu onderzoek naar gedaan maar Verdonk heeft al gewaarschuwd dat het juridisch niet haal baar is.
Dat wordt nog onderzocht, dat is niet zo eenvoudig.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan wordt middels een ammandement het NBW-aangepast.
Goh ik dacht dat jij zo een principieel persoon was, gaat het je om het aantal, of vind je het gewoon dat vrouwen er zo moeten bijlopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je zo zit te flamen raptorix.
Het is algemeen bekend dat de boerka een marginaal probleem is, er zijn maar heel weinig vrouwen die zo'n ding dragen. Of wil jij beweren dat het hier om iets gaat dat echt een groot probleem is?
Laten we het dan maar op "voorkomen is beter dan genezen" houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Het is algemeen bekend dat de boerka een marginaal probleem is, er zijn maar heel weinig vrouwen die zo'n ding dragen. Of wil jij beweren dat het hier om iets gaat dat echt een groot probleem is?
En dit is natuurlijk een drogredenatie, SCH, dat weet je zelf ook.quote:
En dan nog. Ik kan me écht met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat het niet gewoon met een plaatselijk APV in de hand te houden is. Ik denk dat als er problemen zijn met het dragen van boerka's, dat deze problemen zich vooral voordoen in bepaalde wijken van de 4 grote steden. Moet daar echt een wet voor bedacht worden? Nee, het is gewoon onwil en lafheid van het B&W die nu al prima middelen hebben dit soort zaken aan te pakken. "Laat Den Haag maar wat verzinnen dan zeggen wij wel dat we het slechts uitvoeren."quote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je zo zit te flamen raptorix.
Ik vind niet dat de politiek zich met marginale zaken moet bemoeien.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh ik dacht dat jij zo een principieel persoon was, gaat het je om het aantal, of vind je het gewoon dat vrouwen er zo moeten bijlopen?
Hoeveel zijn het er dan? Het is een feit.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een drogredenatie, SCH, dat weet je zelf ook.
Ach als blijkt dat Nederlanders zonder BPM en BTW een auto op Luxenburgs kenteken kunnen rijden wordt dat ook in 1 midag om zeep geholpen, dus dat anti-boerka wetje lijkt me ook geen probleem. Waar een wil is, is een weg.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht, dat is niet zo eenvoudig.
Jij hebt wél een bron dat het dragen van een bivakmuts verboden is?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn God...Trap even een open deur in? Mag ik je er dan ook op wijzen dat het niet meer mag?
Mag ik je er ook op wijzen dat ze niet meer gedragen worden? Op die éne uitzondering na dan?
Goh het aantal jongeren met gedragsproblemen dat in Jeugdgevangenissen werd gestopt was ook marginaal, ik neem aan dat je daarvan ook vind dat de politiek dit maar moet laten zitten?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de politiek zich met marginale zaken moet bemoeien.
Als vrouwen in een burqa willen lopen, dan heb ik daar geen problemen mee.
Dit is vooral de Wilders-manier om straks de aanval op de hoofddoek te openen.
ja kijk, dat zie ik dan weer niet als verplichte lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Dit is vooral de Wilders-manier om straks de aanval op de hoofddoek te openen.
Ik heb laatst nog met iemand gesproken die Voogd is over jeugdige asielzoekers, die vertelde dit zelf ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch net iets dommer dan ik dacht.
Nee, dat was niet marginaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh het aantal jongeren met gedragsproblemen dat in Jeugdgevangenissen werd gestopt was ook marginaal, ik neem aan dat je daarvan ook vind dat de politiek dit maar moet laten zitten?
Ja precies, m.a.w. al die argumenten die er zijn tegen burka's slaan echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt eens wakker pik! We leven in een maatschappij waar geld bovenaan staat. Er is geen hond die het interesseert wat die oliesjeik van jouw in z'n vrije tijd doet, zolang hij dat geld maar komt uitgeven. Dat was toch de strekking van je eigen post?
'Marginaal probleem' is een waardeoordeel, want zo te zien zijn er ook voldoende mensen die er wel grote problemen mee hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er dan? Het is een feit.
Het punt is dat die brand overal kon plaatsvinden, nu en om het uitgeprocedeerden ging werd er plotseling een hoop heisa van gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzinnige troll.
Alsof jullie ook maar iets om het lot van die vrouwen geven. Als ze verbranden, dan dansen jullie op de lijken, zoals bij Schiphol.
Een APV gevonden. 2.9.3 & 2.9.4: http://ris.denhaag.nl/risdoc/verordeningen/RIS007433.pdfquote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij hebt wél een bron dat het dragen van een bivakmuts verboden is?![]()
Voor jou marginaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de politiek zich met marginale zaken moet bemoeien.
Exactomundo, maar in het kader van de Europese terrorisme bestrijding (weer een ander sausje) kunnen dergelijk soort maatregelingen toch snel bekrachtigd worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
Dat wordt nog onderzocht, dat is niet zo eenvoudig.
Ik vind die haat tegen allochtonen en asielzoekers ziekelijk. En dat siert je niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat SCH iedereen die rechts van het midden staat dom vind.
Ik zeg maar: beter dom dan kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |