abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 11:29:12 #126
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_33269029
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Heb je hier een bron voor? Voor zover ik weet moet iedere immigrant Nederlands leren. Van Tokyo tot LA.
Dat heb ik ook begrepen, ik zag ooit een Chinese hoop-opgeleide vrouw die dit maar vreemd vond. Iedereen die Nederlander wilt worden moet Nederlands leren. Misschien hebben mensen binnen de EU daar uitzondering op, dat weet ik niet.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_33269100
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Pool het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie hier misschien een bron voor? Ik kan namelijk geen landelijke bepaling vinden die een bivakmuts of kous verbiedt. Ik zie in het Wetboek van Strafrecht wel een verbod op naaktrecreatie (art. 430a) en op een aatal symbolen is vastgelegd, maar wat jullie zeggen kan ik daar niet in vinden. Weten jullie dit zeker of heeft één iemand dit op de fp gezegd en praat iedereen elkaar nu na?

Misschien dat het per gemeente wordt geregeld, maar dat kan bij boerka's ook al. Dan zou de vraag eerder zijn: waarom wél een landelijk boerkaverbod, maar geen landelijk bivakmutsverbod?
Kna het zo één twee drie niet vinden, maar ik zou zeggen, er vast wel een agent te vinden die jou wil oppakken als je in hartje zomer met een bivakmuts op loopt
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33269110
Ontzettend komkommeronderwerp dit.

Gaat om plus minus 50 vrouwen en juridisch kan het helemaal niet.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:34:15 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33269158
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:

Minderheden zijn niet belangrijk, sch?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33269198
quote:
Op woensdag 21 december 2005 06:42 schreef Mannee het volgende:
[afbeelding]Ik kan me vergissen, maar hebben we deze hele discussie een maand of twee geleden ook al niet gehad? Wilders wil kennelijk vlak voor het kerstreces nog even wat punten scoren bij de gemiddelde Nederlander.
[..]

.
Nou geweldige onderbouwing hoor Geert. Vooropgesteld dat we het hebben over vrouwen die vrijwillig uit eigen overtuiging een burka hebben, dan lijkt het argument dat de burka 'vrouwonvriendelijk' is, sowieso weinig overtuigend. De gemiddelde MTV-clip is ook vrouwonvriendelijk en bij mijn weten zijn die ook tot op heden niet verboden. Bij de genoemde gelijke rechten, hoort natuurlijk ook vrijheid van godsdienst.

Belgmop...

http://weblog.fok.nl/blog/9648
Logisch dat we dat ding gaan verbieden. Weet jij veel wat voor terror ze onder die lappen verbergen?

En verder is die burka maar achterlijk. Dat ding is uitgevonden omdat de moslimmannen zich anders niet kunnen beheersen wanneer ze de vrouw in normale kleren zien lopen. Want dat zit in hun genen, dat zal ook verklaren waarom we zoveel last van dit volk hebben wereldwijd. Ze moeten gewoon meer hasj roken.
Als ze consequent waren geweest die moslims, dan hadden ze de vrouwen naakt laten lopen en de mannen geblindoekt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 21 december 2005 @ 11:37:29 #131
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_33269244
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Kna het zo één twee drie niet vinden, maar ik zou zeggen, er vast wel een agent te vinden die jou wil oppakken als je in hartje zomer met een bivakmuts op loopt
En vervolgens hang ik een schadevergoeding aan zijn broek, als blijkt dat het niet verboden is.

Maar mijn vraag is ook meer: is er een landelijk verbod op gezichtsbedekking d.m.v. onder meer het dragen van een bivakmuts of kous. Als dat niet zo is, dan is het argument dat op de fp wel tien keer wordt gebruikt en in dit topic dus ook al twee keer, totaal ongeldig.

Dan zou ik juist zeggen, "geen landelijk verbod op gezichtsbedekking, dan ook geen landelijk verbod op boerka's."
  woensdag 21 december 2005 @ 11:38:27 #132
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33269268
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef JohnDope het volgende:

Weet jij veel wat voor terror ze onder die lappen verbergen?
Goed argument .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 21 december 2005 @ 11:40:42 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33269321
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:37 schreef Pool het volgende:

[..]

En vervolgens hang ik een schadevergoeding aan zijn broek, als blijkt dat het niet verboden is.

Maar mijn vraag is ook meer: is er een landelijk verbod op gezichtsbedekking d.m.v. onder meer het dragen van een bivakmuts of kous. Als dat niet zo is, dan is het argument dat op de fp wel tien keer wordt gebruikt en in dit topic dus ook al twee keer, totaal ongeldig.

Dan zou ik juist zeggen, "geen landelijk verbod op gezichtsbedekking, dan ook geen landelijk verbod op boerka's."
Ik denk dat het valt onder verschillende APV's. Hoe zouden ze dat trouwens handhaven met carnaval vraag ik me af.
pi_33269413
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Minderheden zijn niet belangrijk, sch?
Voor iedere groep van 50 mensen een kamerdebat houden pv?

Kom op, dit is pure symboolpolitiek en gaat niet over een reeel probleem.
pi_33269427
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Goed argument .
Tis wel zo, je mag ook niet met bivakmuts over straat. Als ik iemand op straat met een bivakmuts zou zien lopen, zou ik dat best wel duister vinden, maar als er dan vervolgens nog iemand met een groot gewaad er onder loopt dat je niet meer kan zien wat voor wapenarsenaal daar onder zit, dan begint het wel wat intimiderend te worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 21 december 2005 @ 11:45:56 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33269446
bijna net zoiets als de doodstraf-discussie, zullen er nog minder zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33269458
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:

Die wonen zeker bij mij in de straat dan
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 21 december 2005 @ 11:46:23 #138
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33269459
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me ook symboolpolitiek. Maar ach, zo gaat dat nou eenmaal he.

Maar hoezo is het juridisch niet mogelijk? Een bivakmutsverbod is toch ook mogelijk?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:46:31 #139
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33269463
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tis wel zo, je mag ook niet met bivakmuts over straat. Als ik iemand op straat met een bivakmuts zou zien lopen, zou ik dat best wel duister vinden, maar als er dan vervolgens nog iemand met een groot gewaad er onder loopt dat je niet meer kan zien wat voor wapenarsenaal daar onder zit, dan begint het wel wat intimiderend te worden.
Man, als jij een jas draagt zie ik toch ook niet wat er allemaal onder zit, wat zit je nou slap te lullen? !
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 21 december 2005 @ 11:47:47 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33269498
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik zie waar overal de kippen in dat hok over kakelen is dit niets bijzonders.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33269511
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik denk dat het valt onder verschillende APV's. Hoe zouden ze dat trouwens handhaven met carnaval vraag ik me af.
vrij simpel; like shooting fish in a barrel

neuh, er zijn uitzonderingssituaties. En een bivakmuts is niet ten strengste verboden, je moet alleen een goede reden hebben om hem te dragen (kou). Net als met sneeuwkettingen. Die worden onder de Nederlandse wet beschouwd als wapen. Mag je dus ook niet in je auto hebben liggen. Maar als je naar Oostenrijk gaat, zijn een stel sneeuwkettingen wel handig, soms zelfs noodzakelijk. Kun je aantonen dat je ze daarvoor gaat gebruiken, dan mag je ze in je auto bewaren.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 december 2005 @ 11:50:01 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33269555
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo? mogen toeristen hun vrouw in NL wel in elkaar slaan of rondlopen met wapens .

Het is toch bedreigend en onderdrukkend of ben ik nu gek?
Wordt eens wakker pik! We leven in een maatschappij waar geld bovenaan staat. Er is geen hond die het interesseert wat die oliesjeik van jouw in z'n vrije tijd doet, zolang hij dat geld maar komt uitgeven. Dat was toch de strekking van je eigen post?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_33269630
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Kadesh het volgende:

[..]

SCH, kom eens onder je steen vandaan.
Het gaat om tussen de 50 en 100 vrouwen in Nederland.
pi_33269661
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar hoezo is het juridisch niet mogelijk? Een bivakmutsverbod is toch ook mogelijk?
Nee. Er wordt nu onderzoek naar gedaan maar Verdonk heeft al gewaarschuwd dat het juridisch niet haal baar is.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:53:29 #145
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33269677
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

[..]

De meeste mensen die een bivakmuts dragen, dragen die tegen de kou.
Mijn God...Trap even een open deur in? Mag ik je er dan ook op wijzen dat het niet meer mag?
Mag ik je er ook op wijzen dat ze niet meer gedragen worden? Op die éne uitzondering na dan?
quote:
Was je nog nooit opgevallen?
Nee vast niet
quote:
Slim hoor.
Als fotograaf zou je toch beter moeten kunnen observeren.
Tuurlijk jongen...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_33269723
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Volg het nieuws anders even. Dat getal wordt steeds genoemd.

En doe dat schelden maar in de darkroom
Man ik woonde in Bos en Lommer, als ik 500 meter naar de winkel liep kwam ik al iets van 15 a 20 van dit soort vrouwen tegen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 21 december 2005 @ 11:55:31 #147
137160 Moow
Kusje Moow
pi_33269741
gister zei iemand, naakt lopen mag toch ook niet in het openbaar.
Maar ze hebben tegenwoordig wel aparte stranden voor de naturisten.
En heel veel plekken waar het gedogen wordt.

Ik vind het allemaal heel tegenstrijdig.
Je mag inderdaad niet met een bivak muts over straat open, dus waarom zouden hen wel met een boerka over straat mogen lopen?

Maar je heb ook de vrijheid van godsdienst en dat mag je uiten. Sommige mensen dragen ook een ketting met een kruis, omdat je in hun god geloven.

Het is geen vergelijking, maar is er geen tussenweg te vinden?
  woensdag 21 december 2005 @ 11:55:31 #148
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_33269742
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat om tussen de 50 en 100 vrouwen in Nederland.
Oh, nu zijn het er al opeens 100.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_33269748
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Man ik woonde in Bos en Lommer, als ik 500 meter naar de winkel liep kwam ik al iets van 15 a 20 van dit soort vrouwen tegen.
Misschien moet je dan even research doen naar de burqa
  woensdag 21 december 2005 @ 11:55:54 #150
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_33269757
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, en ik woon in R'dam en ben echt nog nooit zo'n boerkageval tegengekomen. What's your point?
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')