De mijne ook 1. INGRIDquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn lijstje is klaar
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
Ja bij mij ook, maar omdat Roel net iets ouder is en ook vaak erg puberaal doet, moet hij maar als laatste eindigenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Inderdaad, op het lachwekkende af. Wat een puber!
In mijn lijstje van winnaars strijdt ze met Roel om de laatste plaats.
Heb je ook al gestemd in de definitieve Pollquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn lijstje is klaar
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
Oww... ik had blijkbaar al gestemd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je ook al gestemd in de definitieve Poll
http://forum.fok.nl/topic/792061
Spannende uitslag zeg! Ik wacht nog ff met stemmen tot donderdag. Nooit te vroeg stemmen hequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je ook al gestemd in de definitieve Poll
http://forum.fok.nl/topic/792061
Gaat de archieven in, zoals me eerder werd geadviseerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het meest grandioze SC topic ever, echt waar![]()
Zwaai hem gewoon samen met je uit hoor. Dag eerste F4iTH SC-topic![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn lijstje is klaar
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
Ze moest haar zender anders omdoen. Dat ging niet vanwegen haar jurk. Sinds dien is ze stilquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Croc het volgende:
Heeft Lieske een waarschuwing gekregen van BB?
wat was haar reactie?
Ik heb in de definitieve Poll op Joost gestemd, en ik die andere Poll (wie wint BB2005) op Roel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef cuall het volgende:
ps peter ik heb mijn stem al uitgebracht hoor![]()
Ja en de laatste post vond ik zo liefffffffffffquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gaat de archieven in, zoals me eerder werd geadviseerd
Lief was ie he![]()
![]()
Eerst wat kipnuggets in de pan gooien en dan maar eens de topic van WA sieren...
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en de laatste post vond ik zo liefffffffffff![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me een grote eer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gaat de archieven in, zoals me eerder werd geadviseerd
Lief was ie he![]()
![]()
Eerst wat kipnuggets in de pan gooien en dan maar eens de topic van WA sieren...
[BB SC 978] Slapend wachten in de roze slaapkamer enquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn lijstje is klaar
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Psygedelische kleuren
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[BB SC 978] Slapend wachten in de roze slaapkamer en
[BB SC 978] Slapend wachten in de roze slaapkamer
En dat is ook mijn lijstje. Historisch en alfabetisch verantwoord.![]()
Daar heb jij weer gelijk in... ik was al blij dat ik het goed schreefquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
das gewoon blauw hoor
dit is meer psychedelisch
![]()
[afbeelding]
En nog liever hun stembandenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef I_doubt het volgende:
Is de avond weer voorbij?
Lekker gegeten lekker gedronken lekker gezongen
Nu begeren hun lichamen rust.![]()
En toen hield de muziek opquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef I_doubt het volgende:
Het zingen gaat steeds beter
Bedoelde je deze pose?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Ik wachtte op Lieske in haar 'ladylike' -pose, maar het is toch weer Ingrid geworden![]()
Yepquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoelde je deze pose?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in... ik was al blij dat ik het goed schreef![]()
Ja en terechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gaat op haar flikker krijgen hi ha ho
Forbiddenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
odie22, ik kan jou plaatjes steeds niet zien![]()
Beetje met een saggo kop erbij zitten kan natuurlijk nietquote:
En dit keer helemaal terecht: wat een spelbederfster.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gaat op haar flikker krijgen hi ha ho
Het is net Dido... als ze geen aandacht krijgt wordt ze saggoquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dit keer helemaal terecht: wat een spelbederfster.![]()
Oeiii die had ik dus gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Bijna....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:55 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske moest zender checken omdat haar tieten bijna te zien waren
[afbeelding]
Heeeej, dat ben ik niet gewend van je... een kleurenfotoquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oeiii die had ik dus gemist.![]()
Naja beter laat dan nooit:
Thnx Muerte!!!! Heel lief![]()
"Vol"quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
altijd de laatste post lezen hoor, de laatste is vaak de beste
![]()
ja "vol" is ook altijd een geweldige post om te lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
altijd de laatste post lezen hoor, de laatste zijn vaak de beste
![]()
Het is inderdaad vrij lastig om haar te cappen zonder allerlei grimassen, maar als het een keer lukt, zie je pas hoe ze er echt uitziet en dat is beslist geen onaantrekkelijk gezicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid vind ik knapper dan Dido
![]()
zolang ze maar niet aan haar wangen zit te kluiven![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja "vol" is ook altijd een geweldige post om te lezen natuurlijk![]()
quote:
staan mij picsplace , dacht dat de problemen wel weer over warenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
odie22, ik kan jou plaatjes steeds niet zien![]()
Graag gedaan hoor, zo'n eerste topic wat ook nog zo goed loopt verdient een bloemetje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oeiii die had ik dus gemist.![]()
Naja beter laat dan nooit:
Thnx Muerte!!!! Heel lief![]()
Inderdaad Muerte, als het je eens lukt om Ingrid zonder gekke bekken te trekken (maar doen we dat niet allemaal?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, zo'n eerste topic wat ook nog zo goed loopt verdient een bloemetje.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja "vol" is ook altijd een geweldige post om te lezen natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehehe, dat doe je nu expres![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
Doet 't nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef odie22 het volgende:
Nog 1 dan, zeg effe als ie het weer niet doet
[afbeelding]
Nop... doet het niet... probeer www.fildump.nl eens...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef odie22 het volgende:
Nog 1 dan, zeg effe als ie het weer niet doet
[afbeelding]
Ik heb hem opgeslagen, echt een plaatje om een winnaars-fake mee te makenquote:
quote:
kut was een hele mooie, ik moet ook eerst op vernieuwen klikken , anders krijg ik ook page cannot be displayed.............quote:
filedump bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nop... doet het niet... probeer www.fildump.nl eens...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
"Waar zit die dan? Ik zie niks hangen hoor"
[afbeelding]
Het viel me ook al op dat hij zo hoog kon zingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef M-en-A het volgende:
Hier had Roel last van met het zingen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
Groningen en ergens vlak bij Enschede. Dat is haar wereld toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
AMENquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
Zij en Roel zien er erg goed uit vanavond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
kan een reden zijn om te stoppen met roken danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Dus door zulke figuren ben ik altijd mijn aansteker kwijt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
Tssssssssss je heb gelijk, HIJ Is het dus!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
hahaha kwam me bekent voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
Zou ik nou nooit doen, aanstekers meepikkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat je gelovig bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet hoef te horen.
Mooi zo. Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Groningen en ergens vlak bij Enschede. Dat is haar wereld toch?
Kan ik niet anders dan mee eensch zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zij en Roel zien er erg goed uit vanavond.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je gelovig bent![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef M-en-A het volgende:
"De ene vrouw is altijd mooier dan de andere vrouw. Een naakte man is altijd lullig" volgens Lieske![]()
Heel vervelend en ik maak me er ook vaak aan schuldig. Kan er niks aan doen, heb het zelf niet eens in de gaten. Het is tegenwoordig zelfs zo erg dat m'n vrienden mij meteen aankijken als er een aansteker 'weg' is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Mijn dochter studeert in Groningen, ik kom er graag, vind het een leuke stad, maar hopelijk kom ik de BB-dames er straks nooit tegen.quote:
Ik ook niet. Leen ze meestal tot ze leeg zijn. En dan hoeven ze de aansteker ineens niet meer terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou ik nou nooit doen, aanstekers meepikken![]()
Ja ik vond hem ook lachen jaquote:
tegenkomen kan je ze wel, je doet alleen dan of je ze niet herkendquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn dochter studeert in Groningen, ik kom er graag, vind het een leuke stad, maar hopelijk kom ik de BB-dames er straks nooit tegen.
(lieske en Tanja)
Ja, ga ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan een reden zijn om te stoppen met roken dan![]()
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Oh en waar ik me ook zoooooo aan erger: iemand vraagt een vuurtje en denkt maar meteen zelf de aansteker te kunnen vasthouden. Hallooooo, die houd ik dus zelf vast terwijl ik je een vuurtje geef! En het zijn altijd mannen die dat doen![]()
vuurtje???quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, dat ge-eikel met die aanstekers, wordt er strontziek van
![]()
Lieske zei daarna de Metroquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HahahahaJaaaa irritant is dat!!!
Gesprek over Playboy en Penthouse en Joost vind het allemaal niksRoel legt uit dat in de Penthouse wat gedurfde foto's staan dan in de Playboy etc etc
Ingrid opeens ertussen door: ik vind de Metro wel wat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Bartoli het volgende:
vinden jullie Joost nu ook niet lijken op Jan Papperazzi van bij Jensen![]()
BEWquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Pareltje... deze is voor jou
All I want for christmas is you
Met dat pak zo aan wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Bartoli het volgende:
vinden jullie Joost nu ook niet lijken op Jan Papperazzi van bij Jensen![]()
op dat dom zijn na danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Bovendien is Joost niet dom.
Oh ik hoorde het andersom, Ingrid: Metro en Lieske erop inhakend (meelullendquote:
quote:
WB pareltjequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
BEWsorry was eventjes weg,
Lief van je FB![]()
![]()
![]()
blijft een leuk liedje is één van mn favorieten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft wel gelijk, het is altijd lullig Alleen soms wat meer, als bij een ander![]()
En Joost is niet zo dik en heeft geen plofkop én houd zijn mond niet in tegenstelling tot Jan Pap(per)azziquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
En ze heeft een hele mooie Cupido boog.
Na het weekend is er hier in huis geen aansteker meer te vinden na de vergadering van de buurtvaders. Ik krijg ook het lazerus van die dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, dat ge-eikel met die aanstekers, wordt er strontziek van
![]()
ok heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En Joost is niet zo dik en heeft geen plofkop én houd zijn mond niet in tegenstelling tot Jan Pap(per)azzi
Shaken... but not stirredquote:
Pareltjeee... daar is ze weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
BEWsorry was eventjes weg,
Lief van je FB![]()
![]()
![]()
blijft een leuk liedje is één van mn favorieten
Specifieke vorm en buiging van de bovenlip.quote:
Ik dacht altijd dat het kwam omdat aanstekers een hekel aan mij hebben, of doordat ik slordig ben, maar het komt gewoon door Roelquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Na het weekend is er hier in huis geen aansteker meer te vinden na de vergadering van de buurtvaders. Ik krijg ook het lazerus van die dingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Specifieke vorm en buiging van de bovenlip.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
"This message will self destruct in 10 seconds"
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik ben een bal. Oh nee, ik sta naast de bal"
[afbeelding]
Tuurlijk, moest even onverwachts weg, maar heb nog wel even terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeee... daar is ze weer
Dat je hem gelezen hebt nog... vind ik leuk
Yw![]()
Na ja, zo grappig was 't nou ook weer niet, maar toch bedanktquote:
Ik vond hem leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Na ja, zo grappig was 't nou ook weer niet, maar toch bedankt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik ben een bal. Oh nee, ik sta naast de bal"
[afbeelding]
Heel goed... ja, dat kan. Leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tuurlijk, moest even onverwachts weg, maar heb nog wel even terug
gelezen en ben toen naar dit Topic gegaan![]()
![]()
Wij begrijpen elkaars humor gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahahaha, en die vind ik weer leuk![]()
Nee, Arc de Triompfquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Joost gaat zijn 4e eifeltoren maken, denk ik
Zo is het misschien wat duidelijker te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:30 schreef cuall het volgende:
[..]
wist ik niet
Weer wat wijzer geworden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Kan joost, nu hij toch buiten is, niet gelijk doorlopen naar huis?![]()
De gedachte die in mij opkwam, is dat de overige bewoners de deur barricaderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Kan joost, nu hij toch buiten is, niet gelijk doorlopen naar huis?![]()
Dank je, ik vindt het ook leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed... ja, dat kan. Leuk dat je er weer bent![]()
Mag ook van mij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De gedachte die in mij opkwam, is dat de overige bewoners de deur barricaderen
Alleen als jij dat ook doet. En dan gaan we Roeland-Didootje spelen, maar dan anders.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
Nog maar twee dagen!![]()
![]()
Gaat iemand zich nog opgeven voor BB6?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo is het misschien wat duidelijker te zien.
[afbeelding]
Gelukkig maar... voor hetzelfde geld zat je hier zwaar tegen je zin in met een saggo kop te fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dank je, ik vindt het ook leuk![]()
Ikkequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dank je, ik vindt het ook leuk![]()
Ik Saggoquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... voor hetzelfde geld zat je hier zwaar tegen je zin in met een saggo kop te fokken
Niet zeuren, door eten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet dit nu weer ik ben aan het eten man
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Hoi hoi Sjetquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
Hoi allemaal![]()
Gaan ze nou alweer naar bed?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik gaf maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik Saggodat komt niet veel voor, dan moet het wel heel erg zijn
![]()
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
Hoi Sjet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
Hoi allemaal![]()
Hoi allemaal![]()
Ik heb me vijf jaar geleden al voorgenomen; zodra ik werkloos word, ga ik meteen het BB huis in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen als jij dat ook doet. En dan gaan we Roeland-Didootje spelen, maar dan anders.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik gaf maar een voorbeeld
Jij glanst als een stralende parel in het zoete zonlicht![]()
Doe je gezellig ook meequote:
Ik heb Joost leren kennen als een doortrapt figuur die alles, maar dan ook alles doet om sympathiek en gevoelig bij het publiek over te komen, maar zelfs als hij huilt , meestal zonder tranen, doet hij dat altijd in de richting van de camera die hij hoort draaien en inzoomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb zelden een hekel aan iemand, maar Joost komt nu gevaarlijk in de buurt.![]()
Hai sjetquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
Hoi allemaal![]()
Niet met je benen omhoog op bed gaan liggen dan hequote:
Of juist tijdensquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Wanner moeten we de 1000 eigenlijk gehaald hebben?
Ik neem aan vóór de aftrap van de finaleshow?
Dan moet je dat even hier posten, dan gaan we met z'n allen sms'en bellen... eh... dan gaan we je supporteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb me vijf jaar geleden al voorgenomen; zodra ik werkloos word, ga ik meteen het BB huis in.
Tenminste, dan geef ik me op, maar die voorselectie zie ik me nog wel doorkomen.
En daarna lig ik er waarschijnlijk na een week weer uit..
Is wel de goal ja... of tijdens de liveshow.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Dan blijft het nooit bij 1000, in de nacht erna zo beter zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
We gaan het echt wel redden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
We zijn al bijna bij de 1000 maar het word moeilijk
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft toch ook wel iets licht absurdistisch, dit
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dan ga ik een heleboel fakes van je maken en ik word jou "Scanman" door dik en dun
![]()
Die let wel op..... geniet veel teveel van zijn one man show.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Snijd je jezelf niet in de vingers, Joost?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb Joost leren kennen als een doortrapt figuur die alles, maar dan ook alles doet om sympathiek en gevoelig bij het publiek over te komen, maar zelfs als hij huilt , meestal zonder tranen, doet hij dat altijd in de richting van de camera die hij hoort draaien en inzoomen.
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is wel de goal ja... of tijdens de liveshow.
Nog 1 voor 50.000 euro... die zal morgen wel komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef odie22 het volgende:
Ik hoor lieske steeds over een opdacht , die komt toch niet meer ?
Dan moet het zeker lukken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.![]()
Mwoah! dacht het wel!quote:
Ja vlak voor de uitslag van de winnaar, zou wel top zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of juist tijdensda;s ook wel stoer
![]()
genoeg terroristen die het kunnen proberenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
En als er nu een vliegtuig op Joost neerstort? Of ga ik dan te ver?
![]()
Dat kwam waarschijnlijk omdat het daarna iedere dag zo spannend was..quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Wat zijn die laatste weken na de exit van chantal en Rom snel gegaan he ?
Als jij daar bent geweest, zoeken ze niet meer verder. Je zit er geheid inquote:
Mijn tragische einde, dat hij BB wint, en op weg naar huis in zijn auto verongelukt, werd niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
En als er nu een vliegtuig op Joost neerstort? Of ga ik dan te ver?
![]()
Zeker wel joh. Gaan we gezellig samen die BB toko eens wat levendiger en gezelliger maken.quote:
Wij 2 zijn de cap brothers in crimequote:
Ja verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai sjet![]()
Wat een stel luie donders daar hé![]()
Gezellig, ik ben de hele komende week vrijquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.![]()
Vind het geen slecht idee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn tragische einde, dat hij BB wint, en op weg naar huis in zijn auto verongelukt, werd niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij 2 zijn de cap brothers in crime![]()
En onze little capsister natuurlijkquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En onze little capsister natuurlijk![]()
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Over exits gesproken, mijn geheugen laat me een beetje in de steek, wat is de juiste exit volgorde?
Goed bekeken hoor , gezelligquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben de hele komende week vrij![]()
Ja gegeten en ze hoefden niet eens zelf te koken, daarna beetje liedjes zingen, wat vermoeiender voor ons dan voor hun was, dus zeker geen reden om niu al naar bed te gaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk zeg![]()
Volgens mij hebben ze toch alleen maar zitten eten? Dat weet ik niet zeker want ik was er niet.... ik was paardrijden, en nee ik heb Dido niet gezien![]()
Mijn gedachte ook...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef White_Pearl het volgende:
Je ziet Joost denken, ( hij krabt nog net niet achter zn oor )
waarom liggen jullie nu al op bed![]()
Joost. Lieske. Roel, Ingridquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Over exits gesproken, mijn geheugen laat me een beetje in de steek, wat is de juiste exit volgorde?
Hoi allemaal![]()
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb Joost leren kennen als een doortrapt figuur die alles, maar dan ook alles doet om sympathiek en gevoelig bij het publiek over te komen, maar zelfs als hij huilt , meestal zonder tranen, doet hij dat altijd in de richting van de camera die hij hoort draaien en inzoomen.
Rikkertquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Klopt helemaal, maar het hele verschil is dat onze Joost weet wanneer hij iets (zinnigs) moet zeggen en wanneer hij zich angstvallig buiten de discussie moet houden en als hij al zijn uitgesproken mening geeft is het altijd tegen iemand waarvan hij het idee heeft dat hij of zij niet zo lekker binnen de groep.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maar er zijn wel meer mensen geweest die ALTIJD op de camera letten. Dido, ALTIJD. Nathalie ook.
Rikkertquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.
En als wij tijd hebben doen we de streamverslagen wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker wel joh. Gaan we gezellig samen die BB toko eens wat levendiger en gezelliger maken.![]()
Maar ja, wie moet dan mijn "Scanman" zijn als jij ook daar zit.![]()
Ja precies Sjet, die andere drie zijn nog erger dan luie donders, isquote:
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rikkert
Ralph
Linda
Menno
Tanja
Chantal
Rob
Dido
Natahlie
![]()
Duh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.
dan Men en Tan omgedraaid dan klopt die welquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.
Hoi SuperMemquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
[..]
![]()
[..]
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!Zelf iemand die ik ken (en nog nooit van lieve streams en Fok! gehoord heeft
) zei het over Joost: bah, als er een camera op hem inzoomt en hij heeft het over "Brennie" gaat ie "janken" ja Joost PERS die tranen er maar uit!
Aah ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi SuperMem![]()
![]()
Ja tis wat met Josti.... en z'n Bren............ ik geloof nog steeds dat hij morgen of donderdag gaat opbiechten dat Brenda eigenlijk zijn buurvrouw is..... waar hij alleen maar kopjes suiker van leent maar verder niks mee heeft![]()
Mooi toch? Ik had eigenlijk de hele week moeten werken en dan was ik klaar geweest, maar ik heb geruild met een collega die graag bij zijn gezin wilde zijn tijdens de feestdagen, dus zaterdag en zondag nacht mag ik werken, tweede kerstdag om 6 uur trap ik af en ben dan meteen helemaal klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben de hele komende week vrij![]()
hihihi, domboquote:Op woensdag 21 december 2005 00:00 schreef Bartoli het volgende:
dan Men en Tan omgedraaid dan klopt die wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |