Ik heb hem opgeslagen, echt een plaatje om een winnaars-fake mee te makenquote:
quote:
kut was een hele mooie, ik moet ook eerst op vernieuwen klikken , anders krijg ik ook page cannot be displayed.............quote:
filedump bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nop... doet het niet... probeer www.fildump.nl eens...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
"Waar zit die dan? Ik zie niks hangen hoor"
[afbeelding]
Het viel me ook al op dat hij zo hoog kon zingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef M-en-A het volgende:
Hier had Roel last van met het zingen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
Groningen en ergens vlak bij Enschede. Dat is haar wereld toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
AMENquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
Zij en Roel zien er erg goed uit vanavond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
kan een reden zijn om te stoppen met roken danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Dus door zulke figuren ben ik altijd mijn aansteker kwijt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
Tssssssssss je heb gelijk, HIJ Is het dus!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
hahaha kwam me bekent voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
Zou ik nou nooit doen, aanstekers meepikkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat je gelovig bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet hoef te horen.
Mooi zo. Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Groningen en ergens vlak bij Enschede. Dat is haar wereld toch?
Kan ik niet anders dan mee eensch zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zij en Roel zien er erg goed uit vanavond.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je gelovig bent![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef M-en-A het volgende:
"De ene vrouw is altijd mooier dan de andere vrouw. Een naakte man is altijd lullig" volgens Lieske![]()
Heel vervelend en ik maak me er ook vaak aan schuldig. Kan er niks aan doen, heb het zelf niet eens in de gaten. Het is tegenwoordig zelfs zo erg dat m'n vrienden mij meteen aankijken als er een aansteker 'weg' is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Mijn dochter studeert in Groningen, ik kom er graag, vind het een leuke stad, maar hopelijk kom ik de BB-dames er straks nooit tegen.quote:
Ik ook niet. Leen ze meestal tot ze leeg zijn. En dan hoeven ze de aansteker ineens niet meer terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou ik nou nooit doen, aanstekers meepikken![]()
Ja ik vond hem ook lachen jaquote:
tegenkomen kan je ze wel, je doet alleen dan of je ze niet herkendquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn dochter studeert in Groningen, ik kom er graag, vind het een leuke stad, maar hopelijk kom ik de BB-dames er straks nooit tegen.
(lieske en Tanja)
Ja, ga ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan een reden zijn om te stoppen met roken dan![]()
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Oh en waar ik me ook zoooooo aan erger: iemand vraagt een vuurtje en denkt maar meteen zelf de aansteker te kunnen vasthouden. Hallooooo, die houd ik dus zelf vast terwijl ik je een vuurtje geef! En het zijn altijd mannen die dat doen![]()
vuurtje???quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, dat ge-eikel met die aanstekers, wordt er strontziek van
![]()
Lieske zei daarna de Metroquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HahahahaJaaaa irritant is dat!!!
Gesprek over Playboy en Penthouse en Joost vind het allemaal niksRoel legt uit dat in de Penthouse wat gedurfde foto's staan dan in de Playboy etc etc
Ingrid opeens ertussen door: ik vind de Metro wel wat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Bartoli het volgende:
vinden jullie Joost nu ook niet lijken op Jan Papperazzi van bij Jensen![]()
BEWquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Pareltje... deze is voor jou
All I want for christmas is you
Met dat pak zo aan wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Bartoli het volgende:
vinden jullie Joost nu ook niet lijken op Jan Papperazzi van bij Jensen![]()
op dat dom zijn na danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Bovendien is Joost niet dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |