Ik heb hem opgeslagen, echt een plaatje om een winnaars-fake mee te makenquote:
quote:
kut was een hele mooie, ik moet ook eerst op vernieuwen klikken , anders krijg ik ook page cannot be displayed.............quote:
filedump bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nop... doet het niet... probeer www.fildump.nl eens...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
"Waar zit die dan? Ik zie niks hangen hoor"
[afbeelding]
Het viel me ook al op dat hij zo hoog kon zingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef M-en-A het volgende:
Hier had Roel last van met het zingen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
Groningen en ergens vlak bij Enschede. Dat is haar wereld toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Lieske heeft uiteraard ook weer iets en uiteraard veel langer en erger dan Roel.
AMENquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik bid tot God dat ik haar na BB nooit meer hoef te zien en vooral niet te horen.
Zij en Roel zien er erg goed uit vanavond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
kan een reden zijn om te stoppen met roken danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Dus door zulke figuren ben ik altijd mijn aansteker kwijt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er zo op haar best uit vind ik
Tssssssssss je heb gelijk, HIJ Is het dus!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
hahaha kwam me bekent voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Roel koopt nooit een aansteker, hij pikt altijd aanstekers in, als hij een vuurtje vraagt, steekt hij de aansteker gewoon in zijn zak![]()
Zou ik nou nooit doen, aanstekers meepikkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |