Oh ik hoorde het andersom, Ingrid: Metro en Lieske erop inhakend (meelullendquote:
quote:
WB pareltjequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
BEWsorry was eventjes weg,
Lief van je FB![]()
![]()
![]()
blijft een leuk liedje is één van mn favorieten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft wel gelijk, het is altijd lullig Alleen soms wat meer, als bij een ander![]()
En Joost is niet zo dik en heeft geen plofkop én houd zijn mond niet in tegenstelling tot Jan Pap(per)azziquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
En ze heeft een hele mooie Cupido boog.
Na het weekend is er hier in huis geen aansteker meer te vinden na de vergadering van de buurtvaders. Ik krijg ook het lazerus van die dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, dat ge-eikel met die aanstekers, wordt er strontziek van
![]()
ok heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En Joost is niet zo dik en heeft geen plofkop én houd zijn mond niet in tegenstelling tot Jan Pap(per)azzi
Shaken... but not stirredquote:
Pareltjeee... daar is ze weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
BEWsorry was eventjes weg,
Lief van je FB![]()
![]()
![]()
blijft een leuk liedje is één van mn favorieten
Specifieke vorm en buiging van de bovenlip.quote:
Ik dacht altijd dat het kwam omdat aanstekers een hekel aan mij hebben, of doordat ik slordig ben, maar het komt gewoon door Roelquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Na het weekend is er hier in huis geen aansteker meer te vinden na de vergadering van de buurtvaders. Ik krijg ook het lazerus van die dingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Specifieke vorm en buiging van de bovenlip.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
"This message will self destruct in 10 seconds"
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik ben een bal. Oh nee, ik sta naast de bal"
[afbeelding]
Tuurlijk, moest even onverwachts weg, maar heb nog wel even terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeee... daar is ze weer
Dat je hem gelezen hebt nog... vind ik leuk
Yw![]()
Na ja, zo grappig was 't nou ook weer niet, maar toch bedanktquote:
Ik vond hem leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Na ja, zo grappig was 't nou ook weer niet, maar toch bedankt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik ben een bal. Oh nee, ik sta naast de bal"
[afbeelding]
Heel goed... ja, dat kan. Leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tuurlijk, moest even onverwachts weg, maar heb nog wel even terug
gelezen en ben toen naar dit Topic gegaan![]()
![]()
Wij begrijpen elkaars humor gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahahaha, en die vind ik weer leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |