Benfica heeft geloof ik 12 geblesseerde keepers. En Dudek is zo slecht niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
Dudek naar Benfica? is de keeper daar nu dan zo slecht?
Waarom? Volgens mij zitten ze in London niet zo verlegen om goede verdedigers. Althans, niet van minder niveau dan Vlaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:15 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me heel verstandig.
dan moet hij wel naar een mindere club als AZquote:Op woensdag 21 december 2005 03:22 schreef twi het volgende:
En dat is nu precies wat hij nodig heeft, een basisplaats.
2 geblesseerden, waarvan de eerste keeper José Moreira nog in verband wordt gebracht met allerlei clubs in Engeland en Spanje. Nu keept er een jeugdkeeper.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:16 schreef twi het volgende:
[..]
Benfica heeft geloof ik 12 geblesseerde keepers. En Dudek is zo slecht niet.
Lees even hiervoor..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
Vlaar naar de Spurs?
quote:GERK VERHUIST NAAR TWENTE
Wat wel zo goed als vaststaat, is dat
Anatoli Gerk eerstdaags naar Twente
verhuist. De Russische spits, die op
een zijspoor was geraakt, verlaat
Anderlecht definitief, schrijft LDH.
Ook Besnik Hasi staat in de belangstel-
ling van Twente, zo zegt HLN. Maar de
Albanese middenvelder heeft met zijn
ex-club Genk en Lokeren nog twee
interessante alternatieven.
En de uitverkoop blijft duren. Tristan
Peersman tekent zo goed als zeker bij
Willem II. De deal was donderdag bijna
rond, maar de doelman vroeg toch nog
wat bedenktijd, weet Het Laatste Nieuws
Deelkens gaat naar STVV
Gerk is wel een bruikbare voetballer voor FC Twente. Heeft het bij Anderlecht bij vlagen toch goed gedaan en zat weleens dicht tegen een basisplaats aan.quote:
Linker of rechterduim?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:05 schreef cultheld het volgende:
Kenneth Perez naar Ajax komt dichtbij.
bronquote:NEC Nijmegen ziet in Mark Wotte de ideale opvolger van de onlangs opgestapte Cees Lok. Wotte nam onlangs afscheid van Feyenoord, waar hij als technisch directeur fungeerde omdat hij liever weer op het veld wil trainen.
De 45-jarige ex-trainer van Willem II stond afgelopen week in de belangstelling van Southampton en was zo goed als rond met de Engelse club die uitkomt in de Championship (de een na-hoogste divisie van Engeland). Maar de club besloot op het laatste moment alsnog af te zien van Wotte omdat het met Burley toch koos voor een Engelsman.
Wotte begon vorig seizoen met de klus als technisch directeur bij Feyenoord. Hij nam de werkzaamheden over van Rob Baan en had de moeilijke taak om de Rotterdammers weer het gezicht terug te geven van een echte topclub. Het lukte hem aardig, maar na de komst van Wim Janssen als technisch adviseur leek het erop dat Wotte niet goed meer in zijn vel zat. Afgelopen week maakte hij dus bekend dat hij ermee stopte bij Feyenoord. Dat was opmerkelijk omdat zijn contract een maand eerder verlengd werd
In de zomer voor een "Lindenbergh" bedrag.quote:
Dan zal Moerad binnenkort wel naar NEC gaan.quote:
Balaban mag niet meer weg van Degryse, tenminste niet in januari. Net als Butina.quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bakkati van Heerenveen naar RKC
Lakic van Kamen Ingrad naar Club Brugge
Balaban van Club Brugge naar Le Mans
En André Wetzel assistent.quote:Op zondag 25 december 2005 09:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal Moerad binnenkort wel naar NEC gaan.
Ooooh, ja.. Die ben ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Nog leuke Griekse geruchten Daggla? Of een update van je competitietopic? Salpiggidis al weer lekker bezig.
quote:'Wilmer Aguirre gaat tekenen voor Nederlandse club'
[26/12/2005] Wilmer Aguirre staat dichtbij een overgang naar een Nederlandse club, zo melden media in Peru. De aanvaller zou 28 december naar Nederland afreizen om daar te tekenen voor een club. Volgens de media in Peru zou het gaan om NEC, AZ of Feyenoord.
De 22-jarige aanvaller gaat dus mogelijk zjin voormalig ploeggenoot Jefferson Farfan achterna. Farfan maakte in de zomer van 2004 de overstap van Allianza Lima naar PSV en behoort inmiddels tot de beste spelers van de Eredivisie.
quote:Hossam Ghaly wil in january graag naar Arsenal
Ik wil dan ook graagquote:Op maandag 26 december 2005 13:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hossam Ghaly wil in january graag naar Arsenal
Hij heeft al in Mexico gespeeld, hij kan ook in het Midden-Oosten geld gaan scheppen, dus ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Voor Alianza zou het zonde zijn als hij weggaat, maar jongens die talent hebben zijn toch niet te houden, dus daar moet je vrede mee hebben.quote:
Misschien niets voor Feyenoord of AZ, maar wel leuk voor een club als NEC... ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij een stuk minder is dan Farfan en dat ik nog moet zien of hij naar Nederland gaat. Hij kan ook naar Saudi-Arabië.
Verder een goede speler voor Peruaanse begrippen, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het in Nederland zou gaan redden.
vraag het Hans Kraaij sr.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Misschien niets voor Feyenoord of AZ, maar wel leuk voor een club als NEC... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |