Dan zal Moerad binnenkort wel naar NEC gaan.quote:

Balaban mag niet meer weg van Degryse, tenminste niet in januari. Net als Butina.quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bakkati van Heerenveen naar RKC
Lakic van Kamen Ingrad naar Club Brugge
Balaban van Club Brugge naar Le Mans

En André Wetzel assistent.quote:Op zondag 25 december 2005 09:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal Moerad binnenkort wel naar NEC gaan.

Ooooh, ja.. Die ben ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Nog leuke Griekse geruchten Daggla? Of een update van je competitietopic? Salpiggidis al weer lekker bezig.

quote:'Wilmer Aguirre gaat tekenen voor Nederlandse club'
[26/12/2005] Wilmer Aguirre staat dichtbij een overgang naar een Nederlandse club, zo melden media in Peru. De aanvaller zou 28 december naar Nederland afreizen om daar te tekenen voor een club. Volgens de media in Peru zou het gaan om NEC, AZ of Feyenoord.
De 22-jarige aanvaller gaat dus mogelijk zjin voormalig ploeggenoot Jefferson Farfan achterna. Farfan maakte in de zomer van 2004 de overstap van Allianza Lima naar PSV en behoort inmiddels tot de beste spelers van de Eredivisie.

quote:Hossam Ghaly wil in january graag naar Arsenal

Ik wil dan ook graagquote:Op maandag 26 december 2005 13:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hossam Ghaly wil in january graag naar Arsenal

Hij heeft al in Mexico gespeeld, hij kan ook in het Midden-Oosten geld gaan scheppen, dus ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Voor Alianza zou het zonde zijn als hij weggaat, maar jongens die talent hebben zijn toch niet te houden, dus daar moet je vrede mee hebben.quote:

Misschien niets voor Feyenoord of AZ, maar wel leuk voor een club als NEC... ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij een stuk minder is dan Farfan en dat ik nog moet zien of hij naar Nederland gaat. Hij kan ook naar Saudi-Arabië.
Verder een goede speler voor Peruaanse begrippen, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het in Nederland zou gaan redden.

vraag het Hans Kraaij sr.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Misschien niets voor Feyenoord of AZ, maar wel leuk voor een club als NEC... ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |