Moet je bij de N van nootjes kijken of bij de B van bakje nootjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
Snap er niks van,zou toch zweren dat ik daar straks een bak met nootjes had,maar zit ik effe een biertje te kantelen kan ik een geen velde of wegen dat verekte bakkie meer terug vinden?
Hmm, ik zou denken dat je net je nootjes door de plee heb gespoeld en nou met je handen in een bakje met je kak zit te roerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
Snap er niks van,zou toch zweren dat ik daar straks een bak met nootjes had,maar zit ik effe een biertje te kantelen kan ik een geen velde of wegen dat verekte bakkie meer terug vinden?
Roderick mail me maar ff op gawaine ergens in nederland (reeds gewijzigdquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gewoon ff checken of er nog een crack ergens op je CD staat Roderick. Ik vergeet het ook weleens
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, ik zou denken dat je net je nootjes door de plee heb gespoeld en nou met je handen in een bakje met je kak zit te roeren![]()
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommelquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet je bij de N van nootjes kijken of bij de B van bakje nootjes![]()
Nu wordt het toch echt te gortigquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ik hoor net van Mercy dat die van hem uit het raam gevallen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ah, tijgernootjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommel
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wordt het toch echt te gortig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...plukku die nootuquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommel
ik heb op die cd's gekeken... staat het niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gewoon ff checken of er nog een crack ergens op je CD staat Roderick. Ik vergeet het ook weleens
![]()
mail is onderwegquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Roderick mail me maar ff op gawaine op xs4ll punt nl
Je zit bij FokMc hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wordt het toch echt te gortig![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]Nee hoor, dat kan ik je niet aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
I know....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je zit bij FokMc hoor,moet je nergens vreemd van opkijken
.
Nootu(notuleren?)Met dat spijkerschrift van mij,of bedoel je:ga je maar helemaal vol zitten te vr**** met die nootjes van je?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
I know....![]()
ken um al langer dan vandaag![]()
Ik bedoelde idd dat je maar fijn van je nootjes moest gaan genieten, maar volgende keer zal ik als ik jou quote, volledigheidshalve in algemeen beschaafd nederlands reageren, zodat er geen verwarring in de nabije toekomst eventueel zou kunnen ontstaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nootu(notuleren?)Met dat spijkerschrift van mij,of bedoel je:ga je maar helemaal vol zitten te vr**** met die nootjes van je?
ja af en toe heb ik ook goeie shitquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die werkt wel
![]()
mijn avond is weer goed![]()
Mijn beheersing van vreemde talen is niet zo groot.Spreek ABN Algemeen Beschaafd Nederlands,ABU Algemeen Beschaafd Utrechts en ABH,Algemeen Beschaafd Hooglandsquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd dat je maar fijn van je nootjes moest gaan genieten, maar volgende keer zal ik als ik jou quote, volledigheidshalve in algemeen beschaafd nederlands reageren, zodat er geen verwarring in de nabije toekomst eventueel zou kunnen ontstaan![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Daarna mij vriendin bezwangeren, laten baren, kind op ebay $$ wel de kindertoeslag cashen $$ en een MV erbij.
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepiequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
Flessen wijn kan je ook in Hoogland achter laten hoor...
n00bquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:
heb nog nooit een fles wijn gevonden in mijn kerstpaket.... wel een keer een boxershort![]()
weer een avondje verpest... denk ff leuk die nieuwe need for speed te installeren... blijft dat vervelende ding om de juiste cd vragen
zaterdag m'n collega nog maar eens vragen
![]()
n00bquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die werkt wel
![]()
mijn avond is weer goed![]()
Lees de OP en doe wat je moet doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Gawaine het volgende:
ik mis in de OP een piccie van die mooie blauwe soes![]()
Rule 1: meet firstquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Gawaine het volgende:
ik mis in de OP een piccie van die mooie blauwe soes![]()
FB voor presidentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Rule 1: meet firstvoordat u uberhaupt wordt opgenomen in de OP
![]()
Zijn toch wel 3 talenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn beheersing van vreemde talen is niet zo groot.Spreek ABN Algemeen Beschaafd Nederlands,ABU Algemeen Beschaafd Utrechts en ABH,Algemeen Beschaafd Hooglands.
Want fotograferen kan ze toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pitten, toedeliedokieen Peppo nog succes morgen
![]()
Je bedoelt FR hequote:
Heb zelf ook twee flessen wijn gekregen geloof ik maar ben zelf geen echte wijn liefhebber dus geef wat ik krijg aan wijn ook meestal meteen weer weg.Een glaasje,mischien twee glaasjes wil nog wel lukken,en dan voor de gezelligheid,maar dan houdt het ook echt op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
En over de rest van je verhaal: je hebt wel goede smaakOp die fighter na dan
en die roze pantoffels
[..]
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepie![]()
En dat was het kerstpakket van de universiteit van leiden waar de faculteit onder valt waar ik stage loop. Van de baas van het faculteit kreeg ik ook nog een fles wijn aangeboden![]()
![]()
Kerst rox!![]()
![]()
[..]
n00b
[..]
n00b
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rule 1: meet firstvoordat u uberhaupt wordt opgenomen in de OP
![]()
FR jaquote:
Nu nog even Spakenburgs leren en ik beheerst alle talen in de provincie Utrecht.En Spakenburgs is dus echt plat.Is trouwens geen taal maar een accent zeg maar.quote:
Truste Moni R2-D2 en Rebbelquote:
n00b???quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
En over de rest van je verhaal: je hebt wel goede smaakOp die fighter na dan
en die roze pantoffels
[..]
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepie![]()
En dat was het kerstpakket van de universiteit van leiden waar de faculteit onder valt waar ik stage loop. Van de baas van het faculteit kreeg ik ook nog een fles wijn aangeboden![]()
![]()
Kerst rox!![]()
![]()
[..]
n00b
[..]
n00b
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ik hoor net van Mercy dat die van hem uit het raam gevallen is![]()
Daar moet je hard voor werkenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik wil een Motor + Bijbehorend rijbewijs A in m'n kerstpakket![]()
Of paar duizend ¤ kerstbonus![]()
![]()
Ja maar ik wil geld voor 't goed doelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Daar moet je hard voor werken
hoewel ik het vroeger bij mijn otoo rijbewijs kado kreeg.
En ik wil ook wel veel geld als kerst kadotje hebben
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef R2-D2 het volgende:
Is dat zo? Dat maakt het een stuk makkelijker![]()
Je mag zoveel willen, maar tussen de beslissing motorloos en op je eigen motor zit meestal toch zo een 6 maanden. Jammer heH, snel beginnen zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik wil een Motor + Bijbehorend rijbewijs A in m'n kerstpakket![]()
Of paar duizend ¤ kerstbonus![]()
![]()
Denk niet dat 'k ff in 6 maanden paar duizend euro's bij elkaar gespaard hebquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je mag zoveel willen, maar tussen de beslissing motorloos en op je eigen motor zit meestal toch zo een 6 maanden. Jammer heH, snel beginnen zou ik zeggen![]()
Tot dan zul je nooit weten hoe het is om echt te levenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Denk niet dat 'k ff in 6 maanden paar duizend euro's bij elkaar gespaard heb![]()
Maar tot die tijd dromen we nog ff lekker verder![]()
Goh, toevallig zeg. Einde van het jaar en dan ineens in de laatste week nog even intensieve controles. Quota's voor dit jaar nog ff inhalen? Hoe kom je erbijquote:Let Op! Intensieve dagcontroles op A1, A15 en A2
Door Webmaster, geplaatst op 19 december 05 om 13:15
Aangekondigde controles week 51
Dagelijks
Op de volgende locaties wordt er deze week dagelijks op snelheid gecontroleerd:
- A2 (trajectcontrole), Maarssen richting Breukelen tussen hmp 55,0 en 51,5
- A2 tussen knooppunt Vught en knooppunt Ekkersweijer v.v.
- A4 (trajectcontrole), tussen Hoofddorp (hmp 13,1) richting Nieuw Vennep (hmp 16,3)
- A10 (trajectcontrole), tussen de Nieuwe Meer en de Coentunnel
- A12 (trajectcontrole), tussen De Meern (hmp 49,3) richting Woerden (46,3)
- A12 (trajectcontrole), tussen knooppunt Oudenrijn en knooppunt Lunetten
- A12 (trajectcontrole), Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag
- A13 (trajectcontrole), tussen afslag Zestienhoven en knooppunt Kleinpolderplein v.v.
- A16 thv de Moerdijkbrug bij de werkzaamheden v.v.
- A20 (trajectcontrole), tussen knooppunt Kleinpolderplein en knooppunt Terbregseplein
- A50 tussen knooppunt Waterberg en knooppunt Beekbergen v.v.
- N381 (trajectcontrole), thv Wijnjewoude in beide richtingen
- N919 (trajectcontrole), thv Veenhuizen tussen hmp 8,7 en 11,1 in beide richtingen
- Zeelandbrug (trajectcontrole), tussen hectometerpaal 13,4 en 22,3, in beide richtingen
- Provincie Flevoland (mobiele trajectcontrole) op diverse locaties (o.a. de Marknesserweg (Noordoostpolder) en de Dronterringweg en de Spijkweg (Dronten)
LET OP! De KLPD heeft aangekondigde dat er deze week op enkele snelwegen een dag lang (heel) intensief op snelheid wordt gecontroleerd! Het betreft deze week:
Dinsdag 20 december snelweg A1
Woensdag 21 december snelweg A15
Donderdag 22 december snelweg A2
maandag 19 december
A4 thv Den Haag
A28 thv Hoogeveen
dinsdag 20 december
A1 - gehele dag intensieve controle!
A7 thv Slochteren
A73 thv Horst aan de Maas
woensdag 21 december
A15 - gehele dag intensieve controle!
A2 thv Vianen
A27 thv Almere
donderdag 22 december
A2 - gehele dag intensieve controle!
A12 thv Bodegraven
A29 thv Binnenmaas
vrijdag 23 december
A59 thv Waalwijk
A67 thv Maasbree
zaterdag 24 december
A9 thv Velsen
A44 thv Haarlemmermeer
Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Die quota's worden over het hele jaar door verspreid.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef hicham het volgende:
http://www.bikenet.nl/bikenetforum/nieuws/artikel.cfm?TopicID=36978&ForumID=26&id=16954:
[..]
Goh, toevallig zeg. Einde van het jaar en dan ineens in de laatste week nog even intensieve controles. Quota's voor dit jaar nog ff inhalen? Hoe kom je erbij
Spreek me niet tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Die quota's worden over het hele jaar door verspreid.
't is dus niet dat ze nu in eens van alles moeten inhalen.
Die controles zijn dus al in het begin van het jaar bekend dat ze gehouden worden.
Misschien moet je in de tijd die je overhoudt maar een krantenwijkje gaan lopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z,n bezoekje aan de bedrijfsarts.Had zelf het fantastische plan op gevat om per 2 Januari weer gewoon voor halve dagen te gaan werken.Bedrijfsarts:Neenee mijnheer gie.....,dat gaan we heel anders aanpakken
.Tot eind Januari ga je voor ongeveer 75% werken en dan zien we wel weer verder
.Let op 75% van 20 uur
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Misschien moet je in de tijd die je overhoudt maar een krantenwijkje gaan lopen?
Quota's zijn wel bekend, maar als ze ze niet halen kunnen er best een paar controles bij. A20 is laatste ook weer raak terwijl je ze de rest van het jaar niet zietquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Die controles zijn dus al in het begin van het jaar bekend dat ze gehouden worden.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Quota's zijn wel bekend, maar als ze ze niet halen kunnen er best een paar controles bij. A20 is laatste ook weer raak terwijl je ze de rest van het jaar niet ziet
quote:Een man vloog in een heteluchtballon boven het land en besefte dat hij verdwaald was. Hij zag beneden een vrouw lopen en daalde tot hij binnen gehoorafstand was.
"Neem me niet kwalijk," riep hij, "Kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben?"
De vrouw beneden antwoordde: "U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte."
"U bent zeker een Systeembeheerder." zei de man. "Inderdaad" zei de vrouw, "maar hoe weet u dat?"
"Nou", zei de ballonvaarder: "alles wat u zegt is technisch
gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald."
De vrouwzei: "U bent zeker manager?"
"Dat klopt", zei de man: "maar hoe weet u dat?"
"Eenvoudig. U heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naartoe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe die belofte moet waarmaken, en u verwacht dat ik uw probleem oplos.
U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten, maar op een of andere manier is het nu ineens mijn schuld."
Modern Management:quote:The Americans and the Japanese decided to engage in a boat race. Both teams practiced long and hard to reach their peak performance levels. On the big day they felt ready.
The Japanese won by a mile!
The American team was discouraged by the loss. The morale sagged. Corporate management decided that the reason for the crushing defeat had to be found, so a consulting firm was hired to investigate the problem and recommend the corrective action.
The consultant's finding:
The Japanese team had 8 people rowing and 1steering.
The American team had 1 person rowing and 8 people steering.
After one year of study and millions spent analyzing the problem, the consultant firm concluded that too many people were steering and not enough were rowing on the American team.
So as race day neared again the following year, the American team's management structure was completely reorganized. (Sound familiar?)
The new structure:
Four steering managers, three area steering supervisors,
and a new performance review system for the person rowing the boat, to provide a work incentive.
That year, the Japanese won by two miles!!!
Humiliated, the American corporation laid off the rower for poor performance and gave the managers a bonus for discovering the problem!!
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, help je moeder nog eventjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:09 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens een stukje wandelen ofzo.Moeders heeft besloten dat het huis moet worden schoongemaakt en heeft de boel dus inmiddels volledig op z'n kop staan,en richardgie zit zich hier dus i.v.m die vrouwe logica aan dood te ergeren en gaat dan voor zijn eigen lijfsbehoud maar effe weg.Kom vanmiddag nog wel effe buurten![]()
heel verstandigquote:Op woensdag 21 december 2005 11:09 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens een stukje wandelen ofzo.Moeders heeft besloten dat het huis moet worden schoongemaakt en heeft de boel dus inmiddels volledig op z'n kop staan,en richardgie zit zich hier dus i.v.m die vrouwe logica aan dood te ergeren en gaat dan voor zijn eigen lijfsbehoud maar effe weg.Kom vanmiddag nog wel effe buurten![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heel verstandig![]()
vrouwen zijn ook gewoon niet te begrijpen in sommige dingen
straks moet je nog helpen ook![]()
Op flitsservice zijn wel meer controles gemeld dan eerder dit jaar. De laatste week is misschien echt de inhaalslag, maar zo in oktober/november begint de feestvreugde al.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef bwt het volgende:
[..]
'Me' doet het slecht.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef hicham het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het vrijdag is?? Of eigenlijk vakantie al [afbeelding]
Om het vrijdagmiddaggevoel bij de rest aan te wakkeren, hier wat lees-/kijkvoer
[..]
[..]
Modern Management:
[afbeelding]
Ja, maar jij en ik kunnen alle hulp gebruiken bij onze veiligheidquote:Op woensdag 21 december 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dat allemaal voor onze veiligheid
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Rustig aan he![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hej, dat plaatje is nu verandertquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
'Me' doet het slecht.Is zeker 'executive manager'.
![]()
Leuke troll...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef hicham het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het vrijdag is?? Of eigenlijk vakantie al [afbeelding]
Om het vrijdagmiddaggevoel bij de rest aan te wakkeren, hier wat lees-/kijkvoer
[..]
[..]
Modern Management:
[afbeelding]
Wauw wat een aanprijzingquote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Race-DNA van een kampioen
Je hoeft maar terug te blikken op het het World Supersport kampioenschap 2003 om te zien waartoe de nieuwe CBR600RR al tijdens zijn debuutjaar in staat was. Richt vervolgens je blik op het asfalt en maak kennis met de fijnste 600cc Super Sport die op dit moment te koop is. Een winnaar word je niet zomaar. In de zeer competitieve raceklasse van de 600cc Wold Supersport is de combinatie van een CBR600RR en de wil om te winnen echter voldoende. Waarom? Omdat de CBR600RR over hetzelfde race-DNA beschikt waaruit de RC211V werd ontwikkeld. Deze MotoGP-racer van Honda heeft de eerste twee jaar van deze Grand Prix-klasse volledig gedomineerd. Vanaf de eerste schetsen werd hij ontwikkeld om uit te groeien tot een winnaar en hij is uitgerust met Honda's meest geavanceerde technologieën en vormgeving. Het resultaat: een motorfiets die nog jarenlang zijn klasse zal aanvoeren.
Beleef het rijden als een kampioen, stap op de CBR600RR.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, dat plaatje is nu verandert [afbeelding] Heeft iemand hem nog in z'n cache staan
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, dat plaatje is nu verandert [afbeelding] Heeft iemand hem nog in z'n cache staan
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Wauw wat een aanprijzingDat stimuleert wel weer om er een heel graag te willen.
![]()
Yeah bitch, eat thatquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Yamaha YZF-R6
Dankzij onze overwinningen en ervaring in de World Supersport, beschikt de R6 over ongelooflijk hoge allround supersport prestaties, die je zowel op de weg als op het circuit optimaal kunt gebruiken. Het hart van de R6 wordt gevormd door het 16-kleps viercilinder blok met brandstofinjectie, waarvan de mapping is geperfectioneerd voor nog meer rijdervriendelijk topvermogen.
Daarbij vormt het geweldig sturende frame de perfecte aanvulling. Het gegoten aluminium frame is uitgerust met een volledig instelbare upside-down voorvork met 41mm vorkpoten voor een nog beter allround stuurgedrag, hogere stabiliteit en wegligging. Verder is de nieuwe R6 voorzien van radiale vierzuiger remklauwen voor superieure remeigenschappen en een 120/70 voorband voor meer grip en feedback. De Yamaha YZF-R6: jouw supersport keus voor de weg en het circuit.
hij heeft iig niet zoveel kleuren... daar wou ze iig vanaf geloof ik, wat dat betreft is ie perfectquote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die RR is veel te geel voor jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Kenmerken
Ninja ZX-6R
In de extreem competitieve middenklasse supersport wereld liggen de sterkste aan kop en kunnen de zwakkere stof happen. Slecht nieuws voor de stofhappers, de nieuwe 6R is nog steeds 'leader of the pack'.
[afbeelding][afbeelding]
Had jij je rijbewijs alquote:Op woensdag 21 december 2005 13:19 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
× 10000000000000000000000000000000³ (<- had 'k dat nou in euro's dan had 'k dat groene monster ook al
)
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij heeft iig niet zoveel kleuren... daar wou ze iig vanaf geloof ik, wat dat betreft is ie perfect
dan past dat geel niet bij haar pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef richardgie het volgende:
He he de rust is weer gekeerd in huize gie.......,de hele middag weer tijd om @ fok rond te dwalen,zonder om de haverklap achter m'n compie weg gestuurd te worden
,en tijd om koffie te drinken als ik dat wil zonder direct op m'n lazer te krijgen omdat ik 2 keer schone kopjes gebruik
![]()
Je kan niet zonder zequote:
Nee,al 12 jaar niet meer,maar is een hele geschiedenis aan vooraf gegaanquote:
Geel is wel gaaf, maar past inderdaad helemaal niet bij mjin pak. Ga toch liever voor blauw/zwart of rood/zwart.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan past dat geel niet bij haar pak![]()
OOMEEEEEEEEE RIEEEEEEEESSSSSS!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef richardgie het volgende:
Nee,al 12 jaar niet meer,maar is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan.voordat zij hier ook in het dorp kwamen wonen M'n zuster schijnt ook plannen in die richting te hebben,maar die probeer ik een beetje weg te houden,hoewel ik het prima met d'r kan vinden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |