FB voor presidentquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Rule 1: meet firstvoordat u uberhaupt wordt opgenomen in de OP
![]()
Zijn toch wel 3 talenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn beheersing van vreemde talen is niet zo groot.Spreek ABN Algemeen Beschaafd Nederlands,ABU Algemeen Beschaafd Utrechts en ABH,Algemeen Beschaafd Hooglands.
Want fotograferen kan ze toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pitten, toedeliedokieen Peppo nog succes morgen
![]()
Je bedoelt FR hequote:
Heb zelf ook twee flessen wijn gekregen geloof ik maar ben zelf geen echte wijn liefhebber dus geef wat ik krijg aan wijn ook meestal meteen weer weg.Een glaasje,mischien twee glaasjes wil nog wel lukken,en dan voor de gezelligheid,maar dan houdt het ook echt op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
En over de rest van je verhaal: je hebt wel goede smaakOp die fighter na dan
en die roze pantoffels
[..]
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepie![]()
En dat was het kerstpakket van de universiteit van leiden waar de faculteit onder valt waar ik stage loop. Van de baas van het faculteit kreeg ik ook nog een fles wijn aangeboden![]()
![]()
Kerst rox!![]()
![]()
[..]
n00b
[..]
n00b
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rule 1: meet firstvoordat u uberhaupt wordt opgenomen in de OP
![]()
FR jaquote:
Nu nog even Spakenburgs leren en ik beheerst alle talen in de provincie Utrecht.En Spakenburgs is dus echt plat.Is trouwens geen taal maar een accent zeg maar.quote:
Truste Moni R2-D2 en Rebbelquote:
n00b???quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
En over de rest van je verhaal: je hebt wel goede smaakOp die fighter na dan
en die roze pantoffels
[..]
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepie![]()
En dat was het kerstpakket van de universiteit van leiden waar de faculteit onder valt waar ik stage loop. Van de baas van het faculteit kreeg ik ook nog een fles wijn aangeboden![]()
![]()
Kerst rox!![]()
![]()
[..]
n00b
[..]
n00b
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ik hoor net van Mercy dat die van hem uit het raam gevallen is![]()
Daar moet je hard voor werkenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik wil een Motor + Bijbehorend rijbewijs A in m'n kerstpakket![]()
Of paar duizend ¤ kerstbonus![]()
![]()
Ja maar ik wil geld voor 't goed doelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Daar moet je hard voor werken
hoewel ik het vroeger bij mijn otoo rijbewijs kado kreeg.
En ik wil ook wel veel geld als kerst kadotje hebben
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef R2-D2 het volgende:
Is dat zo? Dat maakt het een stuk makkelijker![]()
Je mag zoveel willen, maar tussen de beslissing motorloos en op je eigen motor zit meestal toch zo een 6 maanden. Jammer heH, snel beginnen zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik wil een Motor + Bijbehorend rijbewijs A in m'n kerstpakket![]()
Of paar duizend ¤ kerstbonus![]()
![]()
Denk niet dat 'k ff in 6 maanden paar duizend euro's bij elkaar gespaard hebquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je mag zoveel willen, maar tussen de beslissing motorloos en op je eigen motor zit meestal toch zo een 6 maanden. Jammer heH, snel beginnen zou ik zeggen![]()
Tot dan zul je nooit weten hoe het is om echt te levenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Denk niet dat 'k ff in 6 maanden paar duizend euro's bij elkaar gespaard heb![]()
Maar tot die tijd dromen we nog ff lekker verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |