Moet je bij de N van nootjes kijken of bij de B van bakje nootjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
Snap er niks van,zou toch zweren dat ik daar straks een bak met nootjes had,maar zit ik effe een biertje te kantelen kan ik een geen velde of wegen dat verekte bakkie meer terug vinden?
Hmm, ik zou denken dat je net je nootjes door de plee heb gespoeld en nou met je handen in een bakje met je kak zit te roerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
Snap er niks van,zou toch zweren dat ik daar straks een bak met nootjes had,maar zit ik effe een biertje te kantelen kan ik een geen velde of wegen dat verekte bakkie meer terug vinden?
Roderick mail me maar ff op gawaine ergens in nederland (reeds gewijzigdquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gewoon ff checken of er nog een crack ergens op je CD staat Roderick. Ik vergeet het ook weleens
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, ik zou denken dat je net je nootjes door de plee heb gespoeld en nou met je handen in een bakje met je kak zit te roeren![]()
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommelquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet je bij de N van nootjes kijken of bij de B van bakje nootjes![]()
Nu wordt het toch echt te gortigquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ik hoor net van Mercy dat die van hem uit het raam gevallen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ah, tijgernootjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommel
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wordt het toch echt te gortig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...plukku die nootuquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ze al terug gevonden.Zaten bij de t van trommel
ik heb op die cd's gekeken... staat het niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gewoon ff checken of er nog een crack ergens op je CD staat Roderick. Ik vergeet het ook weleens
![]()
mail is onderwegquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Roderick mail me maar ff op gawaine op xs4ll punt nl
Je zit bij FokMc hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wordt het toch echt te gortig![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]Nee hoor, dat kan ik je niet aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
I know....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je zit bij FokMc hoor,moet je nergens vreemd van opkijken
.
Nootu(notuleren?)Met dat spijkerschrift van mij,of bedoel je:ga je maar helemaal vol zitten te vr**** met die nootjes van je?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
I know....![]()
ken um al langer dan vandaag![]()
Ik bedoelde idd dat je maar fijn van je nootjes moest gaan genieten, maar volgende keer zal ik als ik jou quote, volledigheidshalve in algemeen beschaafd nederlands reageren, zodat er geen verwarring in de nabije toekomst eventueel zou kunnen ontstaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nootu(notuleren?)Met dat spijkerschrift van mij,of bedoel je:ga je maar helemaal vol zitten te vr**** met die nootjes van je?
ja af en toe heb ik ook goeie shitquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die werkt wel
![]()
mijn avond is weer goed![]()
Mijn beheersing van vreemde talen is niet zo groot.Spreek ABN Algemeen Beschaafd Nederlands,ABU Algemeen Beschaafd Utrechts en ABH,Algemeen Beschaafd Hooglandsquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd dat je maar fijn van je nootjes moest gaan genieten, maar volgende keer zal ik als ik jou quote, volledigheidshalve in algemeen beschaafd nederlands reageren, zodat er geen verwarring in de nabije toekomst eventueel zou kunnen ontstaan![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Daarna mij vriendin bezwangeren, laten baren, kind op ebay $$ wel de kindertoeslag cashen $$ en een MV erbij.
Leuke is nog dat ze het nodig vonden dit jaar 2 flessen wijn in het kerstpakket te doen, joepiequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
Flessen wijn kan je ook in Hoogland achter laten hoor...
n00bquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:
heb nog nooit een fles wijn gevonden in mijn kerstpaket.... wel een keer een boxershort![]()
weer een avondje verpest... denk ff leuk die nieuwe need for speed te installeren... blijft dat vervelende ding om de juiste cd vragen
zaterdag m'n collega nog maar eens vragen
![]()
n00bquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die werkt wel
![]()
mijn avond is weer goed![]()
Lees de OP en doe wat je moet doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Gawaine het volgende:
ik mis in de OP een piccie van die mooie blauwe soes![]()
Rule 1: meet firstquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Gawaine het volgende:
ik mis in de OP een piccie van die mooie blauwe soes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |