Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind SQD nog wel een aardige zakcent waard.
En Ajax is "zo gek geweest" een vermogen neer te leggen voor de doelpunten van het EK 2004, misschien is een andere club dat ook wel. Hoewel ik neit het vermoeden heb dat Harrie wil vertrekken.
Die eikel doet gewoon aan kapitaal vernietiging en op den duur wil er niemand meer naar toe...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Tja, en dan? Wil je stug 10 mnl voor denny neerleggen? Dan gaat ie akkoord en hij lacht ie zich rot. Als die eikel zoveel blijft vragen moet Ajax geen enkele poging ondernemen om een speler te halen van die tijdelijke topclub.
Rosales zou dan ook wel verkocht kunnen worden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
quote:Speelstijl Ajax gaf doorslag voor Huntelaar
Dat Klaas Jan Huntelaar zijn carrière voortzet bij Ajax kwam enigszins als een verrassing. Ook AZ en Feyenoord hadden concrete interesse in de aanvaller van SC Heerenveen. In het Algemeen Dagblad doet Huntelaar uit de doeken waarom hij voor Ajax heeft gekozen.
'Mijn keuze voor Ajax is er een op basis van meerdere aspecten. Dan moet je denken aan de speelwijze, hoe de trainer over voetbal in het algemeen denkt, aan het shirt en de historie. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien meter en het liefst met vleugelspitsen.'
'Ik voel dat ik toe ben aan een volgende stap. Die zou er sowieso zijn gekomen deze zomer of anders medio 2007 als mijn contract bij Heerenveen afloopt.'
'Over het moment dat ik nu bij Ajax instap kun je dubben. Ik denk dat je dat het best doet aan het begin van een seizoen als alles en iedereen weer op nul begint. Maar Ajax wil me nu meteen en dat is verder prima.'
Bang voor de hoge verwachtingen in Amsterdam is Huntelaar niet. 'Bij Feyenoord zal straks elke volgende spits worden vergeleken met Dirk Kuijt, bij Ajax gebeurt dat met Ibrahimovic. Als je daarvan wakker ligt, kun je nooit bij Ajax spelen. Daar heeft ook ene Johan Cruijff rondgelopen.'
Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.
En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.
Maar van mij mag Escude sowieso wel blijven. Al was het alleen al voor de doelpunten uit de corners.
8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.
Ik vind het ook veel te veel voor die speler.. MAarja de bedragen schieten laatste tijd toch de pan uit...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.
Voor Bouma is zelfs 5 miljoen betaald en dat was nog een clausule ook
Juist daarom zou hij het moeten snappen. Iemand van 19 is gewoon niet de aanvalsleider van Ajax. Hij is nog jong, mag nog fouten maken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
20/12/2005 - "Babel baalt van het gebrek aan vertrouwen"
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''
![]()
Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!![]()
quote:Ipswitch toont interesse in Ymna Boakye
Dinsdag 20 december, door SV, Amsterdam, 12.59u GMT+01.00, VI
Volgens de Voetbal International heeft Ipswitsch Town interesse in verdediger Ymna Boakye. Hij zou vorige week maandag zijn bekeken bij de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Twente.
Naast Boakye viel eerder al de naam van Robbert Schilder door Skysports. Zij legden echter wel de link met Schilder als 'scorende spits'.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
20/12/2005 - "Babel baalt van het gebrek aan vertrouwen"
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''
![]()
Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!![]()
Hup, wegwezen! Matige speler, niveautje obodai op termijn.quote:
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
Als Klaas Jan mocht komen, moet er toch echt een spits weg, ik hoop dat ze dat begrijpen bij Ajax.
Sibon kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.
Yannisquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.
ja en dan kopen we de bijna bejaarde Rosenberg en Huntelaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist daarom zou hij het moeten snappen. Iemand van 19 is gewoon niet de aanvalsleider van Ajax. Hij is nog jong, mag nog fouten maken...
quote:Robbert Schilder gaat trainen met eerste elftal
Amsterdam, 20 december 2005
Robbert Schilder zal na de korte winterstop gaan meetrainen met de A-selectie van Ajax. De 19-jarige speler van Jong Ajax meldt zich op 8 januari voor de eerste training van 2006 bij de groep van trainer Danny Blind.
Is op zich een prima optie daarvoor. Maar ik zou persoonlijk niet voor hem kiezen. Yannis is idd een optie. Schijnt goed voor de groep te zijn en die heb je toch al binnen de gelederen. Legt zich bij ze reserve posiie neer.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Pienaar niet geschorst voor natrappen
Bron:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13277
Zoals JC zou zeggen: "Goed genoeg is oud genoeg!"quote:
mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Pienaar niet geschorst voor natrappen
Bron:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13277
Das waar, maar je moet - vind ik - wel enigszins ervaring hebben in het 1e voor je zomaar tot aanvoerder gebombardeerd kan worden. Sneijder zou het bijv wel kunnen worden nu, hoewel dat misschien een te grote last voor hem wordt (zijn spel kan er onder gaan lijden).quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals JC zou zeggen: "Goed genoeg is oud genoeg!"
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
10 miljoen is wel veel voor KJ, maar betaal het maar want mijn maag draait al om bij de gedachte dat hij straks topscoorder bij die kakkerlakken wordt.
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgen
Als je goed leest is het de zaakwaarnemer die reageerde op dat nieuws. Babel zei niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Babel luistert teveel naar zijn vriendje pienaar. Je moet *** blij zijn als je voor ajax mag spelen en niet miepen als je een keertje niet speelt, dan moet je harder en beter trainen en meer in het teambelang voetballen. Net als die vd vaart met zijn ik wil niet op linksbuiten spelen... Je speelt waar de trainer je opstelt. Niet zeiken
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 1.75 van zal krijgen
PSV heeft een percentage van 40% afgedwongenquote:
VDV zat op het moment dat hij verkocht werd totaal niet in zijn vel en was zwaar uit vorm.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.
Op het moment dat Vaart werd verkocht, verkeerde hij in slechte vorm en had niemand bij Ajax gedacht dat hij zou goed zou gaan presteren bij HSV. Bovendien had VDV een contract tot 2006 en heeft Huntelaar nog een 1,5 jarig contract (en ja, dat maakt veel uit bij het vaststellen van een transfersom).quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft een percentage van 40% afgedwongen
Geloof ook niet dat Klaas Jan meer gaat kosten dan de 6 miljoen die men vorig jaar wilde.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik weet het vrij zeker. De bron ga ik niet prijs geven, maar je moet zelf maar weten of je het gelooftquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar heb je die wijsheid vandaan?
Voor zover ik weet is het slechts 25%....wat ook mooi is natuurlijk
40%quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Het word steeds meer straks krijgt psv nog al het geld
Wat denk je zelf? Dit is funest voor Babel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Houniet het volgende:
Als die jongen nu maar niet naar de klote gaat.
En dan niet meer terugkeren zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Babel zal wel verhuurd worden.
Dat denk ik ook, beter voor hem en voor Ajax! Laat hem maar rijpen bij een club als Nac/Twente..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Babel zal wel verhuurd worden.
Ik voorzie een verhuur aan SCH/Vitesse voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dan niet meer terugkeren zeker?
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorzie een verhuur aan SCH/Vitesse voor de rest van het seizoen.
Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.
Reuser, Hersi, Van der Gun, Yakubu, enzovoort.
Noem eens een Ajacied die verhuurd was en zich daarna in het eerste van Ajax terugvocht?
De enige uitzondering is Van der Meyde...
En terecht, overigens...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef BennyNL het volgende:
Blind in ieder geval niet...die prefereert zijn aankoop Rosenberg.
omdat hij een paar keer gescoord heeft? verder heeft hij weinig laten zien, behalve wat sprintjes trekken..quote:
quote:Artsen en apparatuur in het ziekenhuis voorspelden een langere periode van revalideren, maar het menselijk lichaam is soms niet te peilen. Amper twee weken geleden werd Hedwiges Maduro door Arsenal-speler Alexander Hleb bruut uit de wedstrijd geschopt, maar het lijkt niet uitgesloten dat de Ajacied in 2005 toch nog aan spelen toekomt. Zijn herstel verloopt voorspoedig, vertelde Maduro dinsdagochtend.
Inderdaad, hoe zou het geweest zijn als je hem had laten staan in de spits.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef RayMania het volgende:
Babel moet gewoon blijven, als je ziet hoeveel belangrijke doelpunten hij al heeft gemaakt.
Winnende PSV, winnende Vitesse, 2x tegen Brondby. En dat op je 18e.
Die doelpunten heeft hij niet gemaakt toen hij in de spits stond...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zou het geweest zijn als je hem had laten staan in de spits.
Inderdaad, dan heb je hem voor niets opgeleidquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef -Wolf- het volgende:
Babel moet blijven en niet meer op links posten. En als het alleen maar invalbeurten zijn, so be it, maar hij is nog jong en die moet je echt niet op z'n 19e wegdoen.
quote:Mooie voetballer die Schilder. Glijdt langs tegenstanders als-ie opkomt. Weet alleen niet of het een echte verdediger is. Hij kan vrije verdediger spelen, maar ik denk dat z'n beste plek is als defensieve linkermiddenvelder in een 4-4-2 met twee centrale middenvelders en twee hangende spelers.
KNJB!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar niet geschorst!
Hoogst opmerkelijk, gezien het feit dat N' Kufo voor een vrijwel indentieke beweging wel is geschorst!
Jippie, dan hebben jullie maar 8,5 miljoen verliesquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgen
quote:Enkel Maduro sneller hersteld dan verwacht
Hedwiges Maduro kan dit kalenderjaar mogelijk toch nog in actie komen voor Ajax. Het herstel van zijn enkelblessure verloopt voorspoedig.
Maduro liep de blessure op na een zware overtreding van Aliaksandr Hleb in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal. De diagnose luidde dat de middenvelder drie tot vier weken uitgeschakeld zou zijn.
Sneller dan verwacht heeft de Ajacied zijn rentree gemaakt op het trainingsveld. 'Je ziet nog wel verschil tussen de rechter- en de linkerenkel, maar ik word niet meer beperkt in mijn bewegingen', zegt Maduro op de website van zijn club. 'Zelfs schieten op doel gaat al redelijk goed. Ik haal nog niet vol uit, dat is het enige waar we nog aan moeten werken.'
De verwachting is dat Maduro later in de week kan aanhaken bij de groepstraining. Dat zou betekenen dat trainer Danny Blind in de competitiewedstrijd tegen FC Groningen mogelijk weer een beroep op de middenvelder kan doen.
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef cultheld het volgende:
De Griekse toppers, die een transfersom over een paar beschavingen uitspreiden?
Ongetwijfeld, maar Griekse clubs staan er om bekend dat ze nogal "laat" zijn met betalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoor.
Misschien heeft Olympiakos dan wel interesse???quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoor.
En Robbert heeft een tijdje geleden in een interview gezegt dat ie ook op 10 kanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
Quote van scout Steef over Schilder
[..]
10 mensen op 10 straksquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Robbert heeft een tijdje geleden in een interview gezegt dat ie ook op 10 kan.
AEK Athene misschien, die hebben tijdenlang een enorme financiele crisis gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar Griekse clubs staan er om bekend dat ze nogal "laat" zijn met betalen
nog steeds niet bekend ??quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:36 schreef -Wolf- het volgende:
Is de opstelling van AJAX 2 al bekend?
dacht 20:00 uquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Hoe laat speelt Jong Ajax?
Nee hoor.... ik niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen wil op 10
quote:'Ierse spits in beeld bij SC Heerenveen'
20/12/2005 17:11
SC Heerenveen staat volgens de Ierse media op het punt een Ierse spits te contracteren. De beoogde aanwinst Liam Kearney is transfervrij.
Kearney gaf de leiding van Cork City te kennen dat het aanbod zijn contract te verlengen naast zich neerlegt. De aanvaller speelde afgelopen twee seizoenen voor de Ierse club, dat voor het eerst in twaalf jaar de Ierse titel binnenhaalde.
Zeker, maar niet voor 10 miljoen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Klaas Jan kom maar naar Amsterdam
Ben voorstander van Klaas. Liever in de zomer, maar als 't moet in de winterstop. Alleen vind ik dat Charisteas eerst gesleten moet wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er niet zo'n voorstander van was?
quote:Uitshirt nieuwe seizoen zwart met rood, ook informatie over nieuw thuisshirt!
20-12-05
Het nieuwe jaar moet nog beginnen maar er is ook al informatie over het nieuwe seizoen en dan gaat het om het nieuwe, zowel uit als thuis, tenue voor dat seizoen. De informatie is eigenlijk nog strikt geheim en foto's konden door onze bron dan ook nog niet gemaakt worden omdat zelfs fototoestellen moesten worden ingeleverd toen er voor genodigden een presentatie gegeven werd. Wel kon onze bron ons vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van het uittenue: Zwart met rood.
Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
Zodra wij weer de eerste foto's, zoals inmiddels bijna traditioneel te noemen is, bemachtigen zullen wij die uiteraard direct op onze site tonen maar dat zal nog wel even duren. Voorlopig moeten we het even doen met bovenstaande informatie!
quote:Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
Nu hopen dat die kutploeg uit Beieren niet hetzelfde shirt adopteertquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:32 schreef -Wolf- het volgende:
Zwart met rood. Dus als de vlag van Amsterdam? Dat is al jaren de natte droom van een hoop Ajacieden als uitshirt.![]()
Denk ook niet dat hij zelf naar dat zinkende schip wilquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef JaWi het volgende:
Die kunnen we wel aan Sunderland kwijt.
Niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
Niet dat ik die erg mooi kan vinden, maar ik vraag me af waarom de andreaskruizen niet eens op het shirt kunnen. Volgens mij zijn ze dan niet aan te slepen.
Dat ging dus over dat shirt hierboven, niet over de andreaskruizenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
Niet dat ik die erg mooi kan vinden
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef -Wolf- het volgende:
ik voel een AJAX-uitshirt ontwerpwedstrijd aankomen.
boukhari heeft ook nog een jaartje bij nac gespeeld en is nu weer terug bij ajax. ik vind het gezeur over babel maar onzin,je kunt best 4-4-2 spelen met huntelaar en rosenberg als spitsen en babel als 1 van de 2 centrale middenvelders,of 4-3-3 spelen met rosenberg links,huntelaar centraal en babel rechts. die jongen krijgt heus zijn kans wel maar we moeten nu punten pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.
Noem eens een Ajacied die verhuurd was en zich daarna in het eerste van Ajax terugvocht?
Ronald de Boer is ook ooit een jaartje verhuurt aan Twente .quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
boukhari heeft ook nog een jaartje bij nac gespeeld en is nu weer terug bij ajax. ik vind het gezeur over babel maar onzin,je kunt best 4-4-2 spelen met huntelaar en rosenberg als spitsen en babel als 1 van de 2 centrale middenvelders,of 4-3-3 spelen met rosenberg links,huntelaar centraal en babel rechts. die jongen krijgt heus zijn kans wel maar we moeten nu punten pakken.
Nee. Verkocht en voor meer dan twee keer zoveel geld teruggekocht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ronald de Boer is ook ooit een jaartje verhuurt aan Twente .
ow. ok.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Verkocht en voor meer dan twee keer zoveel geld teruggekocht.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Huntelaar wilde zelf niet naar Rotterdam, Wotte hebben de supporters nooit gemogen en dit is bovendien niet het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef jna het volgende:
Mark Wotte heeft zijn baan als technisch directeur van Feyenoord per direct opgezegd om aan de slag te gaan bij Southampton, zo meldt het Sportjournaal.
Eerst Huntelaar, nu Wotte, gaat lekker daar![]()
Nou soms heb ik het idee dat hier meer feyenoord supporters komen dan in hun eigen topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Huntelaar wilde zelf niet naar Rotterdam, Wotte hebben de supporters nooit gemogen en dit is bovendien niet het Feyenoordtopic.
Is van Halst toen niet een jaar verhuurd geweest?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
hehe, je signaturequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nou soms heb ik het idee dat hier meer feyenoord supporters komen dan in hun eigen topic![]()
Dit seizoen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, je signature![]()
ontopic:
euhh, we worden kampioen!
maar boukhari is net als van der meyde terug gekeerd na verhuurquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we een partij blij mee, niet normaal! Wat een geweldenaar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maar boukhari is net als van der meyde terug gekeerd na verhuur
tsja zelfde verhaal als Babel,die jongen word verkeerd gebruikt en word net als de jong over het veld geslingerd als een jojo kwa positie. nee boukhari is zoooo slecht,bij nac scoorde hij keer op keer,zal het niet aan het beleid liggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we een partij blij mee, niet normaal! Wat een geweldenaar!
Voor wie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Al na 10 minutern , Jasper Kokquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Ja, en dat ligt allemaal aan Danny. Hou toch op. Laat die spelers ook eens naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt de slechte relatie tussen Pienaar en Blind weer bevestigd, zoals Danny ook al problemen had met Maxwell. Ook Trabelsi voelt die klik niet echt. Jammer.
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als Danny zijn beloften niet nakomt is dat best kwalijk en jammer. Maakt verder niet uit, maar ik mis Ronald gewoon nog.
Van Galen 5 wedstrijden aan zijn broek aan de hand van alleen tv beelden. Pienaar niks, omdat er naast de tv beelden geen verder bewijs is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar niet geschorst!
Hoogst opmerkelijk, gezien het feit dat N' Kufo voor een vrijwel indentieke beweging wel is geschorst!
Ik mis Chivu!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.
Nee, zoals Louis Van Basten en Zlatan verjoeg...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.
Dat is wel heel erg vet zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Zou zoiets technisch mgelijk zijn? Ziet er wel geil uit trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zou zoiets technisch mgelijk zijn? Ziet er wel geil uit trouwens
Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.
Als 'ie had gezegd dat Jong AJAX 1-0 voorstond, dan had ik het nu nog minder hilarisch gevonden.quote:
Wat zou het argument zijn om nee te zeggen denk ik dan...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
Hey, anders ga je de wedstrijd lekker hier even uitschrijven.
Gatorade Cup 2005 # 4
beetje jammer van dat grote philips schermquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Tyfusnerd, ophoerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef partyyboyy het volgende:
WHHAHAHAHAHA
Ja idd, is tenslotte de vlag van Amsterdam. Die regenboogkleuren vond ik vanaf het begin af aan al verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat zou het argument zijn om nee te zeggen denk ik dan...
zegt een mannetje van net 16 jaartjes.quote:
Je zou volgens mij toch altijd ergens iets van open hoeken moeten hebben ivm veiligheid, voor als er brand uit breekt ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Dichte hoeken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zegt een mannetje van net 16 jaartjes.
Termijn hiervan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
Ze hebben al toegezegd de stoeltjes te vervangen wat onwijs duur is, denk dat ze het wel goed willen doen zodat ze van het gezeik af zijn
Die hoeken zijn nu geen vluchtwegen, dat zijn de uitgangen al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je zou volgens mij toch altijd ergens iets van open hoeken moeten hebben ivm veiligheid, voor als er brand uit breekt ofzo
Niet bij een Sensation of een ander concert hequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die hoeken zijn nu geen vluchtwegen, dat zijn de uitgangen al.
Nee klopt, maar dan in ieder geval de 2e ring. Kan je 1 hoekje op de eerste ring openhouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet bij een Sensation of een ander concert he
Dat wel, nog beter is de boel perongelijk opblazen en er een grote versie van de Meer bouwen. Kom er nou niet zo vaak maar als ik er ben voel ik me zelden in een stadionquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan in ieder geval de 2e ring. Kan je 1 hoekje op de eerste ring openhouden.
En vergeet Van Gaal niet. Bovendien heeft onze vriendelijke vriend Zlatan ook z'n boekje opengedaan over Koeman, en dat was ook niet bepaald positief.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar waar moet het vuurwerk dan ontploffen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Als zouden ze dat logo er niet ingooien, alleen al die rode stoeltjes, de dichte hoeken en geen gracht maken het stadion al 10x mooier.
Overigens worden alle stoeltjes rood, en zal geloof ik alleen op de lange zijde AFC AJAX komen te staan (ik neem aan dat wat er nu is geprobeerd met het logo weggehaald word). Wel vet
Dat lijkt er al een stuk meer (quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Brassen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef -Wolf- het volgende:
jezus.... Jong AJAX met 2-1 achter en 9 man. Wtf zijn ze mee bezig?
wel weinig hoor dat nietsquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
"De Hunter".
Zeg dan gewoon Hunt of niets.
Goed topic ervoor, de meeste calimero's checken het Ajax topic doorgaans eerder dan het PSV topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Voor de liefhebber: PSV staat 1-0 voor trouwens...
Wat de fuckquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef twi het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article88723.ece
Waar slaat dit nu weer opquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Goed topic ervoor, de meeste calimero's checken het Ajax topic doorgaans eerder dan het PSV topic
quote:Ryan Babel is er alles behalve blij mee dat Ajax Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop waarschijnlijk overneemt van SC Heerenveen, zo meldt de zaakwaarnemer van de talentvolle aanvaller. Mocht Ajax het eens worden met de Friezen over een overgang van Huntelaar, dan is de negentienjarige Babel de vijfde spits in Amsterdam.
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen,'' aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Het Parool. ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen seizoen diverse momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen en dat is toen niet gebeurd.''
Door deze uitspraken lijkt het erop dat Haatrecht en Babel zinspelen op een vertrek uit de hoofdstad, wanneer Ajax de transfer met Klaas-Jan Huntelaar weet af te ronden.
Zonde van je energie, post het voortaan alleen hier. Anders wordt je in 't PSV topic beticht van het posten van oud nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Ik postte het eerder in het PSV topic hoor
Lijkt me sterk als ik net na een treffer post, bijdehandjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde van je energie, post het voortaan alleen hier. Anders wordt je in 't PSV topic beticht van het posten van oud nieuws.
Ik dacht dat Babel zo geweldig wasquote:
In een klein jaar 18 miljoen (zo'n 3 keer de begroting van de graafschapquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat Babel zo geweldig was![]()
Dan moet ie de concurrentiestrijd met Klaas Jan toch wel aankunnen? Daar worden spelers volgens mij doorgaans sterker van toch?![]()
Of zou hij bang zijn?
Ja, daar heb je gelijk in. Maar in het stuk wat zojuist gepost werd, dacht ik op te kunnen maken dat Babel toch bang is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
In een klein jaar 18 miljoen (zo'n 3 keer de begroting van de graafschap) uitgeven aan 3 centrumspitsen, terwijl je een talent uit de jeugd hebt is wat vreemd
.
Hummeloquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef twi het volgende:
Ach ga toch weg, het is een boer uit Drempt, net droog achter de oren.
Moet je hem ook niet op de linkerzijlijn gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Tja, maar Babel bakt er gewoon niets van op het moment..
Toch met 10 man de bijna hele wedstrijd niet slechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef S-Two het volgende:
Wat een mafkees trouwens die zich liet vallen bij die eerste rode kaart
Maar goed, het was ook wel te verwachten dat Jong Ajax niet door zou gaan.
frodio walker, tering die was echt goed. Was aanvoerder van brazilie -17, maar heeft het helaas nooit gehaald. SPeelde een keer een berepartij in de amstelcup, ik meen twente thuis, en werd gelijk omschreven als de opvolger van Chivu. Waarschijnlijk door aanpassingsproblemen heeft ie het jammergenoeg nooit waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef S-Two het volgende:
Wie weet trouwens hoe het nu met Walker is (zag hem niet bij de gatarode cup classic). Hij werd omschreven als een supertalent e.d. toen, alles draaide om hem, maar hij is toen terug gegaan naar Brazilie. Iemand die er iets van weet?
Jong Ajax nu op sbs6 trouwens.
Americo Fronio Walker. Z'n contract is vorig jaar ontbonden en nu speelt hij bij Atletico Mineiro in Brazilie. Ik kan me die wedstrijd tegen Utrecht nog herinneren, daar had hij die spits helemaal in de zak, ene Dirk Kuijt. Hij heeft ook nog een jaartje in Belgie gevoetbald, 23 wedstrijden 1 goal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef S-Two het volgende:
Wie weet trouwens hoe het nu met Walker is (zag hem niet bij de gatarode cup classic). Hij werd omschreven als een supertalent e.d. toen, alles draaide om hem, maar hij is toen terug gegaan naar Brazilie. Iemand die er iets van weet?
Maar iemand dan ook enig idee hoe hij het nu in Brazilie doet? Speelt hij daar nu wel de sterren van de hemel?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
frodio walker, tering die was echt goed. Was aanvoerder van brazilie -17, maar heeft het helaas nooit gehaald. SPeelde een keer een berepartij in de amstelcup, ik meen twente thuis, en werd gelijk omschreven als de opvolger van Chivu. Waarschijnlijk door aanpassingsproblemen heeft ie het jammergenoeg nooit waar kunnen maken.![]()
Ik denk het niet, want ik heb zo eens zitten zoeken op internet en volgens mij is Atletico Mineiro dit seizoen gedegradeerd...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar iemand dan ook enig idee hoe hij het nu in Brazilie doet? Speelt hij daar nu wel de sterren van de hemel?
zeg je nu pas.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat je nooit geld in moet zetten op bekerduels?
was een te mooie kansquote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat je nooit geld in moet zetten op bekerduels?
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:09 schreef Jajong het volgende:
pff.. Willem II Jong Ajax wat doen jullie.. daar ging me 700 euro
Nee, maar was ter compensatie van de niet gegeven schorsing voor Pienaarquote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Was t trouwens terecht die rode kaart in de 10e minuut al?!
heb t niet gezien![]()
voetbalzone..quote:'Maxwell is akkoord met Internazionale'
Pieter Ooms | Football Italia | 21-12-2005 10:38:03
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Football Italia komt met het nieuws dat Ajax-verdediger Maxwell een overeenkomst heeft bereikt met Internazionale. Het leek er lange tijd op dat de Braziliaan aan het eind van dit seizoen zou vertrekken naar Juventus. Maxwell zal in de zomer de Amsterdammers transfervrij verlaten.
De 24-jarige linksback kwam dit seizoen nog niet in actie voor Ajax. Een langdurige blessure aan zijn knie houdt hem al vanaf april dit jaar uit de roulatie. Vier dagen geleden kwam AT5 met het nieuws dat er een terugslag was geconstateerd in het revalidatieproces en dat Maxwell vermoedelijk half februari zijn rentree kan maken.
De onderhandelingen werden hierdoor met Juventus voorlopig gestaakt. Dit lijkt voor Internazionale het punt geweest te zijn om toe te slaan.
Mogelijk geen geld dusquote:
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een jankerd, die Babel zeg...
quote:Maxwell set for Inter switch
Inter have agreed the details on a deal to bring Ajax defender Maxwell to the San Siro at the end of the season, according to reports in Italy.
The Brazilian had been courted by Juventus, who have become experts in the field when it comes to signing players at the end of their contracts, but it seems that this is one free agent that the Bianconeri have decided not to add to their collection.
Maxwell announced his intention to leave the Dutch champions in the summer two weeks ago and now it seems that Inter will be the 24-year-old left-back’s next port of call.
ja, maar misschien konden we in de winterstop nog wat voor 'm vangen. helaas niet dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef PyTh het volgende:
Was toch al lang duidelijk dat Maxwell (transfervrij) zou vertrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |