10 mensen op 10 straksquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Robbert heeft een tijdje geleden in een interview gezegt dat ie ook op 10 kan.
AEK Athene misschien, die hebben tijdenlang een enorme financiele crisis gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar Griekse clubs staan er om bekend dat ze nogal "laat" zijn met betalen
nog steeds niet bekend ??quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:36 schreef -Wolf- het volgende:
Is de opstelling van AJAX 2 al bekend?
dacht 20:00 uquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Hoe laat speelt Jong Ajax?
Nee hoor.... ik niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen wil op 10
quote:'Ierse spits in beeld bij SC Heerenveen'
20/12/2005 17:11
SC Heerenveen staat volgens de Ierse media op het punt een Ierse spits te contracteren. De beoogde aanwinst Liam Kearney is transfervrij.
Kearney gaf de leiding van Cork City te kennen dat het aanbod zijn contract te verlengen naast zich neerlegt. De aanvaller speelde afgelopen twee seizoenen voor de Ierse club, dat voor het eerst in twaalf jaar de Ierse titel binnenhaalde.
Zeker, maar niet voor 10 miljoen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Klaas Jan kom maar naar Amsterdam
Ben voorstander van Klaas. Liever in de zomer, maar als 't moet in de winterstop. Alleen vind ik dat Charisteas eerst gesleten moet wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er niet zo'n voorstander van was?
quote:Uitshirt nieuwe seizoen zwart met rood, ook informatie over nieuw thuisshirt!
20-12-05
Het nieuwe jaar moet nog beginnen maar er is ook al informatie over het nieuwe seizoen en dan gaat het om het nieuwe, zowel uit als thuis, tenue voor dat seizoen. De informatie is eigenlijk nog strikt geheim en foto's konden door onze bron dan ook nog niet gemaakt worden omdat zelfs fototoestellen moesten worden ingeleverd toen er voor genodigden een presentatie gegeven werd. Wel kon onze bron ons vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van het uittenue: Zwart met rood.
Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
Zodra wij weer de eerste foto's, zoals inmiddels bijna traditioneel te noemen is, bemachtigen zullen wij die uiteraard direct op onze site tonen maar dat zal nog wel even duren. Voorlopig moeten we het even doen met bovenstaande informatie!
quote:Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
Nu hopen dat die kutploeg uit Beieren niet hetzelfde shirt adopteertquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:32 schreef -Wolf- het volgende:
Zwart met rood. Dus als de vlag van Amsterdam? Dat is al jaren de natte droom van een hoop Ajacieden als uitshirt.![]()
Denk ook niet dat hij zelf naar dat zinkende schip wilquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef JaWi het volgende:
Die kunnen we wel aan Sunderland kwijt.
Niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
Niet dat ik die erg mooi kan vinden, maar ik vraag me af waarom de andreaskruizen niet eens op het shirt kunnen. Volgens mij zijn ze dan niet aan te slepen.
Dat ging dus over dat shirt hierboven, niet over de andreaskruizenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
Niet dat ik die erg mooi kan vinden
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef -Wolf- het volgende:
ik voel een AJAX-uitshirt ontwerpwedstrijd aankomen.
boukhari heeft ook nog een jaartje bij nac gespeeld en is nu weer terug bij ajax. ik vind het gezeur over babel maar onzin,je kunt best 4-4-2 spelen met huntelaar en rosenberg als spitsen en babel als 1 van de 2 centrale middenvelders,of 4-3-3 spelen met rosenberg links,huntelaar centraal en babel rechts. die jongen krijgt heus zijn kans wel maar we moeten nu punten pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.
Reuser, Hersi, Van der Gun, Yakubu, enzovoort.
Noem eens een Ajacied die verhuurd was en zich daarna in het eerste van Ajax terugvocht?
De enige uitzondering is Van der Meyde...
Ronald de Boer is ook ooit een jaartje verhuurt aan Twente .quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
boukhari heeft ook nog een jaartje bij nac gespeeld en is nu weer terug bij ajax. ik vind het gezeur over babel maar onzin,je kunt best 4-4-2 spelen met huntelaar en rosenberg als spitsen en babel als 1 van de 2 centrale middenvelders,of 4-3-3 spelen met rosenberg links,huntelaar centraal en babel rechts. die jongen krijgt heus zijn kans wel maar we moeten nu punten pakken.
Nee. Verkocht en voor meer dan twee keer zoveel geld teruggekocht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ronald de Boer is ook ooit een jaartje verhuurt aan Twente .
ow. ok.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Verkocht en voor meer dan twee keer zoveel geld teruggekocht.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Huntelaar wilde zelf niet naar Rotterdam, Wotte hebben de supporters nooit gemogen en dit is bovendien niet het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef jna het volgende:
Mark Wotte heeft zijn baan als technisch directeur van Feyenoord per direct opgezegd om aan de slag te gaan bij Southampton, zo meldt het Sportjournaal.
Eerst Huntelaar, nu Wotte, gaat lekker daar![]()
Nou soms heb ik het idee dat hier meer feyenoord supporters komen dan in hun eigen topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Huntelaar wilde zelf niet naar Rotterdam, Wotte hebben de supporters nooit gemogen en dit is bovendien niet het Feyenoordtopic.
Is van Halst toen niet een jaar verhuurd geweest?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.
Reuser, Hersi, Van der Gun, Yakubu, enzovoort.
Noem eens een Ajacied die verhuurd was en zich daarna in het eerste van Ajax terugvocht?
De enige uitzondering is Van der Meyde...
hehe, je signaturequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nou soms heb ik het idee dat hier meer feyenoord supporters komen dan in hun eigen topic![]()
Dit seizoen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, je signature![]()
ontopic:
euhh, we worden kampioen!
maar boukhari is net als van der meyde terug gekeerd na verhuurquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we een partij blij mee, niet normaal! Wat een geweldenaar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maar boukhari is net als van der meyde terug gekeerd na verhuur
tsja zelfde verhaal als Babel,die jongen word verkeerd gebruikt en word net als de jong over het veld geslingerd als een jojo kwa positie. nee boukhari is zoooo slecht,bij nac scoorde hij keer op keer,zal het niet aan het beleid liggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we een partij blij mee, niet normaal! Wat een geweldenaar!
Voor wie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Al na 10 minutern , Jasper Kokquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Ja, en dat ligt allemaal aan Danny. Hou toch op. Laat die spelers ook eens naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt de slechte relatie tussen Pienaar en Blind weer bevestigd, zoals Danny ook al problemen had met Maxwell. Ook Trabelsi voelt die klik niet echt. Jammer.
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als Danny zijn beloften niet nakomt is dat best kwalijk en jammer. Maakt verder niet uit, maar ik mis Ronald gewoon nog.
Van Galen 5 wedstrijden aan zijn broek aan de hand van alleen tv beelden. Pienaar niks, omdat er naast de tv beelden geen verder bewijs is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar niet geschorst!
Hoogst opmerkelijk, gezien het feit dat N' Kufo voor een vrijwel indentieke beweging wel is geschorst!
Ik mis Chivu!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.
Nee, zoals Louis Van Basten en Zlatan verjoeg...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.
Dat is wel heel erg vet zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |