heeftie nieuwe schoenen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
Waar zijn Elmo's nieuwe schoenen op je ava?![]()
Ik hbe niks gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef MissMSX het volgende:
Wat is het toch fijn om je zin te krijgen
Oud nieuws en de uitleg staat al in een vorig topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dieven stelen pinguïnbaby
Gecondoleerd.
kerstquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft een kerstpakkettensnuffelbreak*
En wat heeft de kerstman voor je meegenomen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft een kerstpakkettensnuffelbreak*
Iemand anders welquote:
een overlevingspakketquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat heeft de kerstman voor je meegenomen?
En een fles met kurk om je brief op de post te doen vanaf een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
een overlevingspakket
een schrijf/pennenset
en een kaartje met kalender
Kan heel erg nodig zijn hoor zo'n overlevingspakketquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
een overlevingspakket
een schrijf/pennenset
en een kaartje met kalender
Ik volg niet alle topics voor de volle honderd procent vervelende pinguïn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oud nieuws en de uitleg staat al in een vorig topic
Tss, nepperdquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik volg niet alle topics voor de volle honderd procent vervelende pinguïn.![]()
Dat zie ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey!
Ben echt keihard aan het werk hoor.![]()
Ik ook. Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey!
Ben echt keihard aan het werk hoor.![]()
Wanneer vertrek je precies?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar nog maar 2 daagjes, en dan heb ik vakantie
Join the club!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ik werk te hard
Ownee ik doe helemaal niks.
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?quote:
Ik werkquote:
collega's etsenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?![]()
Dat klinkt goed! Wintersport? Zonvakantie? Lekker thuis?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar nog maar 2 daagjes, en dan heb ik vakantie
Internet op het werk bestaat voor mij pas sinds twee maandjes...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?![]()
En dan verdoe je je tijd met Fokken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:13 schreef Mokster het volgende:
Maar nu ben ik gewoon vrij!
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan verdoe je je tijd met Fokken.![]()
patiencequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goede vraag. Meer koffie drinken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...
Misschien kun jij in mijn plaats gaan? Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
Ik multitask. Dat kunnen wij vrouwenquote:
Wat is dat voor studie? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...
Misschien kun jij in mijn plaats gaan? Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
Wat? Bloeden en typen tegelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik multitask. Dat kunnen wij vrouwen
Alleen blijk ik dus niet te kunnen multitasken als het op studeren aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben politiek filosoof, geen rechtsfilosoof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
ook dat natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat? Bloeden en typen tegelijk bedoel je?
Ik studeer rechten. Maar het afgelopen jaar is de concentratie helaas zeer ver te zoeken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat voor studie? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hangt allemaal zeer nauw met elkaar samen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben politiek filosoof, geen rechtsfilosoof.Maar goed, ik wil het wel proberen, maar ik geloof niet dat ik qua uiterlijk op je lijk, dus die poging is vrees ik gedoemd te mislukken.
![]()
meer neuken, krijg je energie van, kun je in je studie stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik studeer rechten. Maar het afgelopen jaar is de concentratie helaas zeer ver te zoeken...
Of juist loomquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
meer neuken, krijg je energie van, kun je in je studie stoppen
zodat een man wat meer in haar kan stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dan weet je waar het probleem ligtquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...
quote:
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...
Mijn 'werk'quote:
Late reactie (meeting), maar;quote:
Hmm... Duidelijk causaal verband dus. Toch wel het overwegen waard...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.![]()
De mijne te langzaamquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.![]()
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmm... Duidelijk causaal verband dus. Toch wel het overwegen waard...
tja als jij je graag laat nemen door een kerelquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.
Ik heb zin in mijn bed, lekker slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in lunch....
Je snapte best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja als jij je graag laat nemen door een kerelzou dat natuurlijk de ideale oplossing voor Moks zijn
Tsja... mijn studie duurt na dit jaar sowieso nog 4 jaar (als ik ervoor zorg dat ik alle tentamens die ik nu achterloop, een stuk of 5, dit jaar inhaal). En ik ben al 31 natuurlijk. Ik denk dat stoppen met sex nu geen optie is dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.
hmm dat word niets dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... mijn studie duurt na dit jaar sowieso nog 4 jaar (als ik ervoor zorg dat ik alle tentamens die ik nu achterloop, een stuk of 5, dit jaar inhaal). En ik ben al 31 natuurlijk. Ik denk dat stoppen met sex nu geen optie is dus...
En?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:
Word jij nou geneukt door webspider of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat word niets dus
a. dit jaar kun je die tentamens niet meer inhalen
b. 31
c. wanneer komen de babiekes
d. leer dan maar neukend-leren
Gewoon die gave pet van je opzettenquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
want mensen boven de 35 doen niet aan sex
Ik moet inderdaad ook hoognodig naar de kapper.quote:
Die kan niet meer opquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon die gave pet van je opzetten![]()
Ja, dat kapsel in je avatar kan echt niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook hoognodig naar de kapper.![]()
Why not? Verkocht?quote:
Ik heb ten minste nog voldoende haar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kapsel in je avatar kan echt niet meer
Ben je gekquote:
zie je... het doet je toch wat dat je jong gestolen isquote:
Loop je hier nu gewoon sneaky keihard een ander user te dissen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ten minste nog voldoende haar.![]()
Deze kop ik maar niet inquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef GF het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Nee, juist omdat het te lang is. Dan lijk ik net zo'n bosmongool met al dat haar wat er onderuit komt![]()
Nu nog de wijsheid, daar gaan je haren namelijk door wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ten minste nog voldoende haar.![]()
Babiesquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je... het doet je toch wat dat je jong gestolen is
Dan zou ik heel slim moeten zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog de wijsheid, daar gaan je haren namelijk door weg
Ik zie toch een gelijkenis met die twee woorden. Dus de volgende wordt stadmongool?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
De badmongool heeft concurrentie!![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ik heel slim moeten zijn
Dat zou natuurlijk ook een mogelijke verklaring kunnen zijn voor mijn studieprestaties...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog de wijsheid, daar gaan je haren namelijk door weg
De schaar erin dus!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook een mogelijke verklaring kunnen zijn voor mijn studieprestaties...
Als dat het zou zijn geldt dat wel voor redelijk ALLE vrouwen hequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook een mogelijke verklaring kunnen zijn voor mijn studieprestaties...
Dat bewijst dus eens te meer de sterkte van dit verband.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat het zou zijn geldt dat wel voor redelijk ALLE vrouwen he![]()
-1 generalisatiequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat het zou zijn geldt dat wel voor redelijk ALLE vrouwen he![]()
En dat kan ik dan weer niet over mn hart verkrijgen. Het moet eigenlijk nog ietsie langer namelijkquote:
verkapte 'quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
-1 generalisatie
+1 aardige flame
+1 popcorn[afbeelding]
En waar blijft het bier?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
-1 generalisatie
+1 aardige flame
+1 popcorn[afbeelding]
Nooit gedacht dat Cara een kloon van jou zou zijn.quote:
Ik zie niet hoe je die link legt, maar je hebt wel gelijk metquote:
Je wilt nog dommer worden? Ben je blond?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat kan ik dan weer niet over mn hart verkrijgen. Het moet eigenlijk nog ietsie langer namelijk
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt nog dommer worden? Ben je blontd?
Shhht... Dat weet jij, dat weet ik... Maar Marc en Nixx weten dat niet... Ik vind t leuk hoe ze om mn 'gaatje' strijdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Cara een kloon van jou zou zijn.![]()
Dat bedoelde ik jaquote:
pillen? of gewoon blij?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:29 schreef MissMSX het volgende:
*stuiter* *bounce* *spring* *happy* *joy*
Gewoon blijquote:
Euh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt nog dommer worden? Ben je blond?
Say no more womanquote:
och meissie... je weet het niet?quote:
Met dank aan GF en Thumper...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef PhaE het volgende:
* PhaE kijkt naar Moksters ondertitel....
Heb gisteren nog (bijna) een leuke ervaring opgedaan met een MILF
Tip: zorg dat je ALTIJD condooms bij je hebt!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Word jij nou geneukt door webspider of niet?
Dat doe je goed!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef Ynske het volgende:
hmm lekker hoor
baas die voor lunch in de vorm van pizza zorgt
of die baasquote:
Leeftijd maakt niet, als de milf maar ok isquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus PhaE...
Hoe oud ben je nou???
Stiflers Momquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet, als de milf maar ok is![]()
Ik doelde meer op het niet bij zich hebben van een condoom...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet, als de milf maar ok is![]()
GMTAquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het niet bij zich hebben van een condoom...
had je toch ff kunnen halenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ze het gedeelte van 'altijd condooms bij je hebben' bedoelde..
Maar die lagen in de auto.
jan heeft iets met janetje en heeft haar net ten huwelijk gevraagd. Iedereen helemaal blij natuurlijk, de familie ook enz. Vlak voor het huwelijk komt jan bij het huis van janetje, ze woont nog thuis, om iets langs te brengen. De enige die thuis is is janine, het 2 jaar jongere zusje van janetje, een bloedmooie meid. Janine heeft alleen maar een nachthemdje aan en dringt zich nogal op aan jan.. op een gegeven moment staat ze op en loopt naar de trap.. "ik zie je zo wel jan *winkwinknudgenudge* Jan staat op en rent naar buiten toe en daar staat de hele schoonfamilie. Het was dus een test om te kijken of jan wel trouw was. Moraal van het verhaal, soms is het verstandig om je condooms wel in de auto te laten liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ze het gedeelte van 'altijd condooms bij je hebben' bedoelde..
Maar die lagen in de auto.
dan is t balenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Daar waren de omstandigheden niet naar, helaas
Gewoon standaard dat soort dingen niet meenemen hequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon standaard dat soort dingen niet meenemen he![]()
jaquote:
lekker handig met het overbrengen van schimmels etcquote:
het gaat niet om de anticonceptiequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
En als (v) dan geen anticonceptie gebruikt?
hij doet t gewoon nietquote:
Dat wilde ik net ook nog aanhalen, maar je was me al voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om de anticonceptie
wat denk je van de soa's
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om de anticonceptie
wat denk je van de soa's
Dat ook..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...
lieve schatquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...
True. Relatiegeschenken krijg ik liever in kado-vorm...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat
ben t met je eens
maar toch, van een scharrel
wil je toch ook geen schimmel
of wat dan ook buiten een kind overhouden
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
True. Relatiegeschenken krijg ik liever in kado-vorm...![]()
Tsja sommige mannen zijn idd dom...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Mokster het volgende:
Oeh... rotzooien met mannen die bezet zijn blijkt nog gevaarlijk te zijn ook.
Vriendin belt net: ze werd gebeld door de (inmiddels ex-)vriendin van één van haar semi-scharrels.
Die had zn telefoon te pakken gekregen en alle sms-jes gelezen. Alles ontkend uiteraard, maar het mocht niet meer baten.
Grap is echter: hij is echt de enige waarmee ze de afgelopen tijd niet heeft gebald! Briljant!
![]()
dat zij 't niet eerder heeft doorgekregen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Mokster het volgende:
Oeh... rotzooien met mannen die bezet zijn blijkt nog gevaarlijk te zijn ook.
Vriendin belt net: ze werd gebeld door de (inmiddels ex-)vriendin van één van haar semi-scharrels.
Die had zn telefoon te pakken gekregen en alle sms-jes gelezen. Alles ontkend uiteraard, maar het mocht niet meer baten.
Grap is echter: hij is echt de enige waarmee ze de afgelopen tijd niet heeft gebald! Briljant!
![]()
Als je wilt dat iemand ergens niet achter komt dan gebeurt dat ook niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zij 't niet eerder heeft doorgekregen..
P-sies!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je wilt dat iemand ergens niet achter komt dan gebeurt dat ook niet...
True, ik weet alleen niet of ik dat (mocht 't ooit voorkomen) zou kunnen.. Kan niet liegen en daarnaast zal ik altijd wel met een schuldgevoel lopen als ik weer bij d'r ben..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
spreekt de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd en wie weet wat jouw vriendje zal doenquote:
Iedereen kan liegen, ligt er maar aan hoe graag je t voor jezelf wilt houden en hoe zwaar de consequenties van t openbaren zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
True, ik weet alleen niet of ik dat (mocht 't ooit voorkomen) zou kunnen.. Kan niet liegen en daarnaast zal ik altijd wel met een schuldgevoel lopen als ik weer bij d'r ben..
heb net een was in de machine zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef Mokster het volgende:
Was opvouwen. Zeer enerverende bezigheid maar-niet-heus.![]()
Ik vind het een eer om u te mogen kennen mevrouw Twist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
Mijn essay wordt gepubliceerd![]()
![]()
gefeliquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
In welk tijdschrift?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Over de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin. Ik had eigenlijk maar wat in elkaar geflanst, dus ik had niet bepaald verwacht dat de mijne het beste zou zijn van m'n klas.
Maar goed, ik ben dan ook gewoon de beste.
Dat was ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Over de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin. Ik had eigenlijk maar wat in elkaar geflanst, dus ik had niet bepaald verwacht dat de mijne het beste zou zijn van m'n klas.
Maar goed, ik ben dan ook gewoon de beste.
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.quote:
Elsevier is ook een uitgeverij en die geeft waarschijnlijk meerdere tijdschriften uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.
Stoer!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.
Ik zal het donderdag nog even navragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Elsevier is ook een uitgeverij en die geeft waarschijnlijk meerdere tijdschriften uit.![]()
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd.![]()
HET dorpquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
Na een lekker bakkieben ik het dorp in
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
Kerstkaarten krijgen is leuk!![]()
Telefoonrekeningen krijgen daarentegen zuigt zwaar.![]()
heb jij er al zoveelquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregen
is je rekening zo hoog?
Ze beginnen nu binnen te stromen. Leuk hoor! Moet alleen zelf nog sturen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregen
is je rekening zo hoog?
en dan natuurlijk nog het bellen erbij hequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze beginnen nu binnen te stromen. Leuk hoor! Moet alleen zelf nog sturen...
Hij is al ietsie minder hoog dan vorige maand, maar 198 sms-jes per maand slaat natuurlijk ook helemaal nergens op...
20 per dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... Verder dan 400 ben ik nooit gekomen. En toen ging ik echt dag en nacht door...
Als je het zo bekijkt viel het wel mee inderdaad...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
20 per dag![]()
Doe je daar dag en nacht over?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt viel het wel mee inderdaad...![]()
198 is dan ook erg normaal !
Thanx Godt...
ben net een leuke blunder van jou tegen gekomenquote:
SMS-duim?quote:
Mag ik vragen welkequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben net een leuke blunder van jou tegen gekomen
kan m nu niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maak je er zo verschrikkelijk veel dan?
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan m nu niet vinden
was een in n sexblundertopic
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jijquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehad![]()
* Slaps himself in the face
Misschien was dat de clou van de blunder?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehad![]()
* Slaps himself in the face
En desondanks meer sexuele ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jij
Goed mogelijk. Hoewel het niet een hele bekende avatar is. Dan heeft diegene hem gejat van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jij
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En desondanks meer sexuele ervaring.![]()
solly voor de onbedoelde verwisselingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Hoewel het niet een hele bekende avatar is. Dan heeft diegene hem gejat van mij
Ik kan namelijk NIET in een sexblundertopic staanIk heb het nog nooit gehad
![]()
Mietjes zijn t!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
solly voor de onbedoelde verwisseling
maareh je kan er wel instaan
staan er genoeg onder t mom van "n vriend van me"
Oh zeker. Was al aan het spitten in mijn postgeschiedenis, maar kwam het nog niet tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
solly voor de onbedoelde verwisseling
maareh je kan er wel instaan
staan er genoeg onder t mom van "n vriend van me"
zeer zekerquote:
Still...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
20 per dag![]()
Echt in een uurtje te doen
bevredigen via de smsquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Agree
Moet je wel heel veel te vertellen hebben
ik wil jouw telefoon niet aanrakenquote:
hoeft ook niet, die heb ik daar helemaal niet voor nodigquote:
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeft ook niet, die heb ik daar helemaal niet voor nodig
owjah?quote:
Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerstquote:
Nog 3 kwartierquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerst![]()
Fotolijstje voor m'n vriendin gekocht. Van dat me to you ofzo. Nog even m'n mooie ik erin en klaar![]()
Klinkt beter jaquote:
Ik wil jou er niet bij met kerst, wel na kerst voor op het vuur.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerst![]()
Fotolijstje voor m'n vriendin gekocht. Van dat me to you ofzo. Nog even m'n mooie ik erin en klaar![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt beter ja
Ik heb gelukkig morgen wel vrij
Idd, is de harde waarheidquote:
Heerlijk eten vooralquote:
Geef zelf geen geld momenteel uit aan 't vuurwerk.. Budget kan 't niet aan/Geld is beter te besteden momenteel.quote:Oud en nieuw
Vuurwerk doe ik al jaren niet meer. Is toch lekker zinloos. Wel leuk om af te steken natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heerlijk eten vooral
[..]
Geef zelf geen geld momenteel uit aan 't vuurwerk.. Budget kan 't niet aan/Geld is beter te besteden momenteel.
Ik vind 't allebei wel leuk om te vieren, bij oud&nieuw lekker bankhangen en de oudejaarsconference kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik al jaren niet meer. Is toch lekker zinloos. Wel leuk om af te steken natuurlijk.
Kerst is altijd wel leuk om te vieren, met het gezin enzo. Oud en nieuw daarentegen
Wij haalden vroeger altijd vuurwerk in Belgiëquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef GF het volgende:
Ik heb wel wat vuurwerk. Wat ik nog had van vorig en jaar en wat van over de grens
quote:
Dat kan iedereen, en waar is de chinees en shoarma en pizzaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat jij nou kan leven van drank
Ik versta onder levensonderhoud meer; brood, eieren, melk, kaas, vlees enz
Vroeger kocht ik enorm veel vuurwerk. Nu steek ik wat sier etc. af, paar flinke klappen en dan naar 1 of ander feestquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wij haalden vroeger altijd vuurwerk in België![]()
![]()
Ik kan me op dit moment niet zo goed concentreren op mijn schoolwerk
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, en waar is de chinees en shoarma en pizza![]()
Hmmm, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zovaak ga ik ook niet uit eten, ben geen fastfood ventje
Noem jij naar de shoarmaboer gaan uit eten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zovaak ga ik ook niet uit eten, ben geen fastfood ventje
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem jij naar de shoarmaboer gaan uit eten?![]()
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
Anders bak ik 't zelf, veel goedkoper en je krijgt dan ook veel meer
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.![]()
Denk dat het je kookkunsten zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.![]()
Ik weet het, maar het valt me wel zwaar. Wordt tijd voor vakantiequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
@BttD, nog even hoor, gewoon doorzetten
Liefquote:
Bijna toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het valt me wel zwaar. Wordt tijd voor vakantie
Nog 2 zware dagen, en dan is het vakantiequote:
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nog 2 zware dagen, en dan is het vakantieMorgen nog aan nare opdrachten werken. En donderdag nog... Dan twee weken vakantie
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????
Dat zou kunnen. Maar ik denk dat het eerder aan de kruiden etc. ligt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat het je kookkunsten zijn
Daarnaast is 't vaak niet al te schoon bij de shoarmaboer, misschien vind je 't daarom ook lekkerder als je 't bij de shoarmaboer hebt gehaald
He gatver vrije tijd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????
Ja. Al is een scriptie schrijven daar ook erg goed voor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Werken aan die daggemiddeldes...
Don't remind me, in januari begint die hel opnieuw.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja. Al is een scriptie schrijven daar ook erg goed voor.![]()
Ik heb het komende halfjaar vrijgemaakt voor twee van die dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Don't remind me, in januari begint die hel opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |