Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerstquote:
Nog 3 kwartierquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerst![]()
Fotolijstje voor m'n vriendin gekocht. Van dat me to you ofzo. Nog even m'n mooie ik erin en klaar![]()
Klinkt beter jaquote:
Ik wil jou er niet bij met kerst, wel na kerst voor op het vuur.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met een trio. Maar ik wil er geen gozer bij met de kerst![]()
Fotolijstje voor m'n vriendin gekocht. Van dat me to you ofzo. Nog even m'n mooie ik erin en klaar![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt beter ja
Ik heb gelukkig morgen wel vrij
Idd, is de harde waarheidquote:
Heerlijk eten vooralquote:
Geef zelf geen geld momenteel uit aan 't vuurwerk.. Budget kan 't niet aan/Geld is beter te besteden momenteel.quote:Oud en nieuw
Vuurwerk doe ik al jaren niet meer. Is toch lekker zinloos. Wel leuk om af te steken natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heerlijk eten vooral
[..]
Geef zelf geen geld momenteel uit aan 't vuurwerk.. Budget kan 't niet aan/Geld is beter te besteden momenteel.
Ik vind 't allebei wel leuk om te vieren, bij oud&nieuw lekker bankhangen en de oudejaarsconference kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik al jaren niet meer. Is toch lekker zinloos. Wel leuk om af te steken natuurlijk.
Kerst is altijd wel leuk om te vieren, met het gezin enzo. Oud en nieuw daarentegen
Wij haalden vroeger altijd vuurwerk in Belgiëquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef GF het volgende:
Ik heb wel wat vuurwerk. Wat ik nog had van vorig en jaar en wat van over de grens
quote:
Dat kan iedereen, en waar is de chinees en shoarma en pizzaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat jij nou kan leven van drank
Ik versta onder levensonderhoud meer; brood, eieren, melk, kaas, vlees enz
Vroeger kocht ik enorm veel vuurwerk. Nu steek ik wat sier etc. af, paar flinke klappen en dan naar 1 of ander feestquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wij haalden vroeger altijd vuurwerk in België![]()
![]()
Ik kan me op dit moment niet zo goed concentreren op mijn schoolwerk
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, en waar is de chinees en shoarma en pizza![]()
Hmmm, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zovaak ga ik ook niet uit eten, ben geen fastfood ventje
Noem jij naar de shoarmaboer gaan uit eten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zovaak ga ik ook niet uit eten, ben geen fastfood ventje
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem jij naar de shoarmaboer gaan uit eten?![]()
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
Anders bak ik 't zelf, veel goedkoper en je krijgt dan ook veel meer
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.![]()
Denk dat het je kookkunsten zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik zelfbereide shoarma nooit zo lekker. Hetgeen meer over de kwaliteit van shoarmavlees in de supermarkt dan over mijn kookkunsten zegt.![]()
Ik weet het, maar het valt me wel zwaar. Wordt tijd voor vakantiequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
@BttD, nog even hoor, gewoon doorzetten
Liefquote:
Bijna toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het valt me wel zwaar. Wordt tijd voor vakantie
Nog 2 zware dagen, en dan is het vakantiequote:
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nog 2 zware dagen, en dan is het vakantieMorgen nog aan nare opdrachten werken. En donderdag nog... Dan twee weken vakantie
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????
Dat zou kunnen. Maar ik denk dat het eerder aan de kruiden etc. ligt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat het je kookkunsten zijn
Daarnaast is 't vaak niet al te schoon bij de shoarmaboer, misschien vind je 't daarom ook lekkerder als je 't bij de shoarmaboer hebt gehaald
He gatver vrije tijd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 2 weken vakantie??????
Ja. Al is een scriptie schrijven daar ook erg goed voor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Werken aan die daggemiddeldes...
Don't remind me, in januari begint die hel opnieuw.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja. Al is een scriptie schrijven daar ook erg goed voor.![]()
Ik heb het komende halfjaar vrijgemaakt voor twee van die dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Don't remind me, in januari begint die hel opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |