en dan natuurlijk nog het bellen erbij hequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze beginnen nu binnen te stromen. Leuk hoor! Moet alleen zelf nog sturen...
Hij is al ietsie minder hoog dan vorige maand, maar 198 sms-jes per maand slaat natuurlijk ook helemaal nergens op...
20 per dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... Verder dan 400 ben ik nooit gekomen. En toen ging ik echt dag en nacht door...
Als je het zo bekijkt viel het wel mee inderdaad...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
20 per dag![]()
Doe je daar dag en nacht over?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt viel het wel mee inderdaad...![]()
198 is dan ook erg normaal !
Thanx Godt...
ben net een leuke blunder van jou tegen gekomenquote:
SMS-duim?quote:
Mag ik vragen welkequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben net een leuke blunder van jou tegen gekomen
kan m nu niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maak je er zo verschrikkelijk veel dan?
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan m nu niet vinden
was een in n sexblundertopic
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jijquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehad![]()
* Slaps himself in the face
Misschien was dat de clou van de blunder?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb nog nooit sex gehad![]()
* Slaps himself in the face
En desondanks meer sexuele ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jij
Goed mogelijk. Hoewel het niet een hele bekende avatar is. Dan heeft diegene hem gejat van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heeft iemand precies dezelfde ava als jij
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En desondanks meer sexuele ervaring.![]()
solly voor de onbedoelde verwisselingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Hoewel het niet een hele bekende avatar is. Dan heeft diegene hem gejat van mij
Ik kan namelijk NIET in een sexblundertopic staanIk heb het nog nooit gehad
![]()
Mietjes zijn t!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
solly voor de onbedoelde verwisseling
maareh je kan er wel instaan
staan er genoeg onder t mom van "n vriend van me"
Oh zeker. Was al aan het spitten in mijn postgeschiedenis, maar kwam het nog niet tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
solly voor de onbedoelde verwisseling
maareh je kan er wel instaan
staan er genoeg onder t mom van "n vriend van me"
zeer zekerquote:
Still...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
20 per dag![]()
Echt in een uurtje te doen
bevredigen via de smsquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Agree
Moet je wel heel veel te vertellen hebben
ik wil jouw telefoon niet aanrakenquote:
hoeft ook niet, die heb ik daar helemaal niet voor nodigquote:
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeft ook niet, die heb ik daar helemaal niet voor nodig
owjah?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |