heeftie nieuwe schoenen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
Waar zijn Elmo's nieuwe schoenen op je ava?![]()
Ik hbe niks gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef MissMSX het volgende:
Wat is het toch fijn om je zin te krijgen
Oud nieuws en de uitleg staat al in een vorig topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dieven stelen pinguïnbaby
Gecondoleerd.
kerstquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft een kerstpakkettensnuffelbreak*
En wat heeft de kerstman voor je meegenomen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft een kerstpakkettensnuffelbreak*
Iemand anders welquote:
een overlevingspakketquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat heeft de kerstman voor je meegenomen?
En een fles met kurk om je brief op de post te doen vanaf een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
een overlevingspakket
een schrijf/pennenset
en een kaartje met kalender
Kan heel erg nodig zijn hoor zo'n overlevingspakketquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
een overlevingspakket
een schrijf/pennenset
en een kaartje met kalender
Ik volg niet alle topics voor de volle honderd procent vervelende pinguïn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oud nieuws en de uitleg staat al in een vorig topic
Tss, nepperdquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik volg niet alle topics voor de volle honderd procent vervelende pinguïn.![]()
Dat zie ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey!
Ben echt keihard aan het werk hoor.![]()
Ik ook. Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey!
Ben echt keihard aan het werk hoor.![]()
Wanneer vertrek je precies?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar nog maar 2 daagjes, en dan heb ik vakantie
Join the club!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ik werk te hard
Ownee ik doe helemaal niks.
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?quote:
Ik werkquote:
collega's etsenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?![]()
Dat klinkt goed! Wintersport? Zonvakantie? Lekker thuis?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar nog maar 2 daagjes, en dan heb ik vakantie
Internet op het werk bestaat voor mij pas sinds twee maandjes...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zouden mensen als ons tijdens werktijd gedaan hebben toen er nog geen internet bestond?![]()
En dan verdoe je je tijd met Fokken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:13 schreef Mokster het volgende:
Maar nu ben ik gewoon vrij!
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan verdoe je je tijd met Fokken.![]()
patiencequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goede vraag. Meer koffie drinken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...
Misschien kun jij in mijn plaats gaan? Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
Ik multitask. Dat kunnen wij vrouwenquote:
Wat is dat voor studie? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot studeren die uiteraard weer eens jammerlijk gaat mislukken...
Misschien kun jij in mijn plaats gaan? Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
Wat? Bloeden en typen tegelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik multitask. Dat kunnen wij vrouwen
Alleen blijk ik dus niet te kunnen multitasken als het op studeren aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben politiek filosoof, geen rechtsfilosoof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
Rechtsfilosofie. Dat kun jij vast beter dan ik.![]()
ook dat natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat? Bloeden en typen tegelijk bedoel je?
Ik studeer rechten. Maar het afgelopen jaar is de concentratie helaas zeer ver te zoeken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat voor studie? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hangt allemaal zeer nauw met elkaar samen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben politiek filosoof, geen rechtsfilosoof.Maar goed, ik wil het wel proberen, maar ik geloof niet dat ik qua uiterlijk op je lijk, dus die poging is vrees ik gedoemd te mislukken.
![]()
meer neuken, krijg je energie van, kun je in je studie stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik studeer rechten. Maar het afgelopen jaar is de concentratie helaas zeer ver te zoeken...
Of juist loomquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
meer neuken, krijg je energie van, kun je in je studie stoppen
zodat een man wat meer in haar kan stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dan weet je waar het probleem ligtquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...
quote:
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Mijn studie ging echt stukken beter toen ik niet neukte...
Mijn 'werk'quote:
Late reactie (meeting), maar;quote:
Hmm... Duidelijk causaal verband dus. Toch wel het overwegen waard...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.![]()
De mijne te langzaamquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn studie gaat inderdaad al jaren erg goed.![]()
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmm... Duidelijk causaal verband dus. Toch wel het overwegen waard...
tja als jij je graag laat nemen door een kerelquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.
Ik heb zin in mijn bed, lekker slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in lunch....
Je snapte best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja als jij je graag laat nemen door een kerelzou dat natuurlijk de ideale oplossing voor Moks zijn
Tsja... mijn studie duurt na dit jaar sowieso nog 4 jaar (als ik ervoor zorg dat ik alle tentamens die ik nu achterloop, een stuk of 5, dit jaar inhaal). En ik ben al 31 natuurlijk. Ik denk dat stoppen met sex nu geen optie is dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik studeer als het goed is over een halfjaar af, dus wellicht kunnen we dan ruilen.
hmm dat word niets dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... mijn studie duurt na dit jaar sowieso nog 4 jaar (als ik ervoor zorg dat ik alle tentamens die ik nu achterloop, een stuk of 5, dit jaar inhaal). En ik ben al 31 natuurlijk. Ik denk dat stoppen met sex nu geen optie is dus...
En?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:
Word jij nou geneukt door webspider of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat word niets dus
a. dit jaar kun je die tentamens niet meer inhalen
b. 31
c. wanneer komen de babiekes
d. leer dan maar neukend-leren
Gewoon die gave pet van je opzettenquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
want mensen boven de 35 doen niet aan sex
Ik moet inderdaad ook hoognodig naar de kapper.quote:
Die kan niet meer opquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon die gave pet van je opzetten![]()
Ja, dat kapsel in je avatar kan echt niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook hoognodig naar de kapper.![]()
Why not? Verkocht?quote:
Ik heb ten minste nog voldoende haar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kapsel in je avatar kan echt niet meer
Ben je gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |