quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Heeft een SC reeks een OPquote:
dit is niet zomaar een reeksquote:
het is je vergeven meneerquote:
BeF wel..quote:
Ach.. met een biertje wordt alles wat losser.. de pols misschien ook..quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Merci voor het biertje.
Maar ik moet vandaag een paper afmaken (da's ook de reden dat de hele tijd op fok zit te kutten) en met bier schiet dat natuurlijk helemáál niet op.
ik dacht dat je aan het call of duty-en was sletjequote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Deze wel, dit is een van de sc's in onz.
Maybe, maybe notquote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef killswitch het volgende:
je bent van je forum lose periode terug
ik leef met je meequote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:En
ik
ben
mijn
aantekeningen
kwijt
.
Ja, je hebt gelijk, het is fucking 10 uur geweest, even bier halen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. met een biertje wordt alles wat losser.. de pols misschien ook..
net klaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik dacht dat je aan het call of duty-en was sletje
gelukkig maarquote:
Na 10u bier, niet voor mij, alleen in 't weekendquote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het is fucking 10 uur geweest, even bier halen.
CoD 2 is tofquote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik dacht dat je aan het call of duty-en was sletje
Ik hebbijna altijd gelijk..quote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het is fucking 10 uur geweest, even bier halen.
Alleen jammer dat er nog geen anticheat voor beschikbaar is in de vorm van punkbusterquote:
Gezwellig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef JDude het volgende:
Hoe'st hier dan?
veul nieuw tof volkquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef JDude het volgende:
Hoe'st hier dan?
Maar leidt dat weer niet tot meer afleiding?quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. met een biertje wordt alles wat losser.. de pols misschien ook..
heerlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En op weg naar het bier kwam ik mijn verloren gewaande aantekeningen tegen. Wat is het leven soms mooi..
BeF-modje, ben je er weer.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef JDude het volgende:
Hoe'st hier dan?
Beer solves problems..quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En op weg naar het bier kwam ik mijn verloren gewaande aantekeningen tegen. Wat is het leven soms mooi..
jaah dat moet hij dan maar bewijzen hequote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef the900 het volgende:
[..]
gelukkig maar
Maar I.R. is ook wel lief hoor
Prrrrrquote:
Wat is een drabbertje?quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jaah dat moet hij dan maar bewijzen hemaar over het algemeen ben jij wel een irritant drabbertje
[..]
Prrrrr
euj ik dee vet lief posten naar jequote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nog geen anticheat voor beschikbaar is in de vorm van punkbuster
Wallhacks, aimbots, bah
Da's altijd mooi. Ik ben net terug uit het Verre Oosten.quote:
Polsjes boven tafel houden..quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar leidt dat weer niet tot meer afleiding?.
speel het ook alleen maar single playerquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nog geen anticheat voor beschikbaar is in de vorm van punkbuster
Wallhacks, aimbots, bah
"quote:
Ik doe 't alleen MPquote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
speel het ook alleen maar single player
Ach, dat is me bij the900 ook in 1 avond gelukt.quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jaah dat moet hij dan maar bewijzen he![]()
je bent in enschede en je zegt niet ff hoi ofzo?quote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's altijd mooi. Ik ben net terug uit het Verre Oosten.
Weer een deel of zes gemist zie ik.
ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
speel het ook alleen maar single player
Nederlands leraren.quote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
"
dunno kwam mn nederlands leraar mee en ik vond het wel wat hebbenvolgens mij staat het voor niksnut
Ben niet zo bar veel buiten geweestquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef killswitch het volgende:
je bent in enschede en je zegt niet ff hoi ofzo?
heb je alleen nog nooit gedaanquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ookCoD 1 dan
CoD 2 kan ik bij sjo spelen
goeie herrineringen aanquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef the900 het volgende:
Half-life's Team Fortress Classic is het beste spel ooit
Ja.quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Euj Pc-dweebleeft gij oock noch
je hebt 't veel te druk met msn, sletjuhquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euh ja ik was er gewoon nog niet aan toe gekomen
aahquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je hebt 't veel te druk met msn lief zijn voor mij , sletjuh liefst vriendinnetje van de heele wereld
Vind je me niet aardig?quote:
en allebei in dublinquote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik zit komend voorjaar met Janetje in Ierland. Is de wereld niet klein?
Gaat J. naar Ierland? Zeker ergens waar internet cafe's zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
It's a small, small world..quote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, volgens mij zit ik een half uurtje met de bus van dublin of zo, maar eigenlijk heb ik ook geen idee. Het is in ieder geval in de buurt.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gaat J. naar Ierland? Zeker ergens waar internet cafe's zijn.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
It's a small, small world..
Kut.. nou zit dat liedje in mn hoofd..
*bier aangooit.. hoiquote:
quote:
quote:
Ik rekende postgedrag mee in mijn mening.quote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, dat is me bij the900 ook in 1 avond gelukt.
Zeg, doe mij d'r ook een.quote:
*Ons BeFmodje een heerlijk HertogJannetje aangooit..quote:
Ik bedoel: dat is me bij the900 in bijna 5 jaar ook gelukt.quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik rekende postgedrag mee in mijn mening.
mag ik er ook 1quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Ons BeFmodje een heerlijk HertogJannetje aangooit..
Ja.. Jannetje staat er..
quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik bedoel: dat is me bij the900 in bijna 5 jaar ook gelukt.
Natuurlijk mag jij er eentje, poepieswitchie..quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik er ook 1
kan wel een verfrissend biertje gebruiken
*Puppyoogjes doet*quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij er eentje, poepieswitchie..
quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef cerror het volgende:
Vanavond gelukkig wel bier.
quote:
En peuken, nu nog tieten.quote:
dankje kakkejanetjequote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij er eentje, poepieswitchie..
aaawwww how cutequote:
quote:
khouvanjouquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]*12 kratjes koude HertogJan neerzet...
je hebt alquote:
quote:
quote:
Inderdaad, misschien veel frikandellen eten?quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja die missen we wel een beetje he
Goeie keus!quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Janetje het volgende:
*Ons BeFmodje een heerlijk HertogJannetje aangooit..
Ja.. Jannetje staat er..
12 kratjes, dan pak ik er ook wel 1 mee.quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]*12 kratjes koude HertogJan neerzet...
denk niet dat het helptquote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien veel frikandellen eten?
*kijkt naar beneden..quote:
egoistquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden..
Gna gna gna..
Van veel vet eten krijg je anders wel tieten hoor!quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat het helpt
vrouwvolk dronken voeren gaat denk ik het beste werken
niks daarvanquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
12 kratjes, dan pak ik er ook wel 1 mee..
ja maar ik wil vrouwen tietenquote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Van veel vet eten krijg je anders wel tieten hoor!
En drank is een instant oplossing ja.
Sadist.quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden..
Gna gna gna..
quote:
Jaaahhh.. maar ík heb ze..quote:
owja helemaal vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
okeeee
ik hou ook van jouen kom nou eensch op msn
Pfrt.quote:
Maar ik ken ze.quote:
Ja niet dan?quote:
Wat mot je?quote:
is dat een subtiele "ik nueck je vriendin 3 keer in de week"quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
pleurt een end op jij hebt een lekker wijf om te palen
ik ook maargoed
Niet die van Talietje lul, lees wie ik quoot.quote:
hoezo subtielquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
is dat een subtiele "ik nueck je vriendin 3 keer in de week"
C rustig aan met die jongenquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet die van Talietje lul, lees wie ik quoot.
14.gifquote:Op maandag 19 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
Morgenochtend weer 5.45 werken
[ [afbeelding] ]
Maar des middags mijn nieuwe mobiel ophalen
Oh nog erger, je quote je eigenquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet die van Talietje lul, lees wie ik quoot.
Dat je het ermee uithoudt danquote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
C rustig aan met die jongenhij is zo teer...
WATquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
pleurt een end op jij hebt een lekker wijf om te palen
quote:ik ook maargoed
Ik wens hem in het teer ja.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
C rustig aan met die jongenhij is zo teer...
Oef.. das op tijd..quote:Op maandag 19 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
Morgenochtend weer 5.45 werken
[ [afbeelding] ]
Maar des middags mijn nieuwe mobiel ophalen
hij nietquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WATheeft hij een ander!?
[..]
!
"We'll play extinction later boys... "quote:
Neuh, maar je mag wel een biertje..quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Misstique het volgende:
Ben ik ook nieuw?
wtf... ga niet mij erbij halen he ventje want je bevind je op ZEER dun/glad ijsquote:
Ja met zo'n gast die er toch niet naar luisterd wel ja.quote:
nope sorryquote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Misstique het volgende:
Ben ik ook nieuw?
gelukkig wel. Soms moet je vrouwen negeren..quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja met zo'n gast die er toch niet naar luisterd wel ja.
Op jouw oprijlaan terwijl ik Tali neem ja.quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat jij maar vaak grind mag happen.
Tof!quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, maar je mag wel een biertje..
zoem zequote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef classpc het volgende:
Ik ga mijn computer maar eens afsluiten. Het is laat genoeg. Droom zoet iedereen
geil C ik dacht dat je het nooit zou zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Op jouw oprijlaan terwijl ik Tali neem ja.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
geil C ik dacht dat je het nooit zou zeggen
ff quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gelukkig wel. Soms moet je vrouwen negeren..
quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gelukkig wel. Soms moet je vrouwen negeren..
Met zo'n instelling kan ie naar nageslacht fluiten hoor.. Gok ik zo...quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff quoten voor het nageslacht
Met een knuppel en een zak zout?quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop.... Maar ik maak je tekortkomingen graag meer dan goed.
goed gegoktquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kan ie naar nageslacht fluiten hoor.. Gok ik zo...
Jup, om vervolgens talietje wel klaar te laten komen.quote:
Draagmoederquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kan ie naar nageslacht fluiten hoor.. Gok ik zo...
Met die knuppel.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jup, om vervolgens talietje wel klaar te laten komen.
RUZIE RUZIE RUZIEquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
EN NU ga je antwoord geven op msn godverdee
Eentje die dr kop moet houden?quote:
hey talie heeft gewoon liefde nodigquote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Met die knuppel.
Wat niet rekt, scheurt wel... and that is the moment the salt comes into the plan again.
Ja, dat heb ik al. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
ow.. jammer...quote:
Hallo. Ik ben nieuw.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb jou door jongetje, iedere keer zeggen dat je nieuw bent en gratis bier regelen he
quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey talie heeft gewoon liefde nodig
kan ze bij mij krijgen
Liefde, martelingen... één natte lesbienne.quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey talie heeft gewoon liefde nodig
kan ze bij mij krijgen
sinds wanneer ben jij mod trouwens?quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al. Maar bedankt voor het aanbod.
Wel leuk dat iedereen zich zo aan de TT houdt..
Sinds zaterdag. Voor een maandje of zo. Maar niet voor het eerst.quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij mod trouwens?
Ow okay. Welk subforum?quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sinds zaterdag. Voor een maandje of zo. Maar niet voor het eerst.
ons aller modje van alles dusquote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sinds zaterdag. Voor een maandje of zo. Maar niet voor het eerst.
Het geweldige KWT-forum. Geweldig, omdat er nooit wat te modden valt. En ik kan nu toch weer lekker notes lezen en zo.quote:
hoeveel heb ik erquote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het geweldige KWT-forum. Geweldig, omdat er nooit wat te modden valt. En ik kan nu toch weer lekker notes lezen en zo.
Die ene van mij is best grappig..quote:
vertelquote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die ene van mij is best grappig..
Wat ben jij eigenlijk braaf.quote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die ene van mij is best grappig..
EEN SOFA IS EEN BANK EN DAAR KAN JE NIET IN ZITTENquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
Oftewel.. een zwerver in een dikke vette sofa gaat klusjes doen om toch aan het werk te zijn
quote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
EEN SOFA IS EEN BANK EN DAAR KAN JE NIET IN ZITTEN
je lult uit je nek hou ermee op....
quote:
Ga jij ook nog door zeg..quote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Volgens mij sjowhan (ofzo) heb je het een beetje verziektquote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, ben ik even blij dat ik niet homoseksueel ben.
Geen idee, ik had niet direct verwacht dat je iedereen doodverwenste, maar dit is wel het andere uiterste.quote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]had je iets anders verwacht dan?
Ik zie wel de woorden 'smerige plaatjes', maar het is niet zo dat ik denk 'ha fijn, even op zoek naar een foto van een bijna lijk' dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef the900 het volgende:
[..]!
volgens mij heb ik er zelf ook nog wel een geile... of was dat nog met GoLLeM?
zit er een bijna lijk in mijn notes?
laat maar laat je maar lekker kapot bashenquote:
Ik wens altijd mensen dood.. maar iedereen weet altijd dat ik het niet meen.. of ik kan de schijn ophouden dat ik het niet meen..quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee, ik had niet direct verwacht dat je iedereen doodverwenste, maar dit is wel het andere uiterste.
Ah ok. Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zie wel de woorden 'smerige plaatjes', maar het is niet zo dat ik denk 'ha fijn, even op zoek naar een foto van een bijna lijk' dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Kom op.. niet zo boos doen allemaal, BeF is toch alleen maar onzin..quote:
WJZquote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. niet zo boos doen allemaal, BeF is toch alleen maar onzin..
Neem er een biertje bij, pak er een lekkere stoel bij en doe gezellig mee..
Als ik je nou een biertje geeft, ga je dan weer weg?quote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ey ik ben er ooktis redelijk rustig op fok hoor.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ey ik ben er ooktis redelijk rustig op fok hoor.
Die heb ik al gezien jong, wie kan er een betere verzinnen wat niet zo voor de hand liggend is ?quote:
Ken je me nog?quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef the900 het volgende:
Reeds ga ik aan het bier.
Is gewone diepe haat voor alle moleculen die je bezit goed genoeg?quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien jong, wie kan er een betere verzinnen wat niet zo voor de hand liggend is ?
Die Korte ?quote:
Het constant aanwezige gevoel om hem te moeten vernietigen, heerlijckquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Is gewone diepe haat voor alle moleculen die je bezit goed genoeg?
Misschien overdadige chemokuur voor hem.quote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het constant aanwezige gevoel om hem te moeten vernietigen, heerlijck
want ik ben gekker dan gekquote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien overdadige chemokuur voor hem.
Stralingsziekte 14.gifquote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien overdadige chemokuur voor hem.
vraag maar en ik kijk wel of het verstandig is of ik antwoord geefquote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo te lezen moet ik echt bijgepraat worden over de gebeurtenissen in ONZ.
Heel simpel: Maikuuul is superirritant en moet dood.quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jawel, dat wil hij wel. Is het een hij dan?quote:Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef killswitch het volgende:
wil hij dat dan lijkt me een goeie vraag
Jong die charlie da silva ofzo jong bij peter r de vries met : Mabel ken je me nog ?quote:
14.gifquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Heel simpel: Maikuuul is superirritant en moet dood.
Hoezo? Zie je iets wat je gemist hebt?quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:
*soeffffffffffffffffff* Ik snap er nog steeds geen fuck van. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong die charlie da silva ofzo jong bij peter r de vries met : Mabel ken je me nog ?
Ik ben die lange, maar gek jij bent de korte.
Zoeen vette grap
truste Bienebeebquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Biene het volgende:
[..]
*soeffffffffffffffffff* Ik snap er nog steeds geen fuck van. Ik ga slapen.
Ja, de helft van die Ja-Nee stickers volg ik niet meer. Terwijl ik vroeger zo up-to-date was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo? Zie je iets wat je gemist hebt?
proficiat beste jongenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, de helft van die Ja-Nee stickers volg ik niet meer. Terwijl ik vroeger zo up-to-date was..
Maar hey, aan de andere kant is m'n eerste paper af..
Dat is wel een beetje jammer idd... uitleg nodig?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, de helft van die Ja-Nee stickers volg ik niet meer. Terwijl ik vroeger zo up-to-date was..
mja ik volg een deel ook niet, aan de andere kant jij bent oud endezoquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Awwww...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awwww...
Naja.. het echte leven is belangrijker..
ow?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awwww...
hoe was je begravenis?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:14 schreef Quatertemper het volgende:
Mijn leven hoort in het verleden.
quote:
Echte BeF'ers..quote:
Heer ridder..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:14 schreef Quatertemper het volgende:
Ah nobele ridder! verwijder het kwaad hier met 1 machtige zwaai met uw zwaard.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:14 schreef Quatertemper het volgende:
Sober.quote:
Edele Heer uw taalgebruik maackt mijn buickje dansen van binnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah nobele ridder! verwijder het kwaad hier met 1 machtige zwaai met uw zwaard.
Dat heet eisprong.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Edele Heer uw taalgebruik maackt mijn buickje dansen van binnen
Hmm.. zware kist..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Sober.
Tenminste in mijn harnas gestorven.
Welcke kist?quote:
wacht maar tot ik mijn mond roer over uw framboosjequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Edele Heer uw taalgebruik maackt mijn buickje dansen van binnen
Kwaad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah nobele ridder! verwijder het kwaad hier met 1 machtige zwaai met uw zwaard.
En dat, simpele boer.... Maakt het verschil tussen een heer en een boer. De kennis van vrouwelijke gevoelens....quote:
frank tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
wacht maar tot ik mijn mond roer over uw framboosje
Begraven in blik dus..quote:
Ah, daar is ons dragonder.quote:
Zo gaat mijn rijk heten zodra ik al mijn vijanden heb verbrijzelt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Begraven in blik dus..
Vandaar je facinatie voor Hollandia..
Da's wel een hele schrale troost. Net alsof je benen er net afgehakt zijn en iemand zeg 'ach, je hebt je armen toch nog'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awwww...
Doe dat, en raak haar baarmoeder!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik spies haar wel aan mijn lansch!
ik las swanschquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik spies haar wel aan mijn lansch!
Dat was ook een metafoor denck ik zoo.quote:
alweer vergeven danmaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
mijn excuses schone dame dat ik u zo direct benader
eileider, met gemak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Doe dat, en raak haar baarmoeder!
Zo zal er geen nieuw helgespuis komen!
Dan kom ik wel eens buurten..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zo gaat mijn rijk heten zodra ik al mijn vijanden heb verbrijzelt!
Koninkrijk Hollandia, geregeert door Quatertemper de semi-grote!
Ach die heb je toch ook nog? Fijn he?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's wel een hele schrale troost. Net alsof je benen er net afgehakt zijn en iemand zeg 'ach, je hebt je armen toch nog'.
kut.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
we hebben vanmiddag al vastgesteld dat je een smeerlap was dus
Was dat het maar.....quote:
verplicht hollandia drinken en shag roken zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:23 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zo gaat mijn rijk heten zodra ik al mijn vijanden heb verbrijzelt!
Koninkrijk Hollandia, geregeert door Quatertemper de semi-grote!
Tuurlijk, het is een soort van contrabelasting.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
verplicht hollandia drinken en shag roken zeker?
zoja dan kom ik langs
mag ik vast een stukje grond claimen om een huisje op te bouwen danquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:32 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een soort van contrabelasting.
Er word gewoon normaal belasting betaald en dan krijgt iedere inwoner eens per maand een boel treeën bier en een slof shag.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Ach die heb je toch ook nog? Fijn he?
Een kasteel bedoel je.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik vast een stukje grond claimen om een huisje op te bouwen dan
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smileys hebben nooit benen en maar zelden armen, en zijn toch gelukkig.
Killswitch lord of sigarets and baron of breastsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Een kasteel bedoel je.
Je word een ridder van de bierglas-vormige tafel.
Ik doe het bordeel 14.gifquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik vast een stukje grond claimen om een huisje op te bouwen dan
behalve dezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smileys hebben nooit benen en maar zelden armen, en zijn toch gelukkig.
van een voetbalclubquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, groot en langzaam ladende/renderende webicond e deur uit, klein normaal upload icon erin.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe onverwacht
deleider prince of pussy
Huuuuppie huuuuuppie huuuuuppieeee, Feyenoord dat is mijn cluuupiieeee.quote:
Sig waardig 14.gifquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef Quatertemper het volgende:
DeLeider, prince of pussy and lord of booze!
*maar niets meer zegtquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huuuuppie huuuuuppie huuuuuppieeee, Feyenoord dat is mijn cluuupiieeee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |